וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 30 באוגוסט עד ה-5 בספטמבר 2015

התקשורת שלנו, הן המילולית והן הרגשית, עוברת כמה וכמה תהפוכות, לחצים, מתחים ושינויים השבוע

התקשורת שלנו עוברת תהפוכות השבוע, כשמרקורי כוכב התקשורת משנה מיקום, ומרס וונוס נלחצים על ידי פלוטו היצרי, הכוכב העוצמתי. מה עושים? ואיך נמנעים מלהרוס קשרים טובים רק בגלל קריזה של רגע?

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל בתולה המעשי והנקודתי, למזל מאזניים המילולי והאינטלקטואלי. כן, הגיע הזמן לא רק לנתח מצבים, אלא גם לנהל שיחות עומק של אחד על אחד בגובה העינים, לפתוח דברים לנקות משקעים, ולשתף את הפרטנרים שלנו במה שעובר עלינו, ומי כמו מרקורי יכול לעשות זאת טוב יותר?
לדבר, לשתף ולומר את הכל בפגישות של ארבע עינים תוך שאנו הופכים את הרגש למלים שמאפשרות לגעת בו – זה מרקורי שלנו.

מי בעיקר יושפע ממנו? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הזוית הבעייתית של השבוע – זו זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו תתפוס אותנו כבר לקראת סופו של השבוע אך יתכן ונרגיש אותה קצת קודם לכן. בזוית שכזו אנו עלולים לחוות ערפול ובלבול, בעיקר בכל מה שקשור לצד המעשי של החיים, ובנושאי כספים, חומר, וכל מה שקשור לעובדות והחלטות.

נפטון עלול לגרום למעורבות רגשית גבוהה ומכאן גם ההחלטות שלנו יהיו בעיקר רגשניות ולא יעילות. אולי משום כך חשוב השבוע להתמקד בעיקר בעובדות: אם לא נעשה זאת, אנו עלולים להתעופף מאוד, ולא בטוח שזה יהיה יעיל מדי.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

הזויות המתוחות של השבוע – אלה שתי זויות המתח שיוצרים גם מרס וגם ונוס עם כוכב פלוטו היצרי, אלמנט שהופך את כולנו לבעלי פתיל קצר כשהמדובר ביזמות חדשות, במאבקי אגו וטריטוריה, וברגשות בתוך מערכות יחסים כאלה ואחרות.
כן, האגו משחק תפקיד מרכזי במצבים שכאלה, ועלול גם באופן מסוים לקלקל מערכות יחסים נאות רק בגלל הצורך לחזור לשליטה, או לומר את המלה האחרונה. אולי משום כך כדאי לא לאפשר לנו לקבל החלטות כשהרגש שולט, אלא להתקרר מעט, להתבונן בדברים מבחוץ, ורק אז – להגיע להחלטה.

זויות המתח האלה כבר מתחילות בהדרגה, והן גם עלולות להגיע לאלימות של ממש: לגבי מרס ופלוטו – זה עלול להתבטא בשריפות, דקירות ומלים קשות. לגבי ונוס – ריבים קשים ביחסים, ושבירת כלים זמנית. כל שנשאר הוא לבקש מכם להשאר בשליטה, לנשום עמוק כשאתם מרגישים את האדרנלין והג'ננה מטפסים להם במעלה הגרון, ולחייך. אם הצלחתם – הכל עשוי להשתנות מרגע זה. אם לא – נסו שנית.

מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות שור, מאזניים, טלה, עקרב, ושור.

התחזית השבועית

טלה
מעברו של מרקורי למזל מאזניים הופך נושאי זוגיות ויחסים למשמעותיים במיוחד כעת. זוית המתח בין מרס לפלוטו עלולה להיות הרסנית אם לא תדעו לשלוט בה: אל תשברו את הכלים בשום מקרה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם בזוית מתוחה במיוחד לפלוטו מקלקלת לכם את ההרמוניה והבטחון שהשור זקוק לו כל כך. אם לא תזהרו תפגשו שבוע שבו יום של עימותים וויכוחים וחבל. חפשו את המכנה המשותף.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים השייך גם הוא ליסוד האוויר, מיקום שגורם לכם לנשום לרווחה, לפחות בתחילת השבוע עם תקשורת נעימה. אבל הזוית עם נפטון הופכת אתכם לדביקים ורגשניים. מעניין.

סרטן
מעברו של נפטון למזל מאזניים ישים את הדגש בתקופה הקרובה על נושאי בית ומשפחה, סרטנונים. זה זמן טוב להגדיר לאן הולכים היחסים האלה, בעיקר כשאתם רוצים להנעים את האווירה.. השקיעו בביחד.

אריה
גם השמש וגם יופיטר כוכב השפע נמצאים בבית הכספים שלכם, מיקום מעניין שמביא איתו יכולת לארגן מחדש את כל נושא הבזבוזים ששכיח אצל האריה המצוי, ולפעול באופן מדויק יותר. התמקדו בעובדות.

בתולה
הנוכחות החזקה שמעניקה לכם השמש שכעת במזל בתולה ותחושת האופטימיות של יופיטר כוכב השפע, עשויים בהחלט להביא איתם יכולת לפעול בגדול מול אתגרים ענקיים: הגיע הזמן לפתוח דלתות ולא לחכות!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מסיימת השבוע את הילוכה האחורי. בשבוע הבא כבר תחזור להילוך רגיל, ותסיים בכך תקופה מעניינת של סגירת מעגלי עבר וזיהוי מטרות חדשות. זמן טוב להתבוננות עומק בחייכם כעת.

עקרב
זויות של מתח שיוצר פלוטו שליט המזל שלכם עם הכוכבים מרס וונוס עלולות לגרום לקצרים בתקשורת לפרצי כעס פתאומיים ולרצון לריב עם העולם: גלו איפוק, כי זה עלול לפגוע בעיקר בכם, עקרבים, וחבל...

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עדיין קרוב מאוד לשמש, מיקוד הדברים, והוא מעניק לכם בכך יכולת מצוינת לעשות ולפעול בגדול עם הרבה עוצמה מאחוריכם: אם תגדירו מטרות באופן מדויק, תוכלו לאפשר גם לדברים לצאת לפועל.

גדי
מעברו של כוכב מרקורי לבית הקריירה שלכם מסמל תחילת תקופה מעניינת שבה אתם שולטים בתקשורת הקרייריסטית שלכם, ולהתמודד במלים עם כל מי שעומד ממול. זמן טוב לדבר, לשתף ולתת למלים כוח.

דלי
השמש ויופיטר במזל בתולה מזהירים מפני החלטות פזיזות הקשורות לכספים ולעסקים. ונוס ומרס במתחים לפלוטו עלולים להביא מתחים ולחצים גם לקשרים הקרובים שלכם. נסו להרגיע את הרוחות, ולא לשפוך שמן על המדורה.

דגים
זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון הרגשני עלולה לגרום לשיקולי דעת מוטעים ולהחלטות גרועות כעת. אולי משום כך כדאי לדחות את ההחלטות החשובות מאמצע השבוע עד תחילת השבוע הבא, לפחות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully