וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 בינואר 2016

13.1.2016 / 16:50

השבוע כדאי לכם לחשוב פעמיים כשדברים קורים מהר מדי או כשאנחנו רצים מעט קדימה יותר ממה שהתכוונו, לעצור לרגע ולבחון את השטח, ולתת לדברים עוד רגע של בחינה או הרהור, לפני שקופצים פנימה

ונוס הרגשית שלנו מביאה איתה אופטימיות יתר בזוית מדויקת ליופיטר כוכב השפע, השמש עוברת למזל דלי ואנחנו מגלים מחדש את החברים הכי טובים, אבל הכוכב האמיתי הוא מרקורי כוכב התקשורת שממשיך לנוע בהילוך אחורי ונצמד לפלוטו הכוחני ויוצר זוית פעולה לאורנוס התזזיתי. שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע - זוית פעולה מדויקת בין ונוס ליופיטר, צמידות מדויקת בין מרקורי בהילוך אחורי לפלוטו, וזוית פעולה מדויקת לאורנוס. השמש עוברת למזל דלי.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל גדי הקשוח למזל דלי החברותי, ונראה שכולנו מרגישים את השינוי האנרגטי הזה. פתאום יורדת לנו אבן מהלב, ואפשר להתחיל שיחות בטלות, להרים טלפונים, ולהתחבר מחדש לאנרגיה החברתית שלנו.

השמש במזל דלי מחברת אותנו מחדש אל הצד הקולקטיבי שיש בכל אחד מאתנו, ואיתו גם המודעות לתפקיד של הצד החברתי בחיינו בכלל. זהו זמן טוב להרחיב את המעגל החברתי שלנו, ולהכניס אנשים חדשים למעגל. זהו גם זמן טוב למצות את הקשרים החברתיים שלנו שקצת נעלמו בחודש האחרון כשהשמש שהתה במזל גדי שדרש מאתנו לא מעט מחויבויות מקצועיות: כעת אפשר לשבת בניחותא על קפה טוב, ולהשלים פערים.

השמש במזל דלי מחברת אותנו אל הקשרים עם המוסדות והארגונים בחיינו. זה בדיוק הזמן ליציאה מד' האמות, ולקידום יזמות חדשות בעזרת שתופי פעולה ובעזרת קשרים עם מוסדות וארגונים כאלה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות דלי, אריה, שור ועקרב.

הזוית האופטימית של השבוע – זו ללא ספק הזוית שבין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע. השנים נחשבים – ובצדק – כמיטיבים הגדולים של מערך הכוכבים שלנו, אבל דווקא זוית פעולה ביניהם עלולה להביא איתה אופטימיות יתר, החלטות פזיזות, וקלות דעת שעלולה לפגוע בנו יותר מאשר להיטיב.

אולי משום כך כדאי לחשוב פעמיים כשדברים קורים מהר מדי או כשאנחנו רצים מעט קדימה יותר ממה שהתכוונו, לעצור לרגע ולבחון את השטח, ולתת לדברים עוד רגע של בחינה או הרהור, לפני שקופצים פנימה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

התקשורת השבוע – אין ספק שהזויות שיוצר השבוע מרקורי עם אורנוס ופלוטו הן לא נעימות בלשון המעטה, אבל דווקא כאן אולי נוכל לפגוש תהליך קצת שונה. מרקורי חווה ביחד איתנו את הזויות הנ'ל לפני חודש בערך, כששהה במזל גדי. אז יצרה החוויה הזו משקעים לא קלים, לעיתים כאובים, ובצדם לעיתים גם החמצת הזדמנויות או החמצת אפשרויות לתקן את המעוות.

כעת כשמרקורי חוזר בהילוכו האחורי למקומות ולזויות האלה, הוא מאפשר לנו לחוות באופן מעניין את השלמת השיעור הזה, ואת תיקון התהליך. מרקורי מאפשר לנקות את המשקעים שהצטברו, להתנצל אם פגענו במישהו והמשכנו הלאה, או לסגור מעגלים כאובים שהשארנו פתוחים כי פחדנו לדבר. אז זהו שהגיע הזמן לדבר, לשתף, לסיים מצוי חוויות טובות או סגירת חוויות כואבות מתהליכים קשים, לפני שממשיכים הלאה.

מי בעיקר יושפע מהתהליך הזה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, דלי, קשת, דגים, שור ואריה.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים כשהוא זוחל במעלה מזל עקרב, ואתם עלולים להגיב באופן קיצוני לכל גרוי כשהפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב במיוחד עכשיו לא לקחת סיכונים מכל סוג, ולא להקצין דרמות ועימותים.

שור
המצאותו של מרס ממול בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עלולה לגרום לדיאלוג שלכם עם אנשים קרובים לעלות בקלות על שרטון. גלים של חשדנות או של עויינות עלולים להביא איתם עכשיו מתחים ולחצים, וחשוב לנקות את המשקעים ולדבר על הכל.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל גדי ומביא איתו כמה וכמה ימים מתוחים ולחוצים. זהו זמן מצוין לסגור מעגלים כואבים מהעבר, אבל במקביל כדאי לא לפתוח כעת מעגלים חדשים, אלא לחכות בסבלנות לסיום הילוכו האחורי.

סרטן
מרס במזל עקרב הופך אתכם ליצירתיים במיוחד אולם הצורך שלכם בביטוי אישי עלול להביא איתו גם מאבקי כוח ואגו לא קטנים, וכדאי ללמוד לדעת לוותר כשדברים לא קורים כפי שרציתם. זהו זמן טוב לתת ביטוי אמיתי ליכולת שלכם ליצור ולפרוח. קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מסיימת סוף סוף את הילוכה במזל גדי הקשוח, עוברת למזל דלי החברתי והאופטימי, ואתם נושמים לרווחה. כעת כדאי לצאת קצת מעצמכם ולהתמקד בעיקר בכל מה שקשור ליחסים לקשרים ולזוגיות, אריות. השקיעו קצת יותר בזולת.

בתולה
יופיטר כוכב השפע ממשיך לנוע במזל שלכם, והפעם הוא משפיע בעיקר על אלה מכם שנולדו בשבוע השלישי של המזל. זהו זמן מצוין לפתוח ערוצים חדשים של תקשורת עם העולם, ולרוץ קדימה עם רעיונות חדשים. מרס מביא יכולת נפלאה לשתופי פעולה עם אחרים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם טסה קדימה במזל קשת, ונראה שגם קצב הדברים מהיר עכשיו במיוחד. זוית פעולה מדויקת של ונוס עם יופיטר כוכב השפע עלולה לגרום לאי הבנות קושי בתיאום ציפיות ואולי גם אופטימיות יתר ושיקול דעת גרוע. שמרו על עצמכם בכבישים ובדרכים.

עקרב
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, עקרבים, ולהביא איתו הרבה מאוד מרץ ואנרגיה לעשייה, בעיקר לאלה מכם שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל. זה הזמן לקחת את עצמכם בידים, לפתוח את מגירת היזמות, ולהתחיל לפעול באופן אסרטיבי. זמן טוב למיקוד באתגרים גדולים.

קשת
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, קשתים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לקדם נושאים שחשובים לכם כמו העמקת קשרים זוגיים או התחלות חדשות. זהו זמן טוב לא להתחבר רק לגוף אלא גם לרגש, לפתוח את הלב, ולאפשר לאנשים קרובים להכנס...

גדי
השמש מסיימת את הילוכה במזל שלכם, אחרי חודש עוצמתי שבו העניקה לכם לא מעט יכולות לפתור בעיות, ולקדם נושאים שחשובים לכם. כעת היא עוברת לבית החומר והכספים שלכם, ומאפשרת לגם לקדם מקורות הכנסה, בצד הצורך להתארגן מחדש כלכלית וכספית.

דלי
זוית פעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין כוכב מרקורי עלולה לגרום לקצרים בתקשורת ולאי הבנות עם אנשים קרובים ורחוקים, בעיקר לקראת אמצע וסוף השבוע. אולי משום כך כדאי לא להתבייש להסביר את עצמכם שוב ושוב, ולא לשבור את הכלים בגלל עצבנות וחוסר סבלנות.

דגים
מיקומה של ונוס הרגשית בבית הקריירה והתדמית שלכם, עשויה לגרום לכם עכשיו להיראות מושכים ואטרקטיביים, ואולי משום כך זהו זמן מצוין לשדרג הופעה מיקום ותפקיד, ולהראות מה הדגיג שווה באמת כשהוא מתמקד ומראה את עצמו במרכז הבמה. תנו לרגש לשלוט, אבל נתבו אותו למעשים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully