וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 במאי 2016

30.4.2016 / 19:53

השבוע נחזיר את רגלינו לקרקע ונתמודד עם הכאן והעכשיו באופן הפשוט והברור ביותר. מצד שני, האהבה צפויה לגרום לנו לאבד את הראש

אילוסטרציה. ShutterStock
האהבה תגרום לנו לאבד את הראש?/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
ונוס עושה צעד ראשון במזל שור
מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי

השבוע הזה מושפע בעצם משני מהלכים שקרו ממש בסוף השבוע הקודם, אבל השבוע הם בהחלט תופסים תאוצה: מעברה של ונוס למזל שור, ומעברו להילוך אחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל שור, כן כן. אם נוסיף לכך גם את מיקומה של השמש במזל שור שחוגגת לשוורים יומולדת ממש עכשיו, נראה שמתרחשת לה שם חגיגה אמיתית ומעניינת במזל הזה.

מרקורי עובר להילוך אחורי – אפשר לומר שזה האירוע המשמעותי של השבוע, כיון שהילוכו האחורי של כוכב מסויים בהחלט משנה מגמה של פעילות התנהלות ואקשן, וזה קורה כשגם כוכב אחר, משמעותי לא פחות ממנו, מרס, נמצא גם הוא בהילוך אחורי. לא פשוט. אבל, לשם כך צריך להבין מהו אותו הילוך אחורי של מרקורי שלנו. ובכן, במשך שלושה חודשים פחות או יותר רץ מרקורי קדימה, שורף שטחים, אוסף לנו חוויות תקשורתיות כאלה ואחרות, וחושף אותנו לסוגי תקשורת שונים ולאנשים שמפעילים אותם.

אחרי שלושה חודשים נכנס מרקורי להילוך אחורי למשך שלושה שבועות, מיקום שבעצם מאפשר לנו לעכל בנחת את כל האירועים שהתרחשו בשלושת החודשים שקדמו להילוך הזה, להעמיק אותם, לבחון אותם לעומק, ולסגור מעגלי תקשורת אשר אינם רלוונטיים עוד בחיינו. תוך כדי כך מכריח אותנו מרקורי להתמודד עם הכאן והעכשיו כשהוא שומט לנו את הקרקע מתחת לרגלים בנוגע לפגישות, לוחות זמנים, שכחה של אירועים או חפצים אישיים זעירים, ופה ושם גם איבוד של תחושת הזמן. נראה כאילו אנחנו מעופפים לעיתים בפרק הזמן הזה, ומתקשים לנחות על קרקע מוצקה פרקטית ומוכרת. לא נעים.

אבל לפעמים דווקא התהליך הזה מחדד אצלנו את תחושת המציאות של כאן ועכשיו, מכריח אותנו לגלות נוכחות ולהתמודד עם הפרטים הקטנים שעד עכשיו עבדו על טייס אוטומטי בחיינו, ומאלץ אותנו שוב ושוב להתמודד עם היומיום שלנו למרות שהראש לא ממש שם, וטוב שכך.

זוג, אסם. ShutterStock
איבוד של תחושת הזמן. נראה כאילו אנחנו מעופפים לעיתים/ShutterStock

הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור הוא אפילו משמעותי יותר. הבה נבחן אותו מעט. מזל שור פוגש את מרקורי בהילוך אחורי. מזל שור השייך ליסוד האדמה נחשב לאחד המזלות המעשיים יותר שעל פני גלגל המזלות. מהיותו השני בסדרה הוא מכריח אותנו להתקרקע, לשים רגלים על האדמה, ולהתמודד עם הכאן והעכשיו באופן הפשוט והברור ביותר.

מצד שני על המזל הזה שלטת ונוס, והיא מביאה איתו אליו גם את האיכות שלה: המזל הזה נוטה להתאהב לעיתים קרובות, ואז – לאבד את הראש המעשי המוכר, ולתת לאהבה לנהל את חייו לפרק זמן מסויים עד שהוא מתפקח, וחוזר לקרקע המוכרת. ואכן, מזל שור נחשב למזל רומנטי מאוד, והוא זקוק להרבה מגע, הרבה נוחות, ובעיקר – שיאהבו אותו, את המתוק שלנו.

אז מה קורה למזל שור כאשר כוכב תקשורתי כמו מרקורי בוחר דווקא בו כדי לפצוח בהילוך אחורי? ובכן, אפשר לומר שזה עלול להיות בעייתי – לפחות בהתחלה - לשוורים, ולא רק להם אלא גם לכל המזלות השייכים לקבוצת הפעולה של המזלות הקבועים. ואכן, מזלות אריה דלי שור ועקרב השייכים לקבוצה זו עלולים להיות הסובלים העיקריים מההילוך האחורי במזל שור. המאפיין את סדרת המזלות הזו הוא היותם בעלי הרגלים קבועים שקשה לוותר עליהם, ונוקשות מסוימת בכל מה שקשור לשינויים, בעיקר כאלה שמגיעים מבחוץ.

עכשיו, רק תתארו לעצמכם מה קורה כשבן מזל שור אופייני מתחיל לשכוח פגישות, נזכר פתאום בגעגועים באקסית מיתולוגית או מאבד את הסלולרי שלו לפחות פעמיים ביום. במצב כזה, השגרה הברוכה שהוא אוהב נעלמת והוא נחשף לאלמנטים חדשים בחייו שעיקרם חוסר יציבות, מול הצורך בבטחון שהמזלות האלה זקוקים לו.

ובאמת, מה עלול להיות זועם יותר, אבוד יותר ומתוסכל יותר מבן מזל שור ששכח את נעלי הבית שלו במקלחת, והוא מחפש אותן דווקא בסלון? רק אלה שזכו לחלוק את חייהם עם שור מעוצבן יודע עד כמה המראה הזה עצוב ואפילו טראגי. ושור ששוכח פגישות או מגיע לא בזמן? היכן נשמע כדבר הזה? או לשכוח יום הולדת של אשה אהובה, או היכן החנה את המכונית. יש דברים שקשה אפילו לדמיין.

לא לא, השור שלנו בהחלט היה מוותר על הילוכו האחורי הזה של מרקורי, ואם זה היה תלוי בו היה אפילו ממריא לכוכבים, וקורא את מרקורי לשיחה מעונבת היטב, שבסופה היה אפילו מנסה לדחוף אותו קדימה, כדי שדברים יחזרו לקדמותם. הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור נוגע לא רק בהרגליו של השור הזועם, אלא גם בהרגלים של כולנו. הוא מכריח אותנו לבדוק מי מהם אכן רלוונטי לכאן ולעכשיו, ועל מי מהם כדאי ואפשר לוותר. בנוסף הוא גם מכריח אותנו לגלות גמישות גדולה יותר ביומיום, ולחלק נכון יותר את הזמן בין עבודה בילוי או אהבה.

בכל מקרה, ולמרות התסכולים הקטנים שכולנו נחווה פה ושם – יהיה בהחלט מעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילוסטרציה. ShutterStock
נזכר פתאום בגעגועים באקסית מיתולוגית/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ומכריח אתכם לסגור מעגלי עשייה הקשורים לעבר, ולחשוב על שינויי כיוון. הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור, עלול לגרום להחלטות כלכליות גרועות.

שור
נראה שרוב האקשן אצלכם, שוורים: השמש חוגגת לכם יום הולדת וזה נחמד, והילוכו האחורי של מרקורי מחזיר זכרונות ואולי גם חבר או שנים מעבר. ונוס שחוזרת למזל שלכם, מעוררת מחדש את האהבה..

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור, לא ממש מיטיב עמכם: הוא גורם לכם לפעול באיטיות יחסית, ובנוסף הוא מכריח אתכם לנקות משקעים רגשיים מאחורי הקלעים, לפני שחוזרים שוב להתקדם. סבלנות.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור עשוי לפעול לטובתכם במגוון רחב של אזורי פעולה, ובעיקר בכל מה שקשור למוסדות וארגונים. הילוכו האחורי של מרקורי מחזיר חברים וידידים, ועושה גם סלקציה במעגל החברתי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה ביחד עם מרקורי וונוס ומאפשרת יזמות מעניינות ואתגרים גדולים, אולם הילוכו של מרקורי עלול לתקוע מקלות בגלגלים: אל תריבו עם בוסים ואחראים, או ההורים...

בתולה
הצורך שלכם במסע של צמיחה והתפתחות אישית הולך ומתחזק, כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל שור מחזיר את הצד ההרפתקני שלכם. אולם חשוב מאוד להזהר בנסיעות או בטיולים, ולנסוע בזהירות מכסימלית.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור, ומכריחה אתכם לוותר מעט את הצורך בהרמוניה ביחסים לטובת הצורך לפעול באופן מעשי ולקבוע עובדות בשטח. הזהרו מהוצאות גבוהות ובזבוז כספים שלא לצורך.

עקרב
יש אקשן בבית הזוגיות והיחסים שלכם, כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל שור מאפשר בנייה לעומק והעמקת קשרים. אולם מרקורי בהילוכו האחורי מאפשר גם לקיחת פסק זמן, ובדיקת הקשר מחדש מזויות שונות.

קשת
התחום המקצועי דורש הרבה בימים אלה, וכדאי לבדוק מחדש את התכניות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה. במקביל, אתם רגישים יותר מבחינה בריאותית, וחשוב לאכול נכון, ולצאת לפעילות ספורטיבית.

גדי
בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם עשוי להיות סוער מתמיד, וזהו זמן טוב לגל נוסטלגי זעיר ולכמה זכרונות יפים מהעבר. אקס או אקסית נוסטלגיים עשויים לחזור לתמונה. השקיעו קצת יותר בעצמכם, ולא רק באהוביכם.

דלי
התחום הביתי והמשפחתי זקוקים עכשיו להשקעה גדולה יותר מצדכם, ולהרבה תשומת לב. יתכן שיש משקעים שהצטברו שזקוקים לשיחות עומק, וניקוי הלב. במקום להסתגר, נסו לעבוד יותר על תחושת הביחד.

דגים
בית התקשורת שלכם פעיל מאוד, והילוכו של מרקורי מאפשר לכם סגירת מעגלים תקשורתיים מהעבר שנשארו פתוחים. כדאי להזהר עכשיו מאשליות ופנטזיות, ומבניית מגדלים פורחים באוויר. הצמדו לעובדות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully