וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 ביוני 2016

מתחים ולחצים מאפיינים את השבוע הזה, בכמה וכמה אספקטים משמעותיים בחיינו - ולכן חשוב להימנע מדרמות מיותרות

גבר מביט על אישה ברחוב. ShutterStock
הימנעו מדרמות מיותרות/ShutterStock

שבוע מתוח לפנינו ולכן חשוב כעת לשמור על גישה עירנית ופקוחת עיניים, בליווי הגיון בריא שימנע מאתנו להכנס לדרמות עסיסיות ומיותרות - הן במערכות היחסים שלנו והן בדיאלוג עם העולם.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
* זוית של מתח בין השמש למרס.
* זוית של מתח בין ונוס למרס.
* ונוס עוברת למזל סרטן.
* כוכב מרקורי עובר למזל תאומים.

הזויות הקשות של השבוע - יש שתים כאלה, ולכל אחת יש את התסמינים המעניינים (והמעצבנים) שלה.

השמש בזוית של מתח לכוכב מרס – גם השמש וגם כוכב מרס שייכים למחלקת הביצוע הכוכבית. השמש היא מיקוד העשייה שלנו, ומייצגת גם את הגוף הפיזי שלנו. כשנוצרת זוית של מתח בין השנים האלה, אנו עשויים לחוש קודם כל את כל המתחים האלה בגוף, שהופך עצבני וחסר שקט, וזקוק לשחרור הלחצים שבקבלות יכולים לקבל גם גוון מנטלי. אולי משום כך כדאי וחשוב כעת לתת גם לגוף להשתחרר, מה שאומר ללכת, לרוץ, לשחות ולקפוץ לחדר הכושר קצת יותר, ולא לאפשר למתחים להצטבר ולהפוך לנטל על הקשרים שלנו עם העולם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, טלה, דלי ומאזניים.

אימון ריצה. ShutterStock
כדאי לצאת לריצה ולתת לגוף להשתחרר/ShutterStock

ונוס בזוית של מתח לכוכב מרס – גם ונוס וגם מרס הם שני כוכבים שנמצאים על מישור השפעה דומה, אך בסגנון ופעולה הפוכים. שניהם אחראים בעקיפין על המשיכה – מרס – וההרמוניה – ונוס בחיי הרגש שלנו. ונוס היא זו שאחראית על ההרמוניה שלנו ביחסים, ועל הדיאלוג שלנו עם הזולת. ונוס מאפשרת לנו לקבל, ליהנות ממה שיש, ובעיקר – לעשות זאת מתוך הרמוניה שמאזנת את חיי הגוף והרגש שלנו.

השפעתו של מרס היא הפוכה: מרס הוא כוכב משמעותי מאוד בחיינו, מהיותו זה שיוזם ומפעיל אותנו, ובעצם משמש נציג האגו בחיינו על כל המשתמע. מרס הוא זה ש'כובש' שטחים בחיינו, ותוקע את דגל ה'אני' בכל מקום שהוא מגיע אליו. בלי מרס לא היינו מגיעים להישגים או מצטיינים בעשייה שלנו.
כשנוצרת זוית של מתח בינו לבין ונוס, מרס מכניס את המתחים ואת העצבנות וחוסר השקט שמאפיינים אותו להרמוניה שונוס מנסה לשדר, ובכל עלול לגרום ליומיום שלנו להיות כזה, עם צורך לא קטן גם בסיפוקים מיידיים שגם הם מובילים – איך לא – למתחים חדשים.

זוית המתח בין השנים האלה אחראית בעיקר על מתחים שנוצרים בזוגיות שלנו, ובמערכות היחסים הקרובות. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לא רק לדחוף את דעתנו לכל מקום ולכל אחד, אלא בעיקר ללמוד להקשיב – לזולת, לפרטנרים שלנו, ואפילו לצרכים הרגשיים שלנו עצמנו, לפני שאנחנו מגיבים בכעס כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ורצים לשבור את הכלים.

הכל או כלום – זו אחת הגרסאות האפשרויות שעלולות לצוץ עכשיו תחת הזוית הזו, וכדאי שנוותר עליה בדיאלוג עם אנשים קרובים ואנשים בכלל, אלא ננסה לשבת ולמצוא את המכנה המשותף בינינו ולא להתעקש להעצים את זה שמפריד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, שור, ועקרב.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס ממזל תאומים האוורירי והתקשורתי, למזל סרטן הרגשני והמופנם.
ונוס אפשרה להתנהגות שלנו במערכות היחסים בחודש הקודם להיות קלילה וזורמת, ובעיקר לדבר ולשתף ברגשות, בתובנות, בתכניות, ובעצם במה לא. הקלילות הזו של הפיכת התכנים הרגשיים שלנו למלים לדיבור ולעשייה משותפת, תרמה לא מעט ליחסים שלנו ולתקשורת הבין אישית.

אולם מסופו של השבוע – משבת הרחוקה, ליתר דיוק – משתנה לה התמונה. ונוס עוברת למזל סרטן הרגשי כל כך, והכל משתנה. כעת נעלמת הקלילות, ומתגבר הצורך בבטחון רגשי והרצון להיות מוגנים, עטופים בחום ובאהבה, ונהנים מכל מה שרגש ומערכות יחסים יכולים לתת מהאספקטים האלה. סדרי העדיפויות הרגשיים שלנו משתנים כעת, ואת מקום הקלילות וההיכרויות המעניינות תופסים הבית והמשפחה, וההשקעה ביחסים קרובים באמת ובאמון שיש בהם.

אולי משום כך לא נתפלא כשנהפוך למופנמים יותר רגשית בתקופה הזו – מזל סרטן הוא מזל מאוד דיסקרטי ולא תקשורתי מילולית בעיקרון – אך גם נוכל להעניק בה יותר מעצמנו לאנשים קרובים לנו לא דווקא במלים, אלא בעיקר במעשים, ובהפיכת הבית והמשפחה למקום שבו האווירה נעימה, ואיכות חיי הרגש והתקשורת המשפחתית היא גבוהה במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פיקניק משפחתי ביער. ShutterStock
המשפחה תופסת מקום מרכזי השבוע/ShutterStock

המעבר התקשורתי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרקורי למזל תאומים. כוכב מרקורי שולט על מזל תאומים. כשהוא עובר עליו, אפשר לומר שרוב בני התאומים מרגישים שהתקשורת שלהם כאילו חוזרת הביתה. ובאמת, זה בדיוק הזמן לחזור לקלילות שמאפיינת אתכם אחרי פרק זמן לא קצר שבו שהה מרקורי כוכב התקשורת שלכם במזל שור, חלקו בהילוך אחורי וחלקו בהילוך רגיל, והיה נדמה כאילו הכל קורה בהילוך איטי, ולפעמים גם ממש זוחל, אם בכלל.

אולם, כבר מיום שני אפשר לחוש בשינוי המגמה כזו כאשר מרקורי עובר למזל תאומים, ומביא איתו אפשרויות מעניינות ליזמות תקשורתיות חדשות ומרעננות, ולקצב דברים מהיר ואסרטיבי יותר. אפשר לומר שזהו זמן טוב לשחרר את הלשון שהיתה כבולה זמן רב ולתת לה לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם העולם, ליזום פגישות, לחזר ברכות, ולתת למלים שלכם את ההזדמנות לפעול וליצור אפשרויות פעולה חדשות ומעניינות.

זמן טוב להרים טלפונים, לקבוע פגישות, לשוחח עם ידידים וחברים, ולתת לתקשורת שלכם לפעול אתכם – ועבורכם.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? בעיקר מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

אילוסטרציה. ShutterStock
זמן ליזום פגישות ולחזר ברכות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע לא קל עובר על כוחותינו. נראה שהעולם מנסה לאתגר אתכם, ומציב לא מעט קונפליקטים עימותים ומאבקי כוח בתחומים שונים מולכם, שמכריחים אתכם להגדיר מחדש את עמדתכם ופה ושם גם להלחם עליה. מעניין.. אל תשברו את הכלים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מסיימת שבוע מרתק ורב פעלים בצמידות לשמש, ועוברת למזל סרטן הרגשי, שהוא בעצם מתאים לכם יותר בהוויה. הצורך בבטחון מתגבר אך גם היכולת להשיג אותו, וגם במקביל להעניק אותו לאחרים. תקופה מעניינת בפתח.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים ב..מזל שלכם, ולא פלא שאתם מרגישים בבית בכל כך הרבה מקומות וסיטואציות, כשנינוחות וקלילות הן תוצאה ישירה של כך. מעבר ונוס לבית הכספים מאפשר היערכות כלכלית מחודשת.

סרטן
משהו טוב קורה השבוע, סרטנונים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, היכולת ליהנות מהרמוניה וזרימה טבעית ביחסים מתגברת, אך מתגבר במקביל גם הרעב למתוקים, וכדאי לשמור על פרופורציות.. זהו זמן הלב, אך כדאי להזהר בשימוש בכרטיס האשראי...

אריה
אחרי שבוע של הרמוניה ודיאלוג רגשי נעים, מגיע שבוע הפוך: זוית המתח של השמש שליטת המזל שלכם עם כוכב מרס עלולה להביא איתה פתיל קצר, תגובות קיצוניות, וצורך לשבור את הכלים ולהלחם על עקרונות. גלו איפוק ושליטה, והמנעו מעימותים.

בתולה
מעברה של ונוס הרגשית למזל סרטן, ידגיש בתקופה הקרובה את היכולת שלכם ליצור דיאלוג איכותי עם חברים וידידים חדשים, ולהרחיב את המעגל החברתי שלכם. זמן טוב גם לקדם תכניות פעולה ויזמות חדשות הקשורות למוסדות וארגונים בחייכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן, ונראה שהחיים הופכים רגישים ורגשניים במיוחד בתקופה הקרובה. במקביל מאכלס מזל סרטן את בית הקריירה והתדמית שלכם, וכך יזמות חדשות הקשורות לקריירה יזכו להצלחה רבה יותר, אם לא תפחדו להעז.

עקרב
מעברה של ונוס למזל סרטן פותח תקופה חדשה מבחינתכם של צמיחה אישית והתרחבות בכל התחומים. זה בדיוק הזמן לתת גז, להריץ קדימה תכניות פעולה חדשות, ולא להסתפק במה שיש. הגיע הזמן להגדיר מטרות, עקרבים, וללכת על כל הקופה.

קשת
אחרי חודש שבו השפיעה ונוס הרגשית לטובה על מערכות היחסים שלכם, הגיע הזמן לבדק בית בנושאי חומר וכספים בחייכם. מעברה למזל סרטן מכריח את הקשת המצוי לעצור לרגע, לעשות כמה שינויים בחשבון הבנק, ולהיערך מחדש. אל תדחו לשבוע הבא.

גדי
זוגיות ויחסים – אלה נושאים בהם תיגע ונוס בתקופה הקרובה, עם מעברה למזל סרטן המאכלס את בית היחסים שלכם, גדיים. הגיע הזמן להתרכך מעט, לפתוח את הלב, ולהיות קשובים קצת יותר לפרטנרים שלכם, ובעיקר לשתף ברגשות. צאו מהקליפה, והשקיעו בדיאלוג.

דלי
התחום המקצועי עשוי ליהנות מאוד בתקופה הקרובה ממעברה של ונוס למזל סרטן, דליים. זהו זמן טוב שבו הלבבות נפתחים לקראתכם ואתם יכולים לעשות חיל בעבודה, ובמקביל גם להגדיר מחדש את המטרות שלכם בתחום המקצועי – ולהצליח לממן אותן. רק יזמה...

דגים
מעברה של ונוס למזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מביא איתו תקופה מעניינת ורגשנית במיוחד, דגיגים.שני המזלות הם מהרומנטיים על פני גלגל המזלות, ולכן הלב הופך להיות הפקטור המשמעותי כעת... חשוב רק להשאיר את הרגלים איתן על הקרקע, כשזה קורה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully