וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 בפברואר עד ה-5 במרץ 2016

מעורבות רגשית גבוהה, אמביציה חסרת גבולות, ותקשורת אגרסיבית. הכוכבים גורמים לנו לאבד בקלות פרופורציות השבוע, ואם לא ניזהר אנו עלולים לפגוש רצף של החלטות רגשניות דרמטיות ובעיקר גרועות השבוע

אילוסטרציה. ShutterStock
שבוע שחשוב לזכור בו להירגע/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
שמש במזל דגים בצמידות לכוכב נפטון, שמש בזוית של עימות ליופיטר כוכב השפע, מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס.

הזוית הרגשית של השבוע – זו הצמידות המדויקת שיוצרת השמש עם נפטון המעורפל והרגשי במזל דגים. זו אחד הצמידות היותר בעייתיות בעיקר כי קשה לשים את האצבע באופן מדויק על ההשפעה שלהן עלינו ועל מעשינו.
השמש נחשבת למיקוד הדברים, ומעניקה לנו אור עוצמה וכוח. נפטון לעומת זאת הוא כוכב רגשי מאוד, שהשפעתו מביאה למעורבות רגשית גבוהה מאוד, וחוסר פרופורציות בכל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים.

צמידות בין השנים האלה עלולה להביא איתה כמה וכמה ימים רגשניים מלאי דמיון ויצירתיות אך במקביל גם בעייתיים מבחינת היכולת שלנו להתמקד בחשיבה אובייקטיבית ובתרגום העובדות כפי שהן למציאות שסביבנו.
אולי משום כך חשוב להתמקד מאמצע השבוע והלאה בעיקר בפרטים הקטנים ובתכניות המעשיות שלנו, ולא לאפשר למצבי הרוח המשתנים במהירות השבוע למסמס יזמות כאלה ואחרות, ולגרום לנו לפעול באופן רגשני בדיוק כשצריך להיות החלטיים ומדויקים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

זוג צעיר עם בעיות בזוגיות. ShutterStock
חוסר פרופורציה/ShutterStock

הזוית האמביציוזית של השבוע – זו הזוית שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והצמיחה האישית.
בגדול, זו נחשבת כאחד הזויות האופטימיות והעוצמתיות שיש מבחינת דרייב והתפתחות אישית, ורק חבל שהיא נופלת על השמש במקביל לסיום הצמידות שלה עם נפטון הרגשני במזל דגים.

יופיטר גורם לנו לרצות להשיג את את המכסימום, ונותן לנו בזוית שכזו תחושה אופטימיות שהכל בה אפשרי. הזוית הזו גם מביאה איתה רצון להרחיב אופקים, אם דרך נסיעות ארוכות ואם דרך לימודים. מצד שני, תחת הזוית הזו אנו עלולים לעשות שגיאות בשיקול הדעת, להתפתות לעסקים כושלים או להצעות גרועות, ולבזבז כספים שלא לצורך ואפילו לעשות שטויות בנהיגה בכבישים בגלל גישה פזיזה.

מה עושים? מנסים להתמקד בתכניות המשמעותיות שלנו שמאפשרות לנו לממש רעיונות ויזמות, ובמקביל – נזהרים מגישה שטחית והצעות שטחיות שלא באמת יביאו אותנו רחוק.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, קשת, דלי ובתולה.

חוסר סבלנות ותקשורת אגרסיבית – מרקורי כוכב התקשורת שלנו בזוית פעולה לכוכב מרס, לא עושה לנו חיים קלים בימים אלה. ואכן, השבוע אנו עלולים לסבול מתקשורת אגרסיבית עצבנית וחסרת סבלנות שעלולה בקלות לקלקל יחסים נאים בגלל אי הבנות או החלטות מהירות, ותגובות קיצוניות שיוצרות דרמות ביחסים.

נראה אכן שהפתיל שלנו קצר במיוחד בימים אלה, בגלל הזוית שלה. הייחודיות שלה הוא בכך שאנו מזדהים הזדהות יתר עם מלים רעיונות ועקרונות, ומאבדים בקלות פרופורציות כשלא מסכימים אתנו או שלא מגיבים מהר מספיק לרצונות שלנו, ומכאן הדרך ליצירת דרמת כיס וסערה בכוס מים קצרה ביותר.
עם הפתיל הקצר הזה אנו חייבים להתמודד השבוע, ולהאריך אותו ככל האפשר: נושמים עמוק מול מי שמרגיז אותנו, סופרים עד עשר לפני שמגיבים, ואז.. מעלים חיוך. אם נצליח בכך – הכל אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, טלה, מאזניים, עקרב ושור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

התחזית השבועית

טלה
זוית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה להביא איתה אפס סבלנות וסובלנות, כשהפתיל של הטלה הממוצע הוא ממילא קצר למדי. הזהרו שלא לקלקל קשרים יפים בגלל אי הבנות ושליפות מהירות מדי מהמותן.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולהביא איתה לא מעט אפשרויות חדשות להתפתחויות בקריירה, בתנאי שלא תשבו בחיבוק ידים אלא תקחו יזמה, ותזיזו דברים. מרס במזל עקרב עלול לעורר כעסים ודרמות אצל שוורים שנולדו בסוף המזל. זהירות..

תאומים
זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין מרס האגרסיבי, לא עושה לכם חיים קלים השבוע, תאומימים. המיקום הזה הופך אתכם לרגשניים וטעונים, ומקשה על קבלת החלטות הגיוניות כשכל דבר קטן מפעיל אתכם בעוצמה. צאו לעשות קצת ספורט, ולשחרר לחץ.

סרטן
הכוכבים מרקורי וונוס במזל דלי עלולים לגרום לכם להוציא יותר כספים ממה שתכננתם, סרטנונים, וכדאי להזהר. השמש במזל דגים לעומת זאת מדרבנת אתכם להרחיב אופקים, ללמוד משהו חדש, ואולי אפילו לתכנן נסיעה קרובה. זמן טוב לחיזוק קשרים עם ח'ול.

אריה
נראה שאתם פוגשים קונפליקט מעניין השבוע, אריות. מצד אחד פוגשת השמש את נפטון המערפל ומטשטש במזל דגים, אלמנט שמגביר רגישות ורגשנות, ומצד שני יוצרת השמש זוית מאתגרת מול יופיטר כוכב השפע, שמריצה אתכם קדימה.. סעו בזהירות!

בתולה
השמש ונפטון חוגגים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שהדגש כעת הוא על צורך אמיתי בדיאלוג זוגי, ובדיאלוג בכלל. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר ביחסים הקרובים שלכם, ולהתמקד בעיקר בכל מה שקשור ליכולת שלכם להיות קשובים לפרטנרים ולזולת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מאזנאים, ולהביא איתה לא מעט ריגושים למערכת. אולם חוסר זויות משמעותיות של ונוס לכוכבים אחרים השבוע עלול להביא איתו את התחושה שאתם לבד במערכה, על כל המשתמע. קחו אויר.

עקרב
מרקורי וונוס ששוהים השבוע במזל דלי, עוזרים מאוד לשפר את כל מה שקשור לתקשורת שלכם בנושאי בית ומשפחה. כן, הגיע הזמן לחזור לתחושת הביחד שחסרה מעט לאחרונה, ובמקביל להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לשפץ ולשדרג,ולשנות אווירה בבית.

קשת
השמש ונפטון במזל דגים מכריחים אתכם להתארגן מחדש בבית, ולשפר דיאלוג עם המשפחה. התקשורת שלכם הופכת אסרטיבית ונעימה, כשמרקורי וונוס מאפשרים לכם היכרויות עם אנשים מעניינים ושיתופי פעולה פורים. אל תפחדו לשתף תכניות ולחלוק רעיונות.

גדי
בית הכספים שלכם פעיל למדי השבוע, כשגם מרקורי וגם ונוס גורמים להוצאות גבוהות, אבל יכולים במקביל גם לעזור לכם למצוא מקורות הכנסה נוספים. זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות המעשיות שלכם לתקופה הקרובה, ולשתף שותפים ובני ברית.

דלי
יש הרבה קסם במיקומם של ונוס ומרקורי במזל דלי השבוע, דליים. הם מאפשרים לכם לבלוט, להרשים, להיות במיטבכם מול קהל, ובמקביל לפתוח את הלב ולתת מקום גדול יותר לאהבה הן ביחסים והן ביומיום שלכם... תנו למלים להעביר את מה שהלב משדר.

דגים
השמש עדיין שוהה במזל שלכם, והשבוע היא גם נפגשת בו עם נפטון שליט המזל שלכם. זה עלול ליצור מעורבות רגשית גבוהה, רגשנות ופגיעות יתר, ופה ושם גם קושי להתנהל נכון מבחינה פרקטית. החלטות חשובות במיוחד – נסו לדחות לשבוע הבא, דגיגים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully