וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 31 בינואר עד ה-6 בפברואר 2016

התקשורת שלנו הופכת מהירה אינטנסיבית ומאוד תזזיתית. פעמים רבות עם סוג כזה של תקשורת נוצרים קצרים בתקשורת. זה אינו מיקום קל, והצורך לנתק קשרים כשדברים לא הולכים כמו שרצינו, גבוה במיוחד

מרקורי כוכב התקשורת שלנו אמנם נמצא בהילוך רגיל ואפילו מגביר את הקצב וחוזר לעצמו, אבל זוית הפעולה שהוא יוצר עם אורנוס והזוית של השמש עם כוכב מרס, לא יעשו לנו חיים קלים השבוע, בלשון המעטה. מה נותר? רק לחשוב פעמיים לפני שמגיבים, ולקוות שהקור הזה יגמר סוף סוף. בשאיפה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי בזוית פעולה מדויקת לאורנוס
השמש בזוית פעולה מדויקת למרס

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לאורנוס התזזיתי. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. כשהוא בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התקשורת שלנו הופכת מהירה אינטנסיבית ומאוד תזזיתית.

פעמים רבות עם סוג כזה של תקשורת נוצרים קצרים בתקשורת. זה אינו מיקום קל, והצורך לנתק קשרים כשדברים לא הולכים כמו שרצינו, גבוה במיוחד. חשוב להזהר מאוד מניתוקים כאלה,ולזכור שאחרי תום הזוית הדברים אמורים לחזור למסלולים, אבל מלים קשות לא ניתן להחזיר? הצטיידו באיפוק – ושליטה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

משפחה עם סמאטרפון. ShutterStock
ספק : ShutterStock/ShutterStock

הזוית המרגיזה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב מרס. שני הכוכבים האלה מייצגים מנוע של פעולה ועשייה,וכביכול פועלים על אותה משבצת שמטרתה – מימוש פוטנציאל. אולם בעוד השמש מביאה איתה עוצמה כוח ויכולת מימוש, עוסק מרס – שלא בכדי נקרא על שמו של אל המלחמה – במלים כמו כיבוש שליטה ומלחמות אגו.

לכן, לא פלא כשנוצרת זוית פעולה בין השנים האלה נוצרים קונפליקטים בין הצורך שלנו לשלוט במה שקורה, לבין הצורך שלנו להתנגח בבעלי אגו אחר שנמצאים על אותה משבצת כמונו ולהכריז על שליטה ממקום של אגו, בדיוק כמוהם, אלמנט שיוצר סערות, דרמות, ולא בהכרח תוצאות חיוביות לפעולות שלנו.

אולי משום כך המלים כיבוש ושליטה חייבות לשים מולן מלים כמו איפוק ואורך רוח, ובאלה אנו אמורים להשתמש כשמפלס האדרנלין והאגו עולים, וההגיון יורד... זה לא יהיה קל, דווקא אז, אבל אם נזכור את התוצאה – זה בהחלט יהיה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, טלה, מאזניים, דלי וסרטן.

רגשות. ShutterStock
ספק : ShutterStock/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע לא קל עובר על כוחותינו. לא מספיק שמרס שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב, הוא גם יוצר זוית פעולה לשמש ומביא איתו עצבנות וחוסר סבלנות במינון גבוה. מילות המפתח של השבוע – איפוק וסבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים השבוע אבל בהמשך נכנסת לזויות עם אורנוס ופלוטו וחיי הרגש עלולים להפוך לסוערים ולא שקטים לקראת סוף השבוע. חשוב במיוחד לא לשבור את הכלים בהמשך, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית פעולה מדויקת עם אורנוס התזזיתי, ונראה שיש לכם יותר הברקות והארות השבוע מאשר תמיד, אך מצד שני – גם לא קל לתקשר אתכם, ואתם זקוקים ליותר ספייס. מצאו זמן לעצמכם.

סרטן
ונוס ומרקורי במזל גדי שממול מאפשרים לכם להתבונן כעת על מערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם באופן פורה ומעמיק יותר. זהו זמן טוב לשתף את הפרטנרים ולחלוק את מה שעובר עליכם, ולפתוח את הלב ביחסים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מביאה איתה שבוע חסר שקט, בגלל זוית הפעולה שהיא יוצרת עם כוכב מרס שתגיע לשיאה בסוף השבוע הרחוק. אולי משום כך כדאי להזהר מאוד הן במלים שלכם והן בצורך לבלוט ולהרשים: הורידו פרופיל.

בתולה
מרקורי וונוס שוהים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, וביחד עם יופיטר כוכב השפע ששוהה עכשיו במזל שלכם מהוים ציר נפלא של פעולה ועשייה בלווי אהבה, על כל המשתמע. תנו לאהבה מקום גדול ביומיום שלכם, בתולות.

מאזניים
נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק באופן משמעותי השבוע, והתקשורת עם בני הבית כמו גם תחושות הביחד משמעותיות במיוחד. זה הזמן לתת למלים שלכם את הכוח לשנות ממקום חיובי ולהשקיע יותר בשינוי האווירה בבית.

עקרב
פלוטו שליט המזל שלכם עדיין קרוב מאוד למרקורי כוכב השפע, והצמידות הזו מביאה איתה עוצמות ועומק תקשורתי מצד אחד אך גם צורך לפעול באופן זהיר במיוחד, ולא לעשות שטויות. אל תריבו עם בוסים ואחראים ואל תאבדו שליטה.

קשת
יופיטר כוכב השפע ממשיך לדהור בבית הקריירה שלכם,ולהביא איתו לא מעט רעיונות ויזמות חדשות שאפשר לממש ולהשפיע איתן: מה שחשוב עכשיו הוא בעיקר לפתוח את הדלת לפעולה, ולקפוץ למגרש: בלי זה – לא הרבה יקרה.

גדי
מרס במזל עקרב מאפשר לכם לפעול השבוע בשיתופי פעולה נאים עם אנשים שחושבים כמוכם. השמש בבית הכספים שלכם מאפשרת לכם לעשות חריש עמוק בחשבון הבנק, וונוס ומרקורי עוזרים לכם לרוץ קדימה, ולהתמודד בגדול.

דלי
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, דליים, אבל הזוית שבין אורנוס למרקורי שליט המזל שלכם משמעותית במיוחד: היא מביאה איתה עצבנות וחוסר סבלנות, וקצרים בתקשורת כשדברים יוצאים משליטה. אל תריבו עם העולם.

דגים
ונוס ומרקורי במזל גדי מביאים איתם לא מעט אקשן חיובי למערכת, והיכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם מול מוסדות וארגונים בחייכם משמעותית במיוחד. זהו זמן מצוין להגדיר מחדש לאן הולכים – ולצאת לשם במלוא המרץ.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully