וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 ביולי 2015

על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר עמוסים מבחינת אירועי כוכבים, אם לא העמוס שבהם,. ים של אירועים, מתחים ולחצים - ואולי כדאי לקחת אוויר לפני שמתחילים

שבוע עמוס לפנינו. רוב האירועים שצפויים לנו השבוע הם דיס הרמוניים, כלומר עוסקים בזווית פעולה ובמיקומים שאינם קלים, ומביאים איתם שבוע עמוס לעייפה בים של אירועים, מתחים ולחצים, ופה ושם גם מרגיזים, מטרידים, ואפילו כוחניים.

כן, אין רגע דל בשמים, אבל אם יש מישהו אחראי שם למעלה, כדאי לומר לו שבכל זאת, אפשר לשמור על קצת פרופורציות, ולא להכניס את כל האקשן הזה לשבוע אחד.

הזוית הקשה של השבוע – יש כמה כאלה אבל נדמה שזוית הפעולה בין השמש לאורנוס היא אחת הקשות שבהן. אורנוס מסמל ניתוקים ושינויים, והזוית עם השמש עלולה להביא איתה שינויים וניתוקים מכל הסוגים, אירועים פתאומיים ובלתי צפויים, מתחים ולחצים שעלולים להסתיים גם בסערות ודרמות, וקושי לשמור על רצף במה שאנחנו עושים.

בין אם המדובר באופן גלובלי או אישי – הזוית הזו מביאה איתה חוסר סבלנות וסובלנות לאחר ואפילו לעצמנו, וצורך חזק במיוחד בספייס ובחופש אישי, גם על חשבון יחסים נאים שההרמוניה שורה בהם.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, טלה ומאזניים.

הזוית הכוחנית של השבוע – זו זוית העימות בין פלוטו היצרי למרס האגרסיבי, זוית שעלולה גם להיות אלימה במיוחד. מרס נקרא על שמו של אל המלחמה והוא זה שעוסק בכיבוש ובטריטוריה, ופלוטו היצרי הוא האוקטבה האלימה שלו.

זוית של עימות בין השנים האלה תקצין עימותים וויכוחים במהירות ועלולה גם להתפרש כאירועים לא קלים על הגלובוס. יש הטוענים שזוית שכזו מזוהה גם עם רעידות אדמה, או אירועים אלימים שמוציאים מאתנו את החלק האגרסיבי שיושב עמוק בפנים. אולי משום כך חשוב למתן את התגובות שלנו השבוע, ולפעול בזהירות מכסימלית גם בזמן עימותים וויכוחים, ולא לאפשר להם לגלוש למקומות מסוכנים יותר.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, מאזניים, עקרב, שור, דלי, אריה, סרטן וגדי.

התקשורת השבוע – גם זו עלולה להיות כוחנית ואלימה: מרקורי כוכב התקשורת שלנו נצמד השבוע לכוכב מרס וכך גם הוא יוצר זוית של עימות עם פלוטו שממול, אלמנט שעלול לגרום גם למלים שלנו להיות פוגעניות ואלימות, ומלים כידוע קשה להחזיר אחרי שנאמרו.

אולי משום כך כדאי לחשוב פעמיים לפני שאנחנו מחליטים להכנס לעימות עם להלחם על עקרונות מיותרים, ולהתעקש על המלה האחרונה: המלים שלנו עלולות להצית השבוע אש לא קטנה, שיהיה קשה מאוד לכבות בהמשך.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

הרגשות השבוע – מעבר לכל הרגשות הכוחניים והאגרסיביים שעלולים להגיח בפתאומיות השבוע, ישנם גם רגשות אחרים הקשורים למקומות עדינים שבלב, אך גם לאלה אין השבוע הרבה מאוד מזל: ונוס הרגשית יוצרת זוית פעולה מדויקת עם סטורן שהולך אחורנית במזל עקרב, ומביאה איתה תחושות של כובד ובדידות ליחסים.

מצד שני, זוית שכזו נוגעת במקומות רגישים בתוכנו הקשורים לחוסר בטחון, הן רגשי והן כלכלי, ולא נתפלא אם דווקא תחת זוית שכזו אנשים רבים יחליטו למסד קשרים, להתחיל עסקים חדשים, או לפעול באופן מעשי וממוקד בכל מה שקשור לצד הכלכלי או הרגשי בחייהם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, גדי, וסרטן.

התחזית השבועית

טלה
שבוע אגרסיבי וטעון רגשית לפניכם, וחשוב מאוד לשמור בו על פרופורציות: הטלה המצוי מתלהט בקלות, ועם הזוית של פלוטו ממול הוא גם עלול להגיב בעוצמה מהבטן, ומבלי לחשוב, וחבל.. קרפול!

שור
שבוע פרקטי ומכביד לפנינו, שמכריח אתכם לפעול בזהירות ובקפדנות בתחום הכלכלי והרגשי, ולא לעשות לעצמכם אנחות. זה השבוע האחרון של ונוס במזל אריה: השבוע הבא יהיה כבר מעשי – וקל – יותר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם לא רק נמצא במזל רגשי מאוד, אלא גם נצמד למרס האגרסיבי והופך אתכם לטעונים רגשית ואת התגובות שלכם לחסרות פרופורציה. כדאי לחשוב פעמיים לפני שמדברים.

סרטן
נראה שהמזל שלכם הוא שמככב השבוע בשמים, סרטנונים. השמש מרס מרקורי ופה ושם גם הירח שוהים במזל סרטן ומביאים ים של אקשן, היכרויות חדשות, אנשים ואירועים. עשו סדר בדברים, כדי שהם גם יקרו בשליטה...

אריה
ונוס ממשיכה לנוע זה השבוע האחרון במזל שלכם, ומביאה איתה כמה וכמה פגישות מרגשות התחלות מעניינות ואפילו לב פתוח לרווחה. נצלו את המומנטום ותנו מקום לאהבה, כי מהשבוע הבא הכל משתנה.

בתולה
יש ים של אירועים בסביבה, והמתחים בשיאם. בשבוע הבא עוברת ונוס הרגשית למזל שלכם, וסוף סוף אפשר יהיה לחבר את כל החוטים והקשרים, ואף לעשות זאת באהבה... קצת סבלנות, וזה מגיע.

מאזניים
השבוע החברתי הזה מביא איתה כמה וכמה הזדמנויות חדשות להיכרויות ושיתופי פעולה, אבל כדאי לצאת קצת מעצמכם וגם ליזום כדי שהדברים יקרו. נצלו את השבוע לכל היכרות אפשרית מבחינה חברתית ולהרחיב את המעגל.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן שם את הדגש השבוע על כל מה שקשור לנסיעות ולימודים, ואולי זה באמת הזמן לנסוע כדי להתרענן, ולשנות אוירה. זמן טוב לקבל החלטות משמעותיות על הרחבת אופקים ובכל התחומים.

קשת
לא קל לכם בימים אלה, כשכל כך הרבה כוכבים נמצאים במזלות המים ומציפים אתכם רגשית מכל כוון... מעברה של ונוס לבית הקריירה בשבוע הבא יביא איתו התבהרות ואקשן. עד אז – קצת יותר סבלנות, בעיקר לאחרים.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן שממול, רומז על הצורך השבוע בדיאלוג מכל הסוגים: דיאלוג זוגי, שותפי עסקי או כלכלי – חשוב במיוחד לשמוע את הצד השני, לפני שאתם מקבלים החלטות. זמן טוב לפעולה בשנים.

דלי
זוית פעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב אורנוס התזזיתי עלול להביא איתו גישה מרדנית, עצבנות, חוסר שקט, ובעיקר רצון חזק לחופש אישי. קחו פסק זמן אם תוכלו, ונסו לא לשבור את הכלים.

דגים
זה נראה כמו עומס גדול בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ונראה שהרגשות עולים על גדותם. זמן מצוין לגישה יצירתית לפתרון בעיות, להשקעה אמיתית בצד הרומנטי שלכם ובבני או בנות זוג, ובעיקר – באהבה עצמה, על כל היבטיה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully