וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 באפריל 2016

17.4.2016 / 10:08

חשוב לדעת להרגיע את הרוחות בעיקר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג עם העולם, כיון ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו ובעיקר שיקול הדעת הקשור לאנשים אחרים

זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
הרגיעו את הרוחות/ShutterStock

ונוס מככבת בשמים עם זויות קשות, השמש משנה מזל, מרקורי מכניס מתחים לתקשורת שלנו, אבל מעל הכל – כוכב מרס עוצר באופן סופי השבוע ומתחיל לנוע אחורנית ביום שלישי עד ה 29 ליוני. יהיה מרתק.

התהליכים המשמעותיים בכוכבים:
ונוס בזוית פעולה לפלוטו ובצמידות לאורנוס.
השמש עוברת למזל שור.
כוכב מרס עוצר ב 8 מעלות במזל קשת, ופורץ בהילוך אחורי.

הזויות הקשות של השבוע – אלה הזויות שונוס יוצרת עם פלוטו ואורנוס. כדאי להרגיע את הרוחות לפני שהן מתחילות לסעור, ובטח לפני ליל הסדר. אבל זה לא יהיה ממש רגוע בכל מקרה, כי ממש בפסח יוצרת ונוס צמידות מדויקת עם כוכב אורנוס, כוכב הניתוקים והשינויים, על כל המשתמע. כן כן.
זוית הפעולה של ונוס עם פלוטו – זו זוית יצרית מאוד, שמסמלת יותר מכל את הצד היצרי של ונוס ולא דווקא ההרמוני.

פלוטו הוא כוכב עוצמתי מאוד, והזוית שלו עם ונוס מביאה את הצד הפיזי של היחסים לקדמת הבמה, כמו גם צדדים פחות נחמדים כמו מאבקי כוחות ביחסים, אגו, שתלטנות, סערות ודרמות. חשוב לדעת להרגיע את הרוחות בעיקר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג עם העולם, כיון ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו ובעיקר שיקול הדעת הקשור לאנשים אחרים.

מי יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

אילוסטרציה. ShutterStock
מאבקי כוחות ביחסים, אגו, שתלטנות, סערות ודרמות/ShutterStock

הזוית הבעייתית של השבוע – זו הצמידות של ונוס עם כוכב אורנוס התזזיתי, שמגיעה לשיאה ממש בפסח עצמו. אורנוס הוא כוכב אינטנסיבי תזזיתי וחסר מנוח, שמכריח אותנו לפעול באופן סוליסטי וגם לקחת קצת יותר ספייס וחופש אישי, כשהוא צמוד לונוס. הזוית הזו לא ממש תורמת ליחסים קרובים אלא להיפך: גורמת לעצבנות וחוסר שקט כמו גם לצורך לנתק קשרים אם הכעס עולה.

אולי משום כך חשוב להיות בליל הסדר הזה עם אנשים רגועים שאנחנו מרגישים נוח איתם, ולא עם אנשים שעלולים להעלות לנו את הסעיף, לגמור לנו את מיץ הענבים, או להתעקש גם על המלים הקטנות באגדה כשכולם כבר רעבים. סבלנות!

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דלי, טלה, ואריה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל טלה האימפולסיבי והילדותי, למזל שור הפרקטי והמופנם. המעבר הזה אמור להרגיע את הרוחות הסוערות בשבוע הזה, אבל האמת שהוא רק יסמן כיוון, והרוגע לא ממש יגיע. מזל שור השייך ליסוד האדמה מכריח אותנו אמנם להניח שתי רגלים על הקרקע, אבל ונוס שליטת המזל הזה בזוית לפלוטו ובצמידות לאורנוס, כך שהרגיעה הזו אם אכן תגיע – זה לא יקרה השבוע.

למרות הכל, חלק לא קטן מאתנו יתחיל להתייחס יותר לעובדות עם המעבר הזה, ולרדת לקרקע גם מבחינת הוצאות והנעשה בחשבון הבנק. חלק אחר יושפע דווקא מהצד הרומנטי של ונוס, אבל עם הזויות הקשות שלה כל נושא היחסים עלול להיות מורכב מתמיד כעת..

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, אריה, עקרב ודלי.

מרס עובר להילוך אחורי - זה אולי המעבר המשמעותי ביותר של השנה, מבחינת ההשפעה שלו על כל אחד מאתנו. מרס עובר להילוך אחורי ביום שלישי של השבוע, וישהה בו עד ה 29 ליוני. מרס קשור ליזמה ופעולה בחיינו, ולמעשים בשטח. כשהוא מאט ועובר למצב עצירה, הוא מכריח אותנו לסגור מעגלים שנשארו פתוחים מבחינת עשייה בחיינו כדי שנוכל לשדרג את העשייה שלנו בהמשך, ולפעול אחרת.

בזמן שכזה החיים מזמנים לנו אנשים מהעבר שאיתם רצינו לעשות דברים ולא עשינו, יזמות שעלו על שרטון כדי שנוכל לשחזר ולשדרג, וקלקולים של מכשירים שונים שחיכו עד עכשיו כדי שנשדרג אותם – או כדי שנמכור ונמשיך הלאה. קצת קשה לפרוץ עכשיו בהתחלות חדשות לכיוונים חדשים, אבל יזמות יוצאות דופן ולא צפויות דווקא עשויות להגיע עכשיו, כווני חשיבה לא צפויים וגישה מעניינת שמאפשרת לנו לבחון את העשייה שלנו באור אחר.

מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, קשת ותאומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זוג זקנים. ShutterStock
חלק אחר יושפע דווקא מהצד הרומנטי של ונוס/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למצב עצירה ומשם להילוך אחורי. הגיע הזמן לחשוב קצת אחרת לגבי הפעולות שלכם, ולצאת מהקופסה מבחינת תפיסה וגישה. זמן טוב לסגור מעגלי עבר שנשארו פתוחים.

שור
זה עלול להיות שבוע סוער ולא קל, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם בזוית לפלוטו ובצמידות לאורנוס עלולה להביא איתה סערות ודרמות למכביר, חלקן קשור לליל הסדר וחלקן אישי או זוגי. אל תנתקו קשרים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע במזל שור האיטי יחסית, וזה בהחלט לא זמן האיכות שלכם עכשיו. כעת הזמן לפעול באופן חכם ומאפשר ובעיקר מאופק, ובעיקר – לפעול באופן פרקטי.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל טלה שם אתכם באור הזרקורים, אבל הצד החברתי שלכם הופך להיות פעיל יותר לקראת הפסח כשהשמש עוברת למזל שור. הגיע הזמן להרים טלפונים, ולחדש קשרים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל שור, והאנרגיה שלכם משתנה. אחרי חודש סוער ומעניין, הגיע הזמן גם לתרגם את העובדות לעשייה. התדמית שלכם בשיאה: נסו אתם לארגן את הסדר..

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם ששוהה במזל שור מדגיש את הצורך לפעול כעת באופן פתוח ומאפשר יותר, בעיקר בכל מה שקשור לנסיעות והרחבת אופקים. בלו את הפסח במקום רחוק – ומדליק..

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם סוערת למדי השבוע, אלמנט שקצת הורס את ההרמוניה שלכם, מאזנאים, וחבל.. זה בדיוק הזמן לפעול באופן מדויק ויעיל, ולנתב את האנרגיה הזו לעובדות ולעשייה פרופר. לא לריב!

עקרב
שבוע תוסס לפנינו, וכדאי לשמור את התסיסה הזו ולתרגם אותה לעשייה באופן חיובי, במקום לריב עם העולם כשונוס יוצרת זוית פעולה לא קלה עם פלוטו. אל תתעקשו על המלה האחרונה.


קשת
כוכב מרס עובר להילוך אחורי במזל שלכם, ונראה שהגיע הזמן לשדרג את הפעילות שלכם, ואולי אפילו לקחת פסק זמן כדי לראות איך ממשיכים ובאיזה עוצמה. שבוע של מחשבות ותכניות לטווח ארוך.

גדי
נושאי בית ומשפחה עלולים להביא איתם עומס רגשי לא קטן, וחשוב לא להסעיר את הרוחות יותר ממה שהן סוערות בכל מקרה. חשוב במיוחד עכשיו להרגיע ולפעול באווירה חיובית לקראת פסח, בתחום המשפחתי.

דלי
צמידות מדויקת בין ונוס הרגשית לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום השבוע לקושי לא רק לשבת רגע במנוחה, אלא גם להיות רגועים בפסח עצמו. נסו לחגוג באופן שונה, ועם אנשים שמבינים אתכם.

דגים
המעורבות הרגשית גבוהה מאוד השבוע, כשהילוכו האחורי של מרס עלול להביא איתו צורך מרדני לשבור מוסכמות, ולפעול אחרת מתמיד. זמן טוב לקונספט חדש של חגיגות הפסח, וממקום כן ואותנטי יותר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully