וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-8 באוגוסט 2015

ונוס ומרקורי מככבים בשמים השבוע, מה שאומר שנושאי רגשות ותקשורת על הפרק, וכשהזויות העיקריות של השנים האלה הן עם כוכב סטורן, אין ספק שזה יהיה שבוע דורשני ולא קל

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל אריה למזל בתולה. מרקורי מסמל את סגנון התקשורת שלנו, ואחרי חודש של תקשורת נלהבת ומרתקת במזל אריה, הוא מביא איתו תקשורת מדויקת ומעשית אל השולחן, פרקטית מאוד, ופה ושם גם קצת משעממת אחרי כל הדרמות של החודש הקודם.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

המעבר הרגשי של השבוע – זהו מעברה בהילוך אחורי של ונוס ממזל בתולה למזל אריה. כן, הדרמות הרגשיות חוזרות, בעיקר אלה הקשורות לעבר, הקרוב או הרחוק. הגיע הזמן לטפל באלה מהן שנשארו בקנה ולא עברו טיפול או נאמרו ויצאו החוצה, לשתף ברגשות, לדבר על הכל, ולסיים מעגלים רגשיים שלא טופלו די הצורך לאחרונה כדי לחזור ולהתחבר לעצמנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

הזוית הקשה של השבוע – בעצם יש שתים כאלה, ואחת מהן משפיעה עלינו בעוצמה במשך רוב השבוע. זוית העימות של ונוס בהילוך אחורי עם סטורן הנוקשה – זו זוית דורשנית מאוד הן בתחום הרגשי והן בתחום הפיננסי, והיא מביאה איתה צורך משמעותי להתמקד במה שחשוב לנו באמת, ולתת לעצמנו דין וחשבון אמיתי על הפעולות האחרונות שלנו בנושאים אלה, ועל המיקום של עולם הרגש והפיננסים בחיינו בזמן הזה.

דין וחשבון אמיתי מהסוג הזה יביא איתו לא רק כמה תובנות חדשות, אלא גם יכולת לשנות דברים עוד לפני שונוס תסיים את הילוכה האחורי בתחילת ספטמבר.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

מרקורי בזוית עימות עם סטורן הנוקשה – הזוית הזו היא תקשורתית בעיקרה, והיא דורשת מאתנו לדייק כשאנחנו מדברים, מביעים רצונות, מנסים לשכנע או מופיעים מול קהל ומגדירים בדיוק מה אנחנו רוצים, איך ועם מי.

זו אחת הזויות הלימודיות שיש, שכן אנחנו עלולים להתקל עכשיו בסמכויות או באנשים שמייצגים כוח מסויים, והדיאלוג שננהל איתם יקבע לא מעט לגבי הדרך אותה נעבור בתקופה הקרובה מבחינה תקשורתית, ולכן כדאי לעשות זאת בחכמה – אך בלי לוותר על עצמנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה תאומים גדי וסרטן.

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס נמצא ממש בסוף מזל סרטן השבוע, ואחרי חודשיים רגשניים במיוחד ממתין למעברו למזל אריה, אך המתחים בגלל הזוית עם אורנוס עדיין בסביבה. זהירות – מלת המפתח.

שור
ונוס בהילוך אחורי עוסקת בנושאי בית ומשפחה כעת, והזוית שלה עם סטורן מכבידה מאוד. זהו שבוע של דין וחשבון אמיתי בכל מה שקשור לעובדות וקביעתן בשטח. המנעו מביקורתיות יתר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא מול סטורן הנוקשה ומביא איתו צורך במתן דין וחשבון אמיתי לגבי תוצאות המעשים שלכם בשבועיים האחרונים. מעברו למזל בתולה מסמל צורך בתקשורת משפחתית מסוג אחר.

סרטן
השמש ומרקורי במזל אריה מכריחים אתכם לפעול באופן חכם בכל מה שקשור לצד הכלכלי פיננסי ונושא כספים בכלל. הגיע הזמן לשים יתד איתנה יותר על הקרקע, ואולי מהמקום הזה גם לרוץ קדימה.

אריה
השמש ממשיכה לחגוג לכם יומולדת, אבל מרקורי מחליט לעזוב ועובר לבית הכספים שלכם, מה שאומר שהגיע הזמן לתקשורת חכמה בנושא כספים ופיננסים בכלל. התמקדו בפרטים הקטנים.

בתולה
משהו טוב קורה לכם השבוע, בתולות: מרקורי כוכב התקשורת שלכם עובר למזל שלכם ומאפשר תקשורת חכמה וידידותית יותר לעולם עם צורך חזק בביקורתיות ובשיפוט על המהלכים האחרונים שלכם. בי קול.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מחזירה אתכם לחברים ולידידים הישנים ומעבה את כל המדרג החברתי שלכם, כל שכן את המעגל האישי. זוית של עימות עם סטורן מכריחה אתכם להתעמת עם הצד הכלכלי.

עקרב
ונוס שחוזרת למזל אריה בו נמצאים גם השמש ומרקורי משפיעה בעוצמה על מהלכי קריירה ועל האמביציה שלכם, עקרבים. הגיע הזמן לשעוט קדימה אבל לעשות זאת עם עינים פקוחות וזהירות.

קשת
זהו שבוע שעיקרו פתיחות לרעיונות חדשים ונסיעות מעניינות על הפרק עם מקבץ הכוכבים שגדל בהדרגה במזל אריה, ומאפשר לכם לפעול באופן פתוח עם חשיבה מרעננת והחלטות משמעותיות.

גדי
שבוע אחרון של כוכב מרס במזל סרטן ממול, ותיכף תורגש כבר הקלה אחרי שיעבור למזל אריה. עד אז נסו להשתדל שלא לריב עם סמכויות, ולא להיעלב בקלות או לקחת כל דבר באופן אישי מדי.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה מול המזל שלכם שם את הדגש על כל מה שקשור לתקשורת בינאישית זוגיות ויחסים. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם כל שכן באלה שנמצאים קרוב קרוב.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עובר בסוף השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והגיע הזמן שהדגיג שלנו ילמד לתקשר באופן מעמיק יותר עם פרטנרים בני זוג או שותפים. זמן לדבר מהלב, ולהגדיר מחדש יחסים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully