וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 בנובמבר 2015

הכוכבים ונוס ומרס מככבים בשמים השבוע, ומעברם למזל מאזניים הופך אותנו אולי למעשיים פחות, אבל למודעים ותקשורתיים עם הזולת קצת יותר

הגיע הזמן לשים בצד את הדאגות והתרגום הפרקטי שלהם, ולהסתכל אלה על אלה עין בעין, בשיחות של אחד על אחד.

התהליכים המשמעותיים של השבוע -
ונוס עוברת למזל מאזניים
ונוס לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים
מרס עובר למזל מאזניים

המעבר המשמעותי של השבוע – בגדול יש שניים כאלה:

ונוס עוברת למזל מאזניים – ונוס הרגשית שולטת על מזל מאזניים, ושהותה בחודש האחרון במזל בתולה לא עשתה לא ולבני המאזניים והשור טוב, והם סבלו מביקורתיות יתר, ומתחושה שהאקשן האמיתי מתרחש לו מאחורי הקלעים. כעת עם מעברה של ונוס למזל מאזניים, מתחילה בהדרגה לחזור ההרמוניה שחשובה כל כך לבני המזלות האלה, ובעיקר למאזניים. זה בדיוק הזמן לחזור לעצמכם ולשיחות העומק המוכרת של אחד על אחד, כמו גם להורדת מפלס הביקורתיות והדאגות של הזמן האחרון.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

כוכב מרס עובר למזל מאזניים – גם כוכב מרס האסרטיבי שבחודשיים האחרונים שהה במזל בתולה בקרבה לונוס ויצר לא מעט סערות ודרמות רגשיות ביחסים ובדיאלוג עם העולם, עובר למזל מאזניים. מכיון שאופיו הסוער של מרס השולט על מזל טלה שנמצא ממש ממול לא מתאים למזל מאזניים, אפשר לומר שהטלאים נכנסים עכשיו לתקופה מעט יותר פסיבית ומתסכלת, ללא דרך לבטא את הצד האסרטיבי המוכר שלהם.

ואכן, מזל מאזניים מרכך את הטלאים, וממסמס את האנרגיה העוצמתית שלהם. אולי משום כך אנו עשויים לקבל בחודשיים הקרובים גרסה מרוככת של הטלה המצוי ושל אלה שמרס דומיננטי במפת הלידה שלהם, כזה שמקשיב עד הסוף למי שנמצא ממול, לא מתעקש על הצורך לומר מלה האחרונה, ואפילו מוכן להיות שם עבור אחרים במידה רבה יותר מתמיד. גם התכניות והאמביציה של אלה שמרס אקטיבי במפת הלידה שלהם עלולות להשתנות, להתרכך ואפילו להתפוגג כשרוח הקרב המרסיאלית מעט נעלמת. חשוב במיוחד עכשיו להיות קשובים יותר לעצמכם, לעשות קצת יותר ספורט, ולא להזניח את הגוף.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית המתסכלת של השבוע – או אולי נכון יותר לומר חוסר הזוית, כי מדובר בחוסר זויות לכוכבים אחרים מבחינת ונוס שזה עתה עוברת למזל מאזניים, חוסר שיאפיין את השבוע כולו. איך יתבטא החוסר הזה? ובכן, ונוס בנויה על שיתופי פעולה ועל הקשבה לזולת, בעיקר כשהיא שוהה במזל מאזניים. אולם... כשאין זויות פעולה שמקשרות אותה לכוכבים אחרים ולהשפעות אחרות, עלולה בקלות להגיע התחושה שאתם, בני המאזניים והשור לבד במערכה, וכל האחריות היא על כתפיכם העדינות.

ואכן, תחושת הבדידות הזו יכולה להביא לתחושת תסכול כשדברים לא זזים ויזמות תקשורתיות לא מתרוממות, ולחילופין תחושה שאין עם מי באמת לדבר או כזה שיכול להבין, ואתם נאלצים לפעול באופן סוליסטי ולסמוך על עצמכם. אבל אין טוב בלי רע, ואולי דווקא בשבוע שכזה תוכלו ללמוד על כוחכם האמיתי לפעול לבד בלי לסמוך על אף אחד, ואולי אפילו תפתיעו את עצמכם ותראו שלא רק שאתם יכולים לעשות זאת- זה אפילו מצליח יותר מכפי ששיערתם, והופך אתכם לעצמאיים במיוחד בתקופה הקרובה.

מי בעיקר יושפע מחוסר הזויות הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

התחזית השבועית

טלה
מעברו של מרס למזל מאזניים עלול להחליש אתכם מעט בתקופה הקרובה, פיזית ואפילו רגשית. זמן טוב להוריד מעט הילוך, לחזור לכושר אבל בעדינות, ובעיקר לשתף את מה שעובר עליכם עם הסביבה הקרובה. שווה לנסות...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים, ונראה שהגיע הזמן להשקיע קצת יותר אנרגיה ומחשבה בתחום המקצועי כמו גם בבריאות שלכם. זמן טוב לקבל החלטות הקשורות לדיאטה, לאכילה נכונה, ולהורדת המתוקים מהתפריט...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב, ומדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר מחשבה בשתי מלים: אחריות – ומחוייבות. זהו זמן לעזוב לרגע את הקלילות התאומית הבלתי נגמרת, ולהשקיע בתחום המקצועי, ובמחויבויות המשפחתיות והחברתית.

סרטן
תקשורת – זו עדיין מלת המפתח המשמעותיות, אבל מרס וונוס שעוברים למזל מאזניים מדגישים את הצד הביתי והמשפחתי שלכם בתקופה הקרובה, אחד מאזורי הפעולה החביבים על כל סרטן. הגיע הזמן לקירוב לבבות משפחתית אמיתי, סרטנונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב, ומכריחה אתכם לפעול בניגוד לאופי הטבעי שלכם – להוציא הכל ולדבר על הכל. כן, כאן אתם נאלצים לשמור דברים בבטן, בעיקר בכל מה שקשור לבית ולמשפחה. זמן טוב לעבוד על התקשורת המשפחתית.

בתולה
ונוס ומרס עוברים השבוע לבית הכספים שלכם, והגיע הזמן לתרגם כלכלית פיננסית ואפילו רגשית את כל התובנות שקיבלתם בתקופה האחרונה. יופיטר כוכב השפע ממשיך להביא איתו רעיונות ויזמות אולם כעת תהיה לכם גם היכולת לממש אותם.

מאזניים
אחרי חודשיים מעט מתסכלים שבהם הדברים האמיתיים התרחשו מאחורי הקלעים – כך לפחות הרגשתם – הגיע הזמן לפעול במרכז הבמה: גם ונוס וגם מרס עוברים למזל שלכם. ונוס עוזרת לפתוח את הלב, ומרס – להסעיר אותו... יהיה מעניין.

עקרב
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת ולהחזיר אליכם את העוצמה הטבעית שלכם, בזמן שמרקורי כוכב התקשורת ששוהה גם הוא במזל שלכם מלמד אתכם לדבר, לשתף ולחלוק – וזה לא קל לעקרב המופנם המצוי. למרות הכל – תנו למלים לפעול עבורכם...

קשת
הצד החברתי שלכם הופך מהשבוע פעיל במיוחד, קשתים, כשגם ונוס וגם מרס עוברים למזל מאזניים, ועוזרים לקסם האישי שלכם להרחיב את המעגל החברתי, ולמצוא לכם בני ברית ומשתפי פעולה הן מקצועית והן רגשית. זמן להפתח לחברים ולידידים...

גדי
אתם משנים פאזה השבוע, ונכנסים למעגל אמביציוזי במיוחד: גם ונוס וגם מרס עוברים לבית הקריירה שלכם, מיקום שמאפשר לכם לא רק לשתף פעולה עם סמכויות, אלא גם לקדם את תכניות הפעולה המשמעותיות של התקופה הקרובה. הגיע זמן האקשן!

דלי
כל דלי זקוק מדי פעם לריענון מחשבתי, ולהסתכלות קצת אחרת, והנה זה מגיע: גם מרס וגם ונוס עוברים למזל מאזניים, והגיע הזמן להרחיב את אזורי הפעולה שלכם, ואיתם גם להרחיב אופקים. זמן מצוין להחליט על נסיעה, ואפילו על לימודים מעניינים.

דגים
השמש ומרקורי במזל עקרב מביאים איתם צורך בניחוח המרחבים, אבל מעברם של ונוס ומרס למזל מאזניים מביאים איתם במקביל גם צורך בשליטה בתחום הכלכלי, ובחשבון הבנק. הגיע הזמן לטיפול שורש בחשבון, ולחזרה לבסיס כלכלי יציב, אם אפשר.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully