וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 29 בנובמבר עד ה-5 בדצמבר 2015

29.11.2015 / 10:41

נראה שהשבוע אנחנו יכולים לפגוש את הכל בכוכבים: הביקורתיות והאמביציה, הצורך להרחיב אופקים, אופטימיות תקשורתית, ומלחמות אגו וטריטוריה: כל זאת ועוד בטלנובלה השבועית של מצב הכוכבים בשמים

התהליכים המשמעותיים השבוע:
ונוס עוברת למזל עקרב
השמש בצמידות לסטורן
השמש ב 150 לנפטון
מרס ב 90 ל פלוטו

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל מאזניים עליו היא שולטת, למזל עקרב עליו שולט פלוטו היצרי.

ונוס מסמלת את הצד הרגיש והרגשי בתוכנו, זה שעוסק בנתינה, בהרמוניה ובשפע כלכלי. במזל עקרב חלק מהצד ההרמוני של ונוס נעלם, והיא הופכת כוחנית ובעיקר יצרית מאוד, לטוב ולרע, כשהצד העדין שלה שעוסק גם בנתינה לזולת נעלם, והיא קשובה בעיקר לצדדים היצריים שבתוכנו הקשורים למין, לאגו, ולמאבקי כוח והשפעה, תכונות שמזל עקרב מעצים אצל פלנטות שעוברות אליו.

אולי משום כך נוכל בשבוע הבא (המעבר הזה מתרחש בסוף השבוע הרחוק של השבוע) להרגיש איך הצורך שלנו בהרמוניה נעלם, והתגובות שלנו הופכות קרביות ולוחמניות יותר מהרגיל, לצערנו, ועלולות להשפיע גם על מערכות היחסים שלנו לא לטובה שכן האגו הופך להיות משמעותי מבחינת הריכוז בעצמנו והצרכים שלנו, ולא בזולת ובצרכיו, וחבל.
מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים ועקרב.

הזויות של השמש
השמש היא פקטור מאוד משמעותי במפת השמים ובחיינו בכלל. מיקומה והזויות שהיא יוצרת משפיעים על כולנו. אולי משום כך חשובות מאוד הזויות הלא קלות שהיא יוצרת השבוע.
הזוית המכבידה של השבוע – זו הצמידות של השמש עם כוכב סטורן הנוקשה. זו זוית שיפוטית וביקורתית, שמכריחה אותנו לעשות חשבון נפש בתחום הכלכלי, ובדיאלוג עם החוקים של העולם, שדורש מאתנו מחוייבות של כאן ועכשיו הן בתחום המקצועי, והן בתחום היחסים ובתחום האישי.

סטורן הוא כוכב דורשני מאוד, וחשבון הנפש הזה עלול להיות לא קל, כשאליו מתלווים גם תחושת כובד לא קטנה, ולא מעט דאגות. אם נוכל למנף את הזוית הזו לשימת לב גדולה יותר לנעשה בחשבון הבנק, לסגירת אוברדראפט ולהחלטות משמעותיות הקשורות לחומר וכספים בתקופה הקרובה, כי אז אכן נוכל לנצל את הזוית הזו במלואה.
מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, גדי, דלי וסרטן.

השמש בזוית של מתח לנפטון – הזוית הזו הפוכה ממש מהזוית הקודמת מבחינת השפעה, והמעניין הוא שהן מתרחשות ממש במקביל. הזוית מביאה איתה ערפול ובלבול למערכת, בגלל מעורבות רגשית גבוהה בדרך קבלת ההחלטות שלנו, זאת כשסטורן במקביל דוחף את השמש ואותנו לקבל החלטות משמעותיות דווקא עכשיו. קונפליקט? בהחלט, כי המעורבות הרגשית הזו עלולה להביא איתה שיקול דעת קרוע, והחלטות מוטעות.

לשמחתנו הזוית הזו היא קצרת מועד, בעיקר רק יומיים, ולכן גם ההשפעה שלה חלשה יחסית. אך למרות הכל כדאי לנסות ולא לקבל החלטות מתוך מעורבות רגשית, אלא לנסות ולהסתכל על הדברים באופן אובייקטיבי עד כמה שאפשר למרות הכל, ואם צריך – גם לדחות את ההחלטה לסוף השבוע, או לשבוע הבא.
מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

הזוית הלוחמנית של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס האגרסיבי, לפלוטו היצרי. זו אחת הזוית הלוחמניות ביותר שקיימות באסטרולוגיה, ונוכל להרגיש בה כבר מאמצע השבוע.
מרס מייצג את הצד הטריטוריאלי שלנו, שיוצא לכבוש שטחים ולתקוע את דגלו. פלוטו מייצג את הצד האפל שבתוכנו, הקשור לכוחניות, ביטוי של האגו, ועוצמות אישיות. זוית בין השנים האלה מביאה איתה לכולנו פתיל קצר, תגובות קיצוניות, וצורך לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

אולם הזוית הזו מבטאת גם את הצד האלים שמגיב באופן אגרסיבי כשאגו אחר מגיע לסביבה, ובעקיפין גם אלימות בכלל כולל גם בפן הגלובלי של החיים. אולי משום כך כדאי להזהר כבר מאמצע השבוע ממאבקי כוח ואגו, וגם לשמור על עצמנו באופן כללי מאירועים אלימים שעלולים להתרחש בפתאומיות מבלי שנהיה מוכנים לכך בסביבה.
מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, עקרב ושור.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר מאמצע השבוע להשפעה לא קלה של כוכב פלוטו, והזוית הזו עלולה להביא איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות. מומלץ לחשוב פעמיים לפני שמחליטים לשבוע את הכלים, ולהגיב באופן קיצוני. זהירות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת בסוף השבוע הרחוק למזל עקרב, והדיאלוג עם הצד הזוגי וביחסים בכלל הופך משמעותי יותר. חשוב לפעול באופן זהיר ולא להכנס למאבקי כוח ביחסים, אלא לנסות ולהיות קשורים לפרטנרים שלכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת, ונושאי זוגיות ויחסים על הפרק. זהו זמן איכות טוב לצמיחה והתפתחות אישית בגלל זוית של מרקורי עם יופיטר כוכב השפע, אולם חשוב להזהר מאופטימיות יתר, ולהזהר בכבישים.

סרטן
מרס וונוס במזל מאזניים מדגישים עדיין את הצורך בהשקעה אמיתית ביחסים בתוך המשפחה, אולם גם מזהירים מריבים ועימותים ומאבקי כוח. חשוב לנסות ולשמור על הרמוניה ביתית ככל האפשר, ולא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נצמדת לסטורן ויוצרת זוית מתח עם נפטון, ומביאה שבוע מכביד ומבולבל. זהו זמן שבו חייבים לפעול באופן מדויק מצד אחד, אך להמנע ממעורבות רגשית גבוהה בהחלטות שלכם: נסו לדחות אותן לסוף השבוע.

בתולה
כוכב יופיטר ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו שפע של הזדמנויות נאות והשבוע יוצר זוית פעולה עם מרקורי כוכב התקשורת. זהו זמן מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות, להיכרויות מעניינות, ולמפגשים עם אנשים שיכולים לסייע.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת בסוף השבוע למזל עקרב, מיקום שעשוי לסייע דווקא בנושאי חומר כספים ומקורות הכנסה. אולם חשוב במקביל להזהר מהוצאת כספים שלא לצורך, ולא להכנס לחובות ומחויבויות שרק יכבידו בעתיד.

עקרב
מצד אחד יוצר מרס זוית פעולה עם פלוטו שליט המזל שלכם ומביא איתו מתחים ולחצים, אך מצד שני עוברת ונוס למזל שלכם ועוזרת לכם לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס... מתחים מול אהבה – קונפליקט מעניין, שבהמשך השבוע יגיע לשיאו.

קשת
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה ימי הולדת שמחים ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת שעוזר לכם לתקשר לחלוק ולשתף אחרים במה שעובר עליכם. זוית בין מרקורי ליופיטר שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע פטפטני במיוחד.

גדי
יש הרבה אקשן בבית הקריירה שלכם על ידי ונוס ומרס ששוהים עכשיו במזל מאזניים, עוזרים לכם לקדם עניינים אך גם עלולים לתקוע מקלות בגלגלים בגלל מאמץ יתר. אל תנסו לקחת את כל העולם על כתפיכם בימים אלה: מצאו זמן פנאי לעצמכם.

דלי
ונוס עוברת לבית הקריירה שלכם בסוף השבוע, ומהשבוע הבא עשויה לעזור לכם לשדרג תדמית, ולעזור לכם לקדם את עצמכם ואת התכניות שלכם מול העולם. ומביאה איתה גם ים של קסם אישי לאלה מכם שעומדים מול קהל... יהיה מעניין.

דגים
השמש יוצרת השבוע זוית פעולה לא קלה עם נפטון שליט המזל שלכם ועלולה להביא איתה ערפול ובלבול למערכת. חשוב להמנע מהחלטות כלכליות חשובות עד אמצע השבוע הבא, ולהזהר מעימותים וסכסוכים מיותרים עם בוסים ואחראים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully