וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 ביולי 2015

19.7.2015 / 10:15

אחרי כמה שבועות רגשניים ודביקים, האקשן חוזר: השמש ומרקורי כוכב התקשורת עוברים למזל אריה השייך ליסוד האש, וההתלהבות חוזרת

השבוע הקרוב מתאפיין בעיקר בשינויי מגמה, ובמעבר כוכבים למזלות אחרים, ובאמת אחרי כמה שבועות רגשניים ודביקים, האקשן חוזר: השמש ומרקורי כוכב התקשורת עוברים למזל אריה השייך ליסוד האש, וההתלהבות חוזרת. רק ונוס שעוברת למזל בתולה ועוצרת בחריקת בלמים לפני שתפרוץ בשבוע הבא בהילוך אחורי, עלולה לתקוע מקלות בגלגלי העשייה שלנו.

המעברים המשמעותיים של השבוע:

השמש עוברת ממזל סרטן למזל אריה – אחרי חודש רגשני ודביק, שהשפיע במעורבות רגשית גבוהה בעיקר על מזלות האש, נראה שהדברים משתנים בהדרגה השבוע, עם מעברה של השמש למזל אריה.

השמש, מיקוד הדברים, מייצגת בעיקר את כוון החשיבה והעשייה שלנו ובעיקר את נושא האווירה הסביבתית. סוף סוף אפשר לחוות את הדברים באופן ישיר, לא להכנס למניפולציות רגשיות כאלה ואחרות, ולהתמקד בעיקר: לשמוח במה שאנחנו ובמי שאנחנו.

אצל השמש במזל אריה הדברים הם פשוטים ומתחלקים לשני סוגים משפטים: סיפוק מיידי – ועשייה כדי לקבוע עובדות בשטח. מהמקום הזה נרגיש כולנו תחושת רווחה מסויימת כשאנו באים לפעול, והדברים יהיו קלים ובעיקר שמחים יותר: זו שמחת העשייה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

מרקורי עובר ממזל סרטן למזל אריה – כאן השינוי אף יהיה משמעותי יותר, שכן אחרי כחודש עם תקשורת רגשנית ואישית מדי, סוף סוף אפשר לצאת מהקונכיה ולשדר שמחה ואקשן. כעת המלים שלנו הופכות אקטיביות יותר, והשמחה מורגשת יותר מתחת למלים: הגיע הזמן להפסיק להתכרבל, ולצאת החוצה לעולם כדי לתת מקום גדול יותר לביטוי האישי שלנו, ולאהבה.

מרקורי במזל אריה הופך את התקשורת שלנו לישירה ואסרטיבית, ללא תחכום יתר: מה שרואים – זה מה שמבקשים, לא מתנצלים ולא הולכים סחור סחור. אולי משום כך הדברים יראו קלים יותר מהשבוע, בעיקר במלים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, אריה, דלי, קשת ודגים.

ונוס עוברת למזל בתולה – אחרי כחודש במזל אריה הנהנתני עוברת ונוס הרגשית למזל בתולה המעשי, אבל היא לא תשהה כאן הרבה זמן: כבר השבוע היא מאטה מאוד את מהלכה, ומהשבוע הבא היא עוברת להילוך אחורי, ומכניסה את כל עולם הרגש שלנו למהלך אחורי גם הוא.

מזל בתולה אינו מיטיב עם ונוס הרגשית, והוא מכריח אותה – ואותנו – לגייס את עולמנו הרגשי לצרכים מקצועיים, ולצרכי קביעת עובדות בשטח, במקום להתרכז באזור הלב. בגלל עצירתה של ונוס עלולות יזמות רבות לעלות על שרטון השבוע, ואולי אפילו יותר מזה. אולי משום כך כדאי לקחת את כל מה שקורה השבוע בנושא הדיאלוג הבינאישי בערבון מורגל, ולא להתאכזב כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

מצד שני, זהו זמן מצוין לקחת אולי פסק זמן מהיחסים, או לפחות להתחיל לעשות עבודת עומק רגשית על הדיאלוג הזוגי והדיאלוג בכלל, אלמנט שיעמיק יותר מהשבוע הבא. בכל מקרה, יהיה מעניין.

מי יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן, והרגש ממשיך לשלוט בחייכם, עם כמה וכמה דרמות לתיאבון. הפתיל הקצר שלכם עלול להמשיך ליצור סערות, וכדאי לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לתת לכעסים או לתסכול להכתיב מהלכים. סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שקשור ליצירתיות ולרומנטיקה בחייכם. אולם ונוס מאטה מאוד השבוע לפני שהיא פורצת בקרוב בהילוך אחורי וכדאי לקחת את כל מה שקורה באורך רוח, ולהמנע מציפיות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר בהמשך השבוע למזל אריה, ובבת אחת האנרגיה שלכם משתנה: הגיע הזמן לשים את הרגש בצד, ולתת לשמחה ולאקשן מקום גדול בחייכם כעת. מעברה של ונוס למזל בתולה עוזר לשפר ולשדרג יחסים עם המשפחה.

סרטן
השמש ומרקורי סיימו להביא אליכם אנרגיה חיובית ותקשורת בונה, והם עוברים השבוע לבית הכספים שלכם. הגיע הזמן לשים את הדגש ואת שתי הרגלים על הקרקע, ולהתמקד באופן מבוקר בנעשה בחשבון הבנק. זמן טוב לסגור אובדראפט, ולהחזיר חובות.

אריה
מזלטוף, אריות! השמש שליטת המזל שלכם עוברת סוף סוף ל..מזל שלכם, מה שאומר למקום הטבעי שלה, ואולי משום כך חוזרים לאיטם כעת גם האופטימיות וגם החיוך. גם מרקורי עובר למזל אריה, ואיתו חוזרות גם המלים החכמות... רק ליהנות!

בתולה
ונוס עוברת למזל שלכם השבוע, אבל... היא עוברת לשם לא כדי להשאר אלא כדי לשהות מעט לפני שהיא חוזרת למזל אריה. אולם עדיין ונוס היא..ונוס, ואת השבוע הזה כדאי על כן להקדיש לענייני הלב, ולכל מה שקשור לרגשות בכלל, בעבר או בהווה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מאטה את הקצב מאחורי הקלעים במזל בתולה, ונראה שגם אצלכם חלה האטה מסויימת בקצב או ביכולת להצליח ולפרוץ קדימה. הגיע הזמן לנקות משקעים שהצטברו מאחורי הקלעים, והם מפריעים לכם כעת לדהור קדימה.

עקרב
מעברה של ונוס למזל בתולה שם את הדגש על כל מה שקשור לצד החברתי שלכם, עקרבים, והוא עוזר לכם לפתוח את הלב, ולהרחיב את המעגל. זמן מצוין להיכרויות חדשות ומעניינות על רקע חברתי או מקצועי, וליצירת קשרים חדשים ומועילים לעתיד הקרוב.

קשת
ונוס עוברת לבית הקריירה שלכם, קשתים, אלמנט שעשוי להביא איתו עדנה ליכולת העשייה ולתדמית שלכם, ולגרום לכם להיות מקסימים ומושכים מתמיד. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בהופעה חיצונית. זמן מצוין לעמוד בפני קהל, לשכנע ולהשתכנע.

גדי
מעברם של השמש ומרקורי למזל אריה עלול להביא איתו השבוע לקיחת סיכונים מיותרים, בעיקר בנושאי כספים ונהיגה בכבישים בתקופה הקרובה. אולי משום כך חשוב לפעול בזהירות, ולא לעשות שטויות. ונוס במזל בתולה מגבירה את החשק לנסוע.. מוכנים?

דלי
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, דליים, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לפעול באופן זוגי ומשתף, ולא להתמקד רק בעצמכם. זמן מצוין להגדיר לעצמכם מטרות ואבני דרך בזוגיות, או לצאת לדייט.

דגים
מעברה של ונוס למזל בתולה מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שקשור ליחסים ולזוגיות, וחושף את הצדדים הרכים שלכם ואת הצד הרומנטי. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בקשר קרוב, ואם הלב פנוי – לצאת לציד אחרי הנפש התאומה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully