וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-22 באוגוסט 2015

13.8.2015 / 16:38

שבוע שבו הצורך שלנו בחום ובאהבה חוזר והוא כולל בו גם זכרונות ונוסטלגיה מהעבר. כדאי לסגור מעגלים רגשיים הקשורים לעבר שעדיין מציקים לנו

השמש, מיקוד הדברים, היא זו שמככבת בשמים השבוע. מצד אחד היא נצמדת לונוס שנמצאת בהילוך אחורי ומחברת בין הווה לעבר כולל מיקוד בצד הרומנטי שלנו שעובר שינוי מסוים, ומצד שני – יוצרת זוית פעולה לא קלה עם סטורן הנוקשה, שמלווה אותנו כל השבוע, ומכריחה אותנו לשים את הרגש בצד – ולהתמקד בעובדות. מי מבין שתי הזויות תנצח?

הזוית הרכה של השבוע – זו הצמידות בין השמש, שהולכת קדימה, לבין ונוס הרגשית שהולכת אחורנית. הצמידות הזו בין השתים כבר ליוותה אותנו בשבוע הקודם, והיא כאילו משחזרת את הצורך שלנו בחום ובאהבה כולל זכרונות ונוסטלגיה מהעבר, ומכניסה אל תוך ההווה תכנים שאנו רגילים ומכירים.

אולי משום כך חשוב להשתמש בצמידות הזו כדי לסגור מעגלים רגשיים הקשורים לעבר שעדיין מציקים לנו, ומקשים עלינו לפתח קשרים חדשים הקשורים להווה או לעתיד.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, שור, מאזניים, עקרב וטלה.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה. הזוית הזו מביאה איתה שופט חמור וקפדני – סטורן – שמכריח אותנו להתייעל מבחינה כלכלית, ולחשוב כמה צעדים קדימה בצד המעשי של החיים.

סטורן הוא המורה הגדול, אבל גם השופט שלא יודע פשרות. בזוית פעולה לשמש הוא עלול ליצור תחושות של דאגה ומצוקה כי הוא יודע שרק הן יגרמו לנו לצאת מתוך עצמנו, לשפר את הטעון שיפור, לסגור אוברדראפט אם צריך, ולחזור לבסיס כלכלי – ורגשי – ברגל ימין. זה לא יהיה קל, אבל זה אף פעם לא אמור להיות קל אלא אפקטיבי.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, גדי, סרטן, מאזניים וטלה.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה ולהביא איתו מרץ ואנרגיה. הצד הרומנטי שלכם עשוי להיות עכשיו פעיל במיוחד, אולם בעיקר במישור היצרי ולא הרגשני. חשוב להיות יותר חכמים – ופחות צודקים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נפגשת השבוע עם השמש, לרנדוו חביב עם משמעות של כמה תובנות חדשות ואפילו אפילו זריקת מרץ לעשייה. מקבץ הכוכבים במזל אריה מראה על צורך לשדרג יחסים משפחתיים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה, והופך אתכם למעשיים יותר. התקשורת המשפחתית עוזרת לקירוב לבבות. זמן טוב להשקיע בשינוי אווירה בבית ובסביבתו, וביחסים עם בני הבית.

סרטן
בית הכספים שלכם פעיל מאוד כעת, ואולי זה הזמן לכמה וכמה צעדים בוני אמון בחשבון הבנק, וחזרה לקרקע איתנה ויציבה מבחינה כלכלית. שבוע טוב למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם, סרטנונים.

אריה
מקבץ כוכבים במזל שלכם ממשיך להזרים אליכם מרץ ואנרגיה לעשייה, אולם המצאותו של מרס במזל שלכם עלולה להביא איתה גם כמה ריבים ועימותים. נסו לחפש את המכנה המשותף, ולא לשבור את הכלים.

בתולה
התקשורת שלכם הולכת ומשתפרת כשמרקורי כוכב התקשורת צועד במזל שלכם, ואת האופטימיות מחזיר יופיטר כוכב השפע שגם הוא במזל שלכם עכשיו. זהו טוב לחדש קשרים עם ח'ול, אישית ומקצועית.

מאזניים
בגדול, זהו עוד שבוע שבו ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי, אלמנט שעשוי להחזיר יחסים מהעבר לתמונה אך גם ליצור הזדמנויות מעניינות חדשות לשיתופי פעולה. הגדירו מחדש את המטרות שלכם.

עקרב
האמביציה שלכם ממשיכה לחגוג, כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה ממשיך לדחוף אתכם קדימה. אולם...הילוכה האחורי של ונוס במזל אריה מראה על צורך לחשוב לפעול מחוץ לקופסה, ולחשוב קצת אחרת. מעניין.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים בבית הקריירה, ונראה שסולם העדיפויות שלכם מתחיל להשתנות. כן, הגיע הזמן לחשוב בגדול ולהתמקד באתגרים אמיתיים, ולא להסתפק במה שיש..

גדי
זוית פעולה שיוצר השבוע סטורן הנוקשה עם השמש עלולה לגרום ללחצים ומתחים עם הורים, בוסים אחראים וסמכויות בכלל. נסו לא להתעקש על עקרונות שמיצו את עצמם, והרחיבו את היכולות שלכם להיכרות עם אנשים חדשים.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן חכם במערכות היחסים שלכם, כשהדגש השבוע הוא על שיחות עומק בארבע עינים של אחד על אחד. זמן לדבר, לשתף, ולהפיל אסימונים.

דגים
גם יופיטר כוכב השפע וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, ויותר מתמיד הם ממליצים על מציאת פרטנרים שיבינו ויכילו אתכם. פתחו את הלב, ותנו לאלה שמתאימים לכם להכנס.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully