וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 במרץ עד ה-2 באפריל 2016

27.3.2016 / 10:24

נושאי תקשורת הופכים להיות משמעותיים במיוחד השבוע. הניחו בצד את המעורבות הרגשית הגבוהה והתבוננו בעובדות כפי שהן

אילוסטרציה. ShutterStock
השבוע אנחנו בדגש על תקשורת/ShutterStock

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל קשת, וביחד עם השמש ומרקורי במזל טלה השייך גם הוא למזלות האש להראות לנו את נחת זרועו. מרס במזל קשת הוא המוציא לפועל, והצורך לממש רעיונות ויזמות מפעיל באופן מהיר מאוד את הצד המבצע אפילו ללא תכנון.

האישו האמיתי השבוע דווקא נמצא במקום אחר: נושאי תקשורת הופכים להיות משמעותיים במיוחד השבוע. ונוס בתקשורת רגשית מכבידה ודורשנית, מרקורי כוכב התקשורת שלנו בצמידות לאוראנוס התזזיתי ובזוית לפלוטו הכוחני – כל השלישייה הזו מצביעה על הצורך שלנו לפעול בזהירות מכסימלית השבוע, הן במלים שלנו, הן בתנועה שלנו, והן בכוונות – ובמעשים. פשוט זהירות.

התהליכים החשובים של השבוע:
1. ונוס בזוית פעולה לסטורן.
2. מרקורי בזוית פעולה לפלוטו.
3. מרקורי בצמידות לאורנוס.

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית, לסטורן הדורשני והנוקשה. הזוית הזו מכריחה אותנו לשים בצד את המעורבות הרגשית הגבוהה, ולהתבונן בעובדות כפי שהן ללא כחל וסרק. מצד שני, הגישה שמביאה איתה הזוית הזו לחיינו היא גישה פסימית, וגורמת לנו לראות שחורות גם במקומות שאין לכך כל סיבה.

היבט נוסף של הזוית הזו היא היכולת שלנו למסד יחסים כעת, ולהפוך אותם לרשמיים. בין אם המדובר בחתימת חוזים מקצועיים או בחוזה נישואים – זהו זמן טוב לכך, מכיון שסטורן שם גבולות לונוס, ומאפשר לה ולנו לפעול בגבולות בטוחים ללא מעורבות רגשית עודפת. מתי יעלם הכובד? לקראת סוף השבוע. עד אז כדאי להיאזר בסבלנות, ולהתמקד לא באהבות נלהבות, אלא בעיקר בפרטים הקטנים והמעשיים.

מי בעיקר מושפע מהזוית הזו? מזלות מאזניים, שור, גדי וסרטן.

אילוסטרציה. ShutterStock
שבוע בו נראה רק שחורות?/ShutterStock

הזוית הכוחנית של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב פלוטו. תחת הזוית הזו הרגישות שלנו למלים גדלה, וכל גרוי קטן עלול לגרום לנו להתפרץ, לכעוס, ולפעול באופן שתלטני וכוחני. אולי משום כך חשוב חשוב עכשיו לפעול בזהירות מכסימלית עם המלים שלנו, לחשוב פעמיים לפני שאנחנו כועסים או מתוסכלים וזורקים מלים, ומקלקלים יחסים יפים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, עקרב, קשת ושור.

בנוסף: חשוב להזהר!
השמש מרס ומרקורי ממשיכים לרוץ במזלות האש, כשיחד איתם נמצא גם סטורן. כבר ראינו מה הרביעיה הזו יוצרת, אבל השבוע מרס נכנס גם לזוית פעולה עם נפטון הרגשני, שתגיע לשיאה בשבוע הבא. זה אומר שכדאי מאוד השבוע לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, כי מעבר לצורך לבצע אותה כדאי גם להיות ממוקדים בתוצאה, ועקב הזוית עם נפטון – הרגשות מפעילים אותה ללא קשר אמיתי אליה.

מי בעיקר מושפע מהמסע הזה של כוכבים במזלות האש? טלה, תאומים, בתולה, קשת, גדי, מאזניים, סרטן, ובעצם באופן כזה או אחר – כולנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה שנעשה השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת ולהביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית ובלתי מבוקרת, אך זוית שהוא יוצר השבוע עם נפטון הרגשי עלולה לגרום לסערות ודרמות מיותרות. נסו להקפיד על הדרך בה הולכים, טלאים.

שור
ונוס הרגשית יוצאת מהצמידות עם נפטון הרגשני ומגיעה בתחילת השבוע לשיא בזוית אמביציוזית מול יופיטר כוכב השפע, שנעלמת בהמשך. זמן חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים, כי אשליות ופנטזיות עלולות להיות חזקות השבוע..

תאומים
מרקורי שליט המזל שלנו נע קדימה במזל טלה כשהוא עדיין קרוב לשמש, אבל בהמשך יוצר זוית פעולה עם פלוטו הכוחני וזוית אגרסיבית עם אורנוס התזזיתי: כדאי לא להכנס לויכוחים מיותרים השבוע, ובעיקר – לא לנת קשרים גם אם מתחשק.

סרטן
השמש ומרקורי שנעים קדימה במזל טלה מפעילים בעוצמה את בית הקריירה של הסרטנון שלנו. זהו זמן להקיץ נרדמים, לקחת את עצמכם בידים, ולשלוף את מכבש האנרגיה העוצמתי שלכם כדי להריץ יזמות חדשות בנושאי קריירה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם חורשת יפה במזל טלה ומביאה איתה אנרגיה חדשה ונאה למערכת. הצמידות עם כוכב מרקורי מאפשרת לכם להיות מילוליים ולתת למלים שלכם את כל הקסם הרצוי כדי להשיג את המטרות שלכם. אז לדבר,והרבה...

בתולה
ונוס הרגשית ששוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם עשויה לגרום לכם להיות רכים ומשקיעים מהרגיל במערכות היחסים שלכם. אולם דווקא עכשיו כדאי וחשוב לא לאבד את הצפון... השמש ומרקורי מזהירים שלא לקחת סיכונים מיותרים.

מאזניים
זוגיות יחסים ומה שביניהם, במעשה ובמלים – על כך הדיון עם השמש ומרקורי ששוהים להם עכשיו בבית הזוגיות והיחסים, ומכריחים אתכם לעשות דברים קצת אחרת. חשוב לראות ולהבין את עומק היחסים ולהשקיע בהתאם...

עקרב
זוית פעולה לא קלה בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם להפוך כל ריב שטותי למלחמת עולם בזעיר אנפין. חשוב לשמור על פרופורציות, ולא להגיב בעוצמה כשחיוך אחד במקום מספיק בהחלט...

קשת
על פניו זהו שבוע אמביציוזי למדי, כשונוס הרגשית יוצרת זוית של עימות עם יופיטר שליט המזל שלכם. הרצון לנסוע ולקבוע עובדות בשטח מתגבר בצד הרצון להפוך את השבוע הזה לממוקד מטרה ובעיקר – לחשוב על לימודים של משהו חדש...

גדי
זוית פעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס עלולה להיות לא קלה מבחינתכם, גדיים. קצרים בתקשורת רגשית אכזבות וכובד ביחסים עלולים להגיע ולגרום לתסכול ואכזבה, אלא אם תפרידו את הרגש מהעובדות. התמקדו באהבה... היא החשובה.

דלי
צמידות לא קלה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה אמנם הארות והברקות כמו גם פתרונות נפלאים לבעיות שמטרידות אתכם, אבל גם צורך חזק בספייס וחופש אישי וניתוקי קשרים בגלל צורך בשינוי.. זהירות.

דגים
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מעורבות רגשית עדינה בכל מה שאתם עושים, אהבה אלטרואיסטית שגורמת לכם להשקיע יותר מהרגיל, ופה ושם גם תחושה של איבוד שליטה והסתגרות מסויימת.. אל תאבדו את הראש בעולם הרגש.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully