וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23-29 באוגוסט 2015

20.8.2015 / 16:19

הגיע הזמן לטפל בעצמנו ובעיקר בגוף שלנו, וקצת יותר לפנק אותו על רקע גל החום האינסופי הזה, נכון?

השמש היא זו שקובעת את הטון השבוע בשמים. המעבר שלה והצמידות ליופיטר מראים על שינוי מגמה מעניין, כשהכוון הכללי הוא מעשי, ואפילו בריאותי. כן, הגיע הזמן לטפל בעצמנו ובעיקר בגוף שלנו, וקצת יותר לפנק אותו על רקע גל החום האינסופי הזה.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל אריה השמח והאופטימי, למזל בתולה המעשי והממוקד. זהו מעבר משמעותי מבחינת מצב הרוח שלנו, שכן הדגש עובר כעת אל הפרטים הקטנים בחיינו - ולא אל התמונה הגדולה והשמחה כפי שהיה במזל אריה.

במזל בתולה מקבלת השמש איכות מעניינת המורכבת בעצם משני כוונים שונים: מעשית – וטיפולית. מזל בתולה הוא המזל שאליו משייכים את הרפואה, הרופאים והאחיות, ובעצם כל מי שמעניק טיפול כלשהו לאדם אחר שעיקרו בעיקר מעשי ורפואי, ולא רוחני או רגשי. אולי משום כך כדאי להתמקד החודש בלהחלים את עצמנו, ולדאוג לגוף הפיזי שלנו שעבר לא מעט לאחרונה, גם כי אנחנו כולנו זקוקים עכשיו לא רק לראש שקט, אלא גם לגוף רגוע.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות אריה, בתולה, תאומים דגים ודלי.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה של השמש עם סטורן הנוקשה. הזוית הזו מגיעה כבר בסוף השבוע הקרוב לידי שיא, והיא מכבידה עלינו מאוד. ואכן, כל הכובד של השבוע כאילו מגיע לשיאו בסוף השבוע הזה, בעיקר כובד פרקטי שמכריח אותנו לקבל החלטות משמעותיות לטווח ארוך, ותחושות של בדידות מסויימת במערכה, כשהכל על כתפינו.

פתרונות מעשיים למצבי מצוקה כלכליים או רגשיים – זה מה שסטורן דורש, בעיקר על ידי בניית לחצים ומתחים שונים. רק כך הוא יכול להפעיל אותנו כדי לפתור את הבעיות, ולשחרר את כל אלה. סבלנות אורך רוח ובעיקר חשיבה מעשית ישחררו אותנו להמשך שבוע חביב יותר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, גדי, דלי וסרטן.

הזוית הטובה של השבוע – זו הצמידות שבין השמש שנכנסה למזל בתולה, לבין יופיטר כוכב השפע. השמש מעצימה את השפעתו של יופיטר, ואולי זה בדיוק הזמן לעסוק בכמה נושאים הקשורים גם למזל בחיינו: לנסות ולפתוח דלתות שהיו סגורות עד עכשיו, להזיז יזמות תקועות, ואפילו לקנות כרטיס פיס: אם לא יועיל – לא יזיק.

יופיטר מביא איתו שפע לכל מקום שילך, ותחושה אופטימית. השמש מביאה איתה מיקוד ורצון לעשייה, וביחד השניים עשויים להיות המנוע שיניע את החלקים הטובים בסביבה, שלפי הכותרות בעתון נראה שקצת נעלמו לאחרונה, וחבל.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, בתולה ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה ולהביא ים של אנרגיה יצירתית, אבל גם עלול להביא איתו לא מעט מאבקי כוח ואגו עם צורך להיות צודק בכל מחיר..נסו לוותר ולהתפשר ולהמנע מתגובות קיצוניות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע עדיין בהילוך אחורי במזל אריה, אלמנט שאמור להביא איתו זויות ראייה חדשות לכל נושא היחסים עם הבית והמשפחה. יופיטר מביא איתו סוג של רומנטיקה חדשה..

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מדגיש את הצורך בתקשורת הרמונית וברורה עם בני הבית והמשפחה. ונוס ומרס שנמצאים בבית התקשורת שלכם מביאים איתם שלושה סוגי יזמות תקשורתיות חדשות.. מעניין.

סרטן
מקבץ של שלושה כוכבים נמצא כעת בבית הכספים שלכם, סרטנונים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך בטיפול שורש אמיתי בחשבון הבנק, ובתחום הכלכלי בכלל. זמן טוב להחזיר חובות, ולסגור אוברדראפט.

אריה
בנוסף לשמש שנמצאת עדיין במזל שלכם בתחילת השבוע נמצאים במזל שלכם גם ונוס ומרס עם הרבה אקשן, אבל מעברה של השמש למזל בתולה שם את הדגש על המצב הכלכלי. הגיע הזמן לחשבון נפש.

בתולה
מזלטוף, בתולות! השמש עוברת למזל שלכם ומצטרפת למרקורי כוכב התקשורת וליופיטר כוכב השפע שכבר נמצאים שם. הגיע הזמן לפתוח שנה מעניינת ורבת אירועים ואקשן, ולהצליח בה בגדול!

מאזניים
הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם עדיין מביא איתו חשבון נפש אמיתי הקשור ליחסים ולדיאלוג הזוגי. מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה מצביע על צורך לפעול מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל והולך במזל בתולה, מוציא אתכם סוף סוף מהקונכיה העקרבית המוכרת, ומחבר אתכם קצת אחרת למוסדות וארגונים או למעגל החברתי שהולך וגדל. הגיע הזמן להתיידד עם העולם.

קשת
נראה שאתם נכנסים לתקופה חדשה, כשגם השמש עוברת לבית הקריירה והיזמה שלכם, מקום בו נמצאים כבר מרקורי ויופיטר כוכב השפע. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות גדולות, ולא לפחד לצאת גם לבצע.

גדי
פתיחות לרעיונות חדשים, גישה חדשה לנסיעות ולימודים, צורך לראות את כל התמונה ולטווח ארוך – השמש שעוברת למזל בתולה מדגישה את כל אלה, ומגבירה את הצורך לצמוח, וגם להרחיב אופקים באופנים שונים.

דלי
ונוס בהילוך אחורי ומרס בהילוך רגיל עדיין בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, דליים, ונראה שאתם מקיימים עכשיו דיאלוג מעניין עם שני סוגי יחסים, פרטנרים או שותפים... עצמאות או שתופי פעולה? הגיע הזמן להחליט.

דגים
השמש עוברת לבית הזוגיות שלכם מקום בו כבר נמצאים הכוכבים מרקורי ויופיטר, ואפשר לומר שהיחסים והקשרים הקרובים הופכים עכשיו משמעותיים מתמיד. זה הזמן להעמיק קשרים, או לצאת מקשר שמיציתם – ולהמשיך הלאה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully