וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 בספטמבר עד ה-3 באוקטובר 2015

17.9.2015 / 19:24

הכוכבים נפטון וסטורן מככבים להם השבוע בשמים, מה שאומר שזה שבוע לא קל שבו הערפול המבוכה והמעצורים מאוד דומיננטיים

שבוע לא קל לפנינו ובו הערפול, המבוכה והמעצורים מאוד דומיננטיים. מה גם שמרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא בהילוך אחורי. לא קל. זהירות תהיה מילת המפתח שתלווה אותנו בחג ובחול המועד.

הזוית הקשה של השבוע - דווקא כאן יש תחרות בין שלוש זויות כאלה, לא פחות ולא יותר. אולי נחלק אותן על פי הכוכב המזיק שיוצר אותן. סטורן יוצר אחת כזו, ונפטון – שתיים.

סטורן – הזוית הפעולה הקשה עם מרס. זו אחת הזויות המתסכלות שיש באסטרולוגיה. מרס הוא הכוכב שמניע דברים קדימה, כובש ותוקע דגל. סטורן עושה את הפעולה ההפוכה: הוא עוצר את כל מה שזז, ומכריח אותו לפעול באופן מוגדר, מוגבל איטי ופרקטי, ובקיצור – מעצבן במיוחד. מרס זה עתה עבר למזל בתולה, והוא יעבוד בחודשיים הקרובים על הצד הפרקטי שבחיינו. הזוית עם סטורן עלולה לגרום לנו לחוש שאנחנו נעים כאילו בפול גז בניוטרל, כלומר – משקיעים הרבה מאמץ ומשיגים תוצאות בינוניות בלבד, או שאפילו לא זזים.

מה התועלת של הזוית? היא גורמת לצד הפרפקציוניסטי שלנו לפעול ולחפש מה לא עובד. מעבר לסבלנות שאנחנו צריכים לגלות אנחנו גם צריכים לפעול באופן היעיל ביותר האפשרי, אבל למרות הכל – התסכול גדול, והשבוע הזה עלול להיות איטי ומתסתכל מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות גדי, טלה, מאזניים וסרטן.

נפטון – זוית של מתח עם השמש. גם זו זוית מתסכלת למדי, אם כי השפעתה פחותה משל סטורן במקרה הזו. זויות של מתח הן מהירות יותר, ומכריחות אותנו בעיקר למצוא פתרונות לבעיות בנושאים שאין קשר ביניהם. למשל, אני צריך ללכת היום לקונצרט, אבל אין לי בייביסיטר. מה עושים? נכנסים ללחץ, ומתחילים להתקשר לכל העולם ואשתו ואחותו וכו וכו.
וזה עוזר? לפעמים כן, בדרך כלל לא – בעיקר לא בדקה התשעים – אבל זה מפעיל אותנו בעוצמה, וגורם לנו להשבע שבפעם הבאה נכין בייביסיטר שבוע קדימה.

זוית של מתח בין השמש לנפטון עלולה גם לערפל את המטרות שלנו, שנראו רק כמה דקות קודם לכן מאוד ברורות. מעורבות רגשית גבוהה עלולה גם היא להביא איתה החלטות גרועות, והשמש היא הלא פקטור חשוב מאוד בדרך קבלת ההחלטות שלנו. אולי משום כך בדרך כלל התוצאה של זוית כזו היא דחייה של החלטות או פעולות, או תחושה שמה שעשינו לא טוב מספיק. אחרי יומיים הזוית הזו עוברת, ושוב הדברים נראים אחרת. מזל.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

זוית המתח השניה של נפטון – עם מרקורי. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו. כשיש זוית שכזו אנחנו בדרך כלל עושים טעויות בתקשורת שלנו, למשל מבטיחים דברים שאי אפשר לקיים, או קובעים פגישות שיתבטלו בהמשך, או לא מצליחים להסביר את הכוונה שלנו, אלמנט שמכניס אותנו ואת זה שממול לתסכול עמוק, בעיקר כי מרוב מעורבות רגשית המילים הופכות לא יעילות.

מה עושים? מתחילים מחדש והפעם עוברים פרט אחרי פרט באופן מדויק וטכני, ובמקביל שמים את כל מה שקשור לרגש בצד, שלא יפריע. אם נצליח – זה יעבוד, עד... הפעם הבאה שנבוא עם מעוברות רגשית גבוהה כדי להסביר משהו פשוט, ושוב לא נצליח. מתסכל.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות דגים, בתולה, תאומים, וקשת.

התחזית השבועית

טלה
שבוע מתסכל בו אתם עלולים להתקל בקשיים מכל הסוגים, גם בנסיעות. וחשוב לגלות סבלנות מכסימלית לעצמכם ולאחרים, הן מקצועית והן רגשית. התבוננו בדברים וחשבו פעמיים לפני שתחליטו לשבור את הכלים, במקום לחפש את המכנה המשותף.

שור
מעברו של מרס למזל בתולה ידגיש בתקופה הקרובה את הצורך שלכם בביטוי אישי, ויאפשר לכם לצאת מהקופסה מבחינת חשיבה. ונוס ממשיכה להביא איתה רגעים יפים של קרבה בנושאי בית ומשפחה. אבל.. כל זה לא יקרה, אם לא תקחו יזמה.

תאומים
נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק השבוע ביתר עוצמה, ומרס מכריח אתכם להגיב בעוצמה על כל גרוי. אם לא תגלו סבלנות ואיפוק אתם עלולים להתקל בלא מעט דרמות משפחתיות או סביבתיות. מומלץ לחשוב פעמיים לפני כל תגובה, ולא לכעוס בלי סיבה.

סרטן
השמש ומרקורי שוהים במזל מאזניים, ונראה שלמרות התכניות שלכם לנסוע ולטייל הבית והמשפחה עדיין משמעותיים מבחינת הצורך הרגשי, ולכן כדאי לא להתרחק מדי מהסביבה המוכרת אם אפשר. אל תתעקשו לומר את המלה האחרונה.

אריה
מרס במזל בתולה מביא איתו ים של הוצאות ובזבוזי כספים השבוע, וחשוב לדעת לגלות איפוק בנושא. ונוס עדיין במזל שלכם והיא מביאה איתה רגעים יפים של אושר קטן, ואפילו של אהבה אם תאפשרו לה... השמש במזל מאזניים מביאה איתה את המלים שאתם אוהבים.

בתולה
הגיע הזמן להדליק מבערים, בתולות, ולהעביר הילוך: מרס לא ישאל אתכם הרבה אלא ידליק אותם עבורכם, וביחד עם יופיטר כוכב השפע שנמצא כבר במזל שלכם השמים הם הגבול. כל מה שצריך זה לסמן מטרות ולהתחיל להתקדם אליהן, אבל.. בזהירות, ובלי לכעוס על העולם שממילא יתקשה לעמוד בקצב החדש שלכם.

מאזניים
העומס עליכם הולך וגובר, ואתם מרגישים שכל העולם על כתפיכם עכשיו. ההרמוניה הולכת לאיבוד בקלות, ומזל שיש לכם את ונוס במזל אריה להחזיר מדי פעם את החיוך עם חברים טובים. סטורן במזל קשת מאפשר לכם לממש תכניות שעד עכשיו נראה דמיוניות.

עקרב
מעברו של מרס למזל בתולה ישים את הדגש בתקופה הקרובה על הדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם, ועל היכולת שלכם לשתף אחרים בתכניות שלכם, ולא לפעול לבד כמו שאתם אוהבים. הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי, עקרבים, ולהתקרב לעולם.

קשת
השמש ומרקורי במזל מאזניים הופכים אתכם חברותיים וידידותיים מהרגיל כעת, בעוד מרס שעבר למזל בתולה מדגיש דווקא את הצד האמביציוזי שלכם, שיהיה פעיל אולי קצת יותר אחרי החג. בגדול, זהו שבוע הרפתקני אך מעט מתסכל : רדו לקרקע, ואל תגזימו בציפיות.

גדי
זה שבוע לא שקט, בלשון המעטה. זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה לבין מרס האגרסיבי עלולה לגרום לכעסים פתאומיים ולהתפרצויות זעם כשאתם מאבדים שליטה. קחו נשימה ארוכה, תורידו חלק מהמשימות שלכם, ונסו ליהנות מהחג וממה שיש, בלי חשבונות.

דלי
השבוע הזה דורש מכם לגלות פתיחות מכסימלית כלפי מקומות אנשים ואירועים לא מוכרים, דליים. זהו זמן לחזור ולהתיידד עם העולם. מרס במזל בתולה מדגיש את הצד המקצועי ומצד שני – את הצורך לשמור על הבריאות שלכם, גם בנסיעות וטיולים רחוקים.

דגים
מרס עובר לבית השותפויות והזוגיות בו נמצא יופיטר כוכב השפע. הצירוף של השנים רב עוצמה, וככל שיתקרבו זה לזה גם היכולת שלכם להתמודד עם אתגרים תלך ותגדל. מרס גורם לאי שקט ביחסים: נסו לוותר על הצורך להיות צודקים, והשבוע – להיות חכמים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully