וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 ביוני עד ה-4 ביולי 2015

המעורבות הרגשית הגבוהה ממשיכה גם השבוע להכות בשיקול הדעת שלנו. גם התקשורת שלנו עלולה להביא איתה מאבקי כוח ואגו, ולקלקל יזמות תקשורתיות. שבוע שכזה

המעורבות הרגשית הגבוהה ממשיכה גם השבוע להכות בשיקול הדעת שלנו, ובעזרת הצמידות הנמשכת בין הכוכבים מרס לשמש במזל סרטן להפוך את המעורבות הרגשית שלנו למשמעותית במיוחד בדרך קבלת ההחלטות שלנו, על כל המשתמע.

בנוסף גם התקשורת שלנו עלולה להביא איתה מאבקי כוח ואגו, ולקלקל יזמות תקשורתיות הרמוניות נאות, בזמן שונוס ויופיטר מביאות אלינו כמה הזדמנויות נאות להרחיב אופקים ודעת.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב פלוטו היצרי. בגדול, נראה שהצורך שלנו להיות צודקים קצת חזק יותר השבוע מהצורך להיות חכמים, אלמנט שעלול להביא איתו לא מעט מאבקי כוח ואגו שאין להם שום קשר עם התוצאות שרצינו להשיג וחבל. אולי משום כך כדאי לחשוב פעמיים לפני שנכנסים לפינות האלה שקשה לצאת מהן, וגם אם נכנסנו – לדעת להתנצל ולפעול באופן חכם וגמיש כדי לצאת ולחזור להרמוניה הטובה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הזוית הטובה של השבוע – זו הצמידות החביבה בין ונוס הרגשית, ליופיטר כוכב השפע, שמתרחשת לה באמצע מזל אריה. את שני הכוכבים האלה אפשר גם לראות בשמים ברגעים של חסד, והם זוהרים למדי.

זו אחת הזויות הטובות באסטרולוגיה, שכן היא מחברת הרמוניה ושפע ובעזרתה אפשר לעשות לא מעט, החל מלשדרג קשרים רגשיים ועד לזכות בפיס בטיימינג הנכון... אולם כדי שכל זה יקרה צריך לקחת יזמה: השנים האלה לא יזמו בשבילכם, והדלתות יפתחו רק עבור מי שהסכים ללחוץ על הידית.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות קשת, תאומים, שור מאזניים, אריה ודלי.

התחזית השבועית

טלה
נושאי בית ומשפחה עלולים לתבוע כעת הרבה יותר תשומת לב מתמיד, כשגם השמש וגם מרס שליט המזל שלכם במזל סרטן. הגיע הזמן לבדק בית ביתי ומשפחתי לעומק, בלי לעגל פינות, ולדבר על הכל, אם תוכלו.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע ליופיטר כוכב השפע, ואפשר לומר שהיא גם מביאה אליכם כמה וכמה הזדמנויות מעניינות לצמיחה והתפתחות אישית. זה בדיוק הזמן להגדיר מטרות הדורשות יזמה – ולהסתער קדימה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם בזוית של מתח לכוכב פלוטו לא ממש עושה לכם חיים קלים, והרגשות משתנים במהירות ומשחקים תפקיד מרכזי במערכת השיקולים שלכם. חשוב לא להכנס לריבים וסכסוכים, ולחפש את המכנה המשותף.

סרטן
גם השמש וגם מרס מביאים איתם ים של אנרגיה חדשה לעשיה וליזמה אישית, סרטנונים, וזהו זמן טוב לקחת את העניינים ברצינות ולדחוף קדימה יזמות חדשות מכל הסוגים. חשוב במיוחד להזהר בכבישים. צאו לחדר הכושר.

אריה
ונוס ויופיטר ששוהים להם עכשיו במזל שלכם מביאים איתם כמה וכמה הזדמנויות נאות לעשייה ולהתפתחות אישית, אך השמש שלכם רגשית מאוד במזל סרטן ומצבי הרוח עלולים להרוס את ההזדמנויות. אל תירו לעצמכם ברגל.

בתולה
מרקורי בבית הקריירה שלכם מאפשר לכם להיות תקשורתיים מאוד עם סמכויות ועם אנשים שיכולים ורוצים לעזור. זה בדיוק הזמן לסמן מטרות, אך להיעזר ביזמות תקשורתיות אקטיביות: דברים לא יקרו מעצמם השבוע, בתולות...

מאזניים
המעגלים החברתיים והמקצועיים שלכם עשויים להיות השבוע נדיבים ומתגמלים במיוחד, מאזנאים, כשונוס שליטת המזל שלכם נצמדת ליופיטר כוכב השפע, ועוזרת לכם לקדם נושאים שחשובים לצמיחה האישית שלכם. זמן לתכנן נסיעה.

עקרב
התקשורת שלכם עלולה להיות מעט בעייתית השבוע, כשמרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית של מתח עם פלוטו שליט המזל שלכם. חשוב להזהר ממניפולציות ומאבקי כוח, ולא להסחף למאבקי אגו הקשורים לצורך לומר את המלה האחרונה.

קשת
צמידות נאה בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית במזל אריה, עשויה להביא איתה שבוע מקסים של אהבה, נסיעות, ותכנון של תנועה ולימודים שיאפשרו לכם להרחיב אופקים. זמן מצוין לתת לפתוח את הלב, ולחבר ריגושים.

גדי
גם השמש וגם מרס נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, מה שאומר שיש השבוע לא מעט משקל לפרטנרים ולשותפים שלכם. השבוע יראה לכם שעדיף לפעול עם אחרים מאשר לבד. שתפו אותם בתכניות, ורוצו ביחד קדימה.

דלי
יופיטר וונוס בבית היחסים והדיאלוג שלכם שממול מאפשרים לכם להפתח לאנשים חדשים ונעימים, כמו גם לקבל החלטות הקשורות לנסיעות ולאזורי פעולה ותקשורת חדשים שלא הכרתם. הגיע הזמן לשדרג קשרים ומערכות יחסים.

דגים
מיקומם של השמש ומרס במזל סרטן, שם את הדגש השבוע על כל מה שקשור ליצירתיות וביטוי אישי. הגיע הזמן לצאת מהקונכיה ולהראות את העוצמה שלכם לעולם. דגש מיוחד מגיע השבוע למלה 'אהבה': תנו לה מקום של כבוד בחייכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully