וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 באוקטובר 2015

11.10.2015 / 9:28

על פניו נראה שחלק מהמתחים של השבוע הקודם נעלמים, והחיים מפצירים בנו לחזור לשגרה. הגיע הזמן להיפרד מכל הדרמות שעברנו בתקופה האחרונה - וזה דווקא דבר טוב

חלק מהמתחים של השבוע הקודם נעלמים, ואנו חוזרים לשגרה, לא רק של אחרי החגים, אלא גם של אחרי הדרמות והסערות ביחד עם חזרתו להילוך רגיל של מרקורי כוכב התקשורת שלנו. אולי באמת הגיע הזמן, ביחד עם החורף.
ונוס שעוברת למזל בתולה ויוצרת זוית עם סטורן מחזירה אותנו לקרקע מאוד מעשית, אם כי בהמשך הלב קצת מפליג לו לכוונים אחרים.

השינוי המשמעותי של השבוע – זוהי חזרתו הסופית של מרקורי כוכב התקשורת שלנו מהילוך אחורי להילוך רגיל. כן, הגיע הזמן סוף סוף להחזיר את הרוח הטובה, לסיים את תהליך סגירת המעגלים שנדמה עכשיו כאילו נמשך כנצח, ולחזור לעצמנו.

אולם חשוב לזכור: למרקורי לוקח זמן לחזור לקצב הרגיל של הדברים, ולכן רק לקראת סוף השבוע הוא יאיץ במידה שנוכל לא רק להרגיש את החזרה הזו, אלא גם ליהנות ממנה. קצת סבלנות – וזה חוזר.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, מאזניים וטלה.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית שנמצאת במזל בתולה, לסטורן הנוקשה שנמצא במזל קשת. הזוית הזו מפזרת את ענני הרומנטיקה ומכריחה אותנו להיות כאן ועכשיו, ולהתמקד בעיקר בעובדות בשטח.

אנו עלולים לסבול מרגעים של בדידות ומצוקה מסויימת בזמנים כאלה, ותחושות שרגשית אנחנו לבד במערכה. מצד שני, זה בדיוק הזמן להגדיר מטרות באופן פרקטי ולהסתער עליהן באופן טוטאלי תוך שאנחנו שמים את הרגש בצד. ככזו – זו זוית מפעילה ומעשית.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית הבעייתית של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון המעורפל והרגשי שנמצא ממול.
גם ונוס וגם נפטון מייצגים את עולם הרגש. אולם כשהשנים זה מול זו ולהיפך, מונעת מאתנו המעורבות הרגשית הגבוהה לראות את המציאות כפי שהיא, ובעיקר מונעת מאתנו להגיע להחלטות חכמות ומעשיות.

פרק הזמן הזה הוא רומנטי מאוד אך בהחלט לא פרקטי, ולכן כדאי את ההחלטות החשובות שלנו לדחות לתחילת השבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות דגים, שור, מאזניים ובתולה.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה המעשי, ומכריח אתכם לעסוק בפרטים הקטנים והמעשיים של כל עניין, ובמקביל גם בענייני בריאות. צמידות של מרס לכוכב יופיטר מביאה איתה גישה אופטימית, ותקשורת מעשית עם חול. זמן לנסיעות וללימודים.

שור
לא קל לכם השבוע, שוורים. זוית פעולה בין ונוס הרגשית לסטורן גורמת לתחושת כובד לא קטנה, ומכריחה אתכם לפעול בחכמה בכל מה שקשור לצד הכלכלי. זמן טוב לבנות ציר פעולה חדש ויציב ולהשען עליו גם אם זה ידרוש מכם שעות נוספות של השקעה

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל כמו שצריך, אך לנשום ממש לרווחה אפשר יהיה רק לקראת סוף השבוע והלאה שכן הוא נע מאוד לאט ורק בהמשך מגביר את הקצב. הגיע הזמן לחזור לעצמכם לחיוך ולחברים שכבר מחכים לכם... קדימה.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה עושה לכם שירות טוב השבוע: הוא מעדן את התקשורת שלכם ובמקביל הופך אתכם אסרטיביים ונגישים. כמה וכמה יזמות חדשות עשויות להצליח ולפרוח השבוע, וזה בדיוק הזמן לקחת יזמה, להרים טלפונים, ו..להזיז דברים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם והופכת אתכם לתקשורתיים מהרגיל השבוע. במקביל היא יוצאת בהדרגה מתוך הצמידות עם פלוטו והזוית מול אורנוס, ולאט לאט אפשר להוריד הילוך, ולהחזיר את המתחים והלחצים למקום ממנו באו. נייס.

בתולה
נראה שלא מעט אקשן סובב אתכם השבוע, בתולות. גם מרס גם יופיטר ואפילו ונוס שוהים במזל שלכם, ומאפשרים לכם להתמקד במקביל במה וכמה אזורי פעולה ועשייה והשבוע מוצא אתכם עסוקים מעל הראש. חשוב עכשיו לא להתפזר: התמקדו במה שחשוב באמת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה, לא המקום הכי מעדף עליכם, למען האמת. הצד הביקורתי והשיפוטי של ונוס עלול להיות עכשיו מודגש לא מעט, וזהו זמן טוב לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו. הזוית של ונוס עם סטורן מכריחה אתכם להשקיע בעובדות, ולא בחלומות.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה הופך אתכם חברתיים במיוחד בימים אלה, עקרבים. המיקום הזה מאפשר לכם להתמקד בהרחבת המעגל החברתי שלכם, ובמקביל גם הרחבת הקשרים המקצועיים. זהו זמן טוב לפתוח את הלב - ולהכניס אנשים חדשים לחייכם.

קשת
בית הקריירה שלכם עמוס במיוחד השבוע, אלמנט שבהחלט מריץ אתכם קדימה במסע אסרטיבי של תכניות פעולה מסוגים שונים וקידום אמביציוזי. קשרים עם סמכויות הופכים להיות משמעותיים במיוחד. צמידות בין מרס ליופיטר עלולה לגרום לגישה הרפתקנית וחסרת זהירות.

גדי
זוית פעולה בין ונוס הרגשית לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום לויכוחים ומתחים במערכות היחסים ובדיאלוג הזוגי. חשוב לפתוח דברים ולא להשאיר אותם בבטן. כדאי להקדיש זמן לשותפים ואוהבים שנמצאים אתכם זמן רב, ולהמנע מהגישה הצינית או הביקורתיות אם אפשר.

דלי
השבוע מתחיל בצורה מתוחה למדי כשהשמש בזוית של עימות לאורנוס שליטת המזל שלכם עדיין, אך לאט לאט מתפוגגת לה הזוית ואיתה גם המתחים. הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, ולעשות זאת מתוך גישה חכמה והחלטות ארוכות טווח.

דגים
ונוס שעברה למזל בתולה ממש עכשיו מצטרפת בכך גם לכוכבים מרס ויופיטר שכבר נמצאים שם, ואפשר לומר שכל מה שקשור ליחסים ולדיאלוג מודגש מאוד השבוע. זהו זמן להעמיק קשרים או לשדרג אותם ולבנות אותם מחדש קצת אחרת, עם קצת יותר ספייס – ואהבה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully