וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-11 ביולי 2015

הרגשות והפתיל הקצר עלולים לשלוט בהחלטות שלנו השבוע, וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה, ואם אפשר – להתייעץ לפני שמקבלים או מיישמים אותה בפועל

נראה שחלק מהאופטימיות שאפיינה את השבוע הקודם קצת נעלמת, כשהאווירה הופכת מתוחה יותר בגלל השמש ופלוטו, ומרקורי - כוכב התקשורת שלנו - עובר למזל סרטן

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו היצרי והכוחני. הזוית הזו עלולה לגרום לנו להלחם על העקרונות שלנו מול סמכויות, ואולי גם להגדיר מחדש את מערכות היחסים שלנו מול הורים, מורים, בוסים ואחראים.

זהו זמן לא קל שבו הפתיל שלנו קצר במיוחד, וכל דבר קטן עלול לגרום לנו לפעול באופן פזיז וליצור סערות ודרמות מיותרות. אולי משום כך חשוב דווקא השבוע, ובעיקר באמצע השבוע, לשמור על רוח טובה, ולא להתעקש להגיב על כל שטות או להרים כל כפפה בשטח שלא ממש משמעותית עבורנו.

שבוע שבו חשוב לשמור על קור רוח, לא להגרר לריבים שאחרים מנסים להכניס אותנו אליהם, אבל כן לנסות לדבר על דברים שעד עכשיו רבצו מתחת לפני השטח, לנקות משקעים רגשיים שהם יצרו, ואז לפתוח דף תקשורתי חדש עם העולם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, סרטן וגדי.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל תאומים התקשורתי והקליל, למזל סרטן הרגשני והטעון רגשית.

מרקורי במזל סרטן גורם לנו לאבד פעמים רבות את האיכות התקשורתית היפה שלנו, ובגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שהוא מביא לחיינו גם התגובות שלנו אינן שקולות אלא רגשניות מאוד, ולעיתים גם נעדרות שיקול דעת אמיתי ופוגעות בעיקר בנו.

כעת מתחזק הצורך שלנו בתקשורת ביתית חמה ואוהבת, מול הצורך להעביר אינפורמציה לא נעימה גם אם היא אובייקטיבית. אנחנו מוצפים רגשית לעיתים קרובות ובאופן מהיר, בוכים קצת יותר מתמיד, והתקשורת שלנו עם בני הבית והמשפחה משתפרת ואפילו מעמיקה. חשוב להפריד בימים שכאלה בין הרגש לבין העובדות בשטח, ולהתמקד בפרטים הקטנים – הם אלה שבסופו של דבר יעשו את ההבדל.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן, ומדגיש במיוחד את כל הנעשה בבית בסביבתו ובמשפחה הקרובה. סערות ודרמות עלולות לצוץ לעיתים קרובות, כשדברים לא קורים כפי שרציתם. נסו לא לריב עם בני הבית.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה, אלמנט שדווקא עושה טוב ליחסים המשפחתיים שלכם, ועוזר לכם לחזור לתחושת הביחד ולפעול איתה וממנה. שבוע מוצלח לעשייה בכל הרמות, ולגישה אופטימית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל סרטן, והחיים שהיו רצף קליל ותקשורתי עד כה הופכים לאוסף של תחנות רגשיות עמוסות לעייפה, והכל טעון ורגיש. נסו לשמור על פרופורציות, ולא לאפשר לרגש להעלים את הקלילות שלכם.

סרטן
אל השמש שחוגגת לכם עכשיו יומולדת ומרס האסרטיבי מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת, והשלישיה הזו חוגגת במזל שלכם ומביאה איתה הרבה עשייה תקשורות חדשות ואנשים מעניינים: אל תריבו עם העולם, כשדברים יוצאים משליטה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם בזוית של עימות לכוכב פלוטו הופכת את השבוע הזה לטעון ועמוס רגשית במיוחד. חשוב לא ליצור עימותים בכוח ולא להתעקש על עקרונות שלא ממש מקדמים אתכם. אל תהרסו קשרים בגלל קריזה של רגע.

בתולה
זה נראה כמו שבוע פורה למדי, בתולות. כוכב מרקורי עובר למזל סרטן, והתקשורת שלכם הופכת להיות חברתית וחברית יותר. הגיע הזמן לשיתופי פעולה קשורים לרעיונות שלכם, ולמציאת פרטנרים ושותפים שחושבים כמוכם על עשייה משותפת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לניע במזל אריה, מאזנאים, ולהביא איתה מעורבות חברתית נאה, בצד מיקומם של השמש ומרס בבית הקריירה שלכם שעוזרים לכם לקדם נושאים שחשובים לכם. מלת המפתח השבועית – יזמה.

עקרב
זוית של עימות בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין השמש עלולה להביא איתה שבוע טעון רגשית עם פתיל קצר במיוחד, שבו כל דבר קטן עלול להפעיל אתכם בעוצמה, ולגרום לכם להכנס לעימות. אל תאבדו שליטה על מה שקורה.

קשת
אחרי שבוע חביב למדי שבו היתה ונוס הרגשית צמודה ליופיטר שליט המזל שלכם הם מתרחקים, ואתם חוזרים לשגרה באופן יחסי. מקבץ הכוכבים הגדול שנוצר עכשיו במזל סרטן עלול להביא איתו מעורבות רגשית בעייתית בהחלטות. סבלנות – מלת המפתח,

גדי
אל השמש ומרס שנמצאים בבית הזוגיות והיחסים שלכם מצטרף השבוע גם כוכב מרקורי, והצורך שלכם בשותפים לרעיון או לדרך ובהשקעה זוגיות הולך ומתחזק. הגיע הזמן להגדיר מחדש את הצרכים שלכם משותפויות ומיחסים.

דלי
ונוס שוהה עדיין במזל אריה, ומביאה איתה רגשות רכים לקשרים הקרובים שלכם, ולמערכות היחסים בכלל. זהו זמן טוב לפתוח קצת יותר את הלב, לעזוב קצת את הרציו הדליי המוכר, ולאפשר לעצמכם להסחף רגשית באופן זמני.. יהיה מעניין.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול שנוצר השבוע במזל סרטן הכולל את השמש מרס ומרקורי כוכב התקשורת בבית הביטוי האישי והרומנטיקה שלכם, עשוי להביא איתו לב מרוגש במיוחד, וים של דרמות קטנות ומסעירות. נסו להשקיע בעיקר, ולא בטפל.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully