וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 בדצמבר 2015 עד ה-2 בינואר 2016

27.12.2015 / 10:01

מבט חטוף על מפת השמים השבוע, מביא איתו מלה אחת שפרושה על פני כל השבוע כמעט: מתח

השבוע אנחנו בסימן מתח. המתח הזה נגרם כתוצאה מזוית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב מרס האגרסיבי, והשנים כאילו צועדים יד ביד ארבעה ימים שלמים, למרות שתנועתו של מרס איטית הרבה יותר מזו של מרקורי.

מתח תקשורתי, מתח סביבתי, מתחים ולחצים בנושאים אישיים, ומתח שעובר במלים שלנו ועובר לצד השני – נראה שהשבוע הזה יש לנו כמה סיבות טובות להתאמץ ולהשאר רגועים למרות כל מה שקורה מסביב, כדי לסיים את השנה הזו באופן הרמוני יחסית, ולחייך לזו שמגיעה אלינו וזה אפשרי.

התהליכים המשמעותיים של השבוע: מרקורי 90 מרס מדויק משני עד חמישי, ונוס הרגשית עוברת למזל קשת ומרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי.

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה בין מרס האגרסיבי למרקורי כוכב התקשורת, שמלווה אותנו מתחילת השבוע ועד סופו, אך במשך ארבעה ימים היא אפילו מדויקת מאוד.

הזוית הזו מפעילה בעוצמה רבה את התקשורת שלנו, והופכת את המעורבות הרגשית לגבוהה במיוחד בכל מה שקשור למלים ולרעיונות שלנו. אולי משום כך נוכל למצוא השבוע את עצמנו כמו גם אנשים אחרים מתווכחים בלהט על עקרונות ועמדות, כשהויכוח עלול בקלות לעלות לטונים גבוהים יותר, ולהיות אפילו אלים מילולית, ולפעמים.

כן, לפעמים אפילו יותר מכך. אולי משום כך כדאי להזהר השבוע קודם כל במלים שלנו, להיות מודעים על הדרך שבה הן משפיעות על אנשים אחרים, ולפעול באופן חכם ומדויק כדי שלא יטעו בכוונות שלנו, ויגיבו בצורה קיצונית כמו שיקרה ממילא לרבים מאתנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, בתולה, תאומים, דגים וקשת.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב הטעון והיצרי, למזל קשת הפתוח והאופטימי. מזל קשת הוא אחד המיקומים הטובים עבור ונוס הרגשית שכן הוא מאפשר לתקשורת הרגשית שלנו להיות פתוחה ואופטימית הן כלפי העולם והן כלפי מי שאנחנו אוהבים, בניגוד למזל עקרב בו שהתה בחודש האחרון שבו היתה תחושה פעמים רבות של מעורבות רגשית גבוהה מדי ושל יחסים טעונים וחשדניים.

אין ספק שהמעבר הזה ישפיע קודם כל על הדרך שבה אנו חווים את התקשורת עם הזולת, ואת הגישה שלנו למערכות יחסים לקשרים ובעיקר לאהבה. זה עשוי להיות זמן איכות נפלא הן להעמקת קשרים דרך טיולים משותפים או שיחות נלהבות על מהות החיים, ואפילו למציאת קשר חם ואוהב אם במקרה הנשמה התאומה שלנו החליטה ללכת לתאום נשמתי אחר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, קשת ותאומים.

התחזית השבועית

טלה
זה עלול להיות שבוע מאוד מתוח מבחינה תקשורתית, כשאתם עלולים להזדהות יתר על המידה עם המלים שלכם ולגלות עוינות וחשדנות בויכוחים ובשיחות. נסו להתלהב קצת פחות – ולהיות קשובים קצת יותר למי שאתכם ולידכם...קשה, אבל אפשרי.

שור
אם תרצו או לא תרצו – מסוף השבוע אתם מעבירים הילוך, שוורים: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת, ונראה שאתם ממריאים מבחינת אנרגיה, רק נשאלת השאלה לאן... השור במהותו הוא איטי ומעשי, וכאן זה עלול קצת להתמסמס... מעניין.

תאומים
ונוס הרגשית עוברת למזל קשת המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, תאומימים, ונראה שהתקופה הקרובה תעשה חסד עם מערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם. הגיע הזמן לפתוח את הלב, ולהכנס להרפתקה מעניינת ושמה אהבה... רק בזהירות!

סרטן
כשהשמש ומרקורי במזל גדי ממול, אפשר לומר שזו תקופה שהמלה 'דיאלוג' הופכת להיות משמעותית בחייכם. כן, זהו זמן לתקשורת כנה וישירה עם הפרטנרים שלכם, לשיחות חכמות של אחד על אחד כדרך לפתור בעיות. ובמקביל, ונוס פותחת עבורכם את הלב.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים ומכריח אתכם לעבוד קשה בשביל כל טיפת הנאה, כולל סוף השנה הזו. זהו זמן טוב לחשבון נפש כלכלי אמיתי, לקראת השנה הקרבה שבפתח, ולהגדרות אחרונות לדרך שאתם מתכוונים ללכת בה.

בתולה
מרס ממשיך לחולל מהומות בבית הכספים שלכם, ונראה שיש לא מעט הוצאות ולא תמיד על מה שחשוב. השמש ומרקורי במזל גדי לעומת זאת מגבירים את ההתלהבות ויכולת השכנוע שלכם, אבל בלי סיבות טובות באמת – הן לא יעבדו.. ונוס תשפר מהשבוע את מצב הרוח בבית.

מאזניים
אחרי חודש מעצבן במזל עקרב שהפך כל קשר ומערכת יחסים לאזור טעון רגשית ומועמד לפיצוצים, נראה שאתם מתקרבים לאור שבקצה המנהרה: ונוס עוברת בסוף השבוע למזל קשת, האופטימיות והחיוך חוזרים, והלב נפתח. הגיע הזמן לתת להם, ללב ולמלים, לצאת – ולזרום.

עקרב
זה השבוע האחרון שבו שוהה ונוס במזל שלכם, עקרבים, ואם עוד לא ניצלתם את שהותה במיקום הזה בשלושת השבועות שעברו, יש לכם עוד שבוע אד להזיז דברים ולגרום להם לקרות, אבל..ברכות, בהרמוניה, בחיוך – ורצוי גם עם מלה טובה... ונוס תדאג כבר שזה יצליח. כן כן.

קשת
משהו טוב קורה לכם קשתים בסופו של השבוע הזה: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ומביאה אליכם את כל הקסם שבעולם. כן, הגיע הזמן לצאת קצת מהכובד שסטורן הכניס אתכם אליו, ולראות שיש גם אפשרויות אחרות לחיות, ליהנות, להפתח לאנשים אחרים – ואפילו לאהוב.. או יה.

גדי
מיקומו של כוכב מרס במזל מאזניים דוחף אתכם גם השבוע קדימה, עם או בלי מטרה נקודתית: האנרגיה הזו עוצמתית אך לא בהכרח קלה לסביבה, ואתם עלולים עדיין בקלות לריב על כל שטות. אבל השמש שחוגגת לכם עדיין יומולדת ומרקורי שעוזר לכם להביע את כל המלים היפות – עוזרים גם השבוע...

דלי
זה השבוע האחרון שבו מאכלסת ונוס את בית הקריירה שלכם, דליים, וכדאי לנצל את המיקום הזה ואת הקסם האישי שהוא מביא אליכם כדי לשפר עמדות מול העולם ומול סמכויות, להשקיע בהופעה ובלוק שלכם, ולאפשר לקסם האישי החכם שלכם להזיז דברים גם כשנראה שהכל אבוד.. וזה אפשרי.

דגים
מיקומם של השמש ומרקורי במזל גדי עוזר לכם ליהנות במעגל החברתי שלכם בשבוע האחרון של השנה, וזה אולי הזמן גם לנצל את ההזדמנות ולהרים כמה טלפונים לאנשים שקצת התאיידו לכם פה ושם כדי להזכיר להם שאתם קיימים וכדי להשאיר אותם בחייכם גם בשנה הבאה. קדימה!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully