וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 באוגוסט 2015

מזל בתולה הופך להיות פקטור משמעותי השבוע בשמים, כשעוברים אליו מרקורי בסוף השבוע הזה, ויופיטר לקראת סוף השבוע הבא

כן חברים, ללא מעט מאתנו נגמר זמן הכיף כשמרקורי ויופיטר שהו במזל אריה, ויתכן והחופש נגמר מוקדם מהרגיל: הגיע הזמן לשנס מתנים, ולהתחיל לעבוד. מצד שני, ונוס עדיין בהילוך אחורי במזל אריה, כך שפה ושם אפשר עוד לפגוש ניצוצות של הנאה, ואנשים שמחים מהעבר.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של יופיטר כוכב השפע ממזל אריה, למזל בתולה שם ישהה עד ספטמבר 2016. יופיטר ביחד עם שבתאי מהווים שתי מערכות צמיחה. יופיטר מאפשר לנו לצמוח דרך השפע האופטימיות והצמיחה האישית הקשורה ללימודים ונסיעות, בזמן שסטורן גורם לנו לצמוח דרך הקשבה לחוקים, קביעת חוקים ומסגרות פעולה מדויקת, וגישה ביקורתית ושיפוטית.

כשיופיטר עובר למזל מסוים, הוא מאפשר ברמות מסוימות לצמיחה לחזור, ואיתה גם לאופטימיות. כשהיה במזל אריה, הוא הפעיל במקביל גם את מזלות עקרב, שור ודלי, כל סדרת המזלות הקבועים. כעת אלה שיהנו מפעולתו באופן אקטיבי יהיו מזלות בתולה, דגים, תאומים וקשת – כל סדרת המזלות המשתנים.

יופיטר מביא איתו את השמחה והרצון לפעולה, ברם אולם יהיו כאלה שלא ירגישו אותו בעוצמה: כדי ליהנות ממנו צריך קודם כל ליזום ולעשות, וכמו כל דלת חדשה – היא לא תפתח אם לא נלחץ על הידית. יופיטר אכן זקוק ללחיצה הזו שלנו, כדי לפעול. בלעדיה יהיה לו קשה להעניק לנו את כל הטוב הזה, ולנו – ליהנות ממנו...

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של יופיטר? כאמור כל סדרת המזלות המשתנים, בתולה תאומים קשת ודגים, אך גם המזלות ביסוד האדמה, גדי ושור.


המעבר האקטיבי של השבוע – כוכב מרס עובר ממזל סרטן למזל אריה, ומביא איתו ים של אקשן ואופטימיות. אחרי חודשיים של שינויי מצב רוח, אפס אנד דאונס וסערות רגשניות, עובר כוכב מרס למזל אריה ומשנה את מצב הרוח של רבים מאתנו.

כוכב מרס אחראי על עשייה ויזמה, ובכל התחומים. הוא מביא אל המזל שבו הוא נמצא הרבה אנרגיה, אבל גם גישה כוחנית ושתלטנית לעיתים, וחוסר סבלנות שעלול להתבטא בויכוחים ועימותים. כדאי לדעת לנצל את האנרגיה שלו שחזקה במיוחד במזלות ביסוד האש כמו אריה למשל, ולא לריב גם כשדברים קורים אחרת ממה שחשבנו ותכננו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, אריה ודלי.


הזוית המעניינת של השבוע – זו הצמידות במזל אריה בין ונוס שהולכת אחורנית, לבין השמש שהולכת קדימה. זו צמידות מעניינת, שכן היא מפגישה אותנו עם שני תהליכים שכוון הפעולה שלהם הפוך: עולם הרגשות שלנו זקוק עתה לחשבון נפש אמיתי וביחד איתו גם עולם הפיננסים.

מצד שני, בתחושתנו האישית אנחנו רוצים להתקדם ולפעול, ולא להיעצר או להכנס לחשבון נפש על הטעויות שלנו, מה שאומר קונפליקט בין שני גישות שונות, ובין שתי גבירות שכל אחת עושה פרצוף חמוץ לשניה – והולכת לכוון ההפוך...

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס עובר למזל אריה השבוע, ומביא אליכם ים של אקשן יצירתיות וגישה רומנטית בשפע. הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידים, אבל לאפשר דווקא ללב להוביל את המהלכים השבוע.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע אחורנית וכעת פוגשת את השמש במפגש מעניין. זמן טוב לזכרונות מהתקופה האחרונה ובמקביל גם לשדרוג אישי ועסקי עד תחילת ספטמבר הקרוב.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא עובר למזל בתולה, ועדיין בזוית של עימות לסטורן הנוקשה. הזוית הזו והמעבר הזה מכריחים אתכם להתייעל כלכלית, ולשפר תקשורת ביתית.

סרטן
השבוע נפתח כשמרס עדיין במזל שלכם, אבל בהמשך עובר מרס למזל אריה המאכלס את בית הכספים שלכם, וטוען שהגיע הזמן ליצור סדר בבלגן. מרס מגביר את ההוצאות, ועלול ליצור קשיי נזילות.

אריה
משהו טוב קורה לכם השבוע, אריות. אל המזל שלכם המאכלס את השמש וונוס בהילוך אחורי עובר כוכב מרס, והוא מביא איתו ים של אנרגיה חדשה, אקטיבית ויוזמת. נגמרו התירוצים: הגיע הזמן לפעול!

בתולה
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם השבוע, ואם עד עכשיו הסתפקתם במעשים ובגישה שיפוטית וביקורתית, הרי שמעכשיו הגיע זמן לדבר לעומק, ולשתף אחרים ברגשות ובתכניות. תנו למלים לפעול.

מאזנים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה בהילוך אחורי ופוגשת בהמשך את השמש שנעה בהילוך קדמי. המפגש המסקרן הזה מביא איתו כמה וכמה מסקנות הארות ותובנות, וגם מפגשים מעניינים...

עקרב
בית הקריירה והתדמית שלכם הופך עמוס השבוע, עם מעברו של כוכב מרס למזל אריה. המעבר הזה מביא איתו דחף חזק לצאת החוצה, להצליח ולהוכיח לעולם מה עקרב אמיתי שווה כשהוא ממוקד. קדימה.

קשת
זהו שבוע משמעותי מבחינתכם, שכן יופיטר שליט המזל שלכם משנה מזל, ועובר למזל בתולה המאכלס את בית הקריירה שלכם. הגיע הזמן לשים בצד את השטויות וההרפתקאות, ולהתייחס לאמיבציה ולקריירה ברצינות!

גדי
זוית פעולה לא קלה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין כוכב מרקורי, עלולה לגרום השבוע לכמה וכמה בעיות תקשורת עם הסביבה. ביקורתיות יתר עלולה לקלקל יחסים: היו סלחניים יותר עם הסביבה ועם עצמכ

דלי
כוכב מרס עובר השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והוא בהחלט עשוי להסעיר את הרוחות במערכות היחסים, בצד הצורך להגדיר מחדש גבולות טריטוריה ורצונות במערכת. זמן טוב לבדק בית רגשי אמתי.

דגים
מעברו של כוכב מרס למזל אריה, מסמל בעיקר את הצורך שלכם להשקיע קצת יותר בעבודה, לקדם את עצמכם, ובמקביל –להשקיע בצד הבריאותי. זמן טוב להחלטות משמעותיות הקשורות לאכילה ולתנועה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully