וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-12 בספטמבר 2015

ונוס חוזרת סוף סוף להילוך רגיל, וחיי הרגש שלנו חוזרים למסלולם, אבל מרקורי בזוית עם פלוטו דואג להשאיר את המתח באויר. זמן טוב להחזיר את הלב למקום, אבל להזהר במילים שלנו

המעבר הטוב של השבוע - ונוס עוברת להילוך רגיל - אחרי ששהתה בהילוך אחורי מה- 25 ליולי. ונוס אחראית על נושאי רגשות ויחסים ונושאי כספים – ונוס פלוס וונוס מינוס – ובפרק הזמן הזה הביא איתה כמה וכמה אפשרויות ללקיחת פסק זמן בנושאים אלה, סגירת מעגלים, שדרוג אישי ומקצועי וכמה תובנות חדשות.

כעת כשהיא הולכת קדימה הגיע הזמן לממש את כל התובנות האלה, אבל כדאי לזכור שהחזרה שלה לקצב הרגיל איטית מאוד. אמנם מהשבוע היא הולכת קדימה אבל עדיין תהליכים מסויימים כמעט ולא זזים, ויזמות חדשות עלולות לעלות עדיין על שרטון – רק מאמצע השבוע הבא נראה התקדמות בנושא.
מי בעיקר ייהנה מחזרתה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

הזויות הטובות של השבוע – מרקורי בזוית מעשית לכוכבים מרס וונוס, מאפשר לנו שתופי פעולה מעניינים השבוע, בין התקשורת שלנו מצד אחד לצד השני שיודע לממש וליישם, ויודע גם לקחת את הדברים ולרוץ איתם קדימה ביזמות חדשות. זו בעצם זוית סטרטפיסטית מסוימת – היא מאפשרת לנו לחבר בין שלוש איכויות – תקשורתית, רגשית ומעשית – לכלל הוויה אחת תלת מימדית, ולגרום לדברים לקרות.

שיתופי פעולה בסיטואציה כזו הם סוג של מאסט – הם יאפשרו לנו למצות את התהליך הזה בצורה מקסימלית, ובתנאי שלא נפעל לבד בסיטואציה. עסקית ופרקטית – זהו זמן מצוין להרכיב נבחרת מנצחת שתתחיל בזמן הקרוב לפעול ביחד, וכנ'ל בכל מה שקשור לעצות מקצועיות ולעשייה בשטח בכלל, פיננסית עסקית ויזמית.

מי בעיקר יהנה מהזוית המעשית הזו? מזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים, וטלה.

הזויות הקשות של השבוע - פלוטו השבוע משפיע עלינו הן רגשית והן תקשורתית. הזויות של פלוטו – זוית פעולה מדויקת עם מרקורי כוכב התקשורת והן זוית של מתח עם ונוס הרגשית הופכות את המעורבות הרגשית שלנו בכל החלטה ופעולה ואפילו בכל מלה לגבוהה במיוחד, אלמנט שמביא איתו בעיקר חוסר פרופורציות וקושי לתרגם את התכניות שלנו למעשים בשטח מבלי שהרגש יתערב בתהליך, לטוב ולרע.
אולי משום כך חשוב וכדאי להזהר מאוד מהשבוע מעימותים ויכוחים וכעסים מיותרים כשדברים לא קורים כפי שרצינו.
פלוטו משפיע השבוע באופן כללי על מזלות עקרב, שור, דלי ואריה.

הזוית המתוחה של השבוע - צמידות מרוחקת בין ונוס למרס – נראה שגם הרגשות שלנו סובלים השבוע מפתיל קצר, ומחוסר סבלנות וסובלנות כלפי הזולת וכלפי מי שאתנו, אלמנט שמרחיק עוד יותר את ההרמוניה מהיחסים, למרות שבגדול בגלל חזרתה של ונוס אפשר לומר שהכוון כבר הופך חיובי, שלם יותר, ואפילו פתוח יותר לקראת הזולת.

הצמידות הזו שמה דגש חזק יותר על הצד היצרי של היחסים יותר מאשר על הצד העדין והרגשי, ויצרים כדרכם יכולים להתבטא באופן של אינטראקציה פיזית מצד אחד, אך גם באקטים של רכושנות חזקה, מאבקי כוח אגו וטריטוריה ביחסים, וצורך חזק להתנצח ולומר גם את המלה האחרונה, אלמנטים שהם אויב מספר אחד של כל יחסים הרמוניים באשר הם.

לשמחתנו הזוית הזו עדיין מרוחקת, בעיקר כי ונוס עדיין בקושי זזה בחזרתה להילוך רגיל, מרס מתרחק ממנה, וההשפעה של הזוית חלשה מהרגיל. בשבועות הקרובים תגביר ונוס את הקצב ובסופו של דבר תשיג את מרס, ואז הדיסהרמוניה הזו תגבר, אבל מומלץ כבר השבוע לחשוב פעמיים לפני שמחליטים לשבור את הכלים, או להתפרץ על אנשים קרובים רק בגלל ששכחו את הפקק של משחת השיניים, או שלא שמו לנו מספיק חלב בקפה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה ודלי.

התקשורת שלנו - מרקורי בזוית פעולה לפלוטו – זו אולי הזוית המאתגרת במיוחד מבחינתנו השבוע, כיון שהפתיל הקצרצר שמביא איתו פלוטו לתקשורת שלנו עלול לפעול נגדנו כמעט בכל שטח, ולגרום לנו להגיב מהבטן ולא מהראש כשדברים יוצאים משליטה או שלא קורים כפי שרצינו.

אולי משום כך חשוב חשוב השבוע לחשוב פעמיים לפני כל החלטה שסופה שלילי כמו הוצאת כעסים, והחלטות משמעותיות הקשורות לתקשורת שלנו בכלל כדאי לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם במזל אריה מחזיר את השמחה והאופטימיות, וגם את האהבה. הצמידות עם ונוס עלולה לגרום לדיאלוג כוחני ביחסים. זוית הרמונית עם אורנוס משדרת – רוצו קדימה.

שור
השור האיטי והזהיר עלול להקלע למערכת סוערת של יחסים עם הפרטנרים שלו ועם חשבון הבנק. חשוב לשמור על פרופורציות השבוע ולא לבזבז כספים.

תאומים
זה עלול להיות שבוע של מניפולציות ומאבקי כוח. מצד שני, מי שלא מעז – לא מגיע. נצלו את הכוח של פלוטו ופתחו דלתות בעוצמה ובחכמה, והזהרו בכבישים.

סרטן
מרס בבית הכספים שלכם מכריח אתכם לעשות בדק בית בחשבון הבנק, ולהתארגן מחדש. הגיע הזמן לטיפול שורש כלכלי מבחינת סדרי עדיפויות.

אריה
כוכב מרס מריץ אתכם קדימה עם ים של אנרגיה, וונוס עוזרת לפתוח מעגלים רגשיים וכלכליים חדשים סוף סוף. השמש בבית הכספים עוזרת לתרגם רעיונות – למעשים.

בתולה
יום ההולדת הזה מוצא אתכם עסוקים בנעשה מאחורי הקלעים ובתכניות שעדיין לא יצאו לפועל. זהירות – מלת המפתח. קצת סבלנות ואתם על הסוס.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מתיישרת וסוף סוף רואים את האור. הזויות של ונוס מראות גם על צורך לפעול כדי להתמודד עם בעיות ואתגרים, ולא לשבת בחיבוק ידים.

עקרב
פלוטו שליט המזל שלכם הוא כוח מרכזי בשמים השבוע: נצלו אותו כדי לצאת מאחורי הקלעים ועם מרס וונוס בבית הקריירה – לצעוד למרכז הבמה.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם פותח שנה אמביציוזית שדורשת לשים את הצד ההרפתקני בצד, ולהתמודד עם סמכויות ועם קביעת עובדות בשטח בגדול. שנה מאתגרת בפתח.

גדי
יופיטר במזל בתולה מכניס אתכם למוד של צמיחה והתפתחות אישית. אחרי זמן רב שתכננתם נסיעות או לימודים ולא יצאו אל הפועל – הגיע הזמן להשקיע בהם.

דלי
מרס וונוס במזל אריה מול המזל שלכם מדגישים את הצורך להשקיע בשותפויות ובדיאלוג הזוגי, אבל להזהר מהצורך לומר את המלה האחרונה.

דגים
יופיטר שבבית הזוגיות והיחסים שלכם, מכריז על השנה כשנת הזוגיות והיחסים. זמן להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשרים ומזוגיות, לשנות אם זה לא עובד, או לצאת לציד אחרי הנפש התאומה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully