וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 בינואר 2016

24.1.2016 / 10:33

זה נראה כמו שבוע מתוח מאוד מבחינה תקשורתית ונראה שכל נושא הרגשות עלול להיות לא קל בתקופה הקרובה. הכינו את עצמכם

זה נראה כמו שבוע מתוח מאוד מבחינה תקשורתית: מרקורי צמוד לפלוטו היצרי ובזוית לאורנוס התזזיתי גם בהילוך אחורי וגם כשהוא חוזר להילוך קדמי בהמשך השבוע: לפחות שינוי המגמה הזה עשוי לעזור לכולנו בהמשך, למרות המתחים. אבל ונוס הרגשית עוברת למזל גדי, ונראה שכל נושא הרגשות עלול להיות לא קל בתקופה הקרובה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי צמוד לפלוטו לאורך כל השבוע.
2. מרקורי חוזר להילוך רגיל.
3. ונוס עוברת למזל גדי.

הזוית המתוחה של השבוע – אין ספק שהצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לפלוטו היצרי שמלווה את כל השבוע, הופכת את פרק הזמן הזה למתוח במיוחד מבחינה תקשורתית: כל מלה לא במקום עלולה לגרום לסדרה של סערות ודרמות, והצורך לשבור את הכלים – גם בגלל הזוית עם אורנוס התזזיתי – עלול להופיע מדי פעם, ובעוצמה.

אולי משום כך כדאי להזהר מאוד עם התקשורת שלנו השבוע, לחשוב פעמיים על כל מלה, ולא להתפתות לפעול באופן דרמטי בכל פעם כשדברים לא קורים כפי שרצינו. אישון, איפוק וסבלנות – אלה מלות המפתח שנצטרך להצטייד בהן בימים הקרובים, כדי שלא נשבור את הכלים בגלל כל שטות, ובשבוע הבא נצטער על כך.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, שור, גדי וסרטן.

סטרס. ShutterStock
ספק : ShutterStock/ShutterStock

השינוי המשמעותי של השבוע – אין ספק שהשינוי הזה מופיע בדמות חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל, אחרי כשלושה שבועות של הילוך אחורי שבהם הביא עלינו את כל שינויי מצב הרוח, ביטול הפגישות, שכחת הדברים, ועוד ועוד.

כן, שלושה שבועות עברו עלינו בסגירת מעגלים מסוגים שונים ושדרוג מעגלים קיימים: מרקורי חוזר להילוך רגיל השבוע, אבל עדיין ישהה בהילוך איטי במשך כמה וכמה ימים. רק בשבוע הבא אפשר יהיה באמת להתמקד בהתחלות חדשות וביזמות מעניינות, כך שלא יעלו על שרטון בהמשך, וגם נוכל גם לממש את כל התובנות שקיבלנו בזמן האחרון.

מי בעיקר יושפע מהמהלך הזה? מזלות תאומים, בתולה, גדי, סרטן, ובעצם באופן כזה או אחר כולנו.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל קשת האופטימי וההרפתקני, למזל גדי המחושב והתכליתי. המעבר הזה עשוי להפגיע אותנו עם הפן הרציני של ונוס, זה שלוקח את מה שיש ומשתמש בו בחכמה תוך שהוא מפגין מידה גבוהה של אינטליגנציה פרקטית ושימוש נכון במשאבים האישיים והכלכליים שלנו.

במערכות היחסים שלנו בנושאי זוגיות ואפילו בחברות, אנו עלולים להרגיש את ההבדל. כאן לא מעט מאתנו ירגישו שהם לבד במערכה, כשהצד הביקורתי שישנו בכל אחד מאתנו הופך להיות משמעותי יותר מבחינת ההשפעה עלינו ועל אחרים.

מהכיוון החיובי, ונוס במזל גדי עשויה לפעול באופן אקטיבי דווקא בנושא מיסוד היחסים, והפיכתם ליחסים פורמליים. זהו זמן שבו לא מעטים מאתנו ירגישו צורך למסד את יחסיהם הרגשיים, כשהמלים שעומדות מאחורי הרצון הזה הן הצורך בבטחון רגשי, שמתחזק עכשיו במיוחד.

בגדול, זהו מיקום שעשוי לעודד אותנו לשים דגש פחות על הקשרים הקרובים שלנו ויותר על המימוש האישי באופן פרקטי של כל אחד ואחד. אם נשכיל לשלב את שני התחומים ועדיין לא נגיש שכל העולם על כתפינו, נדע שאנחנו בכיוון הנכון.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספק : ShutterStock/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב, מיקום מאוד טעון רגשית שמביא איתו מדי פעם דרמות קטנות אך מסיביות, ותחושה של חשדנות מסויימת. חשוב לדעת עכשיו לפעול באיזי, ולהזהר מפרשנויות מוטעות. זוית הרמונית עם נפטון הופכת אתכם ליצירתיים במיוחד.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל גדי, אלמנט שאיכשהו דווקא עוברת בסדר מבחינתכם: גם מזל שור וגם מזל גדי שייכים ליסוד האדמה המעשי, וסדר העדיפויות שלכם משתנה: הגיע הזמן להתמקד בכל מה שקשור לצמיחה והתפתחות אישית, שוורים, ולשפר קשרים עם חו'ל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם הופך את החיים למתוחים ולחוצים מאוד השבוע, תאומימים, כשהוא צמוד לאורך השבוע לכוכב פלוטו היצרי. אבל בהמשך השבוע חוזר מרקורי שלנו להילוך רגיל, ושינוי המגמה הזה יגיע בתחושה בסוף השבוע, וילווה בגדול את השבוע הבא. יש למה לצפות...

סרטן
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל במזל גדי המאכלס את בית מערכות היחסים שלכם, עשוי להביא איתו דיאלוג משופר עם הפרטנרים שלכם, ודיאלוג חכם ונעים יותר עם כל מי שנמצא לידכם, או מולכם. ונוס שעוברת במזל למזל גדי גם היא, פותחת את לבכם הרך גם היא...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דלי, ומאפשרת לכם חודש שלם של התבוננות עומק במערכות היחסים שלכם, ובקשרים הקרובים. המיקום הזה מאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים בכלל, ולשדרג את ההתייחסות הזוגית שלכם עצמכם. נסו להקשיב קצת יותר...

בתולה
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל גדי מסמנת סוף תקופה של קשיים ואי הבנות בכל מה שקשור לרגשות. המזל הזה גם מאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מה שאומר שיתכן ותדברו לא מעט אהבה בשבועות הקרובים..הכינו את לבכם הרך והביקורתי, בתולות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת מבית התקשורת הנלהב שלכם אחרי חודש הרפתקני ואפילו שובב, ועוברת למזל גדי המאכלס נושאי בית ומשפחה. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ולתת לאהבה מקום גדול יותר בהתייחסות לבני המשפחה וביחסים הקרובים בכלל.

עקרב
התקשורת שלכם אינה בשיאה השבוע, עקרבים, כשפלוטו שליט המזל שלכם צמוד לאורך כל השבוע למרקורי כוכב התקשורת, שהולך גם אחורנית וגם קדימה כשהוא ממש צמוד לפלוטו שליט המזל שלכם. המיקום הזה לא עושה לכם חיים קלים, וכדאי להזהר מלקיחת סיכונים וממלים קשות. סבלנות...

קשת
אחרי חודש ימים שבו העניקה לכם ונוס מחסדיה עם לא מעט קסם אישי ונוכחות מושכת, עוברת ונוס לבית הכספים שלכם, בית שהוא עקב אכילס אצל קשתים רבים שלא אוהבים לעסוק בכסף, כי זה משעמם אותם... ונוס מביאה כמה הזדמנויות לרווחים נאים, אך במקביל גם בזבזנות יתר... זהירות!

גדי
מרקורי כוכב התקשורת מתחיל לנוע קדימה במזל שלכם אחרי שלושה שבועות שבהם שהה בהילוך אחורי, סגר מעגלים – והביא גם לא מעט תקלות... כעת אפשר לדבר באופן ישיר, בלי להתחשבן. ונוס עוברת למזל שלכם, ומרככת את הגדי הקשוח שלנו: זמן להוריד קצת את השריון, ולאפשר ללב להיחשף...

דלי
מזלטוף, דליים! השמש צועדת במזל שלכם וחוגגת לכם ימי הולדת שמחים, כי מי כמו הדלי יודע לחגוג עם חברים... אלא שהשמש לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, ותחושת בדידות מסויימת מתגנבת למערכה. מרס במזל עקרב מאתגר את הדליים שנולדו בשבוע הראשון למזל: הגיע הזמן לאקשן, ובגדול!

דגים
מעברה של ונוס למזל גדי וחזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל הזה, מביאים איתם יכולת לפעול בחכמה עם מוסדות וארגונים בחייכם. זה הזמן לקדם נושאים מקצועיים ולקדם את עצמכם, ובמקביל לשפץ את המעגל החברתי, ולהכניס אליו אנשים חדשים ומלהיבים, שיחזירו את החיוך.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully