וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 בספטמבר 2015

10.9.2015 / 11:07

התקשורת שלנו משתנה השבוע, ולגבי הקשתים ושאר המזלות המשתנים – תאומים, דגים ובתולות – גם המיקוד והאנרגיה משתנים. יהיה מעניין

המעברים המשמעותיים של השבוע - השבוע אנחנו פוגשים שנים כאלה, כל אחד מהם משמעותי בתחומו אם כי בטווח אחר של זמן, וכדאי להבין לעומק מי באמת הולך להיות פה נגד מי.

השינוי התקשורתי של השבוע - מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי במזל מאזניים – אחרי שסיימנו לחוות תקשורת לא קלה כשמרקורי יצר זוית פעולה אגרסיבית עם פלוטו, אנחנו הולכים לעבור שוב שינוי תקשורתי מעניין: אחרי כשלושה חדשים של הילוך רגיל, נכנס מרקורי לשלושה שבועות של הילוך אחורי.

בגדול, זה אומר שפנינו עכשיו להעמיק את ההווה ולפגוש את העבר, אך לא לרוץ קדימה מהר מדי, ולהזהר שלא לשכוח חפצים זעירים כמו סלולרי, ארנק, ופה ושם גם את הראש.

מה חיובי בהילוך הזה הפעם? ובכן, הגיע הזמן להתפייס עם אנשים שאיתם רבנו לאחרונה, לסגור מעגלי תקשורת של אחד על אחד שבהם הפכנו אגרסיביים מאוד וניתקנו קשרים, ואולי גם להחזיר מהעבר אנשים שאיתם ניתקנו קשרים ולא אפשרנו לצד הדיפלומטי שלנו להיות קשוב גם לאנשים אחרים. זהו זמן טוב ל..פסק זמן מעניין ותקשורתי עם עצמנו, לפני שאנחנו פותחים דף תקשורתי חדש בעוד כשלושה שבועות, וחוזרים לשגרה.

מי בעיקר יושפע מהילוכו הפעם של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים, טלה, גדי וסרטן.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של סטורן הנוקשה ממזל עקרב למזל קשת, שינוי שישפיע לא רק על מזל קשת אלא גם על כל המזלות השייכים לקבוצת המזלות המשתנים: דגים תאומים ובתולות. היכונו לשיעוריו של סטורן. ואכן, אחרי חודשיים של שהייה במזל עקרב השייך ליסוד המים הרגשי לצורך פרידה מהעקרבים והבנה של השעורים הנוקשים שהעניק להם סטורן, הוא עובר למזל קשת השייך ליסוד האש האקטיבי בו ינסה למתן את האש הזה, ולהעביר אותה לפסים מעשיים.

סטורן יעשה בית ספר מעשי לכל ארבעת המזלות האלה: הוא ישפיע שנתיים וחצי על הקשתים בעניין של מימוש פוטנציאל כלכלי ואישי, על התאומים – בנושאי מיסוד ומימוש יחסים ושותפויות, על הדגים – בנושא מיקוד מעשי בכל מה שקשור לדרייב וקריירה ועל הבתולות – במיסוד ומימוש נושאים הקשורים לבית ומשפחה.

בעיקרון לקבוצת המזלות המשתנים עלול להיות קצת יותר קשה עם סטורן מאשר לאחרים, בעיקר מבחינת היכולת להשתנות כדרך לפתרון בעיות. סטורן מכריח אותנו למצות כל תהליך עד תומו לפני שאנחנו ממשיכים האלה, ופעמים רבות הוא גם עושה זאת בדרך הקשה והמרגיזה, ובעיקר רומז לנו שאין קיצורי דרך: הסיסמה שלו היא מי שמשקיע – מגיע!

לעקרבים, לשוורים לדליים ולאריות מגיעה עכשיו תקופה הרבה פחות לחוצה, והרבה יותר אופטימית. כעת אתם יכולים לנשום לרווחה, ובתקופה הקרובה לבדוק לעומק איזה שטחים שינה סטורן בחייכם, ומה למדתם שאפשר להפנים – ולנסות בשטח.

בכל מקרה – יהיה מעניין.

התחזית השבועית - והצצה לשנה החדשה

טלה
שנה מעניינת מאוד בפתח, טלאים: היא מוצאת את סטורן הנוקשה בבית הנסיעות הלימודים והצמיחה האישית שלכם, ומכריחה אתכם לממש פוטנציאל אישי ולימודי ובמקביל גם לממש נסיעות על רקע מקצועי. לחילופין יופיטר במזל בתולה יכריח אתכם לשם שינוי לשמור על הבריאות שלכם, ועל כל מה שקשור לגוף הפיזי בכלל. הגיע הזמן לפנק אותו, לשמור עליו, ובעיקר – לחיות בריא.

שור
יופיטר שוה השנה בבית הרומנטיקה היצירתיות וההנאות שלכם, וזו הולכת להיות שנה מאוד מעניינת מבחינת היכולת שלכם לאפשר לעצמכם ביטוי אישי מכסימלי. זהו זמן מצוין להוציא את השירים מהמגירות ואת הפוטנציאל מהראש, ולהתחיל לקבוע עובדות בשטח: לכך ולתחום הכלכלי ידאג גם סטורן במזל קשת, שיכריח אתכם לנהוג חסכנות ומתינות בנושאי חומר וכספים.

תאומים
מרקורי כוכב התקשורת פותח את השנה הזו כשהוא בהילוך אחורי, מה שאומר מבחינתכם שזו שנה משמעותית מבחינת העמקה של מה שיש, במקום ריצה קדימה למקומות לא מוכרים. יופיטר כוכב השפע במזל בתולה מביא איתו שפע של חום ותקשורת בונה בנושאי בית ומשפחה. הגיע הזמן... סטורן במזל תאומים שממול מאפשר סופסוף מיסוד יחסים, או יחסים רציניים ובוגרים.

סרטן
התחום המקצועי עשוי לדרוש השנה מכם הרבה יותר מהרגיל, סרטנונים, מה שאומר גישה רצינית יותר לעבודה ואפילו קידום אישי משמעותי בתהליך לא קל אך מתגמל. נושאי בריאות דורשים התייחסות רצינית יותר, בעיקר בכל מה שקשור לעצמות לשלד ולשיניים. התקשורת שלכם לעומת זאת – גם עם ח'ול – הרבה יותר טובה ואופטימית. זמן טוב לפתוח ערוץ חדש אל העולם.

אריה
שנה שלמה שהה יופיטר כוכב השפע במזל שלכם והעניק לכם לא מעט אפשרויות חדשות, הן להתפתחות והן למימוש אמיתי. נכון שסטורן העיק עליכם וכל נושאי הבית והמשפחה היו לא קלים מבחינתכם, אבל.. השנה הבאה קלה יותר. יופיטר בבית הכספים מאפשר הזדמנויות חדשות הן לפרנסה והן להשקעה, וסטורן – אפשרות לממש רעיונות ויזמות לכלל עובדות בשטח.

בתולה
זה נראה כמו השנה שלכם, בתולות: יופיטר כוכב השפע נמצא במזל שלכם, ומביא איתו אפשרויות חדשות לצמיחה פרקטית ורגשית, אנשים חדשים ומעניינים, ואפשרויות חדשות ליצור קשרים עם ח'ול, נסיעות ולימודים. סטורן יכריח אתכם להשקיע קצת יותר בבית במשפחה ובאנשים קרובים: רצינות ואחריות בנושאי עסקים ונדל'ן עשויים להשתלם השנה. שמרו על הכסף שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השנה כשהיא במזל אריה אך בהילוך מעט איטי, מה שאומר שזו עשויה להיות אחת השנים היותר חברתיות של הזמן האחרון. מוסדות ארגונים והרחבת המעגל החברתי – כל אלה יופייעו עכשיו. יופיטר יסייע לכם לנקות משקעים רגשיים ולהתמודד עם הפחדים הגדולים ביותר שלכם בפעם הראשונה. יזמות תקשורתיות מעשיות יצליחו, ובגדול.

עקרב
יופיטר כוכב השפע פותח עבורכם כמה וכמה דלתות בתחום החברתי ובתחום המקצועי, עקרבים. זהו זמן טוב לצאת קצת מהחומה העקרבית המוכרת ולאפשר לאנשים חדשים להכנס לחייכם ולהתיידד אתכם. סטורן שנמצא השנה בבית הכספים שלכם יכריח אתכם בשנתיים וחצי הקרובות לעשות עבודת עומק אמיתית על כל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם. הגיע הזמן לטפול שורש.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם שוהה בבית הקריירה שלכם השנה, ומביא איתו לא מעט אפשרויות חדשות. זהו זמן מצוין להקדיש לכל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם מול סמכויות, להתמודד עם אתגרים גדולים באמת, ולקבוע עובדות בשטח. סטורן שזה עתה עבר למזלכם מביא שנה קשוחה אך הוגנת, שנה של נטישת ההרפתקאות – ומימוש הפוטנציאל בשטח.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם פוגש אתכם השנה כשהוא מאחורי הקלעים, אלמנט שעוזר לכם להתמודד עם הפחדים שלכם ממחסור ומבדידות. השנה תרגישו פעמים רבות שאתם לבד במערכה, אבל המיקום הזה רק יחזק אתכם, גדיים. יופיטר בבית הנסיעות והצמיחה האישית יאפשר לכם לימודים שרציתם זמן רב, או נסיעה ארוכה שתפתח כמה וכמה אפשרויות חדשות של הרחבת אופקים.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם שבמזל טלה ולהביא איתו מרץ והתלהבות לתקשורת שלכם. סטורן במזל קשת ידגיש את היכולת שלכם השנה לוותר קצת על הצד הסוליסטי שלכם ולפעול בחברת מוסדות וארגונים באופן יעיל יותר. יופיטר כוכב השפע מביא איתו אפשרויות צמיחה מקצועיות בנושאי עבודה. השקיעו קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם. זמן טוב לעשות רשיון או להחליף מכונית...

דגים
נפטון שליט המזל שלכם ממשיך להשפיע על אלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל עם מסע חיפוש עצמי מעניין במיוחד. יופיטר שבבית הזוגיות שלכם עשוי להביא איתו את הזוגיות המיוחלת, או השפעה מרככת ומקדמת על זוגיות קיימת. יש אפשרות גם לזוגיות עם מישהו מחו'ל. סטורן במזל קשת מכביד בנושאי כספים וקריירה, ומכריח אתכם להיות אחראיים ויעילים מתמיד.

לאתר של יאיר טריבלסקי
חדש: "2 גברים מונוס" - תחזית אסטרולוגית בוידאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully