וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 בנובמבר 2015

15.11.2015 / 11:27

התקשורת שלנו משתנה והופכת מאוד אסרטיבית, ונוס הרגשית מאותתת שכדאי להזהר ממאבקי אגו ומסערות ודרמות ביחסים, והשמש מאפשרת לנו לחבר את העשייה והמלים ולשתף במה שחשוב לנו באמת

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל קשת. ונוס הרגשית הקשורה ליחסים ולכספים יוצרת זוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרקורי ממזל עקרב הטעון והמופנם, למזל קשת הפתוח והאופטימי. בגדול זה אמור להביא איתו גישה שמחה יותר מבחינה תקשורתית, ובעיקר פתיחות רבה יותר להיכרויות עם אנשים אחרים. הבעייה היא שמרקורי נצמד לסטורן הנוקשה במזל קשת כבר מהשבוע הבא, אלמנט שעלול להכביד עלינו תקשורתית ולהכריח אותנו לפעול באופן פרקטי ולפתור בעיות הן בתחום הכלכלי והן ברגשי, אבל בהמשך חוזרת לה הקלילות.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי. הזוית הזו עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד עם קושי לשמור על פרופורציות, בצירוף פתיל קצר ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. אולי משום כך כדאי וחשוב לחשוב פעמיים לפני שכועסים מתפרצים או יוצרים דרמה מכל שטות, ולא לשבור את הכלים כשדברים לא קורים כפי שאנחנו רוצים. כדאי גם לא להתעקש השבוע על המלה האחרונה, ולפעול עד כמה שאפשר באופן מידתי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל מאזניים, ונראה שאתם לא במיטבכם כעת מבחינת אקשן ופעילות פיזית. הורידו את מינון האקשן, איכלו נכון, והשקיעו קצת יותר בפינוקים ובמנוחה.

שור
על פניו זה נראה כמו שבוע טעון ועמוס רגשית, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי שמגיעה לשיאה בסוף השבוע, והמתחים עלולים להרוס קשרים יפים... גלו סבלנות!

תאומים
אחרי חודש טעון רגשית ולא קל מלווה במצבי רוח דרמטיים, עובר לו מרקורי שליט המזל שלכם למזל קשת המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ואלה גם הנושאים שיעסיקו אתכם החודש. יהיה מעניין.

סרטן
מעברו שזה עתה הסתיים של כוכב מרס למזל מאזניים, ידגיש בתקופה הקרובה את הצורך בהשקעה רבה יותר מצדכם בכל מה שקשור לבית ולמשפחה, אבל כאן עלולות לצוץ גם לא מעט דרמות. שתפו בתכניות שלכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב, והחיים טעונים מאוד, כשכל דבר עלול ליצור דרמה קטנה ואינטנסיבית. מעברו של מרס לבית התקשור שלכם הופך אתכם לנמרצים וחסרי סבלנות.

בתולה
אחרי חודשיים אינטנסיביים של מרץ ואנרגיה עובר כוכב מרס לבית החומר והכספים שלכם, והתקופה הקרובה תהיה מלווה בהרבה אקשן בחשבון הבנק. חשוב לפעול שם באופן זהיר, ולא לבזבז כספים שלא לצורך.

מאזניים
מרס כוכב האקשן עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, מאזנאים, והגיע הזמן להזיז דברים, להתחבר מחדש לאנרגיה הטבעית שלכם, ולפעול באופן ממוקד ויעיל. זמן טוב לחזור לחדש הכושר, ולהפעיל מחדש את הגוף.

עקרב
השמש עדיין חוגגת לכם יומולדת, עקרבים, ומרקורי בתחילת השבוע עדיין הופך אתכם לתקשורתיים במיוחד. אולם בסוף השבוע עובר מרקורי למזל קשת, והגיע הזמן להתחבר מחדש למחלקת ההנאות הקטנות ולתקשורת השמחה.

קשת
סטורן הנוקשה ממשיך לנוע בתחילת המזל שלכם ולהכריח אתכם להתייחס לחיים ברצינות, אולם בסוף השבוע עובר מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, החיוך חוזר לאיטו, ואיתו גם האופטימיות.

גדי
כוכב מרס מתחיל לנוע השבוע בבית הקריירה שלכם, גדיים, ונראה שהתקופה הקרובה תהיה אמביציוזית במיוחד. הגיע הזמן לשנס מתניים ולרוץ קדימה, אבל בזהירות – אתם עלולים לריב לא מעט עם סמכויות.

דלי
השמש ומרקורי שוהים עדיין בבית הקריירה שלכם, ועוזרים לכם לשדרג תדמית מול העולם, ולהגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם. הגיע הזמן להתמודד עם אתגרים גדולים באמת, ובלי פחד, דליים.

דגים
כוכב סטורן הנוקשה עושה צעדים ראשונים במזל קשת, והוא הולך ללמד אתכם איך להתחבר לצד המעשי שלכם, להשאיר את הדמיון בצד, ולקבוע עובדות בשטח. השמש ומרקורי במזל עקרב מביאים פתיחות, ורצון לנסיעה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully