וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 בדצמבר 2015

20.12.2015 / 9:26

נראה שהמעבר לשנה הבאה הופך את הכוכבים לרציניים יותר ויותר. אם השמש במזל קשת הביאה איתה אופטימיות וחיוך, מהשבוע גם אלה משתנים ואנחנו הופכים רציניים ודרוכים

המעבר לשנה החדשה הופך אותנו לרציניים יותר, כשהשמש מצטרפת אל מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל גדי, וביחד איתו מתכוננת לשנה מעניינת, אחראית ומחוייבת יותר, אך מצד שני גם בהחלט לא צפויה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מעברה של השמש ממזל קשת למזל גדי
זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לכוכב מרס
זוית עימות בין מרקורי כוכב התקשורת לכוכב אורנוס

המעבר המשמעותי של השבוע – אין ספק שזהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל קשת האופטימי והשמח השייך ליסוד האש, למזל גדי הביקורתי והמעשי השייך ליסוד האדמה. אחרי חודש אסרטיבי ופה ושם גם אופטימי, עוברת השמש למזל גדי, שהמלים בקרה ושליטה מאפיינות אותו אולי יותר מאשר כל מזל אחר. המעבר הזה מחזיר את כולנו די מהר אל הקרקע, ומכריח אותנו להתמודד באופן פרקטי עם העובדות בשטח,ולא רק עם הכוונות והתכניות שכבודן במקומן מונח.

כאן ועכשיו – זו הסיסמה של השמש הזו, והימצאותו של מרקורי כוכב התקשורת השבוע גם הוא במזל הזה תעזור לנו גם לתרגם את החשיבה הזו למעשים, כשאנחנו יותר שקולים ומחושבים מאשר ספונטניים ואותנטיים, יותר מודאגים מאשר אופטימיים, יותר שכלתניים מאשר רגשניים.

כשהשמש במזל גדי אנחנו יכולים לבדוק באופן מעשי את הגבולות שיצרנו לנו כדי להרגיש בטחון, אם במערכות היחסים ואם בדיאלוג עם העולם, או בצד המקצועי שלנו. זהו מיקום שמכריח אותנו להצמד לעובדות גם אם הן לא נעימות, כשהתוצאה היא בדרך כלל כניסה למצב של עשייה כדאי לצאת ממצבי דאגה ומצוקה: זה כוחו של סטורן, ששולט על מזל גדי, וזה גם השיעור שמנסה השמש ללמד אותנו כשהיא נמצאת במזל הזה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, גדי וסרטן.

הזויות הקשות של השבוע – בעצם יש שתים כאלה ושתיהן קשורות למרקורי. האחת היא זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב מרס האגרסיבי, ומכיון שזו זוית פעולה – הדרך שבה השנים מפעילים זה את זה לא ממש עושה לנו טוב.

מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. מרס הוא הכוכב שממריץ אותנו לעשייה, ובכל מחיר. כשיש זוית בין השנים האלה התקשורת שלנו הופכת מאוד אישית, ואנחנו רגישים נעלבים ופגיעים מהרגיל.

במצב כזה הרעיונות שלנו והעקרונות שלנו הופכים להיות אישיים מאוד וגם נושא למלחמה, בלי ויתורים. כל מלה וכל הערה הופכת אישית מדי, וגוררת אחריה תגובות קיצוניות לשני הצדדים. אולי משום כך חשוב דווקא בזמן זוית שכזו – ששיאה יגיע כבר בשבוע הבא – לגלות איפוק, שליטה במצב, ואי שבירת כלים בגלל מלים כאלה ואחרות, למרות שזה עלול מאוד להתחשק.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

הזוית השניה – זוית עימות בין מרקורי לאורנוס, שעלולה לגרום לעימותים וויכוחים וניתוקי קשרים וכעסים פתאומיים. חשוב לגלות איפוק ולא להסחף בגלים האלה של אורנוס, שמציפים מבפנים ולא תמיד בהתראה מוקדמת. כדאי לספור עד עשר לפני שמחליטים לצאת ולטרוק את הדלת, ואז לחייך, ולתת לגל לעבור. וזה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, דלי ואריה.

התחזית השבועית

טלה
זוית בין מרס שליט המזל שלכם לבין כוכב מרקורי עלולה להביא איתה צורך בתקשורת עוצמתית ויוזמת, אבל גם זהירות כדי שתשאירו גם מקום לצד השני לבטא ולהתבטא. הזהרו מהצבת אולטימאטומים, ומרגישות יתר כלפי מלות הזולת.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב שממול, כשהדגש הוא כעת על מערכות היחסים הזוגיות והקשרים הקרובים שלכם. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בפרטנרים ובבני הזוג ובמערכת עצמה, ולשפר את הטעון שיפור.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא בצמידות מדויקת לפלוטו היצרי, ובהמשך השבוע יוצר זוית עם מרס האגרסיבי. זהו שבוע לא שקט והסערות והדרמות באוויר אם לא תדעו כדאי לנטרל אותן. פעלו בחכמה.

סרטן
השמש עוברת השבוע למזל גדי שמול המזל שלכם, מקום בו נמצא כבר מרקורי כוכב התקשורת, ושני אלה מאפשרים לכם התבוננות עומק אמיתית במערכות היחסים ובקשרים שבניתם לכם, עם יכולת דיבור והקשבה במינון גבוה. תנו למלים לצאת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל קשת השמח למזל גדי המאופק והביקורתי, והשינוי הזה משפיע גם עליכם. הגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, בעיקר עכשיו לקראת השנה החדשה: הצמדו לעובדות ופעלו מהן.

בתולה
מעברה של השמש למזל גדי מקום בו נמצא גם מרקורי שליט המזל שלכם, מאפשר לכם נינוחות מסויימת השבוע, וגישה יצירתית ואפילו רומנטית. שהותו של מרס בבית הכספים שלכם עלולה לגרום להוצאות מיותרות: אל תבזבזו כספים שלא לצורך.

מאזניים
כוכב מרס ממשיך לנוע גם השבוע במזל שלכם, ולהסעיר את הרוחות פה ושם כשדברים לא קורים כפי שרציתם. ונוס שליטת המזל שלכם במזל עקרב הופכת א תכם ליצריים מתמיד, אך השקט הנפשי לא נמצא בסביבה. הקשיבו יותר לאינטואיציה שלכם.

עקרב
השבוע נפתח בצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול לגרום לתקשורת טעונה ורגשנית ופה ושם גם סוערת ודרמטית. חשוב לשמור על פרופורציות, ולא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה

קשת
אחרי חודש של שהות במזל שלכם נפרדת מכם השמש, ועוברת למזל גדי המאכלס את בית הכספים שלכם. ואכן, שהותה שם ביחד עם מרקורי מאפשרים לכם, קשתים, להתמקד בחשבון הבנק, ולקבוע עובדות בשטח. מוכנים?

גדי
מזלטוף, גדיים! השמש עוברת לה השבוע למזל שלכם והגיע הזמן לחגוג גם לכם יומולדת, אבל הגדי המצוי הוא ביישן גדול ושונא חגיגות לכבודו, ולכן אל תתפלאו אם את מסיבת ההפתעה שלו יתחיל עם פרצוף חמוץ, עד שיעשה טובה ויחזיר את החיוך..

דלי
הלחצים נמצאים בירידה כשהשמש יוצאת מזוית העימות עם אורנוס שליט המזל שלכם, אבל מרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית של עימות עם אורנוס וקצרים בתקשורת עלולים להופיע לא מעט בדיאלוג עם העולם והסביבה. גלו איפוק וסבלנות...

דגים
מעברה של השמש למזל גדי ושהותו של מרקורי כוכב התקשורת שם, מאפשרים לכם להרחיב בגדול את המעגל החברתי שלכם, להכיר קולגות מקצועיות ואנשים חדשים, ואפילו להתחבר מחדש לידידים הישנים שנעלמו בתחילת החורף.

לאתר של יאיר טריבלסקי

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully