וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-12 במרץ 2016

שני שינויים משמעותיים מסמלים שינוי כוון מסוים, כשגם כוכב מרס האסרטיבי וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים למזלות אחרים. זה טוב או רע ליהודים? ובכן - לא טוב ולא רע, אלא שונה

אילוסטרציה. ShutterStock
זמן לבצע דברים ממקום אופטימי יותר/ShutterStock

מצד אחד האנרגיה הופכת ישירה ואקטיבית יותר, אולם הדרך שלנו לפרש את המציאות או לתקשר עם אחרים הופכת בעייתית יותר. אז, זה טוב או רע? הכוכבים מחייכים שם למעלה, ומשאירים לנו את ההחלטה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים.
2. מרס כוכב האקשן עובר למזל קשת.
3. מרקורי כוכב התקשורת נצמד לכוכב נפטון.

השינוי האנרגטי של של השבוע – את השינוי הזה מביא איתו כוכב מרס. אחרי חודשיים טעונים וקטלניים במזל עקרב, שבהם חווינו לא מעט אירועים לא קלים עויינות וקושי לבטא רגשות שמחים והרמוניים, עובר מרס למזל קשת ההרפתקן והאנרגיה שלנו משתנה.

ואכן, מזל קשת השייך גם הוא למזלות האש מביא איתו כר נוח לפעולה לכוכב מרס, בעיקר בכל מה שקשור לדברים שרצינו לעשות והתאפקנו עד עכשיו, והגיע הזמן לבצע אותם ממקום שמח ואסרטיבי. אולם, לא הכל ורוד כאן. במזל קשת מרס מוציא איתו החוצה לא רק תכניות טובות לפעולה, אלא גם באופן מעניין גם אלימות רבה יותר, מהיותו מוציא לפועל באופן אימפולסיבי בלי לחשוב ולתכנן יותר מדי.

משום כך כדאי להזהר עוד יותר מהמיקום הזה. עובדה היא שגם ברגע שסטורן עבר למזל קשת התחילה סדרת הפיגועים עם הסכינים ובעצם מעין סוג של אינתיפאדה אישית ולא מתוכננת, אלמנט שהיה גם בעבר כשסטורן שהה במזל קשת.
כעת עם מעברו של מרס למזל קשת, כדאי להתאפק יותר, ומכיון שגם הפתיל שלנו קצר יותר והתגובות קיצוניות יותר, כדאי גם להצטייד במינון גבוה של המלים איפוק וסבלנות, הן ביחסים האישיים והן בדיאלוג עם העולם סביבנו.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, קשת, מאזניים ותאומים.

אילוסטרציה. ShutterStock
האנרגיה שלנו משתנה השבוע - לטובה ולרעה/ShutterStock

התקשורת שלנו - אחרי חודש חברותי וחברי במזל דלי, שבו חיבר אותנו מחדש מרקורי כוכב התקשורת לצד החברתי שלנו ולחברים הטובים, עובר מרקורי למזל דגים השייך ליסוד המים.
במזל דגים התקשורת שלנו רגשית מאוד, ונתונה למצבי רוח משתנים במהירות. המיקום הזה הופך אותנו ליצירתיים ובעלי דמיון רב במלים ובדימויים שלנו, אולם הפכפכים ולא ברורים כשאנחנו נדרשים להעביר מסרים חד משמעיים, או לשים גבולות למי שאתנו או מולנו.

מיקומו של מרקורי במזל דגים מביא איתו יכולת השתנות והסתגלות במינון גבוה כשהתנאים סביבנו משתנים, אולם במקביל הוא גם מקשה על החשיבה הפרקטית שלנו, ולא עוזר לנו בכל מה שקשור לתכנון יומיום, הגדרת מטרות, וקביעת עובדות בשטח: אלה נתונים עכשיו למצבי הרוח שלנו, יותר מכל דבר אחר.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, וכמובן דגים.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות במזל דגים בין מרקורי כוכב התקשורת, לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.
מכיון שנפטון שולט על מזל דגים, כל מה שכתבתי קודם על מיקומו של מרקורי במזל דגים הופך מוקצן יותר כשהוא נצמד לנפטון הרגשי, והופך את הפעולות הפשוטות של היומיום לטעונות, ופה ושם גם לדרמטיות.

נפטון עלול למסמס את התכניות שלנו, לגרום לעצלנות ודחיינות, ובסופו של דבר לשים רגל לכל מה שקשור לפרטים הטכניים ולעובדות, מעצם זה שהוא הופך כל פעולה שקשורה אליהם לא לטכנית אלא לרגשית מאוד.

אולי משום כך המינוח 'חי בסרט' יתאים לנו מאוד השבוע הן בגלל מיקום מרקורי והן בגלל הצמידות שלו עם כוכב נפטון. אולי משום כך גם כדאי לדחות את ההחלטות החשובות שלנו לשבוע הבא, ולחכות בסבלנות שהמסך שנפטון שם על עיניו של מרקורי – ועל עינינו שלנו – ירד בהדרגה, ושוב נוכל לראות את המציאות כפי שהיא.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, וקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אילוסטרציה. ShutterStock
הפעולות הפשוטות של היומיום הופכות לטעונות, ופה ושם גם לדרמטיות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל קשת, ונראה שהמעורבות הרגשית שהעיקה כל כך בשבועות האחרונים משתחררת לאיטה, ואפילו החיוך חוזר. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות, ולצאת לאקשן.

שור
מעברו של מרס ממזל עקרב למזל קשת בהחלט מקל עליכם, בעיקר בכל מה שקשור למערכות יחסים וקשרים קרובים שלא התנהלו על מי מנוחות בזמן האחרון. אולם מרס עלול להביא איתו במיקומו החדש עם לקיחת סיכונים מיותרת, גם בנושאי כספים. זהירות.

תאומים
זה שבוע לא קל עבורכם, תאומימים. לא רק שהקלילות שאיפיינה את השבועות האחרונים נעלמת, אלא גם מעורבות רגשית גבוהה מגיעה והופכת אתכם לא רגועים ולא צפויים. במקום להיעלב מכל שטות תנו מקום גדול יותר לאהבה, בגישה יצירתית ושמחה. וזה אפשרי.

סרטן
השמש ומרקורי במזל דגים מביאים איתם צורך חזק בצמיחה אישית, כמו גם רצון לנסוע, להחליף אוויר ואווירה, ולצאת מהקופסה מבחינת עשייה וחשיבה. זמן טוב לקבל החלטות הקשורות ללימודים של משהו חדש שמעניין אתכם, או של נסיעה קרובה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוזבת השבוע את נפטון שלא עשה לכם חיים קלים בשבועות האחרונים, ונכנסת פנימה אל תוך זוית העימות עם יופיטר כוכב הנסיעות והשפע. אין ספק שהזוית הזו הופכת אתכם לאסרטיביים ואמביציוזיים במיוחד! הזהרו מהחלטות פזיזות.

בתולה
השמש ונפטון עדיין שוהים במזל דגים שממול וממליצים להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור למערכות היחסים ולדיאלוג הזוגי שלכם. מעברו של מרס למזל קשת מביא איתו צורך בבדק בית אמיתי הקשור ליחסים בתוך המשפחה. זמן לנקות משקעים, בתולות.

מאזניים
זה השבוע האחרון שבו שוהה ונוס שליטת המזל שלכם במזל דלי: בשבוע הבא היא כבר עוברת למזל דגים, והקלילות והשמחה שאיפינו את מיקומה במזל דלי החודש יעלמו. נסו לנצל את השבוע האחרון הזה ליצירת קשרים חדשים, עם אנשים מעניינים במיוחד.

עקרב
השמש ומרקורי במזל דגים גורמים גם לעקרב הקשוח ביותר להיות רומנטי מתמיד... אם נוסיף לכך גם את יציאתו של מרס מהמזל שלכם, מיקום שהביא איתו הרבה אנרגיה אבל גם הרבה ריבים וויכוחים, נבין שאתם לקראת תקופה רגועה ופרקטית יותר. כיף.

קשת
זוית של עימות שיוצרת השמש עם יופיטר שליט המזל שלכם הופכת גם את השבוע הזה לאסרטיבי ואפילו אמביציוזי במיוחד. זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם, בעיקר כאלה שקשורים להתרחבות עסקית לימודים או נסיעות, ולהסתער קדימה.

גדי
התקשורת שלכם עוברת שינוי משמעותי השבוע: מרקורי כוכב התקשרות עובר למזל דגים מקום בו נמצאת כבר השמש, ובית התקשורת שלכם הופך אקטיבי יותר. המעבר הזה מרכך אתכם, ועוזר לכם להוריד את הקליפה הקשוחה: הגיע הזמן לעדינות.

דלי
אחרי חודש תקשורתי במיוחד, עובר לו מרקורי כוכב התקשורת מהמזל שלכם למזל דגים שלידכם. הגיע הזמן אכן להתמקד בנושאי חומר וכספים, מה גם שבשבוע הבא עוברת גם ונוס הרגשית למזל דגים, ותעניק לכם גישה יצירתית בכל מה שקשור למקורות הכנסה.

דגים
זהו שבוע מיוחד מבחינתכם. השמש ממשיכה לחגוג לכם יומי הולדת, ומרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ונצמד לנפטון שליט המזל שלכם. זהו זמן של איכות תקשורתית שמאפשרת לכם להתבטא ולבטא, אבל כדאי להזהר מאשליות ופנטזיות..השארו על הקרקע!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully