וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 באפריל 2016

השבוע אנו עלולים להתקל במינון גבוה במיוחד של אי הבנות וקצרים בתקשורת, כשהמקצבים שלנו מהירים יותר ושונים מאלה של הזולת, ומינון הסבלנות שלנו לאחרים- ואפילו לעצמנו – שואף לאפס

זוג צעיר עם בעיות בזוגיות. ShutterStock
סבלנות שואפת לאפס/ShutterStock

זהו, השבוע זה קורה: כוכב מרס נעצר במעלה השמינית במזל קשת, לקראת יציאתו לתנועה בהילוך אחורי ביום שני בשבוע הבא. את העצירה הזו נוכל להרגיש בכמה וכמה אזורים בחיינו, בעיקר בכל מה שקשור לעשייה ולפעולה. אם נוסיף לכך את הצמידות של השמש לכוכב אורנוס שעשויה להביא איתה שינויים וניתוקים, נבין שהשבוע הזה אנו עשויים להזקק לכל מלאי הסבלנות שלנו, וזה לא יהיה קל.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
צמידות מדויקת בין השמש לכוכב אורנוס.
מרס עוצר באופן סופי במעלה השמינית במזל קשת.
ונוס במזל טלה בזויות הרמוניות למרס ולסטורן.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב אורנוס התזזיתי. הצמידות הזו היא אחת הצמידויות הפחות קלות באסטרולוגיה. השמש היא מנוע החיים שלנו, בעוד אורנוס מייצג את כוח השינוי והפריצה. כשהשנים האלה נפגשים אנו עלולים לחוש עצבנות וחוסר סבלנות וסובלנות כלפי כל מי שלא מבין אותנו, חושב פחות מהר מאתנו, או שמנסה להעביר עלינו ביקורת או לחילופין לעצור אותנו – כך נדמה לנו – מהריצה קדימה שהזוית הזו מביאה איתה.

אולי משום כך אנו עלולים להתקל במינון גבוה במיוחד של אי הבנות וקצרים בתקשורת, כשהמקצבים שלנו מהירים יותר ושונים מאלה של הזולת, ומינון הסבלנות שלנו לאחרים- ואפילו לעצמנו – שואף לאפס. ויכוחים, עימותים, ריבים קולניים ועזיבות דרמטיות – כל אלה עלולים להגיע עכשיו להשפיע על חיי הרגש והמקצוע שלנו. אולם חשובה במיוחד העובדה שבמקרים שכאלה אנו מרגישים צורך להתנתק מאחרים, לנתק יחסים, ולהמשיך הלאה. את זה עדיף שלא לעשות תחת השפעת הזוית הזו, כי בקרוב מאוד כשהיא תשתנה, אנו עלולים להצטער ולהתחרט על כך.

אז.. מה עושים? מחליטים שמה שלא קורה בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל – ממשיכים להיות, ולא מנתקים קשרים. סבלנות ואורך רוח הם המצרך המבוקש ביותר עכשיו, וגם אם טעינו ואמרנו את המלים הקשות שקשה לחזור מהן – כדאי למהר ולהתנצל כי אחר כך יהיה קשה להחזיר אותן, או לחזור לקשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, שור, ועקרב.

אילוסטרציה. ShutterStock
ויכוחים, עימותים, ריבים קולניים ועזיבות דרמטיות/ShutterStock

המיקום המשמעותי של השבוע – זוהי העצירה של כוכב מרס במזל קשת, לפני שיתחיל לנוע בהילוך אחורי בשבוע הבא. על ההילוך האחורי עצמו אכתוב בשבוע הבא, אולם חשוב גם השבוע להתייחס לעצירה הזו, שעלולה להתייחס בעיקר לא לכוונות או למלים שלנו אלא בעיקר לפעולות.

זהו זמן טוב לתקן שגיאות שעשינו בעבר, הרחוק או הקרוב, כששיקול הדעת שלנו היה לא במיטבו: כעת הזמן לנסות ולהחזיר את הגלגל, להתפייס עם רבנו עם האנשים הלא נכונים, להחזיר כספים או לסיים פעולות שלא סיימנו, ובמקביל גם לנסות ולהחזיר את עצמנו לסדר וארגון.

מה עדיף לא ממש לעשות עכשיו? להזהר בנושאים הקשורים לפעולות חדשות, בעיקר לפני שסיימנו לסגור מעגלים שהפריעו לנו עד כה: את סגירת המעגלים הזו נעשה כשמרס ינוע בהילוך אחורי, כדי לשפר לשדרג ולהתכונן לנוע שוב קדימה, והפעם – ממקום חכם מבין ומוצלח יותר.

מי בעיקר יושפע מעצירתו של מרס השבוע? מזלות קשת, תאומים, טלה,מאזניים, דגים, בתולה, גדי וסרטן.

הזויות החיוביות של השבוע – כן, תתפלאו, יש גם כאלה – וטוב שכך – ואלה הזויות הפרקטיות שיוצרת ונוס הרגשית שבמזל טלה עם הכוכבים מרס וסטורן.

בלי קשר לזויות אחרות במפת השמים, הרי ששתי הזויות האלה מאפשרות לנו שיתופי פעולה פורים ומשמעותיים עם אנשים שחושבים ומרגישים כמונו. כל זאת – בתנאי שנסכים להפתח לאחרים, לשתף אותם ברעיונות ביזמות ובתכניות שלנו, ולא נתעקש על פעולה סוליסטית.

מרס אחראי על הדרייב שלנו, סטורן אחראי על מימוש פוטנציאל, ונוס אחראית על הצד הרגשי ועל הבונוסים שאנו מקבלים כשאנו אכן משתפים אחרים בכנות ובאומץ בחיינו – כל השלישיה הזו עשויה לפעול השבוע באופן חכם ויוזם, אם נחליט להכניס אחרים לתכניות שלנו, ונאפשר להם להוכיח שסך כל החלקים גדול יותר מהשלם המרכיב אותם – ואפילו להיפך.

מי בעיקר יושפע לטובה מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי, סרטן, וטלה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
שיתופי פעולה פורים ומשמעותיים עם אנשים שחושבים ומרגישים כמונו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם מאט את הקצב באופן המשמעותי השבוע ואף עוצר בסופו. זהו זמן מתאים מאין כמוהו לחשבון נפש אמיתי, רגשי ומקצועי, לפני שיגיעו המסקנות והתהליך עצמו בשבוע הבא.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה את הצורך בשיתופי פעולה פורים למטרות משותפות באופן מוצלח, אם כי קצב הדברים עלול להיות מהיר וההחלטות – פזיזות ולא שקולות. חשבו פעמיים!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל שור האיטי יחסית, וגם יוצר פחות זוית פעולה עם כוכבים אחרים מהרגיל. אתם עלולים לחוש השבוע שאתם לבד במערכה, וכל העומס עליכם. קצת סבלנות, וזה עובר.

סרטן
גם השמש וגם ונוס שוהות בבית הקריירה שלכם, ומאפשרות לכם לעמוד באור הזרקורים ולהראות לעולם מה אתם שוים באמת. זהו זמן טוב לקדם יזמות מקצועיות ואישיות, ולהתמקד באתגרים גדולים במיוחד.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נצמדת בתחילת השבוע באופן מדויק לכוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול להביא איתו עצבנות וחוסר סבלנות לזולת, ודרמות וסערות. נסו לא לנתק קשרים, ולא לבזבז אנרגיה.

בתולה
השמש וונוס דוחפות אתכם קדימה במישור המקצועי, וזהו זמן טוב לא לפחד להתמודד, ועל כל הקופה. מרקורי ששוהה במזל שור לעומת זאת מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים וליזמות מקוריות. מעניין.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מדגישה השבוע את התחום הזוגי, ונושאים הקשורים לשיתופי פעולה שלכם. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים שלכם מקשר זוגי ולמצוא במקביל שותפים ובני ברית לצד המקצועי.

עקרב
זוית הפעולה בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין השמש עדיין פעילה מאוד השבוע, ועלולה לגרום לתגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. נסו לא להתעקש על המלה האחרונה, ולא לשכוח את החיוך..

קשת
מרס שוהה במזל שלכם ועובר למצב עצירה, ובכך בעצם עלול לעצור חלק מהתנופה שהביא איתו בשבועות האחרונים. במקום להתעקש להמשיך באותה דרך עם הראש בקיר, נסו לעצור לרגע ולהבין מה השיעור...

גדי
זוית פרקטית בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית, עשויה להביא איתה שבוע פורה במיוחד מבחינת היכולת שלכם לשתף פעולה עם אחרים, ללמוד מהם ואיתם, ולעשות דברים ביחד. שווה לנסות.

דלי
הצמידות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם שמופיעה השבוע, אינה קלה עבורכם, ועלולה לבחון כל טיפת סבלנות שיש לכם כלפי הסביבה וכלפי אנשים שחושבים אחרת. גלו סובלנות, והמנעו מניתוק קשרים.

דגים
גם השמש וגם ונוס ממשיכות לנוע בבית החומר והכספים שלכם, להביא איתן הוצאות גבוהות מהרגיל אך במקביל גם יכולת לשדרג את הנעשה בחשבון הבנק, ולפעול באופן חכם-ולטווח ארוך. אל תבזבזו!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully