וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 בדצמבר 2015

10.12.2015 / 10:49

השבוע מביא איתו תקשורת טעונה מאוד, לכאורה ללא סיבה, ופתיל קצר שממש מחפש הזדמנויות להתפוצץ על מישהו כשדברים לא קורים כפי שרצינו

כוכב פלוטו והמזל שהוא שולט עליו, מזל עקרב, משחקים תפקיד מרכזי בכוכבים השבוע. אולי משום כך כדאי לזכור שזה שבוע טעון מאוד, המשך טבעי של השבוע הקודם, וכדאי להזהר ולא למתוח את הגבולות שלנו ושל הסביבה.

התהליך המשמעותי השבוע -
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין פלוטו היצרי

הזוית הקשה של השבוע -
זו זוית הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לפלוטו היצרי. מרקורי אחראי על המלים והתקשורת האישית והבינאישית, בעוד פלוטו הוא זה שמייצג רגשות עוצמתיים, חלקם שליליים כמו קנאה כעס וכו'. צמידות בין השנים האלה משום כך אינה קלה.

צמידות זו מתרחשת לקראת סוף השבוע, אבל כבר מאמצע השבוע אפשר לחוש בה. היא מביאה איתה תקשורת טעונה מאוד, לכאורה ללא סיבה, ופתיל קצר שממש מחפש הזדמנויות להתפוצץ על מישהו כשדברים לא קורים כפי שרצינו, או שהזולת אומר מלים שאנחנו לא אוהבים לשמוע.

מה עושים? מנסים בכל זאת להתאפק ולגלות אורך רוח, ולא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה או כשהמלים הופכות להיות נעימות פחות. כדאי לזכור שקל תמיד לאבד שליטה ולהרוס הכל, אבל להחזיר את הדברים – כשמרקורי יצא מהצמידות הזו בתחילת השבוע הבא למשל – יהיה קצת קשה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הרגשות השבוע – ונוס המייצגת את עולם הרגש ממשיכה לנוע במזל עקרב, ומקשה עלינו לחזור להרמוניה שאנו זקוקים לה ולמצב הרוח הטוב והאופטימי שמסמל אותה בדרך כלל. ונוס במזל עקרב מביאה איתה גישה חשדנית וחסרת אמון, בזמן שהצד היצרי הופך להיות משמעותי יותר על חשבון הצד ההרמוני והנעים, שקשוב יותר לזולת, ובעיקר ללב.

מה עושים? מנסים למרות הכל לדבר ולא לאסוף משקעים רגשיים עויינים בבטן, לשתף במה שעובר עלינו, ולא לשכוח את החיוך – גם אם הוא ציני כשונוס במזל עקרב – שעשוי להקל על התקשורת הטעונה הזו.

מי בעיקר יושפע ממיקומה זה של ונוס כעת? מזלות שור, מאזניים, עקרב ושור.

התחזית השבועית

טלה
המתחים עדיין באוויר, כשמרס שליט המזל שלכם עדיין בזויות רופפות לפלוטו ולאורנוס, ולמרות שפה ושם פוגשים גם איים של שקט הרגשות עלולים לסעור בפתאומיות ולהרוס הכל.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב שממול, ומדגישה את הצורך להשקיע קצת יותר בקשרים הקרובים ובמערכות היחסים. חשוב להזהר מגישה עויינת ואגרסיבית, ולא להתעקש על המלה האחרונה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לכוכב פלוטו, ומאמצע השבוע והלאה התקשורת שלנו עלולה להיות רגשית וטעונה מאוד. משום כך מומלץ לחשוב פעמיים לפני שכועסים או מחליטים לנתק קשרים.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת שוהה לו במזל גדי השבוע, אלמנט שעשוי להביא איתו תקשורת משופרת ויכולת לשתף ולהיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם. זמן טוב לנקות משקעים הקשורים לזוגיות וליחסים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת ולהביא איתה התלהבות וריגושים ביחד עם טאץ' רומנטי שמסעיר אתכם השבוע. זמן מצוין לאפשר לאהבה לא רק לחזור לחייכם, אלא גם לבקש ממנה להשאר בהם...

בתולה
יופיטר כוכב השפע ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו כמה וכמה אפשרויות חדשות להתפתחות אישית. השמש במזל קשת לעומת זאת דורשת קצת יותר תשומת לב לבית ולבני הבית. נסו לחבר בין שתי המגמות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב, לא ממש מיקום שמביא איתו הרמוניה או שקט נפשי. אך מצד שני ונוס עוזרת לכם עכשיו להתארגן מחדש מבחינה כלכלית ולחשוב קדימה. הזהרו מהוצאות גבוהות שלא לצורך.

עקרב
מצד אחד שוהה עכשיו ונוס במזל שלכם ומביאה איתה רגשות ענוגים, ולב פתוח לרווח. מצד שני צמידות בין מרקורי לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה תקשורת כוחנית ופרצי כעס. שמרו על איפוק ושליטה.

קשת
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה חגיגות שמחות של יומולדת, אבל זוית פעולה שלה עם יופיטר שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה חוסר זהירות ואופטימיות יתר: החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

גדי
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם, גדיים מאופקים, ולנסות לדובב אתכם ולגרום לכם לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם הסביבה. כן, הגיע הזמן לדבר ולצאת ביזמות תקשורתיות חדשות.

דלי
אחרי שבוע לא קל מתחלה זוית העימות בין אורנוס שליט המזל שלכם לכוכב מרס להתפוגג בהדרגה, אך עדיין כדאי להזהר מקריזות מקומיות, גחמות של רגע, והחלטות פתאומיות על ניתוק קשרים. בי קול, דליים!

דגים
השמש ממשיכה לנוע בבית התקשורת שלכם ולקדם את הדגיגים שמעזים השבוע לצאת מהאקווריום הפרטי שלהם, ולהעז ולקחת יזמות חדשות. ונוס במזל עקרב מגבירה את הצורך בנסיעה שמחה, או בלימודים מעניינים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully