וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 במאי 2016

נראה שמרקורי וסטורן מככבים בשמים השבוע: מרקורי – שנמצא השבוע עדיין בהילוך אחורי – הוא הכוכב שאחראי על התקשורת שלנו, וסטורן – הכוכב שאחראי על הצורך ליישם ולממש בפועל ובשטח

אילוסטרציה. ShutterStock
ספק : ShutterStock/ShutterStock

סטורן פותח את השבוע כשהוא בזוית מדויקת של מתח לוונוס הרגשית, ומכניס מתחים לקשרים למערכות היחסים ולדיאלוג הרגשי של כולנו עם העולם, ומסיים את השבוע כשהוא בזוית מדויקת של מתח למרקורי כוכב התקשורת תוך שהוא מכריח אותנו לא רק להיזהר במלים שלנו אלא גם לחזור לקרקע מוצקה מבחינת הציפיות, להתמקד בצד הפרקטי של החיים כולל הפרטים הקטנים והנעשה בחשבון הבנק, ואפילו להספיק להתאכזב כשהמציאות פוגשת את הדמיון שהפעיל אותנו והמעורבות הרגשית מכבידה עלינו, אך מחזירה אותנו לפוקוס אמיתי, לכאן ולעכשיו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
- מרקורי מאט את הקצב ומגיע כמעט לעצירה מאמצע השבוע על אותה מעלה.
- מרקורי בהילוך אחורי בזוית פעולה מדויקת לסטורן רוב השבוע.
- בסוף השבוע: השמש עוברת למזל תאומים.

בגדול זהו שבוע מעניין בעיקר בגלל היותו מעין שלב בינים לפני חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, תוך שהוא מאט וכך גם מאט את התכניות של כולנו ואפילו עוצר את אלה שלא שוות מימוש אמיתי, גם דרך הזוית המכבידה שלו עם סטורן הנוקשה, לפני שיחזור שוב לעצמו ולהילוך רגיל בשבוע הבא.

האטה לפני עצירה בתקשורת שלנו – זה התהליך שעובר עכשיו מרקורי, כוכב התקשורת, ואנו נרגיש אותו בעיקר מאמצע השבוע והלאה. מכיון שזה קורה במזל שור, זה עשוי להשפיע על כולנו הן ביזמות עסקיות ובנושאים כלכליים בכלל: אלה עלולים להתעכב עכשיו, לעצור, או להתגלות כלא מוצלחים במיוחד.

אך גם בתקשורת בין אדם לחברו אנו עלולים לעשות עכשיו טעויות בשיפוט, לגלות אי הבנות, לבזבז אנרגיה בויכוחי סרק ולהתעקש על עקרונות מיותרים רק בגלל הצורך להתעקש ולומר את המלה האחרונה: מזל שור הוא אחד המזלות העקשניים שקיימים על פני גלגל המזלות, והצירוף של כוכב התקשורת במזל הזה וההילוך האחורי, עשוי להזמין מינון דווקאי גבוה במיוחד.

ככל שהשבוע יתקדם, כך תורגש יותר ההאטה הזו, וכך יקשה עלינו לפרוץ ביזמות חדשות, או לנהל דברים באופן הרגיל עד שאכן נסגור סופית את מעגלי התקשורת שהפריעו לנו או אלה שנשארו פתוחים ומיצו את עצמם, תהליך שמרקורי מדגיש כעת, ומכריח אותנו לעשות כדי לפתוח בקרוב מעגלי תקשורת חדשים, או לשפר את הישנים.

מי בעיקר יושפע מההאטה הזו? מזלות תאומים, בתולה, שור, עקרב אריה ודלי.

זוג צעיר עם בעיות בזוגיות. ShutterStock
לגלות אי הבנות ולבזבז אנרגיה בויכוחי סרק/ShutterStock

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית המתח המדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לסטורן הנוקשה, שנמשכת בעצם מיום שלישי עד סופו של השבוע, תהליך נדיר כשהמדובר בכוכב מהיר כמו מרקורי, בינו לבין כוכב סטורן הנוקשה השוהה במזל קשת.

הזוית הזו מכריחה אותנו להיות מדויקים ואחראיים יותר מתמיד. תחת זוית כזו אנשים נוטים פעמים רבות למסד יחסים, ולהיכנס למשטר נוקשה הדורש משמעת עצמית חזקה כמו דיאטה, צום מיצים, החלטה על פעילות ספורטיבית ארוכת טווח, או החלטות משמעותיות אחרות הדורשות מיקוד וויתור על הנאות וסיפוקים מיידיים.

אולם הזוית הזו פוגשת את מרקורי כשהוא גם נמצא בהילוך אחורי, אלמנט שאומר שמעל הצורך במשמעת עצמית זהו זמן טוב לפגוש מקומות בהיסטוריה האישית שלנו שבהם לא החזקנו מעמד, פישלנו, התאכזבנו, או פגשנו מקומות שבהם לא היינו במיטבנו. כעת אפשר לפגוש את המקומות הרגשיים האלה בתוכנו, לבדוק שוב את התגובות שלנו, ואולי מהמקום הזה גם לפעול אחרת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו השבוע? מזלות גדי, סרטן, תאומים, בתולה, קשת ודגים.

המעבר המשמעותי של השבוע – לרגע נדמה היה שהיא תשאר שם עוד הרבה זמן, השמש הזו במזל שור, אבל בסוף השבוע הזה היא מואילה סוף סוף לפנות את הכסא הנוח ונעלי הבית, לצאת מההרגלים שפינקו את כולנו והזניקו ים של קלוריות לצמיגי החגים שעברו, ולעבור למזל תאומים התקשורתי והדינמי.

מזל תאומים קשור לתקשורת, ובנוסף – גם לתנועה. אולי משום כך כעת כבר אין תירוצים לכל מי שהעדיף לנוח מול הטלביזיה ולהשמין בנחת: עכשיו חייבים כבר להכנס למשטר פעילות ואקשן אמיתי, אחרת בקיץ הזה נלך לים רק בשעות הערב, כדי שלא יראו את הצמיג ונים שלנו באור יום...

מקבץ הכוכבים במזל שור כלל לאחרונה לא רק את השמש אלא גם את ונוס ומרקורי שחזר והתעקש לא לעזוב אלא לחזור אליו בהילוך אחורי, כדי לזכות בעוד גלידה מהשור המפונק. כעת אפשר סוף סוף להתחיל להתמתח, לחזור ולהתמקד בהתחלות וביזמות חדשות, ובעיקר לתרגם את כל הכוונות הטובות שהיו לנו לאחרונה למלים, לשתף בהן אחרים, ומשם הדרך למימוש כבר עשויה בהחלט להיות קצרה יותר.

ואכן, הגיע הזמן להעביר הילוך, הן פיזית והן מילולית, ולחזור לסקרנות שלנו שקצת כבתה לאחרונה. כעת לא רק הגוף זקוק להזנה אלא גם הראש ובעיקר המוח – והלשון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אישה אוכלת ליד המקרר. ShutterStock
להיכנס למשטר נוקשה הדורש משמעת עצמית חזקה כמו דיאטה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ונכנס לקראת סוף השבוע לזוית של עימות של השמש, שתביא איתה בשבוע הבא ויכוחים ועימותים. זמן טוב להחלטות על פעילות פיזית מבוקרת, כדרך לשחרור לחצים.

שור
זוית של מתח בתחילת השבוע בין ונוס שליטת המזל שלכם לכוכב סטורן לא עושה לכם חיים קלים השבוע, ומכריחה אתכם לפעול באופן מדויק וחכם. מרקורי בהילוכו האחורי ממשיך לעזור לכם לסגור מעגלים שמיצו את עצמם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מאט את הקצב וזה ישפיע כמעט בכל תחום. זמן טוב להכנס לישורת האחרונה של סגירת המעגלים שהפריעו לכם, ועם הזוית של מרקורי עם סטורן – להתמקד במה שחשוב באמת.

סרטן
זה השבוע האחרון שבו נמצאת השמש במזל שור, וכדאי לנצלו כדי להשקיע יותר במעגל החברתי, לשתף חברים וקולגות במה שעובר עליכם, ולפעול באופן חכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. פנו מקום לבילוי עם חברים.

אריה
ההאטה של מרקורי כוכב התקשורת בבית הקריירה והתדמית שלכם, מביאה כמה תובנות חדשות לגבי הקריירה והאמביציה שלכם, ולגבי המטרות שהצבתם לעצמכם לתקופה הקרובה. יתכן והגיע הזמן להגדיר דברים מחדש.

בתולה
סגירת מעגלים הקשורה עכשיו לדיאלוג ולקשרים עם חו'ל כמו גם לנושאי לימודים למיניהם, משמעותית כעת. יתכן וזהו זמן טוב לקבל החלטות שהתעכבו לגבי צמיחה והתפתחות אישית בתקופה הקרובה. הזהרו בנסיעות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע בתחושת כובד ובדידות מסויימת, ואתם עלולים להרגיש כעת לבד במערכה. חשוב להשאיר את הרגלים על הקרקע, ולהצמד לעובדות. המשך השבוע יהיה קל יותר. אל תבזבזו כספים.

עקרב
מקבץ הכוכבים במזל שור ובעיקר הילוכו האחורי וההאטה של מרקורי כוכב התקשורת, מכריחים חלק מכם להגדיר מחדש את טיב מערכות היחסים הן בזוגיות והן בקשרים קרובים בכלל. זמן לנקות משקעים, ולדבר על הכל.

קשת
נושאי עבודה ובריאות עלולים לנקז עכשיו לא מעט תשומת לב. יתכן והגיע הזמן לפצוח בדיאטה, להירשם לחדר כושר, ולשדרג את הדיאלוג עם הגוף בכלל. קשיים או האטה בתחום המקצועי ישתנו בקרוב: גלו סבלנות.

גדי
זוית מתח מדויקת במשך מרבית ימות השבוע בין סטורן שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת, עלולה לגרום לאי הבנות ולקונפליקט בין מה שאתם רוצים לשדר לבין מה שיוצא בפועל. התמקדו בפרטים הקטנים.

דלי
מצב הכוכבים ובעיקר הילוכו האחורי של מרקורי וההאטה שלו השבוע מכריחים אתכם להשקיע יותר בתקשורת המשפחתית,ו בדיאלוג עם בני המשפחה. זמן לדבר ולשתף, ולא להשאיר דברים בבטן או ליד המקרה.

דגים
מקבץ הכוכבים במזל שור מביא איתו שבוע נוסף שבו התקשורת שלכם עם העולם משמעותית במיוחד. האטה בהילוכו האחורי של מרקורי עלולה לעצור תכניות שעשיתם לאחרונה, או לגרום לכם לשנות כיוון. גלו גמישות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully