וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 במאי 2016

זה שבוע מעניין במיוחד, שבו הילוכו האחורי של כוכב מרקורי מביא איתו הזדמנויות ייחודיות לסגירות מעגלים בכמה וכמה אזורי פעולה שונים בחיינו

אילוסטרציה. ShutterStock
שבוע של סגירת מעגלים/ShutterStock

השבוע הילוכו האחורי של כוכב מרקורי מביא איתו הזדמנויות ייחודיות לסגירות מעגלים, ובמקביל – הזדמנויות חדשות לצמיחה אישית מזויות שלא הכרנו עד כה, שבאות ללמד אותנו משהו על האפשרויות האישיות שלנו שלא נוצלו עד כה. יהיה מעניין.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי בהילוך אחורי פוגש את השמש בהילוך קדמי
מרקורי בהילוך אחורי פוגש את ונוס בהילוך קדמי
ונוס בזוית מתח של 150 מעלות לכוכב סטורן

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית שנמצאת במזל שור השייך ליסוד האדמה, עם סטורן הנוקשה שנמצא במזל קשת השייך ליסוד האש.

ונוס הרגשית עוסקת בהרמוניה ביחסים שלנו, וביכולת שלנו לתת ולקבל בדיאלוג האישי והעסקי. סטורן הנוקשה לעומת זאת הוא ההיפך הגמור: הוא עובד נגד ההרמוניה הבסיסית הזו אם אינה מגובה בעובדות, ומכריח אותנו קודם כל לעמוד עם הרגלים איתן על הקרקע, ורק אז לחשוב במונחים רגשיים, אם בכלל.

זוית של מתח בין השנים האלה מראה על מתח בין הצד שלנו הזקוק להרמוניה אמפטיה וחום כבסיס לפעולה, ובין הצד הדאגני שלנו הדורש קודם כל עובדות מעשיות כבסיס לפעולה או להרמוניה. המתח הזה הוא זה שמכריח אותנו סוף סוף לצאת לסידורים ולתשלומים שלא מתחשק לנו לעשות, לשלם קנסות, ולעשות כל דבר מעשי שאם לא נעשה אותו אנו עלולים להיענש, דרך סמכויות או בכל דרך אחרת, לפעמים רשמית ולפעמים אישית.

אבל, אין רע בלי טוב, ובלי זויות מסוג זה שמכריחות אותנו לקום לפעול ולשלם את חשבון החשמל, אנו עלולים להתפס לדחיינות המוכרת, לדחות דברים או פשוט לשכוח אותם, עד שמנתקים אותנו מהזרם... אולי משום כך טוב שמדי פעם היא מופיעה, זוית המתח הזו, כדי שניזכר, נייצר פעולה גם אם היא לא נוחה לנו, ונוריד את המתחים והלחצים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות מאזניים, שור, עקרב גדי וסרטן.

זוג ישן עם תינוק. ShutterStock
ונוס הרגשית עוסקת בהרמוניה ביחסים שלנו/ShutterStock

סגירות המעגלים של מרקורי – מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא בהילוך אחורי במזל שור, פוגש דרך הילוכו הפעם גם את השמש וגם את ונוס שהולכות קדימה, במפגשים קצרים אמנם אך כאלה שטומנים בחובם הפתעות מעניינות, וגם לא ממש צפויות.

צמידות בין מרקורי לשמש – זו צמידות מעניינת ומופיעה לעתים קרובות כשמרקורי הולך אחורנית, כי מרחקו של מרקורי מהשמש אינו עולה על 45 מעלות בדרך כלל. הצמידות הזו מראה על קונפליקט בין התקשורת שלנו שעוסקת עכשיו בעיקר בסגירת מעגלים, לבין המעשים שלנו שמכריחים אותנו לנוע קדימה ביומיום, ולהמשיך לפעול ברצף.

יתכן ודווקא עכשיו נוכל לסגור מעגלים עם סמכויות כמו הורים או אחראים, ולהזיז יזמות שעד עכשיו עלו על שרטון או לפחות להבין למה ואיך זה קרה. בכל מקרה זו צמידות קצרה של יום אחד, וחשוב להתבונן לעומק מה קורה בזמן הצמידות אולי גם כדי להבין דבר או שנים על מעגלי העשייה שלנו שלא מוצו ונשארו פתוחים ומחכים לנו כדי שנפעיל אותם שוב.

מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות אריה, דלי, תאומים, בתולה, שור ועקרב.

הצמידות של מרקורי עם ונוס – זו צמידות עם עולם הרגש שלנו שהולך קדימה, והתקשורת שלנו שעסוקה בעיקר בסגירת מעגלים הקשור לעבר, הקרוב או הרחוק. צמידות שכזו עשויה להביא לחיינו אקס או אקסית מיתולוגיים שאיתם נוכל לסגור קשר כזה או אחר, אנשים מהעבר שלנו שהקשר איתם נותק מסיבות כאלה ואחרות אך הרגש נשאר, או יכולת ליזום תקשורת מחודשת עם אנשים איתם לא שיתפנו רגשות שליליים כמו כעס או תסכול והם רובצים עלינו ומפריעים לנו ביומיום.

זמן איכות מצוין לסגירת מעגלים רגשיים כאלה ואחרים, הן בזוגיות והן בידידות, שמאפשרים לנו בהמשך לפתוח דף חדש ביחסים – או להמשך הלאה בחיי הרגש שלנו, נקיים מקצוות מרעילים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים, עקרב וטלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זוג רב. ShutterStock
צמידות שכזו עשויה להביא לחיינו אקס או אקסית מיתולוגיים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל קשת, כשהוא עוזר לכם לסגור מעגלי עשייה ויחסים שמיצו את עצמם, ומאפשר לכם להסתכל על החיים מזוית אחרת. אל תקחו סיכונים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל שלכם ובעזרת זוית הרמוניות עם יופיטר ופלוטו מאפשרת שיתופי פעולה נאים, כשמרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי מאפשר לכם לסגור מעגלי תקשורת מהעבר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ובצמידויות שלו השבוע עם השמש וונוס עשוי ליצור סדרת מפגשים מעניינים בין עבר והווה, ואנשים הקשורים אליהם. שתפו ודברו, ואל תשאירו דברים בבטן.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול שנמצא עכשיו במזל שור עוזר לכם לקדם נושאים שחשובים לכם במוסדות וארגונים בחייכם, ואפילו לסגור מעגל או שנים של מחויבויות איתם שמיצה את עצמו. אל תדחו תשלומי חשבונות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור שמאכלס את בית הקריירה שלכם וביחד איתה גם ונוס ומרקורי בהילוך אחורי: הגיע הזמן גם לתת גז, וגם לסגור מעגלים הקשורים לקריירה שמעיקים עליכם.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור מביא איתו צורך בחידוש קשרים עם חו'ל או אנשים הקשורים לחו'ל, בנסיעות כאלה ואחרות או בלימודים של משהו חדש שתמיד רציתם, כדרך להתחדשות וצמיחה אישית. אל תוותרו.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור, מכריחה אתכם לוותר מעט השיחות והמודעות לטובת תהליכים מעשיים וקביעת עובדות בשטח. מתחים בינה לבין סטורן מכריחים אתכם לכבות שריפות, ולפעול באסרטיביות.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור ממשיך להפעיל אתכם בעוצמה, ונראה שהמטלות שלכם לא נגמרות, עם לא מעט כווני פעולה חדשים אפשריים. מרקורי בהילוך אחורי בבית הזוגיות מאפשר לפתור בעיות, או לקחת פסק זמן.

קשת
גם מרס וגם סטורן ממשיכים לנוע במזל שלכם, ולהביא איתם יכולת לפתור בעיות ברמה האישית כמו גם בעיות מול סמכויות שעלו לאחרונה. מקבץ הכוכבים במזל שור דורש מכם כעת עובדות, ולא הצהרת כוונות.

גדי
זוית של מתח שנוצרת עכשיו בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה להביא איתה כובד לא קטן ליחסים הקרובים, וצורך לפתור בעיות בדיאלוג עם אחרים. אל תקחו סיכונים עכשיו בתחום הכלכלי.

דלי
נושאים הקשורים לבית ולמשפחה ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, כשהדיאלוג עם הורים או צעירים במשפחה דורש עדיפות. זמן טוב לפתור בעיות שזמן רב לא דיברתם עליהן, ולפתוח דברים לעומק. זמן לתקשורת משפחתית.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור מדגיש את הצורך שלכם לפעול כעת מתוך תקשורת פרקטית בשטח, והוא גם מסייע לכם לתרגם את המלים שלכם לעובדות. זמן ליזמות תקשורתיות שבעבר לא צלחו, ולסגירת מעגלים ביחסים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully