וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 במאי 2016

19.5.2016 / 10:17

אחרי שבוע שבו הכל היה כאילו בהולד, הכוכבים מעבירים הילוך, ואנו יכולים לראות ים של אקשן שם למעלה, במצב הכוכבים, כשעל כולם מנצח מרקורי שחוזר להילוך רגיל, ועוזר לנו להפשיל שרוולים, ולחזור לעצמנו

משפחה בטבע. ShutterStock
חוזרים לשגרה מוחלטת? לא בדיוק/ShutterStock

השבוע חוזרים לשגרה וכדאי לזכור: זה אכן שבוע של שינויים, אבל הכוכבים עדיין לא משדרים עסקים כרגיל: השמש וונוס מול כוכב מרס עלולות להביא איתן החלטות אימפולסיביות ומאבקי כוח לא קלים, וכדאי להיזהר ולפעול באופן מדויק, שקט, ובעיקר לא למהר. סבלנות – זו מלת המפתח של השבוע הזה. עדיין.

התהליכים המשמעותיים של השבוע
1. כוכב מרקורי חוזר להילוך רגיל.
2. השמש בזווית של עימות מול כוכב מרס.
3. ונוס בזווית של עימות מול כוכב מרס.
4. ונוס עוברת למזל תאומים.
5. מרס חוזר בהילוך אחורי למזל עקרב

ההילוך המשמעותי של השבוע - זו ללא ספק חזרתו של מרקורי להילוך רגיל. ואכן, היה לא מעט בלגן הפעם כשהוא שהה בהילוך אחורי במזל שור, ולא עשה לנו חיים קלים בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, ולתחום הכלכלי בכלל. לא רק זאת: זווית המתח בין מרקורי לסטורן הנוקשה ליוותה אותנו במשך מרבית ימות השבוע ותשהה כאן גם בתחילת השבוע הזה, בעוד מרקורי מתחיל להתאושש ולאסוף כוח ולנוע לאט לאט קדימה תוך שהוא צובר תאוצה, ומחזיר לאט את האופטימיות ואת היכולת לחדש תהליכים, ולהתחיל שוב מחדש לנוע ולפעול.

אולם קצב הדברים עדיין איטי יחסית למה שאנחנו רגילים, ולכן חשוב עכשיו לא ללחץ על דוושת הגז מוקדם מדי, אלא לעשות זאת באיטיות ובשיקול דעת רציני ואחראי, למרות שיש פיתוי לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות ובכל המרץ שהצטבר לנו מאחורי הקלעים.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? בעיקר מזלות תאומים, בתולה, שור, עקרב, קשת ודגים, אך בעצם כולנו.

אילוסטרציה. ShutterStock
יש להפעיל שיקול דעת/ShutterStock

הזויות הקשות של השבוע - כאן יש שתים כאלה ושתיהן נוצרות על ידי כוכב מרס האגרסיבי שנמצא בהילוך אחורי.

1. זווית עימות בין כוכב מרס מול לשמש. זו עלולה להיות זווית אגרסיבית במיוחד: גם השמש וגם מרס נחשבים ככוכבים אקטיביים ויוזמים, וכשיש עימות בין השנים האלה כל דבר קטן עלול להדליק את הפתיל שלנו שבשבוע שכזה הוא קצר במיוחד, וליצור דרמות מהסרטים. אולי משום כך כדאי וחשוב עכשיו לחשוב פעמיים לפני שמתנפלים על מישהו בגלל איזו שטות, ויוצרים סערות מלאכותיות רק כדי לומר את המלה האחרונה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, קשת, אריה, מאזניים, ודלי.

2.זווית עימות בין ונוס למרס – זו זווית העימות בין ונוס הרגשית, למרס האסרטיבי. שני הכוכבים האלה בעצם משלימים זה את זה, כשמרס יוצר פעולה וונוס מקבלת אותה ומתרגמת אותה למעשים. אולם זווית של עימות שכזו עלולה ליצור עימותים השבוע, בעיקר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלנו. ויכוחים, אי הבנות, כעסים ותסכולים יוצרים עימותים שעלולים להגיע לקיטוב, וליצור ריבים וסכסוכים אמיתיים.

אולי משום כך כדאי להרגיע את הרוחות השבוע, בעיקר כשאנו נתקלים באי הבנות וגישה עויינת או חשדנית מצד הפרטנרים שלנו. לכן חשוב לחפש דווקא בשבוע שכזה את המכנה המשותף ולא להתעכב על המפריד, או להכנס ללחץ כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ולהגיב באופן קיצוני שעלול להסלים בקלות.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת וטלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ריב זוג אוהבים. ShutterStock
כל דבר קטן עלול להדליק את הפתיל שלנו/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע - גם כאן יש שנים כאלה, וגם שני אלה קשורים למרס וונוס, שאין ספק שמככבים בשמים השבוע.

1. ונוס עוברת למזל תאומים - אחרי חודש איטי ומפונק במזל שור, שבמהלכו חיפשנו כולנו חום ופינוקים והרבה מגע בדיאלוג הזוגי שלנו וביחסים בכלל, עוברת ונוס למזל תאומים. ואכן, הגיע הזמן לנסות ולהיגמל מהארוחות הליליות ומהגלידה בפריזר שוונוס הביאה איתה. כעת אנחנו מתחילים לצאת קצת מעצמנו, ולתרגם למלים את הרעיונות והיזמות שלנו, ולא רק לפינוקים לאוכל או לחיבוק. ונוס במזל תאומים מביאה הצד התקשורתי שלנו לכדי מיצוי תוך יצירת אפשרויות חדשות של תקשורת אישית ובינאישית, עם כל הקסם שבעולם. אולי משום כך זהו זמן טוב להתחיל לצאת יותר, לחזר בעדינות – גם בטלפון – ולתת למלים לנסות וליצור שבילים חדשים של תקשורת אל הזולת, בלי לקחת שום דבר כמובן מאליו.

לדבר, לשתף ולחלוק – אלה מלות המפתח שונוס מביאה איתה ליחסים שלנו, ולדיאלוג עם הזולת בכלל. אולי משום כך יזכו כעת יזמות תקשורתיות חדשות לכל העידוד והפרגון שבעולם, ואפילו יצליחו באופן יחסי יותר מאשר תמיד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, תאומים, מאזניים, קשת בתולה ודגים.

2. מרס חוזר בהילוך אחורי למזל עקרב – כוכב מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי בימים אלה, ואחרי שהביא איתו לא מעט אלימות בהילוך האחורי הזה אל הרחובות ואל חיינו, הוא ממשיך עכשיו פנימה אל תוך מזל עקרב שהוא אפילו אלים יותר מטבעו. אבל האלימות של מזל עקרב היא כבושה ומאופקת יותר, נקמנית יותר אמנם אך לא כזו שנשלפת החוצה ברגע כשמישהו זורק לנו הערה כזו או אחרת. זו אלימות מסוג אחר, שפעמים רבות מופנית גם נגד עצמנו, מחוסר יכולתו של מזל עקרב המאופק לבטא את עצמו באופן חופשי כלפי חוץ, ולהחצין את התוקפנות או העלבון שלנו.

אולי משום כך האלימות והתוקפנות האלה יהיו בדרך כלל יותר מאחורי הקלעים מאשר מעל פני השטח, למרות שאם הפתיל הקצר יחבוט הן עלולות לצאת החוצה בענק, ולא רק בגדול. אולי משום כך מומלץ בפרק הזמן הזה לחשוב פעמיים לפני שאנחנו טורקים טלפון או שולחים טוקבק ארסי כתגובה למישהו שחושב אחרת מאתנו. זה בהחלט עלול לחזור אלינו כבומרנג, וחבל.

מצד שני, מרס שחוזר למזל עקרב עשוי בהחלט להביא איתו שיחות עומק ותובנות חדשות, כשהוא מכריח אותנו לחשוב שנית על המעשים שלנו ולקחת אחריות על הדברים שעשינו, או שפחדנו לעשות. שיחות עומק שכאלה יכולות בהחלט לפרק משקעים רגשיים שלא נפרקו בחודים האחרונים, בגישה ישירה ואמיצה ובגובה העיניים. שווה לנסות.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, עקרב ושור.

סקר דייטים. מערכת וואלה!
זמן טוב להתחיל לצאת יותר/מערכת וואלה!

התחזית השבועית

טלה
על פניו מחכה לכם שבוע לא קל, טלאים. אמנם השמש וונוס עוברות לבית התקשורת שלכם, אבל במקביל הן יוצרות זוויות של עימות עם מרס שליט המזל שלכם, מה שאומר קונפליקטים ויכוחים חילוקי דעות ועימותים כמעט בכל נושא אפשרי... נסו לוותר, ולא להתעקש.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים, והחיים הופכים קלילים ותקשורתיים יותר, שוורים. ואכן, זה בדיוק הזמן לקחת צעד אחד קדימה ביזמות תקשורתיות, אך להיזהר מבזבוזי כספים. זווית של עימות בין מרס לוונוס עלולה לגרום לגישה תוקפנית, ולעימותים מיותרים.

תאומים
הרבה אקשן קורה סביבכם השבוע, תאומימים. מצד אחד חוזר מרקורי שליט המזל שלכם להילוך רגיל ומחזיר גם את האופטימיות, ומצד שני – השמש וונוס עוברות למזל שלכם, וזהו זמן נפלא לא רק לחגוג יומולדת, אלא גם ליהנות מהבונוסים של ונוס החביבה. יהיה נעים.

סרטן
מעברם של השמש וונוס למזל תאומים הופך את החיים לאינטנסיביים יותר, אבל שיקול הדעת שלכם הופך מעט פזיז יותר. כדאי עכשיו לחשוב פעמיים לפני כל החלטה, ולא להיסחף לקצב שלא ממש מתאים לכם. חזרתו של מרקורי מחזירה את החברים הוותיקים למעגל...

אריה
נראה שדברים יתחילו להסתדר לאט לאט מהשבוע בנושאי קריירה ודרייב, אריות. מרקורי חוזר להילוך רגיל, ומתחיל לעשות סדר בבלגן ובדיאלוג שלכם עם סמכויות. אם התקשורת שלכם עם העולם עלתה על שרטון לאחרונה, זה בדיוק הזמן להחזיר טלפונים – וגם את החיוך.

בתולה
גם ונוס וגם השמש עוברות לבית הקריירה שלכם, וביחד עם חזרתו להילוך רגיל של מרקורי שליט המזל שלכם נראה שהחיים שוב מרימים ראש, ואפילו מעבירים הילוך. כן, הגיע הזמן להתנער, להפשיל שרוולים, ולאט לאט להגדיר מטרות חדשות, ולזוז קדימה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים, והקלילות המוכרת חוזרת. אולם זווית העימות בין מרס לוונוס עלולה להביא איתה שבוע סוער ורב תהפוכות, עם לא מעט וויכוחים ועימותים. נסו לספור עד עשר לפני שאתם מגיבים, או מחליטים לשבור את הכלים.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור שהפעיל בעוצמה את כל המערכת הזוגיות שלכם והיחסים בכלל נחלש עם מעברן של השמש וונוס למזל תאומים. אולם עכשיו כדאי להיזהר מאוד מהחלטות פזיזות בנושאי חומר וכספים, ולא לקחת השבוע סיכונים מכל סוג. סבלנות.

קשת
גם השמש וגם ונוס עוברות השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והגיע הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בדיאלוג הזוגי, ובמלה דיאלוג בכלל. כעת אתם זקוקים לפרטנרים מבינים ולבני ברית נאמנים שעוזרים לכם לעשות סדר בבלגן, ולשתף פעולה: תנו מקום לאחרים בחייכם.

גדי
התחום המקצועי הופך משמעותי מאוד השבוע, והוא מצריך השקעה רבה יותר של חשיבה ותשומת לב מצדכם. אל תקחו כעת שום עובדה כמובנת מאליה, ובעיקר נסו להגדיר מטרות מקצועיות לטווח ארוך, ואם צריך התייעצו עם אחרים. חשוב להשקיע השבוע גם בבריאות שלכם.

דלי
מעברן של השמש וונוס למזל תאומים הופך אתכם מחוייכים וסקרניים יותר, וחזרתו של מרקורי במזל שור הופך את התקשורת הביתית לסבלנית וקשובה יותר. הגיע אכן הזמן לשדרג את היחסים בבית ועם המשפחה, בלי לעשות חשבונות מכל סוג. זמן איכות מצוין לטיול משפחתי.

דגים
הגיע הזמן להשקיע קצת יותר הן בבית ובסביבתו, והן ביחסים בתוך הבית. השמש וונוס עוזרות כעת לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ובמקביל גם להתמקד שוב במלה 'ביחד', בעיקר בביחד המשפחתי. זמן טוב גם למסע ביתי של סדר וארגון מחודש, ולשינוי האווירה בבית.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully