וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 ביולי עד ה-1 באוגוסט 2015

אפשר לומר שהשבוע עומד בסימן כפול של הכוכבים מרס וונוס. שניהם עוברים עכשיו כמה תהפוכות, ושניהם לא ממש עוזרים לנו לעבור את החום הזה באופן חביב במיוחד

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זוית הפעולה בין כוכב מרס האגרסיבי שלא סתם נקרא על שמו של אל המלחמה, ובין כוכב אורנוס התזזיתי.

הזוית הזו מלאה פיתולים, שינויי כיוון מהירים, ופה ושם גם כעסים פתאומיים, ולא מעט הפתעות, לא כולן נעימות... זה קשור גם בקצב הדברים שהופך להיות עכשיו מהיר במיוחד, וגם לעוצמת החבטות הפתאומיות שאנו עלולים לספוג, אם דרך אנשים שמשנים כוון באופן בלתי צפוי, ואם דרך המציאות שמתהפכת עלינו דווקא ברגעים הפחות צפויים שיש.

יש גם משהו אלים בזוית הזו, וכל ויכוח עלול בקלות לעלות לטורים גבוהים אם לא נזהר, ואפילו יותר מכך. מכיון שמרס מעורב והוא במזל סרטן הרגשני, אפשר לומר שמקרי אלימות פתאומיים עלולים להיות שכיחים יותר, וכשהמדובר במרס המדובר בדקירות, או בשריפות. כדאי מאוד להזהר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, דלי, מאזניים ואריה.

המעבר המעניין של השבוע – בעצם יש שני מעברים כאלה, ושניהם קשורים לוונוס, שמייצגת לנו גם את הנושא הכלכלי וגם את הנושא הרגשי.

המעבר הראשון של ונוס - ונוס עוברת באופן סופי להילוך אחורי כבר ביום ראשון השבוע, והוא ימשך עד ה 6 לספטמבר. המהלך הזה שישפיע בעיקר על המזלות שעליהן שולטת וונוס שור ומאזניים אך בעצם על כולנו, עלול להביא איתו שיבוש וביטול תכניות בתחום הכלכלי והכספי, או לפחות צורך בלקיחת פסק זמן ובדיקה מחדש של התמונה כולה, לפני שממשיכים שוב קדימה.

גם רגשית ונוס עלולה להשפיע עלינו לא מעט: באופן מעניין, יחסים שעלו על שרטון לאחרונה עשויים ליהנות עכשיו מעדנה זמנית, ולקיחת צעד אחורנית תוך זיהוי אותו מקום רגשי עדין שגרם ליחסים להתפתח עד כה.

מצד שני, יחסים שהבסיס שלהם אינו תקין, עלולים דווקא עכשיו לגלות באופן ברור וישיר יותר את הסדקים שבקשר, ולהחליט אם מטפלים בהם ומיישרים קו – או ממשיכים הלאה, לקשר מתאים יותר. בכל מקרה, כל מה שקשור ליחסים עכשיו עשוי לקבל זוית ראייה מעט שונה, ומכאן גם מסקנות ואפילו החלטות משמעותיות.

המעבר השני של ונוס – הוא חזרתה בסוף השבוע הרחוק למזל אריה, אחרי שבוע וחצי במזל בתולה. מזל אריה קשור אצלנו לאגו, לביטוי האישי, ופה ושם אפילו לרומנטיקה ולאהבה.

כשונוס חוזרת אחורנית במזל בתולה, אפשר לומר שהצורך לבחון את הדברים יתמקד בעיקר בתחום המקצועי, בנושאי עבודה ושירות, או בצורך לעשות הסבה מקצועית. כשונוס עוברת למזל אריה הכל הופך רגשי יותר, ובעיקר כשהמדובר בדרך הביטוי היצירתית והאישית שלנו.

כעת יגיע הזמן לבחון את המערכים הרגשיים שלנו ואת הצורך בביטוי עצמי שלא בא לידי ביטוי לאחרונה ולקבל החלטות בנושא, אך על כל זה אפרט בתחזית של השבוע הבא, כשזה יהיה רלוונטי יותר. עד אז כדאי להזהר ולא לנתק קשרים למרות שלעיתים מאוד יתחשק, ולזכור שהתופעה זמנית בלבד, והיכולת שלנו להתבונן בדברים מבחוץ להרהר ולהגיע למסקנות חשובה לא פחות מחוויית הקשר עצמו, אם אכן נפעל באופן כן ונהיה ישרים עם עצמנו, ועם הזולת.

התחזית השבועית

טלה
זה אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון, טלאים, וכדאי בהם לשמור על קור רוח דיוק ובעיקר – על שלווה, ולא להתפרץ ולהרוס או להתנתק כשדברים יוצאים משליטה. סבלנות – הכרחית.

שור
מיקום מרקורי והשמש במזל אריה מחזיר את הדגש על הבית והמשפחה בימים אלה. מעברה של ונוס להילוך אחורי מביא איתו צורך בהתבוננות עומק בצד הרומנטי והיצירתי שלכם, ובמסקנה או שתים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל אריה, ולאט לאט מחזיר לא רק את החיוך והאופטימיות, אלא גם את המלים החיוביות שקצת נעלמו לאחרונה. כן, הגיע הזמן ליזמות חדשות.

סרטן
גם מרקורי וגם השמש צועדים בבטחה בבית החומר והכספים שלכם, סרטנונים, והגיע אכן הזמן לטפול עומק בכל מה שקשור לכספים ולחשבון הבנק בכלל. מרס עדיין במזל שלכם, והסערות עדיין בסביבה...

אריה
החיים ממשיכים לחייך אליכם, אריות. כן, גם מרקורי וגם השמש שליטת המזל שלכם שוהים עכשיו במזל שלכם, ומביאים איתם לא מעט אופטימיות ואמביציה מתחזקת: הגיע הזמן לרוץ, לדבר, ובעיקר לשתף...

בתולה
ונוס הרגשית עוצרת במזל שלכם ונעה בהילוך אחורי, אלמנט שעלול להביא איתו חשיבה נוספת לגבי הקשרים הקרובים שלכם, ויכולת התבוננות עמוק בקשרים הרגשיים בכלל. הזהרו מהשקעות כלכליות פזיזות.

מאזניים
ונוס עוברת להילוך אחורי במזל בתולה, ונראה שיש לא מעט משקעים מאחורי הקלעים שעצרו אתכם עד כה והגיע הזמן לטפל בהם. יזמות חדשות? עם אלה כדאי לחכות עכשיו, ולטפל בעיקר ביזמות עבר.

עקרב
בית הקריירה שלכם עמוס השבוע במיוחד, כשגם השמש וגם כוכב מרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם, והופכים אתכם למשכנעים ואטרקטיביים במיוחד. הגיע הזמן להתמודד עם האתגרים הגדולים באמת.

קשת
ונוס הרגשית עוברת להילוך אחורי בבית הקריירה שלכם, ואתם עלולים לחוות עכשיו כמה וכמה שינויים הקשורים לתכניות וליזמות שלכם שלא תלויים ממש בכם. הגמישות ויכולת האלתור שלכם נחוצות כעת.

גדי
כוכב מרס ממשיך לאתגר במזל סרטן שממול בעיקר את הגדיים שנולדו לקראת סוף המזל, ודורש מכם דיוק ואיפוק. ונוס במזל בתולה בהילוך אחורי עלולה לשנות תכניות הקשורות לנסיעות או ללימודים שתכננתם. כל שינוי לטובה...

דלי
זה אחד השבועות הטעונים של הזמן האחרון, דליים. כוכב מרס יוצר זוית פעולה אגרסיבית עם אורנוס שליט המזל שלכם, והפתיל שלכם קצר במיוחד. אל תנתקו קשרים, ואל תגיבו באופן קיצוני כשדברים משתנים.

דגים
הילוכה האחורי של ונוס במזל בתולה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עשוי להביא איתו בחינת עומק מחודשת של הצרכים הרגשיים שלכם מקשר קרוב, ומקשרים בכלל. השקיעו מחשבה בדיאלוג הזוגי, ובפרטנרים שלכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully