וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 באוקטובר 2015

15.10.2015 / 14:57

בגדול, זה עומד להיות שבוע מעורפל, מבולבל, עם תקשורת אלימה ובעייתית. התכוננו לזה

שבוע לא פשוט לפנינו. פלוטו היצרי והאלים חוזר לככב בשמים בזוית פעולה למרקורי כוכב התקשורת שלנו, ובעקיפין גם הופך להיות פעיל כשהשמש עוברת למזל עקרב, שעליו הוא שולט. זה יהיה שבוע מעורפל ומבולבל.

תהליכים משמעותיים השבוע:
יומולדת שמח לעקרבים! השמש עוברת לעקרב ובעצם מכריזה על שנה מאוד משמעותית לעקרבים. שנה של שינויים בהרבה תחומים. מרס וונוס ויופיטר נצמדים בבמזל בתולה אל מול כירון ונפטון בדגים, והרגש מערפל מציף ובעיקר מביא איתו מבוכה ומצבי רוח. מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר בפעם השלישית לזוית הפעולה האגרסיבית עם כוכב לפלוטו וונוס יוצרת זוית הרמונית לפלוטו, מה שאומר יכולת טובה לחבר כוחות כשאנחנו בכל זאת מחליטים לקחת יזמות מעשיות.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל מאזניים האינטליגנטי והאוורירי למזל עקרב היצרי והכוחני. עם מעברה של השמש למזל עקרב, היא עולה על האופק של מפת המדינה ונכנסת לבית הראשון של המפה הזו. אחרי חודש שדברים קרו ללא שליטה מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח הגיע הזמן להתמודד עם הדברים באופן חכם ישיר ומפוקח יותר, עין בעין.

שליטה – זה שם המשחק עכשיו מבחינת האירועים שקורים במדינה. עם מעברה של השמש היכולת להגיע לשליטה הזו הולך ומתחזק, ובחודש הקרוב אפשר יהיה-בשאיפה-להגדיל ראש, ולנסות ולהתמודד באופן חכם ומושכל יותר עם השד שיצא מהבקבוק. האם אפשר יהיה להחזיר אותו פנימה חזרה, את שד האלימות הזה? כנראה שלא ממש, אבל השליטה על התהליך תהיה קלה יותר אם יהיה גם חזון ואופק מדיניים שאפשר יהיה להתכוונן אליהם. גם בכך תוכל לעזור השמש כעת במזל עקרב.

לגבי העקרבים עצמם – מעבר השמש מסמל שנה חדשה לבני מזל עקרב, שנה חדשה שבה סטורן סוף סוף יצא סופית מהמזל שלהם אחרי כשנתיים וחצי וכאילו שחרר אותם לחופשי מים של כובד אחריות ודאגות. הגיע הזמן. אלא שהכדור עובר עכשיו למגרש משחקים קצת שונה: המגרש הכלכלי. כאן הדברים יראו קצת קצת, והעקרבים שלנו יאלצו השנה להתמודד באופן עוצמתי ומשמעותי עם כל הכרוך בחומר, בכספים, ובנעשה בחשבון הבנק.

סטורן מכניס אתכם עכשיו לתהליך שגם הוא ימשך יותר משנתיים של היערכות כלכלית מחודשת, וחשיבה מסוג אחר, גם בנושאי פרנסה ובטחון אישי ורגשי. אם תצליחו להרים את הכפפה הזו ולמרות הקושי תוכלו להמציא את עצמכם מחדש מבחינה כלכלית – העקרבים טובים בתהליכים עוצמתיים מסוג זה כשהוא רוצים – כי אז בסוף התהליך יפתח פתח ענקי לחשיבה ועשייה מסוג אחר. שווה לנסות.

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות עקרב, שור, אריה ודלי.

הזוית הקשה של השבוע – זוהי זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לפלוטו היצרי. הזוית הזו חוזרת אלינו בפעם השלישית בחודשיים האחרונים, והיא חלק ממה שמלבה את האש בתהליך האלים שאנחנו עוברים.

פלוטו הוא כוכב יצרי ומתלהם. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. זוית בין השנים האלה מביאה איתה תקשורת אלימה וכוחנית, עם לא מעט דרמות נילוות. אם נוסיף לכך גם את הזויות שהשמש עברה עם פלוטו ואורנוס לאחרונה, ניתן בהחלט להבין את פרץ האלימות הגדול שמציף הכל עכשיו.

אולי משום כך רצוי השבוע לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ולפני כל מלה, ולהתאפק גם כשדברים נראים כאילו הם יוצאים משליטה. לא על כל דבר חייבים להגיב, ולא חייבים להתעקש גם על המלה האחרונה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב שור אריה ודלי.

הזוית ההרפתקנית של השבוע – זו זוית הצמידות בין מרס כוכב האקשן לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים. הזוית הזו דוחפת את כולנו קצת אל מעבר לגבולות שלנו, מביאה איתה נופך הרפתקני לכל עשייה, אבל אינה בהכרח חיובית כשהיא גם גורמת לנו לרוץ קדימה ללא הגיון, עם אצבע קלה על הדק העשייה מבלי לחשוב פעמיים על תוצאות הדברים שלנו.
אולי משום כך חייבים להיות זהירים מאוד בהחלטות שלנו השבוע, בעיקר כשהמדובר בהחלטות הקשורות לנסיעות, לתנועה, ולחשיבה ארוכת טווח. מצד שני, כשיש בסיס טוב ויש גם חזון – זו זוית שבהחלט מסייעת לנו להעז ולקופץ למים עם יזמה חדשה ומסעירה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, בתולה, מאזניים, ודגים.

הרגשות השבוע – המעורבות הרגשית של כולנו השבוע גבוהה ביותר. ונוס הרגשית נצמדת למרס האסרטיבי, וזה מגביר את עוצמת הרגישות שלנו כמו גם את עוצמת התגובות. זוית של עימות בין ונוס ומרס לנפטון שנמצא ממול עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מדי בהחלטות המעשיות שלנו, ומשום כך גם לשיקול דעת גרוע מכל בחינה.

בסוף השבוע יוצרת ונוס צמידות עם יופיטר כוכב השפע, צמידות שמנסה למרות הכל להשאיר לנו טעם טוב ואופטימי בשבוע הזה. בגדול, זה בדיוק הזמן לעצור לרגע לפני כל החלטה, לשקול שוב לאן הולכים ומה רוצים לעשות, ולהתמקד בפרטים הקטנים כדי שלא לכת לאיבוד בכל מה שקשור לתמונה הכוללת.

מי בעיקר יושפע מהמצב הזה? מזלות שור, מאזניים, טלה, דגים, בתולה, ועקרב.

התחזית השבועית

טלה
מצד אחד, זהו שבוע אמביציוזי ואופטימי: צמידות בין מרס שליט המזל שלכם ליופיטר מביאה איתה רצון ויכולת לכבוש את העולם. זוית של עימות בין מרס לנפטון בהמשך השבוע גורמת לערפול ובלבול מטרות. שבוע מורכב ולא קל.

שור
הצורך בביטוי אישי חזק מהרגיל, אבל גם הפתיל קצר במיוחד. ונוס שליטת המזל שלכם צמודה למרס האסרטיבי ועלולה להביא איתה שבוע סוער ודרמטי. חשוב בשבוע שכזה לשמור על פרופורציות ולא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה.

תאומים
מבחינתכם זהו שבוע טעון ועמוס רגשית, ובו התקשורת שלכם אינה במיטבה. המעורבות הרגשית הגבוהה עלולה לגרום לכם להגיב באופן קיצוני, וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל מלה ותגובה. כדאי לא לשבור את הכלים ולא לנתק קשרים.

סרטן
תקשורת – זו מלה משמעותית במיוחד מבחינתכם השבוע כשגם מרס וגם ונוס נמצאים בבית התקשורת שלכם, ומביאים איתם תקשורת מעורבת ומבלבלת של יזמה ואופטימיות מצד אחד, ותוקפנות ואגרסיביות מצד שני. נסו לשמור על איזון..

אריה
השמש שליטת המזל שלכם משנה אווירה השבוע. מהרמוניה נעימה יחסית ודיאלוג תקשורתי עם הזולת במזל מאזניים, אתם מקבלים אווירה טעונה ודחוסה עם גישה חשדנית ואפילו כוחנית כשהיא עוברת למזל עקרב. לא קל, אבל מעניין...

בתולה
זוהי תקופה מאוד עמוסה מבחינתכם, עם לא מעט מטלות, מחויבויות, והרבה אקשן. גם מרס וגם ונוס נמצאים במזל שלכם ומביאים לידי ביטוי את הצורך מצד אחד לפעול באופן אסרטיבי ומצד שני – באופן חם ואוהב.. תנו לאמביציה לפרוח.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם לא ממש מרגישה טוב שם במזל בתולה, ואתם קצת מקטרים וחסרי הרמוניה ושקט. צמידות בין ונוס למרס מסעירה מעט את הרוחות השבוע הזה, אבל בסוף השבוע נצמדת ונוס ליופיטר והאופטימיות חוזרת.

עקרב
מזל טוף, עקרבים! אחרי חודש טעון ועמוס רגשית עוברת השמש למזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר צורך בשינוי, ומכל הבחינות. זוית פעולה בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין מרקורי לעומת זאת עלולה להביא סערות ודרמות בתקשורת שלכם. זהירות..

קשת
אל יופיטר כוכב השפע שליט המזל שלכם נצמדים השבוע בזה אחר זו גם מרס וגם ונוס, שני אלמנטים שעשויים להביא איתה גישה אופטימית לעשייה מצד אחד, ורצון עז לרוץ קדימה ולכבוש את העולם. כדאי להזהר מפעולות חסרות מחשבה, ונהיגה לא זהירה.

גדי
מעברה של השמש בסוף השבוע למזל עקרב פותח עבורכם תקופה חברתית יותר, והגיע הזמן לצאת קצת מהחומה הגדיית המוכרת ולהכיר אנשים חדשים. יופיטר מרס וונוס במזל בתולה מעודדים להכנס לגל חדש של צמיחה אישית, הקשור לנסיעות ולימודים.

דלי
השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, דליים, ומהשבוע הבא כדאי להיערך מחדש ולהתמקד במשימות ארוכות הטווח שלכם, ולהתחיל לתת גז. ונוס ומרס עלולים להביא איתם החלטות ואיתן סיכונים: אל תסתכנו בכל מה שקשור לכספים השבוע.

דגים
גם מרס וגם ונוס נמצאים השבוע בבית הזוגיות והיחסים ובזוית עימות לנפטו שליט המזל שלכם, אלמנט שעשוי גם להציף רגשית וגם להביא צורך בחשבון נפש אמיתי הקשור למערכות היחסים שלכם, ולמטרות שלכם בתקופה הקרובה. חשבו היטב!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully