וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 3-9 באפריל 2016

31.3.2016 / 14:06

נראה שכל דבר בימים אלה מאתגר אותנו, מתסיס אותנו, מרגיז, מעצבן או מטעין באנרגיה עוצמתית במיוחד, ומכאן גם מפעיל את בלוטת האדרנלין ללא מחשבות נוספות, וללא שיקול דעת אמיתי

אילוסטרציה. ShutterStock
שבוע שכזה/ShutterStock

על פניו זהו שבוע מעניין במיוחד שבו גם ונוס וגם מרקורי מחליפים מזל, השמש נטענת באנרגיה עוצמתית, וכוכב מרס מאט בדרכו לפרוץ בהילוך אחורי בקרוב. חלק מהשינויים האלה מכריחים אותנו גם לשנות זוית חשיבה וראייה, וחלק אחר – גם להתאים את עצמנו לקצב הדברים המשתנה מול עינינו ביומיום שלנו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע: השמש בזוית פעולה מדויקת לכוכב פלוטו, מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור,
ונוס הרגשית עוברת למזל טלה ומרס מאט את הקצב כהכנה לעצירה ומעבר להילוך אחורי.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב פלוטו היצרי והכוחני. הזוית הזו מפעילה את השמש – ואיתה גם אותנו – בעוצמה רבה. נראה שכל דבר בימים אלה מאתגר אותנו, מתסיס אותנו, מרגיז, מעצבן או מטעין באנרגיה עוצמתית במיוחד.

זוית שכזו עשויה בהחלט להיות מנוף לפעולה עוצמתית שעשויה אפילו לשנות את חיינו, אבל במקביל גם עלולה לגרום לנו ליצור סערות ודרמות ללא מחשבה נוספת, ולהרוס יחסים יפים רק בגלל שהדם עלה למוח בגלל מלים מרגיזות, וגרם לנו לפעול ללא שיקול דעת.

זו אחת הזויות היותר אלימות שיש באסטרולוגיה, כיון שהשמש מייצגת גם את הגוף הפיזי שלנו, והמתחים שפלוטו מזרים מפעילים אותו ללא התערבות של החומר האפור בקופסה שם למעלה, אלמנט שאין בו שליטה רבה מדי. אולי משום כך כדאי השבוע לחשוב פעמיים לפני שמחליטים לכעוס או לשבור את הכלים, להתאפק עוד רגע, ולדחות את רגעי המשבר לזמן שבו נוכל להתבונן בדברים מבחוץ, ללא מעורבות רגשית גבוהה, ולפעול אחרת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, דלי, ושור.

אילוסטרציה. ShutterStock
זוית שכזו עשויה בהחלט להיות מנוף לפעולה עוצמתית שעשויה לשנות את חיינו/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דגים המעורפל רגשני ואלטרואיסטי, למזל טלה הילדותי הספונטני והתוקפני. אין ספק שונוס משנה מהשבוע את הדרך שבה אנו חווים דברים באופן רגשי, כמו גם את דרך הביטוי הרגשית שלנו.

אם במזל דגים היינו ענוגים ורכים, מלים עדינות גרמו לנו להתרגש, ואהבה רפרפה בכנפיה מעל לראשינו עם געגוע עמוק למשהו לא ידוע, הרי שבמזל טלה אנו זקוקים לצבעים גסים יותר, ולרגשות דרמטיים יותר. אלה ההבדלים בין הירוק בקבוק והאינדיגו, לבין הכתום זרחני והאדם הארגמני. השוני הזה מביא איתו גישה רגשית אחרת, התנהגות אחרת, והעדפה של סיפוקים מיידיים של כאן ועכשיו על פני הרמוניה שקטה ומלים רכות.

גם האהבה עכשיו הופכת להיות תובענית ויצרית יותר, ולא רגשנית ועדינה. החיזור הופך דרמטי יותר, והניאונסים הדקים הופכים צעקניים ואגרסיביים משהו. אולי משום כך ונוס נחשבת כנפולה במזל טלה הגברי והאגרסיבי, כשהטונים העדינים שלה נעלמים מתחת לצרכיו של הגוף, ולאו דווקא של הלב.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

התקשורת השבוע – התקשורת שלנו משתנה השבוע. בעוד ונוס הרגשית עוברת ממקום עדין ומעורפל למקום אגרסיבי ותחרותי, הרי שמרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר מהמקום האגרסיבי והתחרותי הזה למקום פרקטי שבו ניתן לתרגם את האנרגיות העוצמתיות האלה למעשים בשטח, אבל בטונים שקטים ומעשיים יותר.

אולי משום כך אפשר השבוע להתחיל להרגיע את הרוחות שסערו מאוד בזמן האחרון, ולתת להם מוצא פרקטי שמתמקד בעיקר בעובדות, ולא ברגשות. זהו זמן טוב לחזור לקרקע מוצקה, להתבונן לעומק בחשבון הבנק שאיכשהו הפך חשוב פחות עם הטונים הגבוהים של השבועיים האחרונים, להבין מה קורה שם, לסגור אוברדראפט אם צריך, להחזיר חובות, ולחזור לבסיס כלכלי איתן ויציב יותר.

גם המלים שלנו הופכות רגועות יותר, ואנחנו מתמקדים בעיקר בעובדות, ולא ברגשות שמאחוריהן. זמן מצוין אכן לשים את הרגש בצד, ולעסוק בעיקר בקביעת עובדות בשטח שקצת התעכבו בגלל התהליכים של הזמן האחרון.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

כוכב מרס מאט הילוך בדרכו להילוך אחורי – זהו מהלך משמעותי שכולנו נרגיש בו בשבועות הקרובים, והוא מתחיל בעצם השבוע: כוכב מרס הקשור לעשייה ויזמה, יעבור ב 17 לאפריל להילוך אחורי במזל קשת, יחזור בהמשך למזל עקרב, ושוב יתחיל לנוע קדימה ב 30 ביוני.

עד אז מרס מאט ועוצר במעלות ה 7 וה 8 במזל קשת, ומסמן לאט לאט את שינוי הכיון תוך שהוא מאפשר לנו בהדרגה להתרגל אליו. פרק הזמן הזה יתאים לשדרוג העשייה שלנו, לסגירת מעגלים עשייה שלא צלחו ומעגלי תקשורת מעשית שעלו על שרטון, לקראת תובנות והארות חדשות כשיתחיל לנוע שוב קדימה, ועשייה מחודשת ממקום אחר. על כך ארחיב בשבוע הבא.

בינתיים חשוב להבין שכל מעגלי העשייה שלנו יתחילו להאט השבוע, גם אם לא נרגיש כך בתחילה, וגם האנרגיה העוצמתית של מרס במזל קשת תתחיל להיחלש בהדרגה. זהו חלק ממעגלי החיים שלנו, שנעים קדימה ואחורנית לסירוגין, מתמלאים ומתרוקנים, ומאפשרים לאנרגיות חדשות לחזור למעגל החיים דרך שינויי כיוון ודרך.

אולי משום כך כדאי לא להתרגש עם דברים לא יקרו במהירות שבה אנו מצפים שיקרו או ישתנו בתהליך: נלמד לקבל אותם כפי שהם, ולהבין יותר לעומק את שפת מעגלי היקום הפנימית שמדריכה אותם – ואותנו – ועוזרת לנו להרפות כדי להתחדש, להוריד הילוך, לשנות כיוון, להבין מה באמת קורה וקרה, ואז – ל חזור בחזרה, טעונים באנרגיה חדשה ותוססת, ובהרבה עוצמה לעשייה.

מי בעיקר יושפע מההאטה הזו של כוכב מרס? מזלות קשת, טלה, מאזניים, ותאומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זוג עם כלב. ShutterStock
אנרגיות חדשות חוזרות למעגל החיים דרך שינויי כיוון/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
אתם אולי אלה שתרגישו את הדברים בעוצמה הגדולה ביותר, אם כי לא באופן הבוטה והישיר ביותר. כוכב מרס מאט הילוך השבוע, ואיתו גם מאטה האנרגיה שלנו וגם התהליכים שהתחלנו בשבועות האחרונים. נסו להקשיב לתהליך ולא לכעוס כשדברים לא קורים כפי שאתם רוצים: בטבע יש לכל דבר סיבה.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה האגרסיבי, והאנרגיה שלכם משתנה, לאו דווקא לטובה. הכל קורה מהר וטעון יותר, וכדאי להזהר מטעויות בשיקול הדעת. מרקורי עובר למזל שלכם לעומת זאת, התקשורת שלכם משתפרת, והמלים החכמות חוזרות.. דברו, ועל הכל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצא מתחום הרעש והמעגלים החברתיים ועובר למקום שקט יותר: מאחורי הקלעים. הגיע הזמן לחשבון נפש אמיתי של מחצית השנה האחרונה, תאומימים, ואולי גם הגדרות מדויקות יותר לאן הולכים, איך, ועם מי. שבוע שמתחיל חשבון נפש מעניין, ומרס שבבית הזוגיות שממול משלים אותו.

סרטן
מעברה של ונוס למזל טלה שם את עולם הרגשות שלכם באור הזרקורים, סרטנונים, והגיע הזמן להתייחס אליו-ואל מערכות היחסים הקרובות-באופן מעמיק יותר, ואף להגיע למסקנה או שתים. מעברו של מרקורי למזל שור מדגיש את הצורך להשקיע במקביל גם במעגלים החברתיים, ובחברים הטובים.

אריה
הצטרפותה של ונוס למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש עושה לכם טוב על הלב, אריות. זהו זמן מצוין למחשבות על צמיחה והתפתחות אישית, כמו גם לצורך ללמוד משהו חדש ומעניין שיפתח אופקים חדשים, או לתכנן נסיעה שתעשה בדיוק את אותו הדבר, רק אחרת. הגיע הזמן לנוע, ובעוצמה.

בתולה
יופיטר כוכב השפע נמצא עדיין במזל שלכם אבל לא לעוד זמן רב: מי מכם שלא הצליחו בחודשים לפתוח ערוצים חדשים ומעניינים של תקשורת אל העולם ולפ עול מתוך יזמה חדשה ואסרטיבית ולקבוע עובדות חדשות בשטח – זה הזמן לנסות ולעשות זאת. ההאטה של מרס במזל קשת תביא תקשורת מסוג אחר לבית ולמשפחה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת סוף סוף את מזל דגים על שלל הרגשות הדביקים שליוו את התהליך הזה, ואיתה את הרומנטיקה הדביקה שלוותה אתכם. כעת כשהיא עוברת לבית הזוגיות שבמזל טלה, הגיע הזמן לתקשורת כנה וישירה יותר עם מי שנמצא ממול, ולמבט מעמיק ובוחן על איכות מערכות היחסים.

עקרב
זה נראה כמו שבוע טעון ולא קל מבחינתכם, עקרבים: השמש העוצמתית יוצרת זוית פעולה לא קלה עם פלוטו שליט המזל שלכם, והאנרגיה שנוצרת כתוצאה מהזוית הזו אינה קלה. הצד המרדני שבכם עלול עכשיו להרים ראש, וכעסים פתאומיים עלולים לצוץ ולקלקל יחסים. חשבו פעמיים לפני שאת מחליטים לשבור את הכלים.

קשת
מעברה של ונוס למזל קשת עוזר לכם לשחרר רגשות שהיו כלואים בשבועות האחרונים, בעיקר רגשות הקשורים למשפחה. זמן מצוין לתת לקלילות הזו מקום, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש. ההאטה של מרס במזל שלכם תגרום גם לכם להאט את הקצב. נסו לנוח קצת יותר,ולהחליף כוח.

גדי
מעברה של ונוס למזל טלה מביא איתו תקופה מעניינת לחיי הרגש המשפחתיים. ונוס מביאה איתה הקלה ונחמה, ובעקיפין גם מחזירה את האמון ביחסים – ובאהבה. זמן מצוין להחזיר לחיי המשפחה גם את תחושת הביחד, כשמרקורי במזל שור מחזיר גם את היכולת היצירתית המילולית שלכם.

דלי
על פניו זה שבוע טעון ולא קל: השמש ששוהה עכשיו במזל טלה נצמדת יותר ויותר אל אורנוס שליט המזל שלכם. השיא יגיע אמנם רק בתחילת השבוע הבא, אבל אפשר כבר השבוע לחוש במתחים ובלחצים שהזוית הזו מביאה איתה. נסו לא להתרחק מדי לתוך עצמכם ולא לנתק קשרים, גם אם מתחשק: בקרוב זה יעבור.

דגים
אחרי כחודש ימים שבהם העניקה לכם ונוס מטובה, היא עוברת הלאה אל בית הכספים שלכם. זהו זמן מצוין להשקיע במציאת מקורות הכנסה נוספים או בשיפור ושדרוג המיקום שלכם באלה הקיימים, אבל גם לזהירות: ונוס גורמת בדרך כלל להוצאות רבות מתמיד על פינוקים. מרקורי שבמזל שור משפר להפליא את התקשורת שלכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully