וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 במרץ 2016

הכוכבים מרס וסטורן ממשיכים לנוע במזל קשת ואיתם ממשיך גם הבלגן והאקשן, הסערות והדרמות: מזל קשת מוציא לאור פעולות ספונטניות, שהדחף לבצע אותן הצטבר בשבועות האחרונים, והדברים מתרחשים באופן ספונטני ללא מחשבה נוספת

אילוסטרציה. ShutterStock
השבוע נהיה רגשניים ורגישים מאוד/ShutterStock

המעורבות הרגשית השבוע הופכת גבוהה במיוחד, גם ביחסים וגם בדיאלוג שלנו עם העולם: ונוס הרגשית עוברת למזל דגים, הצד החברתי שהיה פעיל כל כך לאחרונה נעלם, והרגשות משתלטים על דרך קבלת ההחלטות שלנו. לא קל, אבל בהחלט מעניין.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס עוברת למזל דגים
2. ונוס בזוית פעולה מדויקת למרס
3. מרקורי בזוית של עימות ליופיטר

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי, למזל דגים הרגשני. הצד החברתי שהיה כל כך פעיל בחודש האחרון, משתנה בהדרגה, ואנו הופכים סגורים ומופנמים יותר, נשלטים על ידי מצבי הרוח שלנו, רגשניים ורגישים מאוד עד כדי היעלבות מכל שטות.

המיקום הזה לא עושה לנו חיים קלים, כשמצבי הרוח שלנו נוסקים למעלה – ויורדים לאחר מכן בחדות למטה, בעיקר בכל מה שקשור ליחסים קרובות, ולמערכות יחסים בכלל. זהו זמן להתאהב עד כלות, אבל גם להתאכזב או להתרסק באותה מידה – הכל קיצוני, עם עוצמות לא קטנות, וכדאי לזכור שזה תהליך זמני ולא לאבד פרופורציות. בקיצור, גם כשנדמה שהולכים לאבד את הראש – כדאי לתקוע את הרגלים חזק באדמה עד יעבור זעם.. והוא יעבור, בקרוב.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

זוג, אסם. ShutterStock
אל תאבדו פרופורציות/ShutterStock

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית, למרס האגרסיבי. ואכן, לא פלא שנוצרת זוית שכזו: ונוס הרגשית במזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי, בעוד מרס שוהה במזל קשת האקטיבי השייך ליסוד האש האסרטיבי... אז מה קורה כשאש ומים נפגשים להם בזוית פעולה? דרמות, והרבה מהן.

ואכן, זו זוית דרמטית למדי שבה שני אלמנטים מנוגדים באופיים יוצרים זוית פעולה שמכריחה את שני הצדדים להחליט אם מתמסרים – או ממשיכים הלאה, אם מלת המפתח של השבוע היא חופש אישי – או מחוייבות טוטאלית. אם היצר שולט – או הצורך בהרמוניה. שני הצדדים האלה הם בעצם שני צדדים של אותה מטבע שמרכיבה את כל נושא היחסים: החופש האישי מול המחוייבות הזוגית, ולהיפך. אז מי ינצח? שבוע הפכפך רגשית לפנינו, ולא קל.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, שור, מאזניים, קשת תאומים ודגים.

הזוית האמביציוזית של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים. הזוית הזו מביאה איתה תקשורת מסוג אחר. בין אם המדובר בתקשורת עם ח'ול או עם אנשים הקשורים לח'ול, תקשורת עם אנשים פתוחים ושאפתניים, או תקשורת עם אנשים שעושים לנו טוב על הלב, אנשי שפע כאלה ואחרים שהאופטימיות היא מלת המפתח בחייהם.

זהו זמן טוב להפתח לגרויים חדשים ולא מוכרים, לפגוש במלים שלנו וביזמות תקשורתיות כאלה ואחרות אנשים שמייצגים עבורנו את החופש באשר הוא, חופש אישי או מחשבתי, ולפעול ממקום פתוח מאפשר מחוייך, ובעיקר אופטימי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
זמן טוב להפתח לגרויים חדשים ולא מוכרים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה – מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בתחילת מזל קשת, כשהוא יוצר זוית פעולה לונוס הרגשית המחזקת את הצד היצרי וההפכפך שבו, ובמקביל גם מהווה משקל נגד אסרטיבי למקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים. התוצאה הבלתי נמנעת – דרמות, סערות רגשיות, וחוסר יציבות... ופה ושם גם אלימות, אם לא תזהרו. אל תאפשרו לעצבים לשלוט.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים השייך ליסוד המים, אלמנט שבהחלט מפרה את מזל שור השייך ליסוד האדמה. ואכן, זוהי תקופה מעניינת שבה הצד החברתי שלכם מתפתח, המעגל החברתי מתרחב, וזה הזמן להכיר אנשים חדשים ומעניינים שכדאי להכניס לחייכם. קחו יזמה ואל תשארו מאחורי הקלעים. זה ישתלם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני, והתקשורת שלכם רגשנית מאוד, דרמטית, מלאה מצבי רוח ופה ושם גם רצון מוזר להסתגר, ולהיות לבד. זוית העימות בין מרקורי ליופיטר לעומת זאת, מחזירה איתכם למקום של צמיחה והתפתחות אישית, עם צורך מחדש להתחבר לאמביציה שלכם, ולהזיז דברים.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים דווקא עושה לכם טוב על הלב, סרטנונים. כן, גם אתם שייכים ליסוד המים המופנם והרגיש, וגם אתם זקוקים לכל הבטחון הזה שנדמה שדווקא השבוע אתם עשויים לקבל שפע ממנו... אם לא היה שם המרס המעצבן הזה, הכל היה מושלם. נצלו את האנרגיה של מרס לתחום המקצועי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עדיין שוהה במזל דגים, מקום שלא ממש קל לכם למרות שהתחלתם כבר להתרגל לאפים ולדאונים שהוא מביא איתו. מרס במזל קשת לעומת זאת מביא איתו את הצורך בביטוי אישי ישיר, עם אנרגיה עוצמתית המגיעה ישירות מהלב. אם לא תריבו עם הסביבה, אפילו תוכלו ליהנות ממנה...

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל דגים ממול המייצג את הצד הזוגי ומערכות היחסים שלכם, הולך וגדל עם מעברה של ונוס הרגשית אליו. כן, נראה שהצורך הזה להשקיע בדיאלוג הזוגי ובקשרים הקרובים שלכם רק מתגבר, ויותר מתמיד אתם זקוקים למשוב רגשי הולם, ולאנשים מבינים מולכם. אם הלב פנוי, זה הזמן להיכרויות חדשות...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים, ושוקעת במים הרגשניים האלה שלא ממש עושים לכם חיים קלים, כשאתם רגילים להתבונן בדברים ופתאום חייבים אכן לטבול ברגש, לטוב ולרע... שבוע לא מאוזן לפנינו, אבל גם יצירתי מאוד. נסו להרים את הכפפה היצירתית הזו, ולפתור בעיות שמציקות לכם זמן רב עם חשיבה מחוץ לקופסה.

עקרב
ביתו של הלב הופך עמוס יותר ויותר מבחינתכם, עקרבים, כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים גדל אף יותר כשונוס עוברת אליו. העקרב הקשוח עשוי לגלות השבוע שהוא הרבה יותר רך ורומנטי ממה שחשב, ויצירתי לא פחות. זמן מצוין לתת אכן לרומנטיקה – ובעיקר לאהבה – מקום גדול יותר בשבוע שלכם.

קשת
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, מביא איתו דרייב חזק לעשייה בצד עצבנות וחוסר שקט, ולא ממש מקל עליכם בתגובות המהירות והפזיזות שמגיעות עכשיו. זהו זמן לחשוב פעמיים לפני שמתפרצים על מישהו, גם אם הוא חושב אחרת מכם, קשתים. זוית בין יופיטר למרקורי מביאה איתה מלים שמזמן לא אמרתם...

גדי
מלים, מלים מלים – נראה שהשבוע הזה אתם משתמשים בהן הרבה יותר מתמיד, בעיקר כשונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם. הגיע הזמן לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם, למרות הקליפה הגדיית הקשוחה. הכוכבים בהחלט יכולים לרכך, אבל בלי יזמה כנה ואמיתית שלכם זה פשוט לא יקרה, גדיים....

דלי
בית החומר והכספים שלכם הופך עמוס יותר ויותר, והחיים דורשים מכם קבלות ועובדות בשטח, כמו גם התארגנות מחודשת ויעילה מתמיד בחשבון הבנק. ואכן, הגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר בכל מה שקשור לצד החומרי שלכם, להחזיר חובות, לסגור אוברדראפט, ולא להגזים בקניות.

דגים
השמש, מרקורי כוכב התקשורת, נפטון שליט המזל שלכם ומהשבוע גם ונוס – כולם נמצאים במזל שלכם עכשיו, מאפשרים לכם לפגוש דלתות חדשות שאפשר לפתוח, אנשים חדשים שאפשר להכיר, ויזמות חדשות שאפשר בעזרתם להזיז דברים: אבל שום דלת לא תיפתח אם לא תסכימו ללחוץ על הידית, דגיגים. מוכנים?

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully