וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 ביוני 2016

המעורבות הרגשית שלנו תגבר מאוד בתקופה הקרובה, ושיקול הדעת עקב כך גם יהיה פחות מוצלח, והרגשות ישחקו תפקיד מרכזי יותר בחיינו ובדרך קבלת ההחלטות שלנו, לטוב ולרע

רגשות. ShutterStock
שבוע לא יציב מבחינה תקשורתית/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים השבוע:
השמש עוברת למזל סרטן
מרקורי בזוית 90 לנפטון
מרקורי בזוית 90 ליופיטר

בשבוע הקודם חווינו לא מעט סערות ודרמות עם זויות המתח בין השמש וונוס למרס, כפי שלצערי חזיתי. זה היה אחד השבועות היותר אלימים של הזמן האחרון, ומיקומו של כוכב מרס בהילוך אחורי במזל עקרב לא עושה לנו חיים קלים בלשון המעטה, ופתיל התגובות שלנו קצר במיוחד.

נושאים שעד עכשיו שכבו מתחת לפני השטח עולים ומאפשרים לנו להתבונן בהם מקרוב, בזמן שגישה לוחמנית ונוקשה מקצינה עמדות ועקרונות. לא קל, ופה ושם גם מאוד אלים, פיזית ומילולית. החוויה הזו עלולה להמשיך גם השבוע, ותסתיים לקראת סופו של חודש יוני.

אחרי חודש במזל תאומים עוברת השמש בעקבותיה של ונוס למזל סרטן, ובקרוב גם מרקורי יעבור לשם. בינתיים הוא חוטף שתי זויות משמעותיות השונות זו מזו במהותן, ומביאות איתן שבוע לא יציב מבחינה תקשורתית.

בעוד מזל תאומים הוא שכלתני וזריז מחשבה, הסרטן הוא רגשני מאוד וזקוק להרבה בטחון רגשי כדי לפעול.על כן המעורבות הרגשית שלנו תגבר מאוד בתקופה הקרובה, ושיקול הדעת עקב כך גם יהיה פחות מוצלח, והרגשות ישחקו תפקיד מרכזי יותר בחיינו ובדרך קבלת ההחלטות שלנו, לטוב ולרע.

המעבר המשמעותי של השבוע – זה מעברה של השמש ממזל תאומים,למזל סרטן. אם עד עכשיו היה הדגש על התקשורת שלנו ועל היכולת לתקשר עם אחרים, כעת מתחילים סדרי העדיפויות שלנו להשתנות, ונושאי בית ומשפחה עולים על הפרק.

ואכן, הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובבני הבית,לשדרג את היחסים המשפחתיים שלנו, ולתת למלים חום אמפטיה ואפילו אהבה את הכבוד הראוי, עם קצת פחות מלים וקצת יותר מעשים. נושאי חומר וכספים גם הם יקבלו עכשיו דגש מיוחד,ובעיקר נושאי נדל'ן וכל מה שקשור לבתים בכלל. זה הזמן להחלטות על שיפוץ, שינו אוירה בבית, ואפילו החלטות על שינוי מקום מגורים, כשהיחסים בתוך המשפחה הופכים משמעותיים יותר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות סרטן, גדי,מאזניים וטלה.

פרידות. ShutterStock
נפגעים ונעלבים בקלות/ShutterStock

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו עלולה להקשות עלינו מבחינה תקשורתית. כעת המעורבות הרגשית במלים שלנו גבוהה במיוחד, ואנחנו נפגעים ונעלבים בקלות, ומגיבים באופן דרמטי כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

המעורבות הרגשית הזו עלולה לגרום להחלטות גרועות, ולתגובות קיצוניות. שיקול הדעת המעשי שלנו אינו במיטבו השבוע,ולכן החלטות מעשיות הקשורות לעסקים או לכספים, כדאי לדחות לשבוע הבא אם אפשר. כדאי להתמקד בעיקר בפרטים הקטנים ולעבור שבוע עם מטלות מדויקות שיקלו עלינו להתמקד במה שחשוב באמת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה,קשת ודגים.

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים. זויות פעולה כשמן כן הן: הן מפעילות אותנו ומכריחות אותנו לפעול, ולא מסתפקות רק ביצירת תחושות או בגישה שהן מביאות גם בגלל ההגזמה בצורך בפעילות, ואפילו בפעילות חיובית הקשורה לכוכב יופיטר.

אולי משום כך גם זוית שאמורה להיות אופטימית בין נושאי התקשורת שלנו לבין הצד האופטימי שיוזם ורץ קדימה, עלולה להיות בעייתית שכן האופטימיות שנוצרת כאן עלולה להיות מוגזמת ולהביא איתה שיקול דעת גרוע, אופטימיות יתר שגורמת לנו שלא לראות את כל התמונה, והחלטות שלא מקדמות אותנו בעיקר כי הן תלויות מצב רוח ולא עובדות, ומכאן מביאות גם חוסר זהירות וחוסר מודעות לסכנות כאלה ואחרות.

לכן גם כשכיוון החשיבה הוא חיובי בעיקרו כדאי לפני החלטות חשובות לעצור לרגע, לראות את כל התמונה, להתייעץ עם אחרים שעל שיקול דעתם אנחנו שומרים, ולהמנע מגישה הרפתקנית או מהעזת יתר ללא בדיקת עומק של כל המרכיבים בקבלת ההחלטה, פעם ופעמיים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גבר מתרכז. ShutterStock
הפעילו שיקול דעת/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב, ולהביא איתו גישה לוחמנית ועוינת מתחת לפני השטח, ופה ושם גם מעליו. מעברן של השמש וונוס למזל סרטן עשוי להביא איתו סערות ודרמות, חלקן בנושאי בית ומשפחה. אל תאבדו פרופורציות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עושה השבוע צעדים ראשונים במזל סרטן ביחד עם השמש, והשתיים מחברות אתכם מחדש אל הצד החברתי שלכם, ואל היכולת להרחיב את מעגל ההיכרויות הן מקצועית והן רגשית, ולפעול בחכמה מול מוסדות וארגונים. מעניין.

תאומים
בעוד השמש וונוס מאטות במזל סרטן, מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לרוץ במזל תאומים, כשנפטון בזוית אליו מביא איתו מצבי רוח רגשניים ופסימיים, ויופיטר – אמביציה אופטימית. שני אלה מביאים איתם שבוע קיצוני לשני הכיוונים. נסו לאזן, ולא להסחף.

סרטן
מזלטוף, סרטנונים! השמש עוברת לה למזל שלכם, אחרי שונוס עושה זאת כבר בסוף השבוע הקודם,והגיע הזמן לחגוג את החיים. העוצמה חוזרת כעת לקדמת הבמה אחרי פרק זמן שבו לא הייתם במיטבכם. הגיע הזמן לשנס מתניים, להפשיל שרוולים, ו..לזוז.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל סרטן, והקלילות של השבועות האחרונים מתחלפת בכובד ראש, ובמעורבות רגשית קיצונית. מצבי הרוח שהיו אופטימיים וקלילים מתחלפים בכמה וכמה דרמות מקומיות, כשדברים מאבדים בקלות פרופורציות. סבלנות.

בתולה
מעברן של השמש וונוס למזל סרטן עוזר לכם השבוע ליצור שיתופי פעולה מצוינים, שיעזרו לכם לקדם נושאים שחשובים לכם בזמן הקרוב. זה הזמן לחבר רגש לשכל ולעשייה המעשית, עם רצון לרגש ולהתרגש. ההתלהבות מתחזקת, והתוצאות נראות בשטח. יפה.

מאזניים
ההשפעה של מעבר השמש למזל סרטן ובעיקר של ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם חזקה במיוחד. הצלילות והזרימה שאפיינו את הזמן האחרון נעלמות, והצורך לפעול ולהוכיח מתחזק, אך הדרך אינה פרקטית במיוחד. תנו לאמביציה לפעול, ולדרייב להריץ אתכם קדימה.

עקרב
הגיע הזמן לפעול באופן נינוח יותר, כשהשפעת מעבר השמש וונוס למזל סרטן חיובית במיוחד. שני המזלות שייכים ליסוד המים, ולכן גם חלק מהלחצים שהופעלו עליכם בשבועות האחרונים מתחילים להיעלם, ואיתם גם הקונפליקטים. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות.

קשת
יסוד המים שאליו שייך מזל סרטן שאליו עוברות ונוס והשמש נוגד באופיו הסגור ובמצבי הרוח שלו את הרוח ההרפתקנית המאפיינת את מזל קשת. הגיע הזמן להוריד הילוך,ובעיקר לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ולא לקחת שום דבר ואף אחד כמובנים מאליהם. זהירות.

גדי
הגדי הוא מזל סוליסטי באופיו, אך כשגם השמש גם ונוס עוברות למזל סרטן שממול, הצורך בשיתופם של אחרים ברגשותיכם ובפעולותיכם מתגבר, ואיתם גם הצורך בדיאלוג פורה ובעשייה משותפת.זמן להשקיע בזוגיות וביחסים, ולייצר דיאלוג זוגי אמיתי.

דלי
המעורבות הרגשית שהופכת גבוהה השבוע, עלולה להביא איתה כמה וכמה סיכונים והחלטות רגשניות במקום גישה מעשית, דליים. פרק הזמן הקרוב עלול להביא איתו סכנה של איבוד המיקוד במה שחשוב באמת, ויכוחים וחילוקי דעות. נסו להמנע מדרמות מיותרות.

דגים
מעברן של השמש וונוס למזל סרטן השייך גם הוא . ליסוד המים, עשוי להביא איתו את ההתרגשות וההתלהבות שחסרו לכם בתקופה האחרונה, ולהתניע מחדש את מנועי העשייה שלכם. היצירתיות מתחזקת, והרומנטיקה חוזרת: זמן לפתוח את הלב, דגיגים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully