וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-11 ביוני 2016

על פניו זה נראה כמו המשכו של השבוע הקודם: פרצים עוצמתיים של אנרגיה, בצד תחושה של שינויים מתחת לפני השטח, גישה לוחמנית לכל נושא ופה ושם גם שמחות קטנות בין הרווחים - ועדיין

זוג צופה בטלוויזיה. ShutterStock
רגעים יפים של הרמוניה ואהבה/ShutterStock

השמש היא זו שמובילה השבוע את ההתרחשויות, והדיאלוג שלהם עם שני הכוכבים החיוביים של המערכת, ונוס ויופיטר, מביאות איתן גם רגעים יפים של הרמוניה, יכולת להתמודד עם כל מה שקורה, ופה ושם גם, כן כן... אהבה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. שמש בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע.
2. שמש בצמידות לונוס.

הזוית האקטיבית של השבוע – זו זוית הפעולה של השמש, מיקוד הדברים, עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים.
הזוית הזו שמגיעה לשיאה כבר בסוף השבוע הזה וליוותה אותנו ממחצית השבוע הקודם, מביאה איתה אמביציה חזקה מאוד, כמו גם אופטימית נעימה ורצון לכבוש את העולם. אולם גם זו וגם זו תלויות בעוד גורמים חוץ מאשר במצב רוח כזה או אחר, ומכיון שהמדובר בזוית פעולה שאינה הרמונית, הרי שהיא אמורה ליצור בעיקר את הרצון והדחף, אבל לא כדאי בהכרח גם להשתמש בה לכל השאר.

בגדול, זו אחת מזויות הפעולה האקטיביות ביותר באסטרולוגיה והיא מפעילה אותנו בעוצמה, אולם חשוב לזכור ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו כעת, וכשתעבור הזוית מן הסתם גם יחלשו האמביציה והאופטימיות. אולי משום כך כדאי אכן לפעול ולעשות אבל לקחת בערבון מוגבל תכניות לנסיעה ארוכה או לעסק מדהים: אלה עלולים לעבור כמה שינויים בזמן הקרוב, וכדאי לא להתחייב עכשיו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, קשת, דלי, ותאומים.

אישה אוכלת ליד המקרר. ShutterStock
כדאי להזהר מעודף מתוקים בשעות הלילה/ShutterStock

הצמידות הנעימה של השבוע – אין ספק שהמדובר כעת בצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין ונוס הרגשית שאחראית גם על נושאי חומר וכספים. מבחינת התחושה – זו אחת הזויות הנעימות באסטרולוגיה, וההרמוניה שהיא מביאה איתה מתאימה גם לרגעים של התחברות זוגית, חיזור עדין, וראייה אופטימית של החיים. ככזו היא מהווה תשובה מעניינת להילוכו הלוחמני של כוכב מרס במזל עקרב, ולאנרגיה הכוחנית שהוא מביא איתו בימים אלה.

אולם גם כאן, כדאי להזהר מפינוק יתר שעלול בקלות לגרום לאלה מאתנו שעושים דיאטה לשבור אותה בגלל עודף מתוקים בשעות הלילה, או לסבול מאופטימיות יתר מבחינה עסקית שעלולה לגרום לנו לעשות מהלכים שגויים שעליהם נשלם ביוקר בהמשך.

כך או כך – שיקול הדעת הפרקטי שלנו אינו במיטבו כעת, וכדאי להזהר שלא להגזים בקניות, או לחתום על חוזים מורכבים מבלי להתייעץ עם אחרים. אז ליהנות בכיף, להעניק ללב תקופה שלה יהיו זכרונות נעימים, אבל להשאיר עין תורנית פקוחה על הנעשה בחשבון הבנק, קפיש?

מי בעיקר יושפע מהצמידות החביבה הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה, דלי, שור ועקרב.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
אדם חותם על מסמך. ShutterStock
כדאי להיזהר שלא לחתום על חוזים מורכבים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבועות לא פשוטים עוברים עליכם, כשמרס שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי במזל עקרב. במקום לכעוס וליצור דרמות, נסו להבין את מה אתם פוגשים עכשיו, ולעשות עבודת עומק על נושאי יחסים – וכספים.

שור
אין ספק שאתם עלולים לסבול במיוחד כעת מהילוכו האחורי של מרקורי במזל עקרב ובעיקר בנושאי זוגיות ויחסים. מרס עלול ליצור עכשיו ויכוחים ועימותים, ולהקצין עמדות. גלו אורך רוח מכסימלי, ואל תאבדו את הראש.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור, ולמרות כל האקשן שיש מסביב בימים אלה נדמה שמשהו פנימי עוצר אתכם מלהסחף עד הסוף וללכת על כל הקופה. השמש וונוס במזל שלכם, למרות זאת, מביאות איתן רגעים מקסימים...

סרטן
יש הרבה תכניות בקנה, אבל מיקומן של השמש וונוס במזל תאומים עלול להביא איתו את התחושה שהאקשן האמיתי מתרחש לו אכן מאחורי הקלעים, וישנה תחושת החמצה מסויימת. זמן טוב לנקות משקעים שהצטברו, לפני שמתחיל האקשן.

אריה
מצד אחד דוחף אתכם מרקורי שבמזל שור קדימה בבית הקריירה שלכם, והתקשורת שלכם עם סמכויות מכל הסוגים מצוינת כעת, ומאפשרת לדחוף דברים. מצד שני מרס במזל עקרב עלול להביא איתו חשדנות ועוינות בבית ובמשפחה.. נסו לדבר על הכל.

בתולה
נראה שגם ונוס וגם השמש בבית הקריירה שלכם מאפשרות לכם לזרוח כעת בגדול, ולהראות את הקסם האישי והיכולת שלכם לעולם שמסביב. מרקורי שבמזל שור מדגיש את הצורך בתקשורת טובה עם חו'ל, ואפילו בתכנון של נסיעה מעניינת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם צמודה במשך מרבית ימות השבוע לשמש, אלמנט שמביא איתו לא מעט כוח אור ועוצמה למערכת, ויכולת להתנער מהצד ההססני שלכם-ולפעול בתקיפות. זמן מצוין להגדיר מטרות באופן מדויק: זה יאפשר לכם להצליח – ולהוכיח.

עקרב
אתם ממשיכים לגלות שהחיים אינם פשוטים כשכוכב מרס נמצא במזל מסויים, ובשבוע הזה-במזל שלכם. כדאי השבוע לחשוב פעמיים לפני כל עשייה ופעולה, ולא להסחף וליצור דרמות כשדברים קורים ללא שליטה. גלו סבלנות מכסימלית, ואל תשכחו את החיוך...

קשת
זוית פעולה מדויקת בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה שבוע מעניין ואסרטיבי, ובעיקר דינמי מאוד. זהו זמן טוב לנער את האבק משרירי האמביציה שלכם, להתמקד במטרה אחת בלבד – קשה, אבל אפשרי..- ולהסתער בכל הכוח!

גדי
מיקומן של השמש וונוס במזל תאומים עשוי להיות תמריץ מצוין בתחום המקצועי שלכם, גדיים. זהו זמן טוב לאפשר לדמיון וליצירתיות שלכם להצטרף לכושר הארגון ולמיקוד הידועים, ולשתף פעולה עם אחרים, ולא לפעול לבד. טובים השנים...

דלי
השמש וונוס ששוהות בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם בימים אלה, מעודדות מאוד הן את הצד היצירתי שלכם כעת, והן את הצד הרומנטי. זה הזמן לפעול ולעשות – אך מתוך אהבה, ומתוך חשיבה שאינה מקובעת. שינוי גישה ומעורבות רגשית, יביאו תוצאות.

דגים
נראה שיש אקשן חיובי בבית ובמשפחה בימים אלה, דגיגים: השמש וונוס מביאות איתן שלל רגשות נעימים למערכת, וזה אולי הזמן להשקיע יותר בבית ובסביבתו, ולפרוץ בשרשרת יזמות תקשורתית חדשות, שיזניקו אתכם קדימה: אל תדחו לשבוע הבא...

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully