וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 בפברואר 2016

21.2.2016 / 10:00

אחרי כל האקשן ושינויי המיקומים שחווינו בשבוע הקודם, נראה שבשבוע הזה הכוכבים כבר מסתפקים במספר שינויים קטנים בלבד

אילוסטרציה. ShutterStock
מצב כוכבי השבוע/ShutterStock

השבוע הכוכבים לא רוצים ליצור דרמות גדולות "יש מאין" כמו בשבועיים שחלפו, אבל אולי זה זמני בלבד, וזה רק השקט שלפני הסערה? בכל מקרה, כדאי ליהנות מתחושה של יציבות זמנית לפחות לרגע, לפני שהיא תחלוף (עד כמה שאפשר לקרוא "תחושת יציבות" לשהותו של מרס במזל עקרב הלוחמני). התחושה הזאת יכולה בכל רגע להתפוצץ באיזו דרמה מיתולוגית. יהיה מעניין.

התהליכים המשמעותיים השבוע:
צעדים ראשונים של השמש במזל דגים.
ונוס במזל דלי ללא זויות עם כוכבים אחרים.
מרס בזוית פרקטית ליופיטר כוכב השפע.

השמש עושה צעדים ראשונים במזל דגים – השמש שולטת על מזל אריה השייך ליסוד האש, ולכן אמורה לא לחוש טוב כל כך כשהיא פוסעת בזהירות במזל דגים המעורפל והרגשני השייך ליסוד המים.

אולי משום כך כלפי חוץ אנחנו נהנים השבוע מתקשורת של מרקורי הפתוח והחברתי במזל דלי ווונוס חברתית לא פחות, אבל דיפ דאון - למרות כל הצד החברתי הפתוח הזה - בכל זאת אנחנו מוצפים רגשית לעיתים קרובות מדי וזקוקים פה ושם לחיבוקים.

אילוסטרציה. ShutterStock
תחושת היציבות היא זמנית בלבד/ShutterStock

מיקומה של השמש במזל דגים מדגיש בעיקר את הצורך שלנו להתמודד עם הלא מודע, עם הדברים שנמצאים בפינות, מאחורי הקלעים, או מתחת לפני השטח. אותם רגשות מסתוריים שיכולים להיעלם לפרק זמן ופתאום לזנק עליך בדרמה אינסופית או באסירות תודה שמחה, ולסחוף אותך לרבדים רגשיים שהם בדיוק ההיפך מאותו צד מעשי שבדיוק היית זקוק לו כעת.

ואכן, בפנים כולנו מאוד רגשיים כעת, קשובים לצד מופנם ורגיש שלא יוצא החוצה לעיתים קרובות, רגישים ופגיעים מתמיד לכל הערה או מלה שלא במקום, ומשתנים במהירות ממש כמו מצבי הרוח שלנו. שמש במזל דגים עשויה להביא איתה מדי פעם גם את הצורך הזה להסתגר לרגע, להיות קצת לבד, להקשיב לאקשן שבחוץ, ולעסוק יותר במילוי מצברים מאשר באקשן שמח לשמו. התהליך הזה רק ילך ויתחזק בשבוע הבא.

אולם, בכוכבים כמו בחיים בכלל זהו תהליך זמני, שנועד לחבר אותנו מחדש אל מחוזות הדמיון היצירתיות והתת מודע שיש בתוכנו ושמזל דגים מסמל אותם טוב כל כך, עד שנאפשר להם לצאת החוצה כפי שהם, ביחד עם כל הקסם שהם אוצרים בתוכם.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות אריה, דלי, דגים, ובתולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
זוג מאוהב. Alias, ShutterStock
בפנים כולנו רגישים יותר/ShutterStock, Alias

ונוס במזל דלי ללא זויות – ונוס היא זו שאחראית בגלגל המזלות על הדיאלוג ביחסים שלנו, על היכולת שלנו לתת מעצמנו, וגם על היכולת לקבל אהבה, ולקבל בכלל.
במזל דלי מחברת אותנו ונוס אל הצד החברתי והידידותי שלנו, שהוא קצת פחות אינטימי מאשר נאמר במזלות המים, וקצת יותר חביב מאשר במזל האש. המיקום הזה מאפשר לנו להתיידד עם העולם, אבל במקביל גם לשמור על עצמאות וחופש אישי כך שלא ניחנק מעודף הרגשות שיש במערכת יחסים קרובה מדי, ויהיה לנו את הספייס והחופש האישי עם עצמנו.

אולם, השבוע ונוס כמעט שלא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, מה שמראה על פרדוקס מסוים: מצד אחד במזל דלי השאיפה שלנו היא להתחבר לעולם ולצד החברתי שבו, וכמה שיותר, ומצד שני – חוסר זויות מונע מאתנו את היכולת להפוך את האינטראקציה הזו למעשית, ולתת לדברים גם לקרות בשטח, כך שאנחנו עלולים להשאר עם הרצון והמניע להשתייך ולהרחיב את המעגל, אבל בפועל הדברים אינם קורים או שאנו מוצאים את האנשים הלא נכונים לכך, אלמנט שמשאיר אותנו מעט מתוסכלים ונבוכים.

זה בהחלט שבוע מעניין שמאפשר לנו להתבונן בדברים לעומק ולבחון את מהות הקשרים והחיבור עם הצד החברתי בעולם סביבנו, וזאת מבלי להיות מעורבים בו יותר מדי. המסקנות שנגיע אליהן עשויות להיות מעניינות מאוד למרות התסכול, אולי הן יחדדו את הדרך שלנו להגיע למערכות יחסים חבריות ומספקות כשנבין את עומק הצרכים שלנו בצדדים החברתיים האלה, ולא נסתגר או נוותר עליהם. שיחות עומק עם חברים והבנות הקשורות לסדרי העדיפויות החברתיות שלנו דווקא בסיטואציה כזו, עשויות להפיל אסימון חשוב או שנים.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

אבא מחבק את הבת שלו. ShutterStock
שבוע שמאפשר להתבונן על הדברים לעומק/ShutterStock

הזוית הפרקטית של השבוע – זו הזוית המעשית בין כוכב מרס האסרטיבי ליופיטר כוכב השפע. הזוית הזו עשויה להביא איתו חיבורים מעניינים בין הצורך שלנו לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו, או לחילופין להתמודד עם מטרות שלא הצלחנו להתמודד איתן לבד, תוך הבנה שעדיף לוותר על הלבד ועל הדרך הסוליסטית, ולמצוא מי שאיתו נוכל לשתף פעולה ולבנות משהו חדש,אחר, מעשי ובעיקר יעיל יותר.

שתופי פעולה בין חומר לרוח או בין יצירתיות לטכניקה – זה האישו כעת, ואם נמצא את האנשים הנכונים שישלימו את מה שחסר לנו, נוכל לבנות שלם שסך כל השווי שלו יהיה גבוה הרבה יותר משני חלקיו... צריך רק את האומץ לנסות.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, עקרב, קשת ובתולה.

חיבוק. ShutterStock
זמן לוותר על הלבד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים אחרונים במזל עקרב הטעון, ועדיין חשוב להזהר שלא לקלקל יחסים יפים בגלל מלים שלא במקום או גחמה של רגע. כדאי מאוד לא לקחת סיכונים מיותרים השבוע, בעיקר לא סיכונים בכבישים.

שור
ונוס ומרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם, ומאפשרים לעולם לראות אתכם כפי שאתם עם ים של קסם אישי, ותקשורת משופרת. אולם.. חוסר זויות פעולה של ונוס עם כוכבים אחרים עלול להביא תחושה של בדידות במערכה. סבלנות...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי ולהביא איתו לא מעט קלילות למערכת. זוית פרקטיות שיוצר מרקורי עם הכוכבים יופיטר ואורנוס מביאות איתן יכולת נפלאה לשיתופי פעולה מסוגים שונים, ולעשייה עם אחרים.

סרטן
השמש ששוהה במזל דגים ומרס ששוהה במזל עקרב מביאים איתם לא מעט אקשן הקשור ליסודות המים, ומאזנים אתכם מעט השבוע. הצורך בצמיחה אישית ובהרחבת אופקים הולך ומתחזק, ואיתו מתחזק גם הצורך בשינוי בגישה. זמן טוב לחשוב על נסיעה, ארוכה או קצרה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים, והמעבר הזה אינו מוצא אתכם ממש במיטבכם. המעורבות הרגשית גבוהה מאוד עכשיו, ואיתה יש קושי להתמקד בצד הפרקטי של החיים, ובעיקר לתרגם נכון כוונות וחשיבה של אנשים אחרים. נסו להתמקד בעיקר במבחן התוצאה.

בתולה
השמש נכנסת לאיטה לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואיתה מגיע גם הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים הקרובים בכלל. כעת הזמן אולי להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם. אם הלב פנוי כעת, אולי זה הזמן לצאת השבוע ביזמה להיכרות חדשה, ולחיפוש אחר הנפש התאומה..

מאזניים
גם ונוס וגם מרקורי שוהים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם השבוע, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לרגש ולהתרגש מחדש, ובעיקר לתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם כעת. חוסר זויות של ונוס עם כוכבים אחרים עלול לגרום לתחושת בדידות מסויימת. זמן להרים טלפון, ולהחזיר את הרגש למסלול.

עקרב
מעברה של השמש למזל דגים הופך אתכם ליצירתיים במיוחד החודש הזה, עקרבים. אתם בתקופה לא קלה וגם כל מה שקשור לנושאי חומר וכספים דורש הרבה תשומת לב, אבל דווקא עכשיו עשוי הילוכה של השמש במזל דגים להחזיר אתכם אל הצד הרומנטי שלכם, ואל אנשים אהובים במיוחד...

קשת
נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק כעת, קשתים, ומאפשרים לכם להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לבית ולסביבתו, כמו גם לאנשים קרובים. כעתה זמן למסע התארגנות ביתי אמיתי, לשיפור ושינוי אווירה, ואולי גם להחלטות הקשורות לשינוי מקום מגורים בתקופה הקרובה.

גדי
גם מרקורי וגם ונוס שוהים עכשיו בבית החומר והכספים שלכם, גדיים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לשינוי כוון מבחינת עבודה מקורות פרנסה או דרך הוצאת הכספים שלכם. זמן טוב להחלטות משמעותיות הקשורות לחשבון הבנק, לסגירת אובדראפט, ולחזרה לבסיס כלכלי יציב יותר.

דלי
אחרי חודש שבו חגגה לכם השמש יומולדת היא עוברת לבית החומר והכספים שלכם, והחודש הקרוב יתאים להתארגנות כלכלית מחודשת ומכל הבחינות. מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית שוהים גם הם במזל שלכם, ומאפשרים לכם להשקיע ביזמות תקשורתיות ובמערכות היחסים שלכם. מעניין.

דגים
מזלטוף, דגיגים! השמש עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, והגיע אכן הזמן להתארגן מחדש מבחינה עוצמה נוכחות ותכניות מוגדרות היטב לתקופה הקרובה. זהו זמן טוב לבדק בית אישי כולל. מרס שבמזל עקרב עלול להביא איתו חוסר שקט, ורצון לפגוש נופים אחרים. זמן לחגוג, ובגדול.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully