וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25-31 באוקטובר 2015

25.10.2015 / 10:19

ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת מככבים השבוע בשמים, מה שאומר שעולמות הרגש והתקשורת שלנו פעילים במיוחד

שבוע מלא רגשות לפנינו ואולי משום כך כדאי לשים לב היטב למעורבות הרגשית הגבוהה שאנו מגלים בכל נושא ונושא ולאזן אותה בגישה פרגמטית ומעשית, הממוקדת בעובדות ובפרטים הקטנים. במקביל כדאי לשים לב השבוע היטב למילים שלנו: הזוית שבין מרקורי לאורנוס עלולה להביא איתה ציניות ודרמות מקומיות, ממקום מנוכר מעט ולא אישי. כדאי לחשוב פעמיים לא רק על מה שאנחנו אומרים, אלא גם מול מי, ומה זה עלול ליצור.

תהליכים משמעותיים השבוע:
וונוס נצמדת ליופיטר ואחר כך נצמדת למרס, במולות לכירון.
מרקורי בזוית מדויקת של עימות מול אורנוס.

הזויות של ונוס
ונוס הרגשית היא אחד הכוכבים המשמעותיים בגלגל המזלות כשהיא קובעת את טון הדברים ואת האימפקט הרגשי שיש להם עלינו. בנוסף ונוס אחראית גם על נושאי חומר וכספים, ולכן הזויות שהיא יוצרת משמעותיות לאלה מאתנו שמתמקדים בצד החומרי והכלכלי של מה שקורה מתחת לפני השטח.

הזוית הטובה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע והמרחבים. זו אחת הזויות היותר אופטימיות על פני גלגל המזלות, שכן היא מחברת בין המיטיבה הקטנה והמיטיב הגדול כפי שאנחנו קוראים להם בשפה האסטרולוגית של פעם, והתוצאה עשויה להיות שלוב מעניין של אופטימיות מצד אחד, כמו גם היכולת לממש אותה בשטח באופן מעשי. זהו מיקום שמצביע על הצורך שלנו להרחיב את הנפש בד בבד עם הרחבת האופקים, ולכן החלטות הקשורות לנסיעות או ללימודים עשויות להתקבל דווקא עכשיו. חבל רק שהזוית קצרה כל כך – יומיים או שלושה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

הזוית המאתגרת של השבוע – זו הצמידות של ונוס הרגשית עם מרס האגרסיבי. ונוס ומרס מייצגים ביחד את הפן הזוגי באסטרולוגיה, כשונוס אחראית על הצד הנקבי ומרס על הצד הזכרי. צמידות בין שני אלה עלולה לגרום לסערות רגשניות לא קטנות, ודרמות למכביר כשמרס מסעיר את ונוס באנרגיה יצרית חזקה, וונוס מגיבה בהתפרצויות רגשיות. אז זהירות.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, וטלה.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית עימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לאורנוס התזזיתי. הזוית הזו אינה קלה עבור התקשורת שלנו. היא מביאה איתה לא מעט קצרים בתקשורת, ומעורבות רגשית גבוהה מאוד שעלולה להפוך כל מלה שלא במקום לדרמה של ממש, עם פתיל קצר במיוחד שפעמים רבות מגיב עוד לפני שהוא שומע את כל המשפט.

אולי משום כך הזוית הזו נחשבת כקשה למרות שהיא קצרה יחסית, יומיים וחצי בלבד: היא עלולה לגרום לנו לשבור את הכלים בגלל אי הבנות תקשורתיות, או להגיב באופן קיצוני על גרוי של מה בכך, וכך בעצם לקלקל קשרים יפים. מה עושים? חושבים פעמיים לפני כל מלה, מתאפקים לפני שאומרים אותה, וגם אם יוצרים דרמה מכלום – מתפייסים מהר, ומחזירים את החיוך.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

התחזית השבועית

טלה – צמידות בין מרס שליט המזל שלכם ליופיטר ולונוס עשוי לשלוף החוצה את הצדדים האופטימיים שלכם, ושיתופי הפעולה שלכם השבוע עשויים להיות פורים במיוחד אם לא תתעקשו על המלה האחרונה. תנו צ'אנס לזולת.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם קצת מתזזת אתכם השבוע: ממצב רוח אופטימי ותחושה שהכל אפשרי היא לוקחת אתכם בהמשך למקום מאותגר עצבני וחסר שקט, וכדאי להזהר מהחלטות קיצוניות לשני הצדדים. שמרו על פרופורציות.

תאומים
אפשר לומר שזהו שבוע מאוד עמוס וטעון רגשית מבחינתכם, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם מייצר זוית עימות לא קלה מול אורנוס התזזיתי, והתקשורת שלכם רגשנית ודרמטית. נסו לא לשבור את הכלים במצבי לחץ.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה הופך את השבוע הזה לעמוס מאוד מבחינה תקשורתית. נדמה שיש לכם משהו לומר לכל העולם, או שכל העולם מתעקש לומר לכם משהו, ובדרך שלו... זמן מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות בכל התחומים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נמצאת במעלות האחרונות של מזל מאזניים, ובשבוע הבא תעבור למזל עקרב. מכאן ואילך מסתיימת לה התקשורת הטובה של הזמן האחרון, והדגש יעבור בתקופה הקרובה לנושאי בית ומשפחה. תיהנו.

בתולה
מקבץ של שלושה כוכבים במזל שלכם מביא איתו עומס רגשי לא קטן, ונראה שיש לכם עכשיו כמה וכמה שטחי פעולה שונים שדורשים לא מעט תשומת לב, וקשה לחלק אותה בין כולם. בנו לכם סדר עיפויות מאוזן, ולו'ז יומי מדויק לפעולה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת ליופיטר כוכב השפע ומביאה איתה שבוע של הרבה התחלות חדשות. בהמשך נצמדת ונוס למרס האגרסיבי והעצבנות שולטת ביומיום שלכם. חשוב כבר עכשיו להחליט שהשבוע – נשארים באיזון.

עקרב
נדמה כאילו הדברים פוסחים עליכם מבחינת אקשן השבוע, אבל בשבוע הבא כשהשמש תעבור למזל שלכם ויחגגו לכם יומולדת, דברים יתחילו להשתנות, ומהר. הגיע הזמן לשנות סדרי עדיפויות, אבל עם האקשן לחכות לשבוע הבא.

קשת
האמביציה והדרייב שלכם חזקים במיוחד השבוע, קשתים. מקבץ הכוכבים הגדול הכולל את מרס ונוס ויופיטר שליט המזל שלכם בבית הקריירה והתדמית, מריץ אתכם קדימה לאתגרים ותגליות חדשים. אל תפספסו את ההזדמנויות!

גדי
יש לכם צורך חזק בימים אלה להכנס למסע אינטנסיבי של צמיחה והתפתחות אישית, גדיים. מקבץ הכוכבים במזל בתולה מאותת שהגיע הזמן ללמוד משהו חדש ומעניין, גם מקצועית, או פשוט לנסוע ולפגוש חוויות חדשות... מעניין.

דלי
על פניו זה נראה כמו שבוע מתוח תקשורתיות, דליים. זוית פעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין כוכב מרקורי עלולה לגרום לחוסר סבלנות וקוצר רוח בדיאלוג עם הסביבה. קחו לכם זמן איכות עם עצמכם, אבל אל תנתקו קשרים.

דגים
זוגיות, יחסים ושיחות של אחד על אחד – נראה שהנושאים האלה ימלאו את השבוע שלכם, כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה שממול מעסיק אתכם לא מעט, ומכריח אתכם לתת תשובות לשאלות ופתרונות לבעיות. אל תדחו לשבוע הבא!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully