וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 7-13 בפברואר 2016

שבוע חסר שקט עובר על כוחותינו, כשגם שמש וגם ונוס לא עושות לנו חיים הן בתחום הרגש והן בעשייה בכלל, וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שיש לנו

שבוע לא פשוט בפתח. כדאי לכולנו לחשוב פעמיים לפני כל החלטה שנעשה בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שיש לנו, מעורבות שמונעת מהצד ההגיוני שלנו לבוא לידי ביטוי במלואו, ולפעול באופן אובייקטיבי.

בשבוע כזה, כשהרגשות מפעילים אותנו בעוצמה, כדאי להזהר עוד יותר בכל מה שקשור להחלטות הקשורות למערכות היחסים שלנו, וליחסים בכלל, לגלות סבלנות ואיפוק מול כעסים של אחרים, ולנסות להסביר שוב ושוב כדי להמנע מאי הבנות, ומרגעים של תסכול כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
שמש בזוית פעולה לכוכב מרס
ונוס בצמידות לכוכב פלוטו
ונוס בזוית פעולה לכוכב אורנוס

הזוית המרגיזה של השבוע – אין ספק שהזוית שבין השמש לכוכב מרס שכבר פגשנו בשבוע שעבר באופן כזה או אחר, היא אחת המרגיזות שיש. הזוית מגיעה אמנם לשיא כבר בסוף השבוע הזה ובימים ראשון ושני, אבל אפשר לחוש בה עד סוף השבוע, כשהיא מטרפדת לנו רגעים יפים בגלל תחושות של עצבנות קוצר רוח וצורך לומר את המלה האחרונה בעיקר בשיחות עם אנשים שלא מבינים אותנו מהר,

עצבנות, חוסר שקט, צורך להיות צודק בכל מחיר ובעיקר עודפי אנרגיה שכדאי להוציא בפעילות פיזית, אחרת נרגיש מתוסכלים ומרירים.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, טלה, דלי, ועקרב.

אישה לובשת סוודר וכפפות בתוך הבית. ShutterStock
ספק : ShutterStock/ShutterStock

הזוית היצרית של השבוע – זו הצמידות של ונוס הרגשית עם כוכב פלוטו היצרי. הזוית הזו עלולה להפוך את הצורך שלנו בהרמוניה ורגשות נעימים למקום יצרי ומופעל על ידי האגו, ולעבוד על הצד היצרי של ונוס, ולא הרגשי.

מהמקום הזה אנו עלולים לחוות סערות ודרמות ביחסים, כשכל גירוי קטן עלול לגרום למלחמת עולם קטנה, ולהרוס יחסים יפים. מה עושים? מתאפקים, מחכים בסבלנות עד שהכעס ישקע והתסכול יחלוף, ואז מעלים חיוך. אם זה לא עובד – מכניסים לפעולה את הנשק הסודי: חיבוק. שווה לנסות.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

הזוית הבעייתית של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית, לאורנוס התזזיתי. הזוית הזו מביאה בעיקר חוסר שקט ליחסים הקרובים שלנו, קושי לגלות קרבה או אינטימיות, ורצון חזק בספייס וחופש אישי. עצבנות וחוסר סבלנות גם הן חלק מהתסמונת של הזוית הזו.

הצורך בקרבה הופך קטן יותר, ואנו זקוקים יותר לאוויר לנשימה, למרחבים, ולתחושה שאנחנו חופשיים במרחב ויש לנו מספיק ספייס לעצמנו. בזוית כזו כדאי אולי לקחת פסק זמן קטן מהיחסים לכמה שעות, לעשות משהו אחר, להפגש עם ידידים, או להיות קצת לבד כדי לטעון מצברים ולא לריב בגלל תחושה של עומס יתר. מה שחשוב בעיקר עכשיו הוא לא לנתק את היחסים גם אם לרגע מתחשק, אלא לחפש דרך ביניים להמשיך להיות ביחד – אבל להיות גם קצת לבד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

משפחה עם מחשבים בסלון. ShutterStock
ספק : ShutterStock/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע עצבני וחסר שקט עובר על כוחותינו: מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב הטעון רגשית, והזוית עם השמש שמלווה את כל השבוע רק מתסכלת ומביאה את התחושה של עודפי אנרגיה וחוסר סיפוק. צאו לעשות קצת ספורט, ולשחרר לחץ.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לפלוטו ויוצרת זוית עם אורנוס, שני כוכבים שהשקט הנפשי מהם והלאה, והם מצליחים להסעיר את הרוחות פה ושם אפילו אצל השור הסבלן ביותר. חשוב לא להלחם בעצבנות הזו, אלא לדבר על הדברים, לשתף ברגשות, ולתת בכל זאת לאהבה לצאת...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מביא איתו שבוע שקט יותר ומעשי יותר כשהוא זוחל לאיטו במזל גדי, והחיים ממשיכים להיות פרקטיים מתמיד כשהוא מכריח אתכם להתמודד עם הצד הפרקטי של החיים ועם נושאי כספים. זה הזמן לבנות תכניות פעולה פיננסיות לטווח ארוך.

סרטן
ונוס ומרקורי ששוהים כעת בבית הזוגיות והיחסים מאפשרים העמקת קשרים וגישה חמה ומאפשרת יותר לדיאלוג הזוגי. השמש במזל דלי לעומת זאת מכריחה אתכם להתבונן לעומק בחשבון הבנק,ולעשות פעולות שדחיתם זמן רב. שבוע טוב לסידורים מכל הסוגים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה השבוע בבית הזוגיות שלכם מדברת על סבלנות והקשבה לזולת, אבל זוית הפעולה בין השמש למרס מביאה איתה שבוע נוסף של עצבנות וחוסר סבלנות, עם קושי להתמקד במה שחשוב באמת. היו קצת יותר סלחניים עם עצמכם, וצאו לחדר הכושר.

בתולה
מרקורי וונוס במזל גדי מחזירים בעדינות את התקשורת הרגשית ליחסים, ופה ושם גם את הרומנטיקה, אם תורידו מעט את הצד הביקורתי שלכם. מרס במזל עקרב לעומת זאת עלול להביא איתו תקשורת תוקפנית כלפי העולם, וכאן כדאי להזהר מתדמית כוחנית ושתלטנית... אל תתעקשו להיות צודקים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בכבדות במזל גדי ולהביא איתה כמה וכמה שעורים חדשים בנושאי חומר וכספים ובנושאי סדרי עדיפויות הקשורים לחשבון הבנק, והקשורים למערכות היחסים שבתוך המשפחה. זמן טוב לדיאלוג מקרב לבבות עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם.

עקרב
צמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד ואיבוד פרופורציות ביחסים, וכדאי להזהר מאוד משיפוט מהיר ומפתיל קצר שעלול לגרום לסערות מיותרות. ונוס ומרקורי במזל גדי מאזנים מעט את המצב, ומאפשרים גם להתבונן ביחסים מבחוץ

קשת
בית הכספים שלכם פעיל מאוד בימים אלה, קשתים, וזהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם כשגם מרקורי וגם ונוס מאפשרים לכם לשם שינוי גם להסתכל לטווח ארוך, ולא לעסוק רק בכיבוי שריפות ובזבוזי כספים. הגיע הזמן לתכנית חומש כלכלית אמיתית, ולחזרה לקרקע יציבה.

גדי
אתם נהנים עדיין משהותם של מרקורי וונוס במזל שלכם, גדיים, ביחד עם היכולת לקדם יזמות תקשורתיות חדשות כמו גם לפתוח את הלב ולהפגין את הרגישות הטבעית שלכם שלא באה לאחרונה לידי ביטוי. הגיע הזמן להראות לעולם איך נראה ומתנהג גדי מאוהב, וכמה הוא רומנטי כשצריך...

דלי
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, ולהביא איתה במקביל גם הרבה עוצמה כשצריך כמו גם יכולת לפתור בעיות. אולם זוית של עימות בין ונוס לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא לקצרים בתקשורת הרגשית, ואולי גם ברצון לקחת פסק זמן ביחסים. נסו לדבר ולשתף, ועד כמה שאפשר.

דגים
התחום החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל במיוחד בימים אלה, כשמרקורי הופך אתכם לתקשורתיים יותר כלפי חברים וידידים, וונוס מאפשרת לכם להקסים את העולם ולקדם את עצמכם במוסדות וארגונים שאתם עובדים איתם או בהם. זמן טוב להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ולהכיר אנשים חדשים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully