וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 באפריל 2016

24.4.2016 / 10:20

נראה שחלק מהמתחים שליוו אותנו בשבועות האחרונים מתחילים להיעלם בהדרגה, עם מעברה של ונוס הרגשית למזל שור הרגוע ממזל טלה הסוער, לפחות בכל הקשור למתחים של חיי הרגש והזוגיות שלנו

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

האם צפוי לנו שבוע אופטימי יותר? בערך. המתחים שהשמש מביאה איתה מכריחים אותנו לקבל החלטות משמעותיות שניסינו לדחות לאחר החגים. הגיע הזמן להחליט שמעכשיו יוצאים לפעילות פיזית מוגברת כדי להתגבר על צמיגוני פסח שאספנו ולהגדיר מחדש את המטרות שלנו.

התהליכים המשמעותיים השבוע:
שמש 150 מרס שבהילוך אחורי.
ונוס עוברת למזל שור.

המעבר המשמעותי של השבוע – זה מעברה של ונוס המייצגת בעיקר את חיי הרגש שלנו, ממזל טלה הסוער והאימפולסיבי למזל שור הפרקטי והמאורגן. החודש האחרון אופיין במזג אויר רגשי סוער והפכפך, כפי שלא מעטים מאתנו חוו. סערות, דרמות, ודיאלוג בטורים גבוהים – ונוס שבמזל טלה ועוד בזוית לפלוטו ובצמידות לאורנוס התזזיתי לא עשתה חיים קלים לחיי הרגש שלנו, כשהצורך בסיפוק מיידי בשליטה ובאגו מנופח בלטו במיוחד.

אולם מהשבוע כל זה משתנה: ונוס לא רק עוברת למזל שור השייך ליסוד האדמה הרגוע בניגוד למזל טלה השייך ליסוד האש הסוער, אלא גם כשולטת על מזל שור ולא רק על מצבי הרוח הרגשיים שלו אלא גם על הצד הפרקטי ועל נושאים כמו כסף או רכוש מצליחה להרגיע את הרוחות, ולתרגם את כל האקשן של השבועיים האחרונים לקביעות עובדות בשטח.

את האפקט הגדול יותר נרגיש בשינוי ההתייחסות שלנו לכל נושא הרגשות העדינים, ובעיקר הרומנטיקה. בעוד שהותה של ונוס במזל טלה לוותה בגישה ילדותית ויצרית ובמאבקי אגו ביחסים שלנו, הרי שבמזל שור מחזירה אלינו ונוס את הרומנטיקה, את הצורך בהרמוניה שקטה, ואת הרצון במגע לא כדרך דווקא לביטוי יצרי אלא כמקום שנוגע כדי להרגיע, להביע חום ואמפטיה, ופשוט לחבק.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, ובגדול בעצם כולנו.

אילוסטרציה. ShutterStock
לתרגם את כל האקשן של השבועיים האחרונים לקביעות עובדות בשטח/ShutterStock

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח שנוצרת בין כוכב מרס שממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל קשת, לבין השמש שעושה צעדים ראשונים במזל שור.

מדוע נוצר כאן מתח? ובכן, זויות של מתח נוצרות בין מזלות שאין ביניהם קשר ישיר לא ביסוד ולא בפעולה. מזל קשת למשל שייך ליסוד האש האקטיבי, ואילו מזל שור – ליסוד האדמה הפסיבי. במלים אחרות, האש לא זקוקה לאדמה כדי להפרות את עצמה – בניגוד להפריה שהיא מקבלת ממזלות הנמצאים ביסוד האוויר למשל – בעוד קבוצת הפעולה של מזל קשת היא המשתנים, כלומר מעבירי האנרגיה אך לא יוצרי האנרגיה שמזל שור זקוק להם כדי לתרגם את האנרגיה שלהם לעובדות בשטח.

במלים אחרות, האקשן שיוצר כעת כוכב מרס לא יכול להיות מתורגם ליכולת השמש לתרגם אותו לעשייה, ובפועל קורה ההיפך: שני הכוכבים האלה שבעצם קשורים כל אחד מהם ליזמה ופעולה כאילו מתחרים אחד בשני אך מאין יכולת לתרגם את התחרותיות הזו לעשייה בריאה, נוצר כאן בעיקר תסכול, מה שנקרא – פול גז בניוטרל.

אולי משום כך אנו עלולים להתקשות השבוע ביכולת לתרגם את הרעיונות והיזמות שלנו לעשייה בשטח, ומצד שני אנו עלולים לבזבז לא מעט משאבים חשובים רק כדי לשמר מצבים, ולא כדי לקדם אותם, מה שאומר בסופו של דבר – סבלנות... כי בשבוע הבא הזוית הזו תיעלם, ככל שהשמש תמשיך להתקדם, ומרס ימשיך לנוע בהילוך אחורי והזוית תיעלם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, טלה, שור, קשת, עקרב ותאומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זוג עם כלב. ShutterStock
זויות של מתח נוצרות בין מזלות שאין ביניהם קשר ישיר לא ביסוד ולא בפעולה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ודברים נעצרים או לא באים לידי ביטוי באופן מלא כפי שאתם רוצים. סבלנות ואיפוק נחוצים עכשיו יותר מתמיד, אבל גם אפשרויות מעניינות חדשות מתגלות עכשיו.

שור
משהו טוב קורה לכם השבוע, שוורים: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שלכם, ומביאה איתה את בשורת האהבה והרגיעה. סוף סוף אפשר להשען אחורנית, להניח ראש, ובעיקר לפתוח את הלב..

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור האיטי יחסית לקצב הטבעי שלכם, והדברים החשובים מתרחשים עכשיו דווקא מאחורי הקלעים. זמן טוב לנקות משקעים לפני שפורצים שוב קדימה.

סרטן
מעברה של ונוס למזל שור עשוי בהחלט להרגיע את הרוחות בתקופה הקרובה, סרטנונים. זהו זמן שבו אפשר להתחיל לחזור לטיימינג שלכם, ולא להסחף אחרי שלל האירועים שקורים בחוץ. הגיע הזמן לשיתופי פעולה.

אריה
נראה שהדרייב שלכם לעשייה חוזר מהשבוע, ובגדול. ונוס עוברת לבית הקריירה שלכם, ועוזרת לכם לשדרג תדמית, לקדם נושאים שחשובים לכם מול סמכויות, ולהקסים את כולם כשאתם מול קהל.. השתמשו בה.

בתולה
החיים מאפשרים לכם מהשבוע לעבור למצב של צמיחה אישית והרחבת אופקים: ונוס עוברת למזל שור והדגש עובר על הצורך לשנות גישה, ולראות דברים אחרת. זמן טוב נסיעות או ללימודים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור, והחיים הופכים להיות פרקטיים יותר, אם כי ההרמוניה מעט נעלמת. הגיע הזמן לדאוג לקרקע שמתחת לרגלים, מאזניים, ולשדרג את הנעשה בחשבון הבנק.

עקרב
זוגיות ויחסים – אלה חלק מהנושאים שעליהם תעבוד ונוס בתקופה הקרובה בחייכם, כשהיא עוברת לבית הזוגיות שלכם שנמצא במזל שור. הגיע הזמן לפתוח דברים, לשתף ברגשות, לפתור בעיות ביחסים ו..לדבר.

קשת
מעברה של ונוס למזל שור מקום בו נמצא גם את השמש ומרקורי מאפשר לכם להשקיע קצת יותר מחשבה בתחום הכלכלי, אבל תצטרכו לוותר על הצד ההרפתקני שלכם, ולהתמקד בעובדות השבוע.. מוכנים?

גדי
הצד הרומנטי שלכם הופך פעיל יותר כשונוס עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות. הגיע הזמן לחשוב קצת מחוץ לקופסה, ולתת לרגש לדבר... אפשרו לעצמכם ליהנות ולבלות קצת יותר השבוע.

דלי
נושאי בית ומשפחה יזכו בקרוב לדגש מיוחד ולהתייחסות חמה ואוהבת יותר, עם מעברה של ונוס למזל שור. ואכן, הגיע הזמן לחזור לתחושת הביחד המשפחתית שקצת נעלמה לאחרונה, ויפה שעה אחת קודם...

דגים
נראה שאתם צפויים עכשיו לתקופה נעימה יותר מבחינה תקשורתית, דגיגים. מעברה של ונוס לבית התקשורת שלכם מאפשר לכם להיות משכנעים יותר, ויזמות כאלה ואחרות יזכו לגישה אוהדת ולסיוע. קדימה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully