וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-12 בדצמבר 2015

על פניו אנחנו נכנסים לשבוע לוחמני למדי: הזויות של מרס שהוא אגרסיבי כשלעצמו לפלוטו היצרי ולאורנוס התזזיתי, עשויות להסעיר בקלות את הרוחות אישית וגלובלית, וונוס ששוהה במזל עקרב לא ממש תורמת לשקט הנפשי

שבוע לא פשוט לפנינו ולפחות אפשר להתנחם במעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל גדי המאורגן והשקול, אבל זה עלול להיות מעט מדי – ומאוחר מדי. יהיה לא קל – אבל מעניין.

התהליכים המשמעותיים השבוע:
1. מרקורי עובר למזל גדי.
2. מרס בזוית פעולה מדויקת לפלוטו ובזוית עימות מדויקת לאורנוס.
3. מרקורי בזוית פעולה מדויקת ליופיטר.

מרס הלוחם בדרכים
אין ספק שהזויות הקשות שיוצר כוכב מרס האגרסיבי עם הכוכבים פלוטו ואורנוס הם האישו המרכזי של השבוע. מרס הוא זה שאחראי על כל מה שקשור לביטויו הישיר של האגו שלנו, בעיקר בכל מה שקשור לכיבוש והגנה על הטריטוריה.

כשמרס יוצר זויות עם הכוכבים פלוטו היצרי ואורנוס התזזיתי שהם עצמם לוחמניים למדי, אפשר לומר שכל תגובה שלנו עולה מדרגה, והפתיל שלנו הופך קצרצר כשאנו נדרשים להגיב, וזה קורה באופן קיצוני – ובעוצמה.

העניין הוא שלא תמיד התגובה שלנו שווה בעוצמתה לגרוי, וכל מלה שלא במקום עלולה ליצור מלחמת עולם קטנה, ושפע של סערות ודרמות מיותרות. זה נכון לנו באופן אישי, וזה נכון גם באופן גלובלי – כן, גם בגלובוס מסביבנו אנו עלולים לחזות בשבוע אלים ולא קל, וכדאי מאוד לשמור על עצמנו במרחב האישי כמו גם במרחב הציבורי, ולא ליצור סערות ודרמות מיותרות או להגיב באופן קיצוני.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזויות של מרס לכוכבים פלוטו ואורנוס? מזלות טלה, עקרב, דלי, מאזניים, שור, אריה, ובעצם כולנו, כשחושבים על זה. פעלו וסעו בזהירות!

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ממזל קשת למזל גדי והוא מתרחש לקראת סוף השבוע. מרקורי הביא אלנו תקשורת פתוחה נלהבת ואפילו שמחה בחודש האחרון כששהה במזל קשת האופטימי. כעת כשהוא עובר למזל גדי, התקשורת שלנו הופכת שקולה, מאופקת, ובעיקר – מעשית.

מזל גדי שייך ליסוד האדמה, והוא אולי המעשי מביניהם. כשמרקורי שוהה במזל גדי הוא מאפשר לנו למקד ולרכז את האנרגיה היצירתית שלנו במקום אחד ולהיות אפקטיביים מאוד, בניגוד גמור לחודש האחרון בו שהה במזל קשת, וגרם לנו לפזר אנרגיה לכל עבר וכך גם למסמס את הפעולות שלנו. אולי משום כך, דווקא בשבוע לוחמני ומתלהם שמביא איתו מרס, עשוי מרקורי לשלם בלם לאנרגיה התוקפנית הזו, ולגרום לנו לחשוב פעמיים לפני שאנחנו פועלים, ביחד או לחוד.

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, גדי, וסרטן.

התחזית השבועית

טלה
שבוע לוחמני וטעון רגשית מחכה לכוחותינו. אולי משום כך חשוב דווקא השבוע הזה להיות עם היד על הדופק, ולא להגיב בקיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, ולהתעקש על המלה האחרונה. סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל עקרב הקשור לזוגיות וליחסים, אלמנט שממריץ אתכם להשקיע קצת יותר בצד הזוגי שלכם, וברומנטיקה של השור. פתחו את הלב ואפשרו לאחרים להכנס.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל את השבוע במזל קשת הנלהב והאופטימי, אבל ממשיך אותו במעבר למזל גדי השקט והמאורגן. הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידים, ולהתארגן מחדש, תאומימים.

סרטן
הכוכבים ונוס ומרס במזל מאזניים בתחילת השבוע מושכים אתכם קדימה לעשייה מואצת, ועוזרים לכם לשדרג יחסים במשפחה. מעברה של ונוס למזל עקרב מביא איתו טאץ' רומנטי שהיה חסר לכם לאחרונה...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת, כשהיא מורידה לחצים ומחזירה חיוכים. זהו זמן טוב לאפשר לצד היצירתי שלכם להיות פעיל יותר, ולאהבה – לתפוס מקום גדול יותר בחייכם.

בתולה
כוכב יופיטר ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו כמה וכמה אפשרויות חדשות להתפתחות אישית. מעברה של ונוס לבית התקשורת שלכם הופך אתכם לאטרקטיביים ומושכים במיוחד...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מסיימת את מהלכה במזל שלכם, ועוברת לבית הכספים שלכם. הגיע הזמן לשדרג את כל מה שקשור לכסף ולרכוש, אבל ונוס עלולה דווקא להביא איתה לא מעט בזבוזים..זהירות.

עקרב
מצד אחד שוהה מהשבוע ונוס במזל שלכם ומביאה איתה רגשות חמים ופה ושם גם דיבורים על אהבה, אבל זוית של מרס עם פלוטו שליט המזל שלכם מביאה במקביל מצב רוח לוחמני, ותגובות קיצוניות. מעניין....

קשת
זוית פעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם לכוכב מרקורי עשויה להביא איתה פטפטנות יותר מצד אחד, אך מצד שני גם שבוע חברתי מאוד כולל סדרת פגישות מסיבית עם אחרים, והרחבת המעגל החברתי.

גדי
הגדי נחשב כאחד המזלות החכמים אך מופנמים על פני גלגל המזלות, אבל מעברו השבוע של מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם מביא איתו מפגשים, שיחות, ובעיקר הרבה מלים... זמן לדבר ולחלוק-וכמה שיותר.

דלי
שבוע לא קל עובר על כוחותינו: זוית של עימות בין מרס האגרסיבי לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה תגובות מהירות, החלטות פזיזות, וצורך חזק מהרגיל בספייס ובחופש אישי. חשוב להמנע מעימותים וויכוחים ככל האפשר.

דגים
השמש במזל קשת דוחפת אתכם במעלה הקריירה, יופיטר מאתגר אתכם במישור הזוגי, ומרקורי במזל גדי מאפשר לכם לארגן מחדש את היחסים שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. הגיע הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully