וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 בנובמבר 2015

27.10.2015 / 16:46

השבוע הזה מתאפיין במעורבות רגשית גבוהה, ובשינויים מהירים של מצב הרוח שלנו. מתחים, סופות רגשניות, ותקשורת נפיצה מתמיד

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל מאזניים העדין והמודע לעצמו, למזל עקרב הקשוח החשדן ואפילו אלים. אולי משום כך התקשורת שלנו תהיה עדינה פחות, ונוקשה יותר. הטונים יהיו גבוהים יותר, והדברים יהיו בשחון או בלבן – לא תהיה ממש דרך ביניים: איתי או נגדי, ואם לא הולכים בדרך שלי – אני נעלם, או מפעיל מניפולציות מתחת לפני השטח. ואכן, התקשורת העקרבית אינה פשוטה. היא רגשית מאוד, וממוקדת מטרה. הטוטאליות של התקשורת הזו עלולה לגרום למחנות שבינינו להיות כוחניים יותר, כשחיפוש דרך הביניים או המכנה המשותף יהיה קטן יחסית. יהיה לא קל, אבל מעניין.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, ושור.

הזוית הקשה של השבוע – זו בעצם הצמידות שנחווה לאורך כל השבוע פחות או יותר, בין ונוס הרגשית למרס האגרסיבי. ונוס אמורה לרכך את מרס ולהפוך את הצד האסרטיבי שבתוכנו לנגיש ורך יותר, אבל בפועל הפלנטה העוצמתית והמובהקת יותר היא זו שבעיקר תשפיע, ובמקרה הזה מרס ישפיע בעיקר על ונוס. בגדול, זה אומר שחיי הרגש שלנו לא יהיו הרמוניים במיוחד, ונדנדת הרגש תטלטל אותנו מעלה מטה כמה וכמה פעמים במשך השבוע הזה, ולא תעשה לנו חיים קלים.

גם כל נושא הרגשות בכלל יהפוך להיות יצרי יותר והרמוני פחות, והאגו עלול להשתרבב בקלות ליחסים ולעבוד שעות נוספות, בעיקר בויכוחים ובצורך לומר את המלה האחרונה בכל נושא, ועד שבירת הכלים והליכה עד הסוף מבחינת עזיבת הקשר, או לפחות קרוב לזה. אז מה עושים? נושמים עמוק, בולעים את המילים שעומדות לנו על קצה הלשון – כי אחר כך היא אפשר להחזיר אותן פנימה, כידוע – ומתאפקים. עד כמה שאפשר. השבוע הבא יהיה כבר קל יותר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, בתולה ודגים.

תהליכים משמעותיים השבוע בכוכבים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל עקרב, צמידות של ונוס ומרס תתקיים לאורך כל השבוע ויופיטר כוכב השפע ימצא בזוית של מתח לאורנוס התזזיתי.

התחזית השבועית

טלה
הצמידות של מרס שליט המזל שלכם עם ונוס, גורמת לסערות ולדרמות המוכרות לתפוס אפילו כיוון עוצמתי יותר. חשוב לא לפגוע באנשים קרובים ואוהבים בלשון הצינית והחדה שלכם. לא תמיד צריך להגיב, נכון? נצלו את האנרגיה הזו ליזמות חדשות, ולא לריבים.

שור
אין ספק שזהו שבוע חסר שקט שבו ונוס שליטת המזל שלכם צמודה למרס האגרסיבי, ונראה שכל גרוי ולו גם הכי קטן גורר תגובה חסרת פרופורציות מצדכם. אולי זה הזמן לגלות בגרות ואיפוק ולא להגיב על כל שטות. אם כבר הגבתם – לפחות תתנצלו, עקשנים שכמוכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מסיים את הילוכו במזל מאזניים שהפעם כלל גם שלושה שבועות של הילוך אחורי והיה ארוך במיוחד, והוא עובר סוף סוף למזל עקרב הטעון רגשית. כאן נעלמת הקלילות, נעלם ההומור, ואתם נכנסים לסוג של מלחמת השרדות מעניינת. בי קול!

סרטן
השמש ומרקורי במזל עקרב שמים את הדגש בתקופה הקרובה על כל מה שקשור לרומנטיקה, סרטנונים, והרי ידוע שהסרטן הוא אחד הרומנטיים שעל פני גלגל המזלות... אין ברירה, מסתבר: צריך לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס. פוחדים להפגע? מתוקים.. דיס איז לאב!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל עקרב, והדרמות כבר באויר. גם האריה וגם העקרב שייכים לקבוצת המזלות הקבועים, אלה שלא אוהבים ולא רוצים להשתנות, אלא לשנות אחרים. כשיש קונפליקט בין השמש לשמש במזל, יש אקשן, ודרמות למכביר, כנראה עם המשפחה.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שלכם ממשיך לו גם השבוע, בתולות, כשגם ונוס הרגשית גם מרס האגרסיבי וגם יופיטר כוכב השפע ממשיכים להפעיל אתכם לכמה וכמה כיוונים שונים. מצד אחד, טוב שיש אקשן. מצד שני, זה בדיוק הזמן לעשות חלוקת זמן וקצב ולעבוד לפי לוז מדויק, כדי שלא לפספס.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עדיין שוהה במזל בתולה, לא ממש אחד המיקומים החביבים עליכם. נראה שהצד הביקורתי והדואג שלכם עובד עכשיו שעות נוספות, מה גם שכל שטות מדליקה את הפתיל הקצר שלכם השבוע.. איפוק ושליטה – אלה מלות המפתח כעת. קשה באימונים – קל בקרב...

עקרב
אל השמש שנמצאת עכשיו במזל שלכם וחוגגת יומולדת, מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, והופך את העקרבים המופנמים עם הפוקר פייס לתקשורתיים במיוחד. זה בדיוק הזמן לתת לכוונות שלכם מלים, להתרכך מעט, ולשתף את הסביבה ואנשים קרובים בתכניות שלכם.

קשת
על פניו זה עלול להיות שבוע מתוח למדי, קשתים. יופיטר שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית של מתח עם אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול להביא איתו קצרים בתקשורת ובדיאלוג עם הסביבה, עצבנות וחוסר סבלנות. פעילות פיזית וספורטיבית תעזור לשחרר לחצים, ותוריד חלק מהמתח.

גדי
השמש ומרקורי במזל עקרב עוזרים לכם השבוע לפתוח חלון אל העולם, להוריד חלק מהחומה הגדיית המפורסמת, ולהיות תקשורתיים יותר. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר במעגל החברתי שלכם, ולהכניס אליו – בזהירות ובחשדנות כמו שאתם אוהבים – אנשים חדשים... שווה.

דלי
זהו שבוע מתוח למדי, דליים: אורנוס שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים, אלמנט שעלול להביא איתו שינויים פתאומיים במצב הרוח, וצורך חזק מהרגיל לחזור לבועה הדליית המוכרת, ולקחת מינון גבוה של ספייס וחופש אישי. זמן טוב ליזמות מבריקות, ולהארות חכמות.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה מול המזל שלכם, מוציא עכשיו כמעט כל דגיג משלוותו, ומכריח אותו לצאת מהאקווריום הפרטי שלו אל העולם שממתין לו בחוץ, ולעשות זאת בעיקר בשיחות עומק של אחד על אחד, ובגובה העינים. זמן לשתף, לחלוק, ולהשקיע יותר במערכות היחסים שלכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully