וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 בנובמבר 2015

19.11.2015 / 18:02

עוד כוכבים והשפעות במערכת, על ידי תקשורת נוקשה ושרשרת של ניתוקים רגשיים שמצביעים בעיקר על צורך בספייס, וחופש אישי

מצד אחד מאותתת השמש על כיוון פעולה אופטימי ומרחיב אופקים כשהיא עוברת למזל קשת, אבל מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית טורחים להזכיר לה – ולכולנו – שיש עוד כוכבים והשפעות במערכת, על ידי תקשורת נוקשה ושרשרת של ניתוקים רגשיים שמצביעים בעיקר על צורך בספייס.

התהליכים המשמעותיים של השבוע
השמש עוברת למזל קשת, מרקורי נצמד לסטורן במזל קשת, וונוס בזוית של עימות לאורנוס התזזיתי.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל עקרב הטעון רגשית והאלים שבמזל עקרב, לאווירה האופטימית השמחה ומרחיבת האופקים שבמזל קשת. אבל מזל קשת השייך למזלות האש, לא בהכרח מביא איתו אופטימיות ושמחה. שימו לב מה קרה כאשר סטורן הנוקשה עבר למזל קשת: זה סימן בעיקר את עידן הפיגועים האישיים שחווינו וחווים.

למה זה קורה? דברים מתבשלים עמוק במזל עקרב, אך יסוד האש – טלה, קשת ואריה – מאפשר לדברים להבשיל ולצאת לאור העולם, כך שמעברה של השמש למזל קשת – בדיוק כמו מעברו זה עתה של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל קשת – לא טומן בחובו אך ורק אלמנטים אופטימיים הקשורים למצד הרוח ולתחושת המרחבים, אלא גם מאפשר בקלות רבה יותר לשחרר כעסים, ליצור דרמות מכלום, ואף להוציא לפועל מחשבות זדוניות כאלה ואחרות..

כן, מה לעשות. הכל יוצא עכשיו בקלות, וזו אולי הבעייה – אחת היחידות – במזל קשת, שאין ממש שליטה על מה שקורה, הן על המלים שלנו והן גם על המעשים. אולי משום כך כדאי שנחליט כבר עכשיו לחשוב פעמיים הן על המלים שלנו והן על המעשים, וניקח אחריות מלאה על אלה כמו גם על אלה, ובמקביל – גם ניזהר בשטח.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, דלי, קשת ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לכוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו מפגישה את ונוס הרגשית והאישית כל כך, עם כוכב תזזיתי לא אישי וגם אגרסיבי שדורש הרבה מאוד ספייס, ויוצר ניתוקים פתאומיים ושינויים קיצוניים במצב הרוח של כולנו.

בתוך זוית שכזה אנו עלולים להרגיש צורך להתנתק ולו גם לכמה שעות או אפילו ליום יומיים, ולקחת לנו פסק זמן כדי להתבונן בדברים מבחוץ. עצבנות תסכול וחוסר סבלנות וסובלנות לתהליכים ארוכים ולאנשים משעממים עלולים להביא איתם התפרצויות זעם קטנות, כמו גם קושי לפעול במסגרת פעולה מסודרת ולהקשיב לבוס. מה עושים? מנסים להאריך את הפתיל הקצר שלנו, להיות קשובים יותר לבן או בת הזוג ולמי שנמצא מולנו, ולא לשבור את הכלים כשהלחץ מגיע לשיא... תוך יומיים שלושה זה יעבור.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא אמנם במזל קשת האסרטיבי אך נצמד לכמה ימים לכוכב סטורן הנוקשה, שמכריח אותו – ואת כולנו – לשים היטב את שתי הרגלים על הקרקע, להתבונן לעומק בנעשה בחשבו הבנק, ולהתמקד בעשייה פרקטית בשטח הקשורה לעובדות, ולא רק לתכניות.

גם תחושות של בדידות וקושי לתקשר עם העולם עלולות להופיע כעת, אבל הזוית הזו מהירה, ההשפעה היא זמנית, וכדאי לקחת את הכל בערבון מוגבל או אפילו להסביר לאחרים למה פתאום מתחשק לכם להיות לבד, או להפגין את הציניות המוכרת דווקא עכשיו: זה לא אני – זה מרקורי והכוכבים... בהחלט מרשה לכם לומר זאת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך להתקדם במזל מאזניים, והמתחים מתחילים לגאות לקראת סוף השבוע כשהוא נכנס לזוית פעולה עם פלוטו. זהו זמן שבו חייבים לשמור על איפוק, ולא להתעקש על המלה האחרונה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של עימות עם כוכב אורנוס, אלמנט שעלול להביא איתו עצבנות וחוסר סבלנות. חשוב לא לפעול בפזיזות ולקבל החלטות מהירות מדי כי שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל קשת, והאופטימיות חוזרת. אולם בהמשך השבוע נצמד מרקורי לכוכב סטורן הנוקשה, והגיע הזמן לקחת את החיים- ואת חשבון הבנק – ברצינות גדולה יותר.

סרטן
שהותם של מרס וונוס במזל מאזניים ממקדת אתכם עכשיו בנעשה בבית ובסביבתו, ובבני הבית. ונוס מאפשרת פתיחת הלב ושיפור יחסים, אבל מרס עלול להסעיר את הרוחות וליצור דרמות משפחתיות מורכבות... זהירות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל קשת, והחיים הופכים להיות אופטימיים וקלילים יותר אחרי חודש טעון ועמוס רגשית, אריות. הגיע הזמן לתת למלה 'אהבה' את הכבוד הראוי לה, ולהדגיש את המלה רומנטיקה.

בתולה
שהותם של ונוס ומרס בבית הכספים שלכם עשויה להיות מורכבת ודורשת מחשבה. אתם עלולים להוציא עכשיו יותר כספים ממה שהתכוונתם, וזהו זמן לעצור לרגע ולבנות סדר עדיפויות חדש להוצאות והכנסות.

מאזניים
גם ונוס וגם מרס ממשיכים לנוע במזל שלכם, כשמרס מביא איתו את הדרייב החזק לעשייה וונוס – את התגמול הרגשי לעשייה הזו. אולם מצבי הרוח שלכם עלולים עכשיו להתחלף במהירות רבה מדי, וחשוב לשמור על יציבות, לפחות בהחלטות.

עקרב
אחרי חודש שבו החיים חגגו לכם יומולדת – בעיקר לעקרבים שהסכימו לחגוג ולא התביישו – הגיע הזמן לתרגם את כל האנרגיה הזו גם לחומר וכספים: השמש עוברת לבית הכספים שלכם, והגיע הזמן לסדרי עדיפויות חדשים, וארגון מחודש.

קשת
מזלטוף, קשתים! השמש תעבור השבוע למזל שלכם, והגיע הזמן שגם יחגגו לכם יומולדת כמו שצריך. לשמחתנו הקשת המצוי לא מתבייש במסיבות הפתעה כי מגיע לו לעמוד במרכז, ובצדק. מרס וונוס מאפשרים להרחיב את המעגל החברתי.

גדי
נראה שבית הקריירה שלכם עמוס וטעון עכשיו, והדיאלוג עם סמכויות משמעותי מתמיד: גם מרס וגם ונוס נמצאים כאן, ומאפשרים לכם גם לשפר תדמית מול העולם, אבל במקביל גם כדאי להזהר ממלחמות אגו שעלולות להרוס לא מעט.

דלי
זה עלול להיות שבוע לא קל מבחינתכם, דליים. זוית של עימות בין ונוס הרגשית לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכמה דרמות קטנות ולצורך להיות קצת לבד. הקצב שלכם מהיר מהרגיל, אבל מעורבות רגשית בהחלטות עלולה לקלקל..זהירות.

דגים
השמש מרקורי ואפילו סטורן שימצאו השבוע במזל קשת, דוחפים אתכם קדימה השבוע ובתקופה הקרובה, דגיגים. הגיע הזמן לצאת קצת מהאקווריום הפרטי, לנער את הקשקשים, להגדיר מטרות, ולהראות לעולם איך שוחה הדגיג כשהוא ממוקד.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully