וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 בינואר 2016

הילוכו האחורי של מרקורי מחזיר אלינו את הדילמות שהיו באוויר לפני שבועיים שלושה, עם צורך לפתור אותן ואת הבדלי הדיעות והגישות עם העולם שמקיף אותנו ואלה שסביבנו, לפני שממשיכים הלאה

זה לא יהיה שבוע קל, אבל אם נמצא את המילים הנכונות, ההסברים המדויקים והתירוצים הנכונים, נוכל לסגור קצוות שמפריעים לנו ולבבות שנשארו פתוחים וכואבים, לפני שנמשיך הלאה.

תהליכים משמעותיים השבוע:
1. חזרתו של מרקורי למזל גדי בהילוך אחורי.
2. צמידות ונוס הרגשית וסטורן הנוקשה.
3. פגישה בין השמש שהולכת קדימה – ומרקורי שהולך אחורנית.

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה, המתרחשת במזל קשת. הזוית הזו מלווה את הימים הראשונים שלה שבוע, ועלולה לגרום לנו לתחושות של כובד ובדידות, ותחושה שלא ממש מבינים אותנו, עמוק בפנים, ובעיקר לא מקשיבים לנו.

אולי משום כך כדאי דווקא השבוע לדבר על רגשות ולשתף את אלה שלידנו, ולא להתאכזב – ומלים אחרות גם לא לצפות – שאחרים יבינו את מה שעובר עלינו מבלני שנדבר על כך. זה לא מובן מאליו.

מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות שור, מאזניים, גדי סרטן קשת ותאומים.

הזוית המעניינת של השבוע – זו הצמידות בין השמש שהולכת קדימה, לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנע בהילוך אחורי, כשהשנים האלה נפגשים במזל גדי.

הצמידות הזו אולי משקפת טוב יותר מכל דבר אחר את מה שקורה לנו מבחינה תקשורתית השבוע: האירועים והעשייה שהולכים קדימה, נפגשים את הצורך לשדרג תקשורת ולסגור מעגלים וקצוות הקשורים לעבר הקרוב, לפני שממשיכים לרוץ. אי אפשר להמשיך מבלי להתייחס למה שעשינו עד כה, לדבר על מה שקרה ולקחת אחריות על הדברים, לפני שממשיכים הלאה, והם צודקים. אולי משום כך כדאי השבוע להקשיב קצת יותר לפני שמדברים, ובעיקר לעודד את היכולת שלנו לשתף ולחלוק, ולאפשר לעצמנו להבין מה צריך לשדרג ועל מה צריך לעבוד כדי שהדברים יקרו באמת כפי שאנחנו רוצים, ולא באופן מקרי ונטול אחריות אישית.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות גדי, סרטן, בתולה, תאומים, אריה ודלי.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל עקרב, והחיים הופכים טעונים וחשדניים יותר מתמיד. זהו מיקום לא קל עבורכם, אבל הוא מביא איתו צורך בבדק בית כלכלי, ומצד שני – בודק את הנעשה מתחת לפני השטח מבחינה רגשית וגם כלכלית, ולא רק מעליו. מעניין.

שור
הילוכו של כוכב מרס בבית הזוגיות והיחסים שלכם לא עושה לכם חיים קלים הן במישור הרגשי, והן בתקשורת עם העולם בכלל, כולל שותפויות. זהו מיקום שדורש מכם לוותר על האגו כדי לזכות בהצצה פנימה אל מאחורי הקלעים המרכיבים את היחסים שלכם. עבודת עומק אמיתית תביא תובנות מעניינות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שבהילוך אחורי חוזר למזל גדי הקשוח, ומחזיר את הצורך להתארגן מחדש מבחינה פרקטית ולנקות את השולחן לפני שממשיכים הלאה, כלכלית ואישית. צמידות בין מרקורי לשמש מפגישה בין הצרכים האישיים שלכם לבין דרישות העולם ובעיקר של הורים, בוסים ואחראים.

סרטן
חזרתו של מרקורי בהילוך אחורי אל בית הזוגיות והיחסים שלכם מחזיר אל השולחן את הצורך לנהל תקשורת עומק מחודשת עם הפרטנרים שלכם, להיות קשובים לצרכיו כמו גם לצרכים שלכם מזוית אחרת, ולראות את כל הקשר מזוית שונה ומעמיקה יותר. זמן טוב להגדיר מחדש צרכים רגשיים מקשר קרוב.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עדיין עושה לכם חיים קשים בגלל קרבתה לכוכב פלוטו היצרי ובזוית לאורנוס, אבל הלחצים יורדים בהדרגה, ואפשר להתחיל לעבוד על השינויים שרציתם לבצע השבוע באופן רציני ומעמיק. מרקורי בהילוך אחורי מחזיר אליכם את המלים שעוזרות לסגור יחסים שמיצו את עצמם.

בתולה
ונוס ששוהה במזל קשת מביאה איתה רגעים יפים של קרבה לבית ולמשפחה, וזהו זמן טוב לקבל החלטות משפחתיות ארוכות טווח או החלטות הקשורות לבית ולסביבתו העוסקות בשינוי ושיפור אווירה. מרס במזל עקרב מאפשר שיתופי פעולה פורים עם אנשים שכושר הביצוע שלהם משלים את שלכם.

מאזניים
שבוע לא קל עובר על כוחותינו, שעיקרו-חשבון נפש אמיתי, הן רגשי והן כלכלי, תוך שימת הצורך בהרמוניה בצד ולקיחת אחריות על החלטות ארוכות טווח שצריכות להתקבל עכשיו, מתוך אחריות במינון גבוה יותר. זמן טוב להגדיל את אזור הפעילות שלכם, ולא לפחד לטפל באתגרים גדולים במיוחד.

עקרב
כוכב מרס שעושה צעדים ראשונים במזל שלכם מביא איתו מינון גבוה של עוצמה ואנרגיה לחייכם, אולם העוצמה הזו עלולה לפעול גם נגדכם כשמינון גבוה מדי של אגו וגישה שתלטנית יכולים לשבור את הכלים, ולהרוס קשרים יפים. נסו לתעל את כל העוצמה הזו לעשייה פרודוקטיבית, ולא לדרמות מיותרות.

קשת
מפגש מעניין בין השמש ומרקורי שנעים בכוונים מנוגדים בבית החומר והכספים שלכם השבוע, עלול להביא איתו קונפליקט מסויים בין הצורך להתקדם לבין הצורך לשפר ולשדרג את הקיים. זהו זמן טוב לטיפול שורש אמיתי בכל מה שקשור לתחום החומר והכספים בחייכם. אל תבזבזו כספים שלא לצורך.

גדי
נראה שאתם נהנים משבוע מעניין במיוחד, שבו השמש נעה במזל שלכם וחוגגת לכם יומולדת, אך במקביל גם נפגשת עם מרקורי כוכב התקשורת שנע אחורנית, ועלול לשים רגל לתכניות שלכם אם לא באמת תקשיבו למה שקורה מתחת לפני השטח, ולצרכים האמיתיים שלכם. קחו עוד רגע לפני החלטות חשובות.

דלי
כוכב מרקורי עוזב את המזל שלכם בהילוך אחורי ועובר למזל גדי, ותוך כדי כך מכריח אתכם להתמקד עם יזמות תקשורתיות של הזמן האחרון ולקדם אותן, בד בבד עם הצורך להגדיר מחדש את המטרות שלכם. חשוב עכשיו יותר לדבר על דברים שקרו בעבר ולנקות את השטח ואת הלב, מאשר לבנות תכניות קדימה.

דגים
ונוס ממשיכה לנוע קדימה בבית הקריירה והאמביציה שלכם, ועוזרת לכם לשדרג הן הופעה חיצונית והן את היכולת להקסים את העולם, ובמקביל – גם לשתף במה שבאמת קורה לכם ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו. מרס במזל עקרב עוזר לכם לקבל החלטות הקשורות לצמיחה אישית והרחבת אופקים: קחו יזמה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully