וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 4-10 באוקטובר 2015

1.10.2015 / 16:14

על פניו זה נראה כמו שבוע עמוס וטעון רגשית באופן קיצוני. הגיע הזמן שהכוכבים יבינו שלפחות בחול המועד אנחנו רוצים לנוח קצת

שבוע עמוס וטעון רגשית לפנינו. הגיע הזמן שהכוכבים יבינו שלפחות בחול המועד אנחנו רוצים לנוח קצת וליהנות, ויורידו הילוך, אבל לפעמים אורנוס ופלוטו פשוט עושים דווקא, לשמש ולנו, ואין עם מי לדבר. אוף.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל אריה האקטיבי והשמח למזל בתולה המעשי והיעיל. זה אומר בגדול שמבחינה רגשית אנחנו עוברים מהפך השבוע. כל ההנאות ושמחת הלב מתחלפות כעת בצורך הפרפקציוניסטי הזה לעשות דברים באופן יעיל וממוקד, וחבל שזה קורה דווקא בחול המועד, או לפחות בחלקו.

ונוס היא זו שמגדירה את חיי הרגש שלנו, והיא מדגישה את הצורך מהשבוע והלאה לעבוד על מערכות היחסים שלנו, ולא לקבל אותן כמובן מאליו. היא גם מנסה למקד את כל תעצומות הנפש שלנו למקום פרקטי ומוגדר היטב, אבל במקביל גם מקשה עלינו לחזר, להתרכך, וליהנות מהאהבה כפי שהיא ללא ביקורת כזו או אחרת.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

הזויות הקשות של השבוע - למעשה יש שלוש כאלה, שתים הקשורות לשמש ואחת הקשורה לכוכב מרס. גם השמש וגם מרס הם כוכבים אקטיביים הקשורים לעשייה שלנו, ואולי משום כך כדאי השבוע להזהר מאוד בעשייה ובפעולות שלנו, ולחשוב פעמיים לפני כל פעולה שכזו.

השמש בזוית של 90 מעלות לפלוטו – פלוטו הוא כוכב יצרי ודרמטי מאוד, וזוית שלו עם השמש עלולה להביא איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, או כשנדמה לנו שמישהו קורא עלינו תיגר.

שליטה – זו מלת המפתח השבועית שכדאי להתמקד בה, אבל נראה שעם כל הזויות האלה דווקא היא חלשה במיוחד עכשיו... כדאי בכל זאת לחשוב פעמיים לפני שמגיבים כועסים או מתפרצים, ולשחרר חיוך: מי יודע, אולי דווקא הוא ישנה את האווירה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, דלי ושור.

השמש בזוית של עימות לכוכב אורנוס – זו אחת הזויות הקשות באסטרולוגיה, כיון שהיא מפעילה אותנו באופן מהיר וכמעט ללא שיקול דעת, וגורמת לנו לשבור את הכלים בגלל קריזות של רגע, ולהתנתק מאחרים. הצורך השבוע לשבור את הכלים כשדברים לא קורים כפי שרצינו, חזק מהרגיל. אולי משום כך חשוב וכדאי לנסות בכל זאת לגלות איפוק ואורך רוח כשאלה שמולנו מרגיזים אותנו, ולא לפעול באופן דרמטי וקיצוני, למרות הרצון.

מי בעיקר יושפע מהזוית? אריה, דלי, שור ועקרב.

כוכב מרס בזוית של עימות לכוכב נפטון – זו אחת הזויות הרגשניות המוזרות שקיימות, אבל דווקא היא, בגלל שקשה לזהות אותה, מסוכנת יותר מאחרות. מרס הוא כוכב היזמה והעשייה, נפטון הוא כוכב רגשי שגורם לערפול וטשטוש המטרות שלנו. כשהשנים נמצאים בזוית של עימות אנו עלולים להרגיש חסרי פוקוס, לא ממוקדים, עטופים במצבי רוח משתנים במהירות שלא תורמים לתחושת היציבות שלנו, ולא עוזרים לנו לשמור על פרופורציות.

אולי משום כך חשוב וכדאי השבוע לפעול באופן מדויק איטי וקפדני ככל האפשר, ולהתמקד דווקא בפרטים הקטנים ולא בתמונה הגדולה כדי לא להסחף, ולא לאבד מיקוד במה שחשוב לנו באמת.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, דגים, מאזניים ובתולה.

התחזית השבועית

טלה
שבוע רגשני ולא קל עובר על כוחותינו. מצד אחד הצורך בהשקעה בפעילות פיזית ובבריאות שלכם מודגש, אך מצד שני הזוית עם נפטון עלולה לגרום למרס שליט המזל שלכם להתאדות ולאבד נוכחות ועוצמה. סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, וברמה מסויימת נראה שאתם חוזרים לקרקע. הגיע הזמן להתחבר מחדש לאהבה, שוורים, ולמקום היצירתי שנמצא עמוק בפנים. אל תוותרו.

תאומים
מעברה של ונוס למזל תאומים מביא איתו חודש ביתי ומשפחתי יותר, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי, אבל זה גם זמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ובעיקר לשדרג קשרים עם בני הבית.

סרטן
ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית התקשורת שלכם, אלמנט שיחזיר לתקשורת שלכם את כל הקסם והרגישות שהיו חסרים בה לאחרונה, ויאפשר לאחרים לאהוב אתכם קצת יותר...זמן טוב לתת למלים את הכוח לפעול – ולהפעיל.

אריה
על פניו זה נראה כמו אחד מהשבועות חסרי השקט של הזמן האחרון, אריות. השמש שליטת המזל שלכם גם יוצרת זוית פעולה עם כוכב פלוטו היצרי וגם זוית עימות עם אורנוס: חשוב לא לנתק קשרים, ולהמנע מדרמות מיותרות.

בתולה
אתם נכנסים לתקופה עמוסה מבחינה רגשית, בתולות: אל מרס כוכב האקשן ויופיטר כוכב השפע שנמצאים במזל שלכם, מצטרפת השבוע גם ונוס הרגשית, ונראה שהחיים מעמיסים על כתפיכם לא מעט...פעלו בזהירות, ואל תגזימו בפעילות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה, ומביאה איתה אחריות יתר וכובד, דאגנות יתר, ותחושה שהאקשן האמיתי מתרחש לו מאחורי הקלעים, ולאו דווקא בקדמת הבמה. הגיע הזמן לטפל בבריאות שלכם, ובמה שדחיתם עד כה.

עקרב
שבוע טעון רגשית עובר על כוחותינו, כשזוית הפעולה שבין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לעצבנות ותגובות פזיזות. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לשמור על איפוק ורגיעה, ולא להגרר למאבקי כוח ואגו מסוגים שונים.

קשת
אל מרס היזמתי ויופיטר כוכב השפע שנמצאים בבית הקריירה שלכם מצטרפת השבוע גם ונוס, ויוצרת עבורכם כמה וכמה אפשרויות חדשות לקדם ולהתקדם, כשסטורן שצועד במזל שלכם מאפשר לכם להתמקד בעובדות. זמן להגדיר – ולפעול!

גדי
ונוס שעוברת למזל בתולה עשויה לפתוח עבורכם חלון גדול אל העולם בתקופה הקרובה, וזוית ראייה קצת אחרת. זמן טוב להיערך מחדש לשינויים אחרי שהסתיימה תקופה בת שנתיים וחצי של פעילות, ומתחילה תקופה חדשה. יהיה מעניין.

דלי
עצבנות וחוסר שקט מאפיינים את השבוע הקרוב, כשהשמש יוצרת זוית של עימות עם כוכב אורנוס שליט המזל שלכם. חשוב עכשיו להמנע מהחלטות המגיעות מוך עצבנות וחוסר סבלנות. גישה פזיזה עלולה לגרום לכם לשלם מחיר כבד בהמשך.

דגים
מקבץ הכוכבים בבית הזוגיות והיחסים שלכם גדל השבוע, כשגם ונוס מצטרפת אל הכוכבים מרס ויופיטר שכבר נמצאים שם. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר ביחסים הקרובים שלכם, ובמקביל – באמביציה שלכם. זמן לקשרים חדשים עם חו'ל, ובכל התחומים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully