וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 29 במאי עד ה-4 ביוני 2016

29.5.2016 / 10:24

השבוע נהיה אסרטיביים ואמביציוזיים יותר, אולם מצבי הרוח המשתנים שלנו עלולים לשים לנו רגל בדרך להגשמת המטרות שלנו

אישה נוגסת בתפוח. ShutterStock
שבוע מתוק לפנינו? לא בדיוק/ShutterStock

יש הרבה אקשן השבוע בשמיים: השמש וונוס במזל תאומים ממשיכות להריץ אותנו קדימה, וזוית הפעולה בין השמש ליופיטר גם גורמת לנו להיות אסרטיביים ואמביציוזיים יותר, אולם זוית הפעולה בין השמש לכוכב נפטון עלולה להכביד עלינו במעורבות רגשית גבוהה ומצבי רוח משתנים, לערפל את המטרות שלנו ולמנוע מאתנו להשיג את מה שאנחנו מתכוונים להשיג. אוף. שבוע בעייתי.

התהליכים המשמעותיים השבוע:
- זוית פעולה מדויקת בין השמש לכוכב יופיטר
- זוית פעולה מדויקת בין השמש לכוכב נפטון
- כוכב מרס בהילוך אחורי בצעדים ראשונים במזל עקרב

הזוית החיובית של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים. השמש היא מנוע הצמיחה שלנו. ההשפעה שלה אקטיבית מאוד, והיא זו שמאפשרת לנו בעזרת כוכב מרס להתמקד במה שחשוב לנו באמת, ולנסות ולהשיג אותו.

גם השפעתו של יופיטר עלינו חיובית בעיקרון: זה הכוכב שמאיץ בנו לצמוח, להתפתח, להרחיב אופקים דרך נסיעות או לימודים, ובעזרת האופטימיות שבו גם לקדם את כל מה שקשור ליכולת שלנו לרוץ קדימה באופן הישגי, להתאמץ להשיג את מה שחשוב לנו, ולהרחיב את אזורי הפעולה שלנו. כששני הכוכבים האלה נמצאים בזוית פעולה ביניהם, אפשר לומר שהדחף שלנו לרוץ קדימה מתגבר, האמביציה מתחזקת, והאופטימיות גורמת לנו להאמין בעצמנו ולהתמקד במה שחשוב לנו באמת ולהשיג זאת.

אבל אין רע בלי טוב: זויות פעולה דרכן לגרום לנו להגזים בפעילות, ולהשקיע קצת יותר מהנחוץ, והזוית הזו אינה יוצאת מהכלל. היא עלולה להביא איתה לחיינו קצת יותר אופטימיות שגם עלולה לגרום לנו לראות דברים באופן חיובי יותר ממה שהם באמת ולפגוע בשיקול הדעת שלנו ומכאן גם לקחת סיכונים מיותרים, ולהתאכזב כשדברים לא קורים כפי שרצינו. לכן כדאי להשתמש בכוחה של הזוית הזו כדי לרוץ קדימה ולפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו, אבל במקביל גם להזהר מהגזמה, מהערכת מצב לא נכונה, ומאופטימיות יתר שאינה במקומה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, קשת, דלי, ותאומים.

אייטם מימון המונים כתרומות. ShutterStock
הדחף שלנו להשקיע בלימודים מתגבר/ShutterStock

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון הרגשי. נפטון הוא כוכב שמהווה אוקטבה גבוהה יותר של ונוס, הכוכב הרגשי שעוסק במערכות יחסים, קשרים קרובים, ונתינה בכלל. אולם בעוד ונוס מביאה איתה הרמוניה ותחושה נעימה של חום וקבלה, הרי שנפטון מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מדי לכל מערכת, מצבי רוח משתנים במהירות, ומסמוס מטרות ואנרגיה יוזמת של עשייה.

זוית פעולה בין השמש לבין נפטון עלולה להביא איתה יומיים שלושה של מצבי רוח לא מוסברים, עם עליות וירידות קיצוניות, ביחד עם שיקול דעת גרוע ומעורבות רגשית שגורמת לנו לאבד עניין או פוקוס, ופגיעה בכושר קבלת ההחלטות המעשי שלנו.

תחת זוית כזו אנו גם עלולים לקבל החלטות גרועות הקשורות למערכות היחסים שלנו, להגיב באופן לא פרופורציונלי לכל שינוי בקשרים הקרובים, ולתרגם את המציאות באופן רגשני ולא פרקטי וכך גם לפגוע בקשרים שלנו, ובדיאלוג עם העולם והסביבה. אולי משום כך כדאי השבוע לחשוב פעמיים לפני קבלת כל החלטה או פעולה, בעיקר מאמצע השבוע והלאה, ולדחות את ההחלטות שלנו כמו גם את הפעולות המשמעותיות שרצינו לבצע לשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גבר בוכה. ShutterStock
יומיים שלושה של מצבי רוח לא מוסברים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל עקרב בהילוך אחורי, והחיים הופכים טעונים מאוד מבחינה רגשית, עם עומס לא קטן. זהו זמן מצוין לחשבון נפש רגשי אמיתי. קצת סבלנות, וזה יעבור.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים, לגרום לכם להיות קלילים ואקטיביים וליהנות משפע של אנרגיה חיובית. אולם חשוב כעת להמנע מהוצאות גבוהות ומאכילת יתר, ולא לאבד את הראש.

תאומים
גם השמש וגם ונוס מביאות איתן גישה אקטיבית ואופטימית, כמו גם יכולת לקדם עכשיו נושאים שחשובים לכם. אולם מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל שור, ומימוש המטרות עלול להיות איטי מהרגיל. סבלנות.

סרטן
הרבה דברים מתרחשים עכשיו מאחורי הקלעים, ואתם עלולים לחוש בתסכול מסוים המלווה בקושי לראות תוצאות בשטח של תהליכים שהשקעתם בהם. חשוב לנקות עכשיו משקעים רגשיים שהצטברו, לדבר ולשתף.

אריה
זויות הפעולה שיוצרת השמש שליטת המזל שלכם השבוע הן עם כוכב יופיטר והן עם כוכב נפטון עלולות לגרום לשינויים קיצוניים בגישה ובכוון הפעולה שלכם. נסו לשמור על ציר יציב, ולהתמקד בעובדות.

בתולה
גם השמש וגם ונוס נמצאות השבוע בבית הקריירה שלכם, ודוחפות אתכם קדימה ליזמות מעניינות, והתחלות חדשות. מרקורי שליט המזל שלכם כבר פוסע לאיטו קדימה גם הוא במזל שור, ומאפשר לכם לראות את כל התמונה, ולהשקיע קצת יותר בצמיחה אישית. יפה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים ולהביא איתה מינון גבוה של קלילות וזרימה נעימה. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולפתוח דלתות. השמש במזל תאומים מעודדת הסתכלות ארוכת טווח, כשלימודים או נסיעה צצים באופק. מעניין.

עקרב
מרס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם כשהוא בהילוך אחורי, ונראה שהוא מסעיר את הרוחות, בעיקר לעקרבים שנולדו בסוף המזל. מרס מביא איתו הרבה אנרגיה ויזמה, אבל כעת הוא בעיקר מאפשר לסגור מעגלי עשייה שנשארו פתוחים, או לקדם מעגלים שעלו על שרטון.

קשת
גם השמש וגם ונוס נמצאות עכשיו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והקשת האנרגטי והסוליסטי מרגיש פתאום צורך בדיאלוג, בשיחות של אחד על אחד ובארבע עינים, ואפילו בזוגיות חמה ותורמת. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בזוגיות וביחסים. אם הלב פנוי – צאו לדייט!

גדי
התחום המקצועי הופך להיות דורשני יותר, בגלל הילוכם של השמש וונוס במזל תאומים. יתכן והגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות מקצועיות, ולחשוב כמה צעדים קדימה. זמן להתחלות מקצועיות חדשות, או לגישה שונה וחשיבה שמחוץ לקופסה. אל תתעקשו על עקרונות ישנים.

דלי
מרס כוכב האקשן חוזר בהילוך אחורי לבית הקריירה שלכם, ועלול ליצור סערות ודרמות ביחסים עם בוסים ואחראים. יתכן והגיע הזמן לשנות כיוון ולהיות ראש גדול, במקום שיש בו חוסר סיפוק. כדאי להזהר מריבים וסכסוכים שעלולים להרוס יחסי עבודה ויחסים אישיים נאים.

דגים
מיקומן של השמש וונוס במזל תאומים, מראה על צורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג עם המשפחה, ועם בני הבית. זמן טוב לשדרג יחסים, לנקות משקעים וכעסים שהפריעו לכם, ולהשקיע במקביל גם קצת יותר בבית ובסביבתו, או לחשוב על שינוי מקום מגורים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully