וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 בספטמבר 2015

חשבון הנפש של יום הכיפורים בהחלט תופס תאוצה גם בכוכבים, ומה שבטוח – משעמם לא יהיה בשבוע הזה

השמש ומרס עוברים כל אחד למזל השכן, ונוס נותנת גז וחוזרת להילוך רגיל, ומרקורי שנמצא בהילוך אחורי חוזר לזוית האגרסיבית עם פלוטו. חשבון הנפש של יום הכיפורים בהחלט תופס תאוצה גם בכוכבים, ומה שבטוח – משעמם לא יהיה בשבוע הזה.

המעבר החשוב של השבוע – בעצם יש שנים כאלה, של השמש ושל מרס, כששניהם נחשבים כפלנטות האקטיביות בגלגל המזלות.

מזלטוף, מאזנאים! השמש עוברת למזל מאזניים, וזה קורה ביום הכיפורים עצמו. האם זה אומר משהו לגבי השנה שתבוא? לא בהכרח, אבל חשבון נפש בהחלט יש כאן מכיון שזה קורה כאשר מרקורי כוכב התקשורת נמצא בהילוך אחורי במזל שלכם.

אחרי חודש מעשי מקצועית וטיפולית עוברת השמש למזל מאזניים שעיקרו – מודעות, גישה אינטליגנטית לדברים, וכישורים דיפלומטיים מעולים בשיחות של אחד על אחד. על מזל מאזניים שולטת ונוס, והיא נמצאת עכשיו במזל אריה, אלמנט שבהחלט עוזר למאזנאים להתגבר על הילוכו האחורי של מרקורי כעת, להכיר אנשים חדשים ומעניינים בימים אלה, ולהפתח למעגלים חברתיים חדשים ומעניינים.

על מי בעיקר ישפיע מעברה של השמש? על המזלות הקרדינליים – יוצרי האנרגיה: מזלות טלה, סרטן, גדי, וכמובן המאזניים עצמם.

המעבר הנוסף המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס ממזל אריה האסרטיבי והשמח, למזל בתולה המעשי והממוקד פרקטית בשטח.

בחודשיים ששהה כוכב מרס במזל אריה, הוא הביא איתו את שמחת ההנאה מעצם היותנו אנחנו. מזל אריה כמו מזל טלה שעליו שולט מזל קשת, מאפשר פתיחות ושמחה אפילו בעשייה הכי פשוטה שלנו, תוך ריגוש והתרגשות עם שימת דגש על הצד הרומנטי שלנו. הנאות, בילויים, כיף – כל אלה היו כאן, לעיתים אפילו בצורה מוגזמת, למרות הקשיים הסביבתיים.

כעת כשהוא עובר למזל בתולה, הכל משתנה: מזל בתולה שייך ליסוד האדמה המעשי, הוא מטפל בפרטים הקטנים, בקביעת עובדות בשטח, ובכל מה שקשור לבריאות שלנו. מעברו של מרס למזל בתולה מאותת: אם עד עכשיו עשיתם חיים – זה בדיוק הזמן להפשיל שרוולים, ולגשת לעבודה.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, בתולה, דגים, וכמובן שאר המזלות המשתנים – תאומים קשת ובתולה עצמה – שיצטרכו לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, עם דגש על השורה התחתונה.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה החוזרת בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו שנמצא עכשיו בהילוך אחורי, לבין פלוטו היצרי. לפני כשבועיים חווינו את הזוית הזו בפעם הראשונה כשמרקורי שעט קדימה, והיא לא היתה קלה מבחינה תקשורתית, כשהיא מלווה מניפולציות, מאבקי כוח, והרבה אגו. כעת, מרקורי חוזר לזוית הזו בהילוך אחורי כדי להשלים את התהליך, לסגור את המעגלים שנפתחו איתו לפני שבועיים, להתפייס – או להעמיק את הקרע, או לחילופין להשתמש בעוצמתו של פלוטו כדי לפתוח אלמנטים חדשים של עוצמה בתקשורת שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית החוזרת הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

התחזית השבועית

טלה
הגיע הזמן לשנות פאזה, טלאים, ולקחת את החיים ברצינות רבה יותר. כן, החיים דורשים מכם מהשבוע והלאה מינון גבוה יותר של מחויבויות, ובנוסף לחשבון הנפש של יום הכיפורים גם חשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור למחויבויות המקצועיות, ולמחויבויות לבריאות שלכם. מוכנים?

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל אריה הנהנתן, אבל כעת היא במהירות הרגילה שלה ומביאה איתה את היכולת ליהנות גם מהדברים הקטנים. מעברו של מרס למזל בתולה מעצים את המעורבות הרגשית הרומנטית שלכם, ומחזיר את התלהבות העשייה והפעולה שקצת איבדתם לאחרונה.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך גם השבוע לעזור לגם לסגור מעגלי פעולה וקשרים שמיצו את עצמם. זוית הפעולה של מרקורי עם פלוטו היצרי עלולה לגרום לכם להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה: חשוב לא לשבור את הכלים, ולחפש דרכים כדי לשחרר מתחים.

סרטן
מעברו של סטורן למזל קשת מסמן שהשנתיים וחצי הקרובות יעמדו בסימן השקעה מקצועית אמיתית, או לחילופין הסבה מקצועית, או קידום באופן אחר. הגיע הזמן להשקיע יותר מעצמכם ומזמנכם. הגיע הזמן גם לטפל בעצמכם מבחינה בריאותית בעיקר בנושאי שיניים, עצמות, ואורתופדיה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה המעשי, אליו עובר גם כוכב מרס. בגדול, הגיע הזמן לעבוד באופן משמעותי יותר על כל מה שקשור לכספים ולחומר בחייכם, אריות. חשוב לבנות תכנית פעולה לטווח ארוך, ולהזהר מבזבוזים וגלישה מעבר לסף האוברדראפט שלכם.

בתולה
השמש ששוהה במזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם יומולדת, ואליה מצטרף השבוע גם כוכב מרס ומביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית ודרייב חזק לעשייה ולהצלחה. כשהשנים האלה שוהים במזל שלכם ואיתם גם יופיטר כוכב השפע – איך אפשר להתנגד ליזמות חדשות ולעשייה אסרטיבית?

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נעה עכשיו קדימה בשמחה, אבל מרקורי כוכב התקשורת שנמצא עכשיו במזל שלכם דווקא נע אחורנית... מבלבל? בהחלט, מה גם שהשמש מרס ויופיטר שוהים מהשבוע מאחורי הקלעים. שבוע מאתגר ודורשני לפנינו, והוא דורש מיקוד מקסימלי – וזהירות מטעויות.

עקרב
מקבץ הכוכבים שנוצר בהדרגה מהשבוע במזל בתולה, שולף אתכם מההסתגרות העקרבית המוכרת, והופך אתכם לחברתיים יותר מתמיד. זהו זמן לקדם נושאים שקשורים למוסדות וארגונים בחייכם, ובמקביל להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ולהכניס אליו חברים וידידים חדשים... יהיה מעניין.

קשת
כוכב סטורן חוזר ומופיע במזל שלכם, קשתים, ואת השנתיים וחצי הקרובות תבלו במחיצתו, לטוב ולרע... סטורן יעשה לכם בית ספר, ויעזור לכם לתרגם את הצד הנלהב וההרפתקני שלכם לעובדות בשטח. מקבץ כוכבים גדול בבית הקריירה לעומת זאת, דורש מכם השבוע תוצאות – ועכשיו!

גדי
משהו משתנה באנרגיה שלכם, גדיים: סטורן שליט המזל שלכם עובר למזל קשת, ואחרי שנתיים וחצי במזל עקרב נראה שהרסן קצת משתחרר, ובתקופה הקרובה תרשו לעצמכם קצת יותר להפתח לעולם, להתפנק, ואפילו לנסוע למקומות שרציתם ומצאתם תירוצים כדי שלא לעשות זאת.. נייס.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה יכריח אתכם בתקופה הקרובה להזהר מאוד, ולא לקחת סיכונים מיותרים שעלולים לסבך אתכם כלכלית או לנסוע בחוסר זהירות בכבישים. ונוס ששוהה לה עדיין במזל אריה מאפשרת לכם להעמיק קשרים רגשיים שהחלו לא מזמן, או להתחיל קשר רגשי חדש ומקסים.

דגים
מעברו של סטורן למזל קשת, מביא איתו לחצים אמיתיים על בית הקריירה שלכם כדי לתת מקום גדול יותר לאמביציה, לצורך להתמודד עם אתגרים גדולים, ולממש חלומות. מקבץ הכוכבים הגדל במזל בתולה מאתגר לעומת זאת את התחום הזוגי בחייכם: זמן לבנות קשר אמיתי, או לשדרג את הקיים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully