וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 14-20 בפברואר 2016

14.2.2016 / 10:47

אפשר לומר שמזג האוויר הכללי של כולנו יהפוך לרגשי יותר בחודש הקרוב, והרגשות האלה ישחקו תפקיד מרכזי בדיאלוג שלנו עם העולם

השינויים השבוע אינם מתבטאים בזויות שבין הכוכבים, אלא בשינויי מקום, או יותר נכון בחילוף מקומות: השמש שהיתה כל החודש במזל דלי השייך ליסוד האויר, עוברת למזל דגים השייך ליסוד המים, בעוד מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית ששהו כחודש ימים במזל גדי הקשוח, עוברים למזל דלי האוורירי והשכלתני. מבולבלים מהכסאות המוסיקליים, שם למעלה? ובכן, מי אמר שהחיים לא דינמיים?

התהליכים המשמעותיים השבוע:
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי
ונוס עוברת למזל דלי
השמש עוברת למזל דגים

המעבר המשמעותי של השבוע – זה ללא ספק מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל דלי שלו חגגנו כולנו יומולדת בחודש האחרון, למזל דגים הרגשי והמעורפל השייך ליסוד המים.

כן, אפשר לומר שמזג האוויר הכללי של כולנו יהפוך לרגשי יותר בחודש הקרוב, והרגשות האלה ישחקו תפקיד מרכזי בדיאלוג שלנו עם העולם, כשהצורך לעבוד עם המדיה לסוגיה ולהפגין מעורבות חברתית יומר בעשייה אישית יותר, ובחשיבה ועשייה לפי מצבי הרוח שלנו. אם נדע לקבל החלטות לא ממקום רגשי אלא עובדתי, ולהשאיר את מחלקת הרגש ליחסים שלנו, נממש היטב את הפוטנציאל הגלום במיקום הזה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

זוגיות שנהרסה בגלל סמארטפון. ShutterStock
ספק : ShutterStock/ShutterStock

המעבר התקשורתי של השבוע – זה מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל גדי הנוקשה, למזל דלי החברתי והפתוח. התקשורת שלנו משתנה החל מהשבוע, ומעברו של מרקורי למזל דלי הופך את כולנו לעירניים וסקרניים יותר ובעיקר – חברותיים וידידותיים יותר, בניגוד לחודש הקודם בו התקשורת שלנו עבדה בעיקר על פסים מעשיים, ונשענה על עובדות במקום על רגשות.

הגיע הזמן להתיידד עם העולם מחדש, אומר מרקורי, ומחבר אותנו מחדש לחברים, לידידים, ולכל אלה שאוהבים אותנו כפי שאנחנו, ולא מנסים לשנות אותנו אלא להתחבר אלינו מחדש, ולעבוד על המכנה המשותף ולא על מה שמפריד. נשאר רק להתמסר לתהליך.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

המעבר הרגשי של השבוע – ונוס הרגשית יוצאת מהלחצים ותחושת הבדידות שאפיינו את שהותה במזל גדי, ונפתחת לעולם שוב במזל דלי עם חיבור מיוחד לצד החברי שלנו – אך לא באופן אינטימי או אישי מדי.

זוהי ונוס אחרת ממה שאנחנו מכירים: היא מעדיפה ידידות ולא קרבה חונקת, היא מרחיבה את המעגלים החברתיים שלנו, והיא מאפשרת לנו לתת למלה 'ידידות' עדיפות על פני סוגי יחסים אחרים. כולנו יודעים עד כמה חבר אמיתי הוא נכס שאין לו תחליף, וזה אולי באמת הזמן להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את המעגל החברתי שלנו על כל המשתמע.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

אילוסטרציה. ShutterStock
ספק : ShutterStock/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב הטעון והחשדן, והמיקום הזה לא עושה לכם חיים קלים. זוית הפעולה בין השמש למרס עדיין בסביבה, ואיתה גם הפתיל הקצר שלכם. סעו בזהירות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הקריירה שלכם, ועוזרת לכם בפירגון ובהרבה קסם אישי. כן, הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם ולעשות זאת בעין אוהדת, ובעיקר לא לפחד מאתגרים.

תאומים
אחרי חודש דורשני ומאוד לא קל, סוף סוף משהו משתחרר אצלכם, תאומימים. כן, הגיע הזמן להתחיל להחזיר טלפונים, ולהחזיר במקביל גם חברים וידידים שקצת נעלמו לאחרונה. מרקורי עובר למזל דלי, וזה הזמן לרוץ קדימה, תאומימים.

סרטן
מעבר השמש למזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים מסמל מעין אתנחתא קטנה, ויכולת להרפות מדאגות ודברים שהעסיקו אתכם החודש ומנעו מכם להשתחרר וליהנות. זהו זמן לראות את כל התמונה, ואולי גם לתכנן נסיעה, או לימוד של משהו חדש.

אריה
מעברה של השמש שליטת המזל שלכם למזל דגים, מביא איתו חודש של מעורבות רגשית גבוהה מאוד, ופה ושם גם שיקול דעת רגשני שמונע התייחסות אובייקטיבית לעובדות בזמן קבלת החלטות. התחום המקצועי מודגש כעת: הגיע הזמן לתכנית מקצועית מקיפה.

בתולה
השמש עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והתקופה הקרובה תדגיש את הצורך להשקיע ביחסים קרובים קצת יותר, ולנות גישה ביחסים בכלל. זמן להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, בתולות, ואם הלב פנוי – זה בדיוק הזמן להיכרויות חדשות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם הביאה איתה חודש מעשי מאוד שעשה טוב אולי לתכניות המעשיות והעסקיות שלכם, אבל השאיר אתכם קצת לבד. כעת כשונוס עוברת למזל דלי התמונה משתנה: הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי, ולחזור לחיק החברים הטובים.

עקרב
מעברם של ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת למזל דלי מביא איתו דגש מיוחד על התקשורת והיחסים בתוך הבית והמשפחה. כן, הגיע הזמן לשדרג את היחסים המשפחתיים שלכם, ולהתמקד בעיקר בתחושת הביחד שקצת נעלמה לאחרונה, וחבל.

קשת
מיקומה של השמש במזל דגים מעמעם קצת את הצד ההרפתקני שלכם, והופך אתכם קשורים יותר לבית ולמשפחה בתקופה הקרובה. ןאכן, הגיע הזמן להפגין נוכחות ביתית רבה יותר, ולמקד את תשומת הלב שלכם בדיאלוג המשפחתי, על כל המשתמע.

גדי
אחרי חודש של נוכחות רגשית ותקשורתית מצדם של הכוכבים ונוס ומרקורי, עוברים השנים אל בית הכספים שלכם, ובצד הצורך להוציא כעת קצת יותר כספים גם מאפשרים לכם לערוך טיפול שורש בתחום הכלכלי, ולקבל החלטות ארוכות טווח שעוזרות לכם להתארגן מחדש.

דלי
זהו, נגמרה חגיגית ימי ההולדת שלכם, דליים. השמש עוברת לבית הכספים שלכם, ומכריחה אתכם לשים שתי רגלים איתנות על הקרקע. מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית עוברים למזל שלכם, והופכים אתכם תקשורתיים במיוחד, ורגשניים שחבל על הזמן.

דגים
מזלטוף, דגיגים! השמש עוברת למזל שלכם, ולמרות שהדגיג האופייני הוא ביישן שאין כדוגמתו, הוא יאלץ להשלים עם מסיבות ההפתעה הקולניות, עם החיבוקים, ועם מצעד המלצרים במסעדה עם העוגה. כן, הגיע זמן לחגוג גם לכם, ביישנונים: תתמודדו!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully